به روزرسانی های برتر اینستاگرام

ما در این مطلب از پارس اینستا در مورد به روزرسانی های برتر اینستاگرام در سال جدید بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

مردم همین حالا می خواهند بخشی از محتوا نوشته شده توسط شما باشند .

البته بخشی از ارائه مطالب، به روز ماندن در آخرین  پست های موجود در  رسانه های اجتماعی است.

ماه گذشته ، اینستاگرام به تنهایی برخی از ویژگی های جالب و باورنکردنی جدیدی را به ما ارائه داده است.

بیایید نگاهی به هریک از این تغییرات و معنی آنها  بیاندازیم.

این برای سال های زیادی عجیب  بوده است ، به طوری که بسیاری از مشاغل و کاربران به طور همزمان به رسانه های اجتماعی روی آورده اند تا با دوستان ، خانواده و مارک های مورد علاقه خود در ارتباط باشند.

ما ماه گذشته در مورد این موضوع مطالبی را ارائه کردیم .ماندن در بالای بازاریابی در رسانه های اجتماعی اکنون مهمتر از گذشته است و به مشاغل اجازه می دهد خطوط ارتباطی برای ارتباط با مشتریان خود داشته باشند .

در حالی که ما هنوز در بحران (COVID-19 )و تأثیر اقتصادی آن هستیم ، بسیاری از شغل ها در حال حاضر با محدودیت بسیار کم در حال تلاش برای حل بحران هستند. در نتیجه ، مصرف کنندگان در همه جا سعی در یافتن راه های جدیدی برای تامین برندهای مورد علاقه خود هستند.

اینستاگرام اکنون راهی را برای کاربران فراهم کرده است که با برچسب  “Support Small Business” این کار را انجام دهند.

از مشاغل کوچک پشتیبانی کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

کاربران می توانند برچسب“Support Small Business”را به Stories خود اضافه کنند ،همچنین می توانند برند شما را مورد خطاب قرار دهند.

در حال حاضر ، گسترش دسترسی خود  به صورت رایگان بوده و به لطف تلاش هایی که از طرف مشتریان انجام می دهید کمی چشم نوازش تر به نظر می آید.

مراقب این موارد باشید و ترسی از  شرکای تجاری خود نداشته باشید.

فروشگاه در اینستاگرام

در ضمن ، این بروزرسانی  کمی اجتناب ناپذیر است ، اما با این وجود بسیار هیجان انگیز است.

اینستاگرام به تازگی خبر جدیدی از خرید آنلاین را در پلتفرم خود اعلام کرده است به نام  Shops Instagram شناخته می شود.

این  فروشگاه های مجازی در تمام صفحه نمایان میشوند، که فروش محصولات آنلاین را در داخل برنامه آسان می کنند.

فروشگاه های موجود در اینیستاگرام قابلیت اتصال به صفحه پروفایل شما را دارا میباشند.

به روز رسانی اینستاگرام

فروشگاه های آنلاین را می توان از طریق پروفایل کاربران در داستانهایی که در آن به اشتراک گذاشته میشود پیدا کرد.

این تفاوت از برچسب های محصولات قابل خرید است علاوه بر اینکه به  شما امکان می دهد محصولات موجود در محتوای خود را اشتراک گذاری کنید .

کاربران می توانند محصولات را مشاهده کنند ، از جمله مشاهده کل مجموعه های گروه بندی شده را در سایت ها نمایش داده شود .

آنها می توانند از طریق مرورگر درون برنامه خریداری کنند ، بنابراین هرگز تصمیم به ترک برنامه نمی کنند. این یکی از بهترین راه ها  برای مشتریان و ارائه خدمات برند ها میباشد.

در اینجا بهترین بخشی که  وجود دارد: فروشگاه ها خدمات رایگان ارائه میدهند.

اگر هنوز مغازه ها را ندیده اید ، برای شما مشکلی ایجاد نمیکند: زیرا  از این هفته شروع به فعالیت کرده اند و این ویژگی باعث تبلیغات بیشتر در ماه های آینده خواهد شد .

کلیه مشاغلی که هم اکنون از خرید Facebook و Instagram استفاده می کنند واجد همین شرایط هستند.

هنگامی که شما قادر به راه اندازی فروشگاه هستید ، یک ایمیل برای اطلاع شما دریافت خواهید کرد.

فیلم های زنده را با IGTV به اشتراک بگذارید

می دانم که ممکن است  مقایسه  به روزرسانی فروشگاهها ابتدایی به نظر برسد ، اما این هنوز هم یک ویژگی مفید است که میتوانید  از آن استفاده کنید.

اکنون می توانیم ویدیوهای زنده را مستقیماً در IGTV به اشتراک بگذاریم وبه راحتی از این ویدیوها استفاده کنید.

پیش از این ، Lives اینستاگرام می تواند به عنوان Stories بارگذاری شود ، اما آنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند و به تکه های 15 ثانیه تقسیم می شوند و میتوان ویرایش یا متنی بر روی آنها اعمال کرد.

این می تواند ناامید کننده باشد و منجر به عملکردضعیف شود زیرا کاربران در Stories معمولاً می خواهند محتوای سرگرم کننده 15 ثانیه ای باشد نه محتوای 20 دقیقه ای زنده در قسمت های کوچک پاک شونده.

همچنین می توانید آن را در دوربین خود بارگیری کنید و ویرایشی در روی آن اعمال کنید و سپس بعداً آن را در فیس بوک یا IGTV منتشر کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

اما اکنون ، می توانید لایو خود را بلافاصله پس از پایان  در IGTV به اشتراک بگذارید.

استفاده از IGTV به آرامی در حال افزایش است . از این مورد استفاده کنید و از هر لایکی که ایجابه شما داده می شود بیشترین بهره را ببرید و مدت زمان آن را طولانی تر کنید که باعث می شود همزمان قدرت و ماندگاری آن را افزایش دهید.

افراد بیشتری می توانند آن را مشاهده کنند ، و این به شما محتوای ارزشمندی می دهد تا پروفایل خود را حفظ کنید که باعث جذب مخاطبان شما می شود.

افکار نهایی

حتی اگر در این ماه فقط سه به روزرسانی کا آمد را به دست آورده ایم ، اما هر یک از نظران کاربران دارای اهمیت هستند.

ویژگی جدید فروشگاه کاملاً واضح و تأثیرگذار است. اجازه دادن به برند ها برای ایجاد فروشگاه های بومی که کاربران می توانند از آنها مستقیماً خریداری کنند ، یک ویژگی استثنایی است.

به طور کلی بسیاری از کاربران قادر به خرید توسط گوشی همراه نیستند زیرا به اندازه دسک تاپ مناسب نیست ، بنابراین گزینه خرید داخلی برنامه ممکن است در افزایش نرخ فروش ، فوق العاده موثر باشد. شانس خوبی وجود دارد که فروشگاهها در اینستاگرام از پستهای Shoppable ، برای افزایش کاربران و خریداران خود استفاده نماییند.

بخش «پشتیبانی از کسب و کار » و به روزرسانی جدید IGTV ممکن است در مقایسه با سایر گزینه های موجود بزرگ به نظر نرسند ، اما هر دو ویژگی های جدید فوق العاده ای را ارائه می دهند که می توانند دسترسی به پروفایل شما و محتوای شما را در کل گسترش دهند.

هر زمان ممکن از آنها استفاده کنید.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – آوریل 2020

به منظور ادامه فعالیت  شما (حتی اگر به طور موقت پروفایل خود را بسته باشید) ، مهم است که به یاد داشته باشید که ادامه روابط با مخاطبان مورد نظر خود را ادامه دهید.

البته اینستاگرام یک موقیت استثنایی است و آنها فقط برخی از روش های کارآمد را برای کمک به شما در تعامل با مخاطبان خود  ارائه می دهند.

در این نوشته، می خواهیم نگاهی به تمام به روزرسانی های اینستاگرام در ماه آوریل بیاندازیم .

مشارکت های جدید انتخاب شده از طریق استوری

بسیاری از مشاغل در حال حاضر نیازمند تعامل با دنیا هستند و اینستاگرام چند ویژگی جدید را منتشر کرده است که به طور خاص برای کمک به برندها طراحی شده است.

یكی از این ویژگیها ،  استفاده از استوری های اختصاصی و استیکر Stories Stickers برای بهبود روند بازار یابی و جذابیت در استوری اینستاگرام است.

برای خرید گزینه هایی از قبیل کارت های هدیه ، سفارش آنلاین یا کمکهای مالی می توانید لینک ها را به اشتراک بگذارید. این یک روش سیاست آمیز است که پیروان خود را ترغیب کنید تا خرید بیشتری انجام دهند ، حتی اگر اکنون قادر به خرید از شما نباشند.

در حال حاضر ، به عنوان مثال ، مشتریان تشویق می شوند برای حمایت از مشاغل مورد علاقه خود ،کارتهای هدیه خریداری کنند.

به روز رسانی اینستاگرام

برای هدایت این اقدامات می توانید از برچسب های “کارت هدیه” و “سفارش غذاها” استفاده کنید .

به عنوان یک امتیاز اضافی ، طرفداران و هواداران شما می توانند این استیکرها و مطالب شما را در استوری های خودشان دوباره به اشتراک بگذارند تا به گسترش پست شما کمک کرده و نتایج بیشتری را به شما ارائه دهند.

مشاغل می توانند CTA های پشتیبانی را به پروفیال خود اضافه کنند.

علاوه بر افزودن  CTA های جدید به Stories خود ، می توانید CTA را برای “کارتهای هدیه” ، “سفارش غذا” و “اهدا” به شکل گزینه های قابل انتخاب در پروفایل خود اضافه کنید.

وقتی کاربران کلیک می کنند ، مستقیماً به محل انتخابی شما منتقل می شوند تا بتوانند خرید خود را تکمیل کنند.

این CTA ها در کنار گزینه های قابل انتخاب فعلی مانند “مخاطب” و “پیام” در پروفایل شما ظاهر می شوند.

به روز رسانی اینستاگرام

برندهایی که کارتهای هدیه و امکان سفارش غذا یا دریافت کمک مالی را ارائه می دهند ، باید کاملاً از این ویژگیها استفاده کنند.

این یک روش عالی برای یادآوری به مشتریانی است که راه های جدیدی برای حمایت از شما را خواستارند ، امکان سفارش کارت های هدیه نه تنها برای خود اشخاص بلکه برای شخص دیگری نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است (به خصوص که می توان آنها را به صورت دیجیتال از طریق ایمیل یا متن ارسال کرد).

برای بهترین نتیجه ، از Stories و پست های چند گانه استفاده کنید تا این پیشنهادات جدید را برای کاربران خود فراهم آورید و به کاربران بگویید که چقدر کار آمد است. و مثل همیشه از آنها بخاطر حمایت مستمرشان سپاسگزارم.

اینستاگرام دسترسی به پیام های دایرکت را بصورت آنلاین پشتیبانی می کند.

پیام های مستقیم اینستاگرام (یا همان “DM” ها ) بیشتر مورد استفاده کاربران و برند ها قرار می گیرند.

برند های معتبردر انتظار دسترسی دسک تاپ به دایرکت مسیج هستند ، زیرا پیش از این DM فقط برای خواندن و پاسخ دادن از طریق برنامه تلفن همراه در دسترس بودند.

ولی دیگر این موضوع اهمیتی ندارد.

اینستاگرام اعلام کرده است که برند ها دسترسی به DM ها را بصورت آنلاین و از طریق نسخه دسک تاپ  از دست می دهند.

این خبر عالی است؛ ما می دانیم که این ویژگی از ژانویه سال 2020 در آزمایش بتا بوده است ، اما دسترسی به این ویژگی هنوز هیجان انگیز است.

به روز رسانی اینستاگرام

دسترسی دسک تاپ اغلب برای برند ها و مدیران حساب کاربری با پروفایل های اجتماعی خود آسان تر است.

تایپ کردن روی دسک تاپ سریعتر و آسان تر است (و به طور معمول خطای بیشتری دارند) ، استفاده از کپی کردن ، چسباندن و برای کاربران شخصی ساده تر است.

این امر باعث افزایش سرعت در مدیریت ارتباط با مشتری و بهبود خدمات به مشتریان در اینستاگرام می شود.

نتیجه

حتی در حالی که جهان در فراوانی ایستا فرو رفته است ،بسیار هیجان انگیز است دیدن اینستاگرامی که به سرعت در حال توسعه ویژگی های جدیدی است که برای پشتیبانی از مشاغل و برند ها در یک زمان سخت اقتصادی ایجاد شده .

اگر بسیاری از مردم در تامین بودجه دچار مشکل هستند، همانطور که بسیاری می خواهند از مشاغل مورد علاقه خود پشتیبانی کنند تا  همه در بهترین شکل ممکن تحت حمایت قرار بگیریم.

CTA های جدید مهیج ترین ویژگی هایی هستند که در ماه جاری به دست آورده ایم ، اما استفاده از DM های موجود در رایانه رومیزی نیز بسیار عالی است.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – مارس 2020

ماه مارس برای اخبار اینستاگرام ماه نسبتاً کندی بود ، اما این پلتفرم از زمان آخرین پست ما دو تغییر بزرگ جدید را حذف کرده است و در حال حاضر چند مورد دیگر در حال آزمایش است!

گزارش عملکرد بهبود یافته از اینستاگرام

اینستاگرام شرایط خدمات و دستورالعمل ها را بسیار جدی می گیرد ، و بخشی از این دستورالعمل ها اجازه می دهد تا کاربران را به دیگران گزارش دهند .
اینستاگرام دائماً در تلاش است تا نحوه پاسخگویی به نگرانی های سایر کاربران و چگونگی اجرای شرایط مورد نیاز خود را بهبود بخشد.

آنها چندین ویژگی جدید دارند که مهم نیست درچه زمینه ای فعالیت انجام می دهید. ابتدا ، آنها “درخواست های پشتیبانی” را نشان می دهند ، که وضعیت گزارش های ارائه شده در حال حاضر و سابقه گزارش شما را نشان می دهد. این به شما می گوید که چه پست هایی را گزارش کرده اید که خلاف دستورالعمل های اینستاگرام است ، و چه اقدامات (در صورت وجود) انجام شده است.

به روز رسانی اینستاگرام

اگر  پستی را پست شده را دیده اید که گفته می شود خوب است وقتی می دانید اینگونه نیست ، از این خبر جدید هیجان زده می شوید: اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد تصمیماتی را که با آنها موافقت کرده اید در مورد محتوایی که گزارش داده اید تجدید نظر کنید. با کلیک”درخواست یک بررسی” دسترسی پیدا کنید.
این امر باعث می شود تیم اینستاگرام دوباره پست hte را بررسی کرده و وضعیت را بار دیگر ارزیابی کند. اگر فکر می کنید چیزی از دست رفته است ، این شانس شما برای ارسال نظر به صورت مستقیم است.

کسب درآمد IGTV با استفاده از کانال ها

گزینه های درآمدزایی در ابتدای این ماه به تعداد کانالهای بسیار منتخب منتقل می شوند.

تبلیغات در حال حاضر در تعدادی از محتوای سازنده ویدیوی برتر اجرا می شوند. بلومبرگ گزارش داد كه سازندگان در این برنامه سهم 55٪ در سود تبلیغاتی در IGTV را دریافت می كنند ، یعنی دقیقاً با همان میزان پرداخت شده توسط یوتیوب.

IGTV به آرامی پیشرفت می کند و توانایی سازندگان برای کسب درآمد از این بخش مهم است. این می تواند سازندگان بیشتری را ترغیب کند تا وقت بیشتری را روی بخش مورد نظر خود بگذرانند و سعی کنند مسیرکاربرهای خود را به آنجا هدایت کنند. از آنجا که آنها می توانند در Facebook و YouTube هم درآمد کسب کنند ،این یک فرصت عالی برای تاثبر گزاری است.

به روز رسانی اینستاگرام

اینستاگرام هنوز در مراحل آزمایش بسیار زیادی است ، بنابراین ما هنگامی که اطلاعات بیشتری درباره نسخه های گسترده تر و نحوه عملکرد این تبلیغات برای بازاریاب ها دریافت کردیم ، شما را به روز می کنیم.

به اشتراک گذاشتن فیلم زنده مستقیم در IGTV

علاوه بر ویژگی های جدید کسب  اضافه شده در اینستاگرام  ، IGTV اخبار هیجان انگیز تری را برای شما به ارمغان می آورد. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران Insta امکان می دهد به محض پایان پخش ، پخش های مستقیم خود را مستقیماً در IGTV به اشتراک بگذارند. شما می توانید نمایش های خود را با اشتراک گزاری در سایت ها باعث روند بهبود بازدید خود شوید.

به روز رسانی اینستاگرام

اگرچه این ویژگی فقط در دست آزمایش است ولی می تواند یک راه ساده برای تقویت کانال IGTV شما باشد بدون اینکه از قسمت پخش خود  خارج شوید می توانید محتوای بیشتری ایجاد کنید. این روش بهینه ای است  برای مارک های محتاط  تا حداکثر استفاده از این پلتفرم جدید را داشته باشند.

“آخرین ارسال ها” ویژگی در تست

کاربران همیشه بزرگترین طرفداران افزایش بازدید رسانه های اجتماعی نیستند ، حتی اگر این بدان معناست که واقعاً آمار بازیدید را نشان می دهند . مارک ها همیشه بزرگترین پیج های فن نیستند ، به ویژه اگر این بدان معنا باشد که محتوای آنها در ارستای دید کاربران قرار می گیرد.

اینستاگرام در تلاش است تا اطمینان حاصل كند كه کاربران آنها می توانند به روز بمانند.

به روز رسانی اینستاگرام

اگر نام تجاری شما درگیر افزایس کاربران خود در اینستاگرام است و از این رو در تلاش است تا در صدر اخبار کاربران قرار بگیرد ، این می تواند خبر خوبی باشد

اینستاگرام به زودی به iPad ها اجازه دسترسی نخواهد داد

این نوعی خلاف یک به روزرسانی است ، اما هنوز هم این اخبار مرتبط با مخاطبان است که ما می خواهیم خوانندگان ما اگر کنجکاو هستند ، اطلاعات لازم راداشته باشند.

اینستاگرام اعلام کرده است که افراد کافی در تیمشان وجود ندارند که بتوانند روی یک برنامه مستقل کار کنند که به طور خاص برای iPad طراحی شده باشد. درعوض ، کاربران می توانند اپلیکیشن طراحی شده برای تلفن های هوشمند اپل را بر روی iPad بارگیری کنند ، که فقط در مقیاس خیره کننده است. در حالی که این کار خوب است و باعث می شود کاربران به اندازه کافی خوشحال شوند ،
برخی از آنها به دنبال یک برنامه با ویژگی های گسترده تر هستند تا بتوانند مواردی را که می خواهند ویرایش کنند.

افکار نهایی

اینستاگرام یک پلتفرم استثنایی است و به روزرسانی ها همچنان ادامه خواهد داشت. این ماه بیشترین تأکید بر IGTV است که منطقی است با توجه به اینکه به نظر می رسد آنها بر افزایش آمار بازدید موثر بوده اند.
افزودن گزینه های کسب درآمد (حتی اگر محدود نیز باشد)  تماشای آن جالب خواهد بود ، به خصوص هنگام بررسی تعداد بسیاری از سازندگان درایوهای بزرگتری را که به بخش این سیستم منتقل می کنند.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – فوریه 2020

در این ماه ، ما از چند ویژگی جدید که در حال توسعه و آزمایش هستند پرده برداری خواهیم کرد ، تغییراتی در تنظیم بازاریابی تأثیرگذار اعمال شده و حتی یک ویژگی برای رمز عبور  در اینستاگرام منتشر شده است که هزاران حساب را تحت تأثیر قرار داده است.

آیا می خواهید بدانید که چگونه همه این تغییرات می تواند بر تلاش های شما تأثیر بگذارد؟ بیایید نگاهی دقیق داشته باشیم که به روزرسانی های اینستاگرام فوریه برای شما و نام تجاری شما چه معنایی خواهد داشت.

تست های جدید ابزار پیرایش ویدیویی در اینستاگرام.

مدتی نگذشته است که ما با یک ویژگی به نام Stories آشنا شدیم ، و این احتمالاً برای مشاغل  که در حال رشد هستند   مفید خواهد بود.

اینستاگرام در حال آزمایش ابزار جدیدی است که کاربران بتوانند به ویرایش و اصلاح فیلم  در stories بپردازند.

این ابزار از یک اسلایدر ویدئویی استفاده می کند که شبیه ویرایشگر ویدئو می باشد که  شما با دستگاه های ios یا Android   می توانید از این ابزار استفاده کنید .

به روز رسانی اینستاگرام

برخی از برند ها ترجیح می دهند stories خود را با استفاده از دسک تاپ ایجاد کنند و ویرایشی بر آنها اعمال کنند اما ابزار ویرایش برای کسایی کاربرد دارد که برایشان قابل استفاده باشد.

 IGTV به کمک کسب درآمد آمده است.

IGTV درواقع موفقیت چشمگیری برای اینستاگرام به طور کامل  نبوده است ، اما به عنوان پسوند اینستاگرام ، جایگاه ویژه خود را دارد.

 اکنون که پلت فرم ویدیویی در حال افزایش است ، IGTV میتواند در افزایش کسب و کار ها برای برند ها موثر باشد.

این برای سازندگان بسیار جالب است که می توانند در هنگام تماشای ویدیو  ، در Facebook Watch کسب درآمد کنند. در این موارد ، خالقان می توانند 55٪ از آگهی تبلیغاتی خود را بدست آورند ، و به آنها درآمد پایدار بدهد.

به روز رسانی اینستاگرام

جالب است ببینیم  که این ویژگی پس از توسعه کامل ، چگونه کار خواهد کرد.

ممکن است سازندگان بیشتری را تشویق به این کار کنند  که وقت بیشتری را برای مخاطبان خود در نظر بگیرند و به اشتراک گذاری مطالب اختصاصی برای IGTV متمرکز شوند. این به طور قاطع می تواند منجر به ورود تعداد بیشتری از کاربران به دنبال سازندگان مورد علاقه خود به سیستم عامل شود.

اکنون کاربران در طول 90 روز گذشته به لطف الگوریتم های اینستاگرام که بیشتر به نمایش گذاشته شده اند می توانند باهرکدام از حسابهای مشترکی که می خواهند ارتباط برقرار کنند.

شما می توانید از این طریق برای اهداف استراتژیک تحلیلی در حساب کاربری خود استفاده کنید. نگاهی بیندازید که کاربران بیشتر با کدام  محتوای شما در تعامل هستند و ببینید چه چیزی را می توانید در مورد آنها کشف کنید.

همچنین شما توسط الگوریتم اینستاگرام ،می توانید بررسی کنید کدام حسابها بیشتر در فید شما نشان می دهد .

شما می توانید در مورد محتواهایی که به خوبی انجام می شود ، اطلاعاتی کسب کنید ، و سعی کنید بیشتر محتوا ها را در پروفایل شخصی خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چگونه این کار را برای شما انجام می دهد.

روش های جدید برای راه اندازی ویژگی های جدید اینستاگرام

این یک به روزرسانی نمی باشد اما این خبر مهم اینیستاگرام است که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم

هر کاربری که حساب اینستاگرام خود را با این سیستم عامل مرتبط کند ، می توانند هزاران کلمه عبور اینستاگرام با متن ساده و بدون رمزگذاری را  مشاهده کنند .

به روز رسانی اینستاگرام

هر کاربر اجتماعی می تواند کد منبع صفحه را در پروفایل خود مشاهده کند ، و به هر کاربری  امکان دسترسی به هر پروفایل را می دهد. حتی بدون ورود به سیستم. تمام کاری که باید انجام دهند این است  که وارد یک  حساب کاربری شوند ، آنها می توانند اعتبار ورود به سیستم را ببینند.

در حالی که پروفایل اجتماعی به TechCrunch اعلام  کرده است که این مشکل را برطرف کرده و از دسترسی مستقیم به پروفایل کاربران را ممنوع کرده است .اینستاگرام از آن زمان اعلام کرده است که این سرویس با ذخیره نامه‌های نامناسب ورود به سیستم ، شرایط سرویس خود را نقض کرده است.

اگر با بروفایل اجتماعی یک حساب کاربری دارید ، توصیه می کنیم گذرواژه خود را تغییر داده و تأیید صحت دو مرحله ای را فعال کنید تا حساب کاربری تان در امنیت باشد.

افکار نهایی

بزرگترین نکته برای درنظر گرفتن این است که اطمینان حاصل کنید فعالیت های بازاریابی برای شما تاثیرگذار خواهد بود و  مطابق با دستورالعمل های (FTC) برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی است.

اگر چه آنها به دنبال اهداف بزرگ می روند بهتر است که شما از مقررات واضحی پیروی کنید با اینکه مخاطبان متوجه خواهند شد که شما منفعت می کنید و می توان گفت که می تواند باعث از بین رفتن اعتماد آنها شود.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – ژانویه 2020

با رسیدن سال جدید ما شاهد مواردی خواهیم بود از جمله آگاهی بهتر از برند ها  ،ویژگی های تمرکز بر روی شفافیت و امنیت و بسیاری از ویژگی های جدید برای STORIES

تجزیه و تحلیل جدید رشد در مورد Instagram Insights

این بخش جدید تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد که پست ها و داستانهای شما در تولید دنبال کننده ، کمک می کنند یا نه؟ که این یک معیاریست که ما تاکنون واقعاً ندیده ایم.

ما برای هر پست تجزیه و تحلیل مفصلی داریم ، از جمله دسترسی ، اما داشتن یک الگوریتم مشخص می کند که کدام پست ها به شما کمک می کنند تا تعداد وابستگان  خود را افزایش دهید که  یک سرمایه گذاری بزرگی است.

به روز رسانی اینستاگرام

علاوه بر این ، به شما نشان می دهد که کدام محتوا با افزایش وابستگان گره خورده است ، این برگه همچنین به شما نشان می دهد که چگونه تعداد وابستگان شما در 24 ساعت گذشته یا هفته گذشته تغییر کرده است.

اگر می خواهید بدانید که چند نفر جدید شما را دنبال کردند ، چند نفر شما را غافلگیر کردند و مجموع خالص آنها چیست؟ اکنون می توانید با یک نگاه سریع این کار را انجام دهید.

به داستانهای مصالح مربوط به نام تجاری خود مراجعه کنید.

خوب است از محتواهایی که به چند دلیل از نام تجاری شما استفاده می کنند آگاه باشید. شما می خواهید بدانید که مردم در مورد شما چه می گویند ، البته دیدن مطالب می تواند این شانس را برای شما به اشتراک بگذارند.

در حال حاظر اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرده است لیستی از استوری هایی که در 24 ساعت گذشته به حساب شما ذکر کرده اند را در آرشیو استوری به شما نشان می دهد. این فهرست جمع شده را می توانید در فهرست آرشیو شده مشاهده کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

قابلیت های جدیدی نیز وجود دارد.

در هر صورت هنوزهم می توانید داستانهایی که آرشیو شده را باز هم به طور دستی به اشتراک بگذارید.

شما می توانید محدودیت سنی را برای افرادی که می توانند حساب شما را ببینند تعیین کنید .

حسابهای تجارت عمومی هم اکنون می توانند افرادی که پروفایل اینستاگرام خود را بر اساس سن مشاهده می کنند محدود کنند.

شما می توانید حداقل سنی برای حساب خود تعیین کنید ، یا حداقل سن جهانی را تعیین کنید ، یا حداقل سنین مشخص کشورخود را انتخاب کنید. مورد دوم این است که اگر در حال بازاریابی چیزی مانند الکل باشید ، که محدودیت های سنی مختلفی در کشورهای مختلف دارد ، مفید است.

برای تنظیم کردن ویژگی تعیین رده سنی به تنظیمات پروفایل خود بروید و سپس تجارت  که بسته به نوع حساب شما می باشد انتخاب کنید سپس بر روی minimum ageکلیک کنید بعد محدودیت سنی مورد نظرتان را تنظیم کنید .

به روز رسانی اینستاگرام

قالب بندی پروفایل انعطاف پذیر برای صفحات کسب و کار

قبل از این  نگاهی به پروفایل اینستاگرام خود بیاندازید ،یک دسته بندی تجاری در اختیار شما قرار داده شده است تا به شما کمک کنند با چه مارکی توسط پروفایل اینستاگرام خود  تعاملی برقرار کنید و می توانید اطلاعات تماس یا ایمیل خود را برای دسترسی اسان در پروفایل خود نمایان کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

بیشتر مارک ها این گزینه را در پروفایل  خود دارند که می توانند در دسته بندی ها ، شغل خود را پیدا کنند و اطلاعات تماس خود را در پروفایل تجاری اینستاگرام خود مخفی کنند .

این قابلیت در نحوه ظاهر شدن به پروفایل شما وجود دارد که  قابلیت کنترل بیشتری بر نحوه دسترسی کاربران با نمایه شغل شما می دهد.

به روز رسانی اینستاگرام

به یاد داشته باشید که اگر تصمیم گرفتید اطلاعات تماس خود را پنهان کنید ارتباط کاربران با شما دشوار تر خواهد بود اگر میخواهید مشتری به جای آن از طریق پیام مستقیم به شما دسترسی پیدا کنند می توانید اطلاعاتتان را مخفی کنید .

سازمان صندوق ورودی جدید

جدید ترین به روزرسانی اینستاگرام اضافه کردن گزینه های سازماندهی صندوق ورودی می باشد .

شما می توانید صندوق ورودی خود را به دو قسمت تقسیم کنید: برگه ‘اصلی’ و ‘عمومی’ ، که شما می توانید  پیام های خود  را بر اساس اولویت و اهمیت آنها مرتب کنید.

برای مرتب سازی پیام هایتان می توانید بر روی پیام ضربه بزنید پنجره ای برای شما باز خواهد شد ، می توانید آنها را به هر جایی که می خواهید انتقال دهید .

به روز رسانی اینستاگرام

پیام ها به طور طبیعی و بر اساس الگوریتم اینستاگرام در برگه اصلی نمایش داده می شود که هر وقت پیامی می گیرید به شما اعلان داده می شود و در برگه اصلی به شما نمایش داده می شود.

برگه عمومی برای پیامهایی که نیاز به پاسخگویی نیستند یا تعامل فوری ندارند مناسب است به طور خودکار اعلان برای شما پدیدار نخواهند شد. (می توانید تنظیمات اعلان را به صورت دستی تغییر دهید).

از آنجا که کاربران به طور مستقیم به پیام دایرکت اینستاگرام روی آورده اند می توانید برای پیگیری پیام هایی که به پاسخ دادن نیاز دارند استفاده کنید تا کار خود را به سادگی و راحت تری انجام دهید .

افکار نهایی

ما تقریبا مطمئنیم که ویژگی های جدیدی را برای عملکرد های خرید را در روی سیستم عامل مشاهده کنیم.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در نوامبر / دسامبر 2019

سال 2019 از ویزگی های جدید از جمله دسترسی به انتشار دسک تاپ ،داستان های باورنشدنی و ویژگی های خرید و آزمایش واقعیت افزوده برای ما به ارمغان آورده اند .

ما چندین ویژگی جدیدی داریم که فقط به موقع برای تست ها سال نو خود می گذارند .

اینستاگرام سعی می کند تا مشارکت در IGTV را افزایش دهد.

IGTVامیدواری خود را در اینستاگرام از دست داده است اما این ویژگی برداشته نشده است و همچنان پا برجا می باشد  .

با توجه به موفقیت های کلی اینستاگرام استفاده اش تقریباً تاثیر گزار بوده است اما این پلتفورم با تغییرات کاربر پسند به سازنده کمک می کند تا تعامل بیشتری را تغییر دهند ،اقدام به تغییر آن می کنند.

یکی از بزرگترین ویژگی های جدیدی که برای IGTV بدست می آوریم

کاربران برای فعال کردن اعلان هایی که هنگام پخش قسمت های جدید سریالی که دنبال می کنید انها را به شما اطلاع دهند .

این ویژگی به تنهایی یک سرمایه خوبی محسوب می شود چرا که IGTV با اینستاگرام یکپارچه شده است که هموز یک اپلیگیشن مستقل با کاربران فعال است که سازندگان در تلاش اند تا بنوانند ترافیک ایجاد کنند.

طرح نمایشگر جدید IGTV در اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش قالب جدید برای IGTV است که امیدواریم آن را از نظر آموزش و عملکرد را برای کاربران کمی جذاب تر کنند .

 صفحه نمایش به صورت عمودی خواهد بود و به کاربران TIK TOK که به شدت محبوب هستند شبیه خواهد بود به جای استفاده از کانال تلوزیونی که در حال حاظر با آن استفاده می کنید .

کاربران می خواهند عنوان های بزرگتر و قابل پیمایش را ببینند و این کار برای آنها راحت تر است که بدانند یک ویدیو چیست و به آنها کمک می کند کاربران تصمیم بگیرند که ویدیو را ببینند یا نه.

کاربران دسته هایی را می خواهند به دست آورند که به آنها امکان جستجوی بدون نیاز ، مطالب مرتبط را به سرعت و به راحتی برایشان نمایش دهد .

YouTube اثبات کرده که مخاطبان بزرگی برای محتوای طولانی دارد و حتی مخاطبانی برای محتوای طولانی در تلفن همراه وجود دارد اما محتوا های ویدیویی کوتاه تر همان محتوایی است که به طور معمول در بیشتر سیستم عامل های اجتماعی به خوبی انجام می شود .

به روز رسانی اینستاگرام

داستان ها که مثل دیگر چیز ها خاموش نشده است نشان می دهد که نمونه عالی است و برای بهتر شدن نتیجه در حال حرکت کردن به سال 2020 است که ما به شدت توصیه می کنیم ویدیو های خود را مخلوط کنید .

وقتی محتوایی در  IGTV  ایجاد می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آن را هم در Stories و هم در پست های فید در اینستاگرام خود تبلیغ می کنید ، دریافت ترافیک به برنامه برای تماشای آن بزرگترین چالش در حال حاضر است.

اینستاگرام اکنون لایکها را در آمریکا پنهان می کند

همه ما می دانیم که اینستاگرام در همه کشور ها مورد استفاده قرار گرفته است و تلاش خود را در این مورد انجام می دهد .

با آزمایش های مداوم و به صورت گسترده تر امکان دارد یک تغییر دائمی انجام بگیرد.

هر چیزی که در اینستاگرام اتفاق می افتد در اینجا به شما توضیح خواهیم داد .

تلاش برای کاهش دادن زورگویی های آنلاین و واکنش های اجتماعی نسبت به آن ،خود را به محتوا تمرکز کنید.

اینستاگرام حالت ‘قرقره’ های الهام گرفته از TikTok را منتشر کرد

همانطور که  اشاره کردیم ،برنامه  TikTok به محبوبیت زیادی بین کاربران گرفته است که به کاربران امکان ایجاد ، فیلم های کوتاه و کلیپ های جذاب را می دهد و کاربران می توانند آنها را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام همیشه در جستجوی یک رقیب و قرار دادن پیچ و تاب های مخصوص به ویژگی های اصلی عالی بود (مانند : SnapchatوStories )می توانید به این دو برنامه مراجعه کنید ،آنها با این ویژگی قرقره همین کار را انجام می دهند .

دید وسیعی از ویژگی های ویرایش شامل حالت قرقره است ،ازجمله ویرایش کردن یک کتابخانه موسیقی ،سرعت بخش متغیر و شبیه سازی می باشد .

به روز رسانی اینستاگرام

این ویژگی  گزینه های خلاقانه بسیار جدیدی را به برند ها ارائه می دهد ، به خصوص اگر آنها به جای برنامه دیگر ، محتوای خود را در Stories ویرایش کنند.

این ویژگی در حال حاضر فقط در برزیل در دسترس کاربران خواهد بود ، اما مراقب باشید ،زیرا به احتمال زیاد شروع پخش این ویژگی به مناطق دیگر نخواهد بود .

افکار نهایی

در بین این چهار تا تغییر، دو مورد در حال آزمایش هستند ممکن است در ماه دسامبر چند تغییر دیگری نیز داشته باشد اما این بار از سال معمول نیست که همه چیز شروع به کند شدن می باشد پلتفورم های اجتماعی برای سال جدید در حال گسترش دادن هستند .

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در اکتبر 2019

در این ماه فقط چند به روزرسانی در اینستاگرام می باشد اما این  به روز رسانی های  بزرگی هستند ما می توانیم دست خود را برای پیام مستقیم پیام های مستقل بکشیم .

چند مورد دیگرنیز از ویژگیهای دیگری که می خواهیم به آنها بپردازیم ، به طور جدی درآزمایش قرار می گیرند و این یک بازاری بزرگ و برند های استفاده از اینستاگرام برای فروش یا تبلیغ محصولات تجارت الکترونیکی خواهد بود .

بیایید نگاهی به آنچه در مورد آینده بازاریابی اینستاگرام بیاندازیم و ببینیم چگونه مارا تحت تأثیرخود خواهد گرفت .

اینستاگرام در حال آزمایش واقعیت افزوده است

واقعیت افزوده شبیه یک واقعیت مجازی است اما به جای ایجاد منظره عامل واقعی را تقویت می کند و ارزش بازاریابی را ارائه می دهد .

شرکت های لوازم آرایشی این فناوری را دارند که کاربران می توانند تصاویر خود را بارگذاری کنند تا ببینند رنگ مو یا رژلب هایی که ایجاد کرده اند چگونه به نظر می رسد و به کاربران امکان نظر دادن را نیز فراهم میکنند با مثل سایت هووز می توانید عکس خانه تان را بگیرید و مبلمان مورد نظری که دارید را در خانه خود مقیاس کنید این سایت برای شما در خرید مبلمان کمک بسیار زیادی می کند .اینستاگرام این ویژگی واقعیت افزوده را بر روی سیستم عامل ، با تبلیغ کنندگان آزمایش میکند .

به روز رسانی اینستاگرام

این اولین بار است که چنین چیزی را در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنیم  حتی اگر نیاز به جهش بزرگ فناوری  نباشد  در واقع ازهمان فناوری استفاده برای ایجاد فیلتر VR هستند که گفته می شود برای موارد خواص استفاده مفیدی باشد .

وقتی کاربران دنبال محصولاتی هستند که دارای برچسب هستند در حین مشاهده اطلاعات محصول گزینه برچسب امتحان کردن را  خواهید دید

کاربران با کلیک بر روی دکمه عینک آفتابی ، رنگ رژلب و موارد دیگر می توانند امتحان کنند  .

ما اطلاعات زیادی را در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی به طور گسترده در دسترس تمامی کاربران خواهد بود یا به برند های بیشتری ارائه خواهد شد نداریم اما این مورد را برای شما  درنظر خواهیم گرفت .

پیام دایرکت ‘موضوعات’

در ماه گذشته ما به اشتراک گذاشتیم که اینستاگرام در حال کار بر روی برنامه پیام رسانی مستثیم و مستقل است که تا حدودی با اینستاگرام یکپارچه شده است.

این برنامه با لیستی بزرگ از ویژگی های جدید همراه است.

به روز رسانی اینستاگرام

پیام رسان مستقیم با STORIES مرتبط است با تصاویر تمام صفحه عمودی و افقی ،فیلم هایی که می توانید برای اشتراک گذاری سریع با سرعت خوب به دوستان نزدیک خود که ارتباط زیادی با انها دارید ارسال کنید .

به غیر از اشتراک گذاری سریع ما به به روز رسانی وضعیت پیامها ی سبک را در ورزشگاه ها یا در حال حرکت دریافت کردیم تا شما بتوانید به سرعت وضعیت خود را با لیست دوستان نزدیک به اشتراک بگذارید به هر حال ما انتخاب را به عهده شما قرار داده ایم .

Threads در حال حاضر کاربر بسیار متمرکزی است.

اکثر کاربران حسابهای تجاری خود را به لیست دوستان نزدیک اضافه می کنند احتمالا تعامل خوبی برای مشاغل و کاربران خواهد داشت .

بیشتر سایت های رسانه های اجتماعی راه هایی برای کسب در آمد به شما ارائه می دهند و به بازار یاب ها امکان آن را می دهد که بازاریاب های دیگر را دنبال کنید .

یاد آوری برای راه اندازی محصول تنظیم کنید .

اینستاگرام تست زنده را برای یاد آوری های عرضه محصول از طریق ویژگی خرید اینستاگرام انجام می دهد .

این ویژگی ، پتانسیل فوق العاده ای برای مشاغل بازرگانی که از طریق خرید اینستاگرام اقدام به فروش کالاهای فیزیکی می کنند دارد که استفاده از پلتفورم خرید را به مشاغلان امکان می دهد تا درباره محصولاتی که فروشی هم ندارند اطلاعاتی را کسب کنند .

اگر این محصول به صورت زنده ادامه یابد می توانید ساعت معینی را تنظیم کنید کاربران اعلان را مشاهده می کنند که آنها را به سمت کالای موجود را خریداری کنند .

به روز رسانی اینستاگرام

FOMO بخش های بزرگی از بازاریابی آنلاین هستند اما باعث هیجان زده شدن مردم نسبت به محصولات جدید می شود که می تواند مشکل باشد .

این رسانه به شما این امکان را می دهد  که یک نسخه ساده از محصولات را به رویداد عالی تبدیل کنید و فروش اولیه را راه اندازی کنید و خود را در این راه تقویت کنید.

نتیجه

با اینکه دیدن سه به روز رسانی جدید در مقایسه با لیست های طولانی که از سیستم عامل هایی از جمله اینستاگرام و فیس بوک مشاهده می کنیم ، کمی کند به نظر می آید ما به روز رسانی های بیشتری را انجام می دهیم.

در این مورد کمیت کار قطعا صادق است ،به ویژه یادآوری راه اندازی محصول و قابلیت های واقعیت افزوده است .

زیرا آنها در حال آزمایش کردن هستند اما انها به طور جدی توسط مارک های اصلی با کاربران آمریکایی مورد آزمایش قرار می گیرند که همه مشتاقانه منتظر رسیدن نوبت خود هستند.

در حالی که threads پتانسیل خوبی در بازاریابی دارد فرصت خوبی است که بتوانیم به مدت طولانی آن را تغییر دهیم.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در سپتامبر 2019

ما به این نسخه از به روز رسانی های اینستاگرام در همه موارد که به طور قوی در حال به روزرسانی هستند نگاهی خواهیم انداخت تا بتوانیم همین حالا شروع به آماده سازی the big big thing  کنیم.

پست های خرید به عنوان آگهی امتحان می شوند

بزرگترین و مهیج ترین به روزرسانی که ما در این ماه از آن خبر داریم این است که در حال حاضر پست های خرید و فروش به عنوان تبلیغات مورد آزمایش قرار می گیرند.

به زودی ، شما قادر خواهید بود پست های قابل کلیک و قابل خرید را به کمپین های تبلیغاتی تبدیل کنید تا محصولات بیشتری را به کاربران نشان دهید و امیدوارم خریدها را سریعتر از گذشته تحویل دهید.

با وجود بیش از 130 میلیون حساب که در حال حاضر دارای پست های خرید هستند و در حساب کاربری خود فعال هستند ، این می تواند یک پیشرفت اساسی به حساب بیاید ، به خصوص وقتی که این ویژگی به خوبی کار می کند و اکنون به عنوان یک ویژگی ارگانیک شناخته می شود.

به روز رسانی اینستاگرام

تنها تفاوت این برچسب Sponsored این است که در بالای پست ها نشان داده می شود که باعث افزایش گستردگی دسترسی به سیستم تبلیغاتی می شود.

در حال حاضر، آزمایش تبلیغات در مراحل اولیه شروع به کار است، بنابراین به احتمال زیاد ما برای مدت زمان کوتاهی شاهد منتشر شدن این ویژگی نخواهیم بود.

به ویژگی های tik-tok ممکن است کپی کردن اضافه شود

اینستاگرام بعد از اضافه کردن این ویژگی به Snapchat، این بار به فکر افتاده تا همین ویژگی را به Tik-tak نیز اضافه کند.

اگر با برنامه  Tik-tok آشنایی ندارید، برنامه ای است که به کاربران (جوان و نوجوان) این اجازه را می دهد که ویدیو-موسیقی هایی ایجاد کنند و آنها را به اشتراک گذارند.

اینستاگرام در حال مهندسی یک ویژگی به نام Clips در برنامه Tik-tok می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا قسمت های یک ویدیو را در یک Story Single ضبط کنند،در ضمن کاربران می توانند سرعت و تایمر آن را متناسب  با موسیقی در کلیپ تنظیم کنند .

به روز رسانی اینستاگرام

در برخی مشاغل ممکن است از این ویژگی به نفع خودشان استفاده کنند، به خصوص برند های سرگرم کننده میتوانند از این ویژگی استفاده کنند تا ویدیو-موسیقی دنبال کننده کسب کنند.

برنامه جدید پیام رسان با نام Threads در دست توسعه

پیام رسان اینستاگرام در طول چندین سال مخاطبین بسیاری را جذب کرده است و با استفاده از این برنامه که بطور منظمی برنامه های IGTV  و یا  Layouts را اجرا می کند، در این حال نیز پیام رسان مستقلی در دست ساخت دارد.

برنامه جدید Treads که تأکید زیادی بر روی اشتراک محتوا و ایجاد مکالمات منظم و مرتب تر بین کاربران دارد ، متمرکز است.

با این وضعیت برخی از موارد اشتراک گزاری ممکن است مورد پسند  بعضی از کاربران قرار گیرد، در واقع بروزرسانی های خودکاری در مورد موقعیت مکانی شما منتشر میکند که باعث شده تا کاربران درباره حریم خصوصی خود نگران باشند و به اشتراک گذاری اطلاعات مکان با افراد دنبال کننده شما، ممکن است حساس شوید.

جالب است بدانید که کارکرد این برنامه به نظر می آید به ضرر اینستاگرام باشد ولی به نفع اینستاگرام خواهد بود.

همچنین باید بدانیم که استفاده از اینستاگرام در چه خصوصی مناسب است، به خصوص پیام هایی  که قرار است در قالب یکپارچه شدن سه پلتفرم فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ قرار بگیرند که احتمال دارد در اواخر امسال یا اوایل سال میلادی آینده منتشر شود.

نتایج نهایی

اینستاگرام در طول مدت این سال ، زمان زیادی صرف ایجاد تغییرات در سیستم خود کرده و با توجه به اخباری که ماه های گذشته در مورد آزمایش حذف لایک عمومی در بیشتر کشور ها دادند ، در نظر دارند که چگونه میتوانند در برنامه های خود تغییر دهند.

پست های خریدی که به عنوان تبلیغات مورد استفاده قرار گرفتند

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در آگوست 2019

ما فقط در ماه اوت یک به روزرسانی بزرگ به دست آورده ایم ، و چندین خبر جدید که کاملاً مؤثر بر نحوه دسترسی بازاریابان برای نزدیک شدن به سیستم عامل می باشد .

اینستاگرام و IGTV به انتشارات دسک تاپ دسترسی پیدا کردند

اینستاگرام و IGTV برای استفاده به موبایل  نیاز دارند. برنامه ریزی و ایجاد محتوا از طریق دسک تاپ امکان پذیر نیست مگر اینکه از برنامه های دیگری  مانند Hootsuite استفاده کنید ، وحتی در آن زمان برخی از موارد ، درگیری تلفن همراه فقط برای انتشاربود .

در حال حاضر همه اینها تغییر کرده است. Instagram و IGTV اکنون در استودیوی Creator Facebook پشتیبانی می شوند. بعد از اینکه حساب اینستاگرام خود را به صفحه Facebook خود پیوند دادید ، می توانید برای انتشار در اینستاگرام و IGTV محتوا را در دسک تاپ خود ایجاد ، آپلود و برنامه ریزی کنید یا می توانید تصاویر و فیلم ها را از کتابخانه موجود خود بکشید یا موارد جدید را بارگذاری کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

پیام های مستقیم اینستاگرام اکنون از طریق استودیو Creator پشتیبانی می شوند و به مشاغل اجازه می دهند پیام های مستقیم ورودی و خروجی را روی دسک تاپ مدیریت کنند.

با توجه به اینکه برند ها و بازاریاب های پر تجمع به جای استفاده راحت از تلفن همراه ترجیح می دهند از طریق دسک تاپ کار کنند که کمی وقت گیر اما سودمند است

این مزیت بزرگی است به  خصوص اگر مشاغل مایل به استفاده برنامه های دیگر نباشد بیشتر ابزار های دیگر دسترسی به انتشار IGTV ندارند و به استودیو Creator  اجازه می دهد یک ویژگی منحصر به فرد را ایجاد کند.

اینستاگرام با یک Rebranding کوچک انجام می شود

می دانیم که اینستاگرام و پیام رسان WhatsApp در اختیار فیس بوک است اما به نظر می رسد که فیس بوک می خواهد این کار را آشکار سازد که این امر منجر به تجدید چاپ مجدد شده است.

فیس بوک تغییری که در مورد خدمات و برنامه هایی که بخشی از خانواده فیس بوک هستند را تأیید کرده است.

به روز رسانی اینستاگرام

این یک تغییر جزئی به حساب می آید، ولی هنوز هم کاربردی است و بدلیل این موارد اتفاق خواهد افتاد: 1) همه موارد شفافیت پیرامون Facebook است. 2) ادغام سیستم عامل های پیام رسان.

مدتی است که فیس بوک در حال تغییر ویژگی های چت در سیستم عامل است تا هر سه سیستم عامل خود را یکپارچه سازد. همچنین کاربران می توانند پیام های دوستان و آشنایان خود را در Messenger ، Instagram Direct و WhatsApp به صورت یکپارچه بخوانند و پاسخ دهند.  

این ویژگی به برند ها کمک می کند تا چندین کانال را مدیریت بکنند و کار برای آنها آسان تر شود.

اینستاگرام Purges Memes را تنظیم میکند

اخیرا اینستاگرام تعداد زیادی از حساب های meme را بسته است و تعداد زیادی از کاربران شکایت  کرده اند. برخی از حساب ها هزاران و حتی میلیونی دنبال کننده داشتند و درآمد خود را از دست داده اند.

به روز رسانی اینستاگرام

 بعد از اعتراض های زیاد از طرف صاحبان و کاربرانی که از آنها پیروی کرده اند ، اینستاگرام در فکر دارد تا مدیر مخصوص برای حساب های meme روی کار بیاورد.

این فرد میتواند در هنگام اتصال و خدمات که در حال حاضر روی سیستم عامل هستند ، قالب های جدیدی را شناسایی کنند.

در اوایل اینستاگرام اعلام کرد که پاکسازی در سیستم عامل رخ داده بدلیل اینکه حساب ها شرایط را نقض کرده اند که احتمال به این است که این نوع حساب به جای تولید محتوای مخصوص خود دست به سرقت محتوا می زنند.

اینستاگرام ادعا می کند هکر ها در حال رشد هستند

به تازگی کاربران و برند های تجاری در طول چند ماه گذشته شاهد افزایش بازدید کننده های فیک در تماشای استوری خود بودند، اما متوجه این شدند که احتمالأ تعداد زیادی از این حساب ها جعلی و از روسیه است.

اینستاگرام بیانیه ای مبنی بر هکر ها منتشر کرده و گفته است که هکر ها در حال رشد هستند و بر روی بازدید استوری ها کار می کنند و تایید میکنند که حساب ها جعلی هستند. نشانه هایی که این حساب ها دارد این است که فعالیتی روی آنها انجام نمی شود.این هکر ها در تلاش هستند تا مطالب خود را به اشتراک بگذارند ونظر دهند.

اینستاگرام همچنین تأیید کرده است که هکر ها در تلاش هستند تا بازدید کننده جعلی افزایش دهند و گفته اند در ماه های آینده به ویژگی دست می یابند تا فعالیت ها را کاهش دهند ولی عوامل اینستاگرام درباره این اطلاعاتی ندارند. برای حل این مشکل می توانید حساب خود را به حالت خصوصی تغییر دهید و این مورد برای حساب های کاری توصیه می شود زیرا ممکن است مشکلی رخ دهد که حتی احتمال مسدود شدن حساب نیز است.

شریک تبلیغاتی اینستاگرام مکان و استوری های را رهگیری می کند

در واقع این یک ایراد بزرگ است زمانی که جنگ حریم خصوصی بین پیام رسان ها و کاربران افتاده و نگران کننده است.

یکی از همکار و شریک بازاریابی مورد اعتماد در فیس بوک و اینستاگرام به نام Hyp3r به طور مخفیانه داده هایی در مورد میلیون ها کاربر شبکه اجتماعی که شامل مکانها و استوری هاست در چند سال اخیر جمع آوری و ذخیره کرده است.

Hyp3r فقط اطلاعات عمومی را ضبط می کرد، اما این هم مورد قبول نیست، مخصوصأ در زمانی که از شفافیت اینستاگرام ابراز نگرانی می شود. ممکن است در آینده مشکلاتی برای بازاریابان، مشاغل و تبلیغ کنندگان ایجاد کند.

نتیجه بندی

با اینکه افزودنی استودیو Creator واقعا بسیار جالب و در حال حاضر بلااستفاده است، اما خبر ها در این ماه به سمت خود جلب کرده است نیز اهمیت دارد.

ترکیب های روز افزون اینستاگرام با فیسبوک و متمرکز شدن بر روی قسمت امنیت، بر روی اینستاگرام تأثیر گذاشته است.

شاید این موارد منجر به تغییر در سیستم عامل، تأثیر و یا تغییر در رفتار کاربر شود.

در ماه های آینده به این موضوع پرداخته و دوباره اطلاع خواهیم داد.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام در جولای 2019

اینستاگرام با سرعتی که برای تغییر پلتفرم خود تعیین كرده است ، به طور مداوم از ویژگی های جدید كوچك و بزرگ بهره می برد. ما در اینجا به راه اندازی مکان های تبلیغاتی در بخش جستوجو ، آزمایش حذف لایک ها و بروزرسانی سیاست های مسدود سازی و… موارد دیگر می پردازیم . اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید با ما همراه باشید.

برچسب های جدید چت رول می شوند

در طول سال گذشته ، هر ماه با یک ویژگی  جدید story آشنا شدیم و در این ماه چت استیکر را گرفتیم.

در اینجا به نحوه ی کار آنها میپردازیم. صاحبان حساب با افزودن برچب “چت” به story خود ، دنبال کنندگان خود را برای پیوستن به گپ گروهی جدید در direct دعوت میکنند.کاربران وقتی کلیک میکنند درخواست عضویت خود را برای عضویت در گروه گفته شده ارسال میکنند و دارنده حساب میتواند این درخواست ها  را مطابق آنچه که مناسب میداند، تأیید کند.

به روز رسانی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام موقعیتی را برای کاربران قرار داده است که میتوانند به صورت گروهی به گفت و گو با یکدیگر بپردازند که این برچسب ها میتواند کمی مشکل باشد. به دلیل اینکه ممکن است صاحبان حساب های بزرگ با این درخواست ها درگیر شوند یا گپ هایی که برای  برقراری ارتباط افراد با یکدیگر بسیار شلوغ هستند ، میتواند ارزش خود را از دست بدهند.

این برای بازاریابان می تواند گزینه خوبی را فراهم کند. و این یک نوع برچسب نخواد بود بخصوص زمانی که بازاریابان و برند های تجاری به آن احتیاج دارند و ویژگی جالبی دارد.

در بخش جستوجو مکان های تبلیغاتی اضافه خواهد شد

اینستاگرام خبری از قرار دادن تلبیغات اضافه در بخش جستوجو منتشر کرده است.

به روز رسانی اینستاگرام

هنگامی که کاربر از قسمت جستوجو استفاده می کند، توانایی این را خواهد داشت تا از طریق فیلتر های جستوجو در اینستاگرام فقط پست های تبلیفاتی دلخواه را ببینند. محل تبلیغات در اینستاگرام خبر خوبی است و محل های تبلیغاتی بیشتر  یعنی هزینه ی تبلیغ ثابت تر است. زیرا عرضه بیشتر، آتش تقاضای روز افزون را خاموش می کند.

دوربین داستان ها در حال ذخیره کردن محتوای بیشتر

دوربین داستان های اینستاگرام در کل فقط با عنوان ضبط ویدیو و عکس گرفته شده تنها 24ساعت آنها را ذخیره نگه می دارد حتی اگر آن ارسال نشود.

به زودی اینستاگرام تنظیمات کوچکی را منتشر می کند که به دوربین stories امکان ذخیره محتوا را  به مدت 7 روز به طور کامل می دهد . در واقع این یک ترفند کوچک است ، اما برای مارک ها و تبلیغ کنندگان که برای عکسبرداری از محتوای story از دوربین های بومی استفاده می کنند بسیار مهم است . اکنون به دلیل اینکه می توانید از قبل مطالب بیشتری را ایجاد کنید ، مدیریت اجتماعی و فرآیند ایجاد آن کمی ساده تر می شود.

به روز رسانی اینستاگرام

طراحان اینستاگرام درباره ی مطالب اصلی چیزی نمی گفتند ، اما در این ماه آزمایشی را تأیید و اعلام کرده اند که این برنامه به 6 منطقه دیگر منتقل می شود . در این تست ها نمایش و لایک ویدیو پنهان می شود ، که در بعضی از کاربران ساکن استرالیا ، برزیل ، کانادا ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن و نیوزلند گسترش یافته است.

لایک و بازدید

لایک و بازدیدهای ویدیویی اینستاگرام هنوز بخشی از این سیستم عامل خواهند بود و از هر دو معیار برای ارزیابی کیفیت و ارتباط استفاده خواهد شد. به همین دلیل پست ها با تعداد بازدیدها و لایک های ویدیویی بیشتر در الگوریتم ها همچنان در اولویت قرار می گیرند . اما  اثبات اجتماعی که در حال حاضر به دلیل مشاهده ویدیوهای عمومی و مانند پیشخوان ها در دسترس است ، کاملأ ناپدید می شود.

در حال حاضر ، اگر پستی را مشاهده کنید که دارای هزاران بازدید و یا لایک است، می تواند علاقه شما را  به خود کمی بیشتر جلب کند. به زودی اگر آزمایشات به خوبی پیش برود و اینستاگرام این کار را در مقیاس گسترده منتشر کند، تنها چیزی که باید روی آن کار کنید نظرات است. این مسأله مهمی است زیرا کاربران بسیار بیشتر از آنکه نظر دهند ، لایک می کنند. به این منظور نظرات مهمتر از گذشته خواهد بود، بنابراین سعی کنید راهکارها و ایده هایی را برای چگونگی ایجاد بحث در پست های خود ارائه دهید.

بروزرسانی سیاست های مسدود و هشدارهای پیش از مسدود شدن

اینستاگرام تغییراتی در سیاست های غیرفعال کردن حساب کاربری خود ایجاد کرده است که به منظور بهبود تجربه کاربران و هشدار بهتر حساب های شخصی در هنگام استفاده از اینستاگرام خود می باشند.

در حال حاضر اینستاگرام حساب هایی را که درصد مشخصی از محتوا را نادیده می گیرند غیرفعال می کند. متأسفانه این امر برای دسترسی به اکانت های دارای مشکل بسیار آسان است. به ویژه اگر آنها محتوای گسترده ای را تولید می کنند . همچنین سیاستی وجود خواهد داشت که به اینستاگرام اجازه ی بستن حساب هایی را می دهد که تعداد مشخصی از تخلفات را در بازه زمانی خاص دارند و به آنها امکان نگهداری  حساب های خود را با استانداردهای بالاتر از گذشته می دهد.

به روز رسانی اینستاگرام

*

برای اینکه آنها به برند ها اطلاع دهند که در حال انجام خطایی هستند(اینستاگرام هشدار جدیدی را برای بستن حساب معرفی کرده است که اگر در معرض خطر بسته شدن حساب هستند) ، این اعلان ها را ارسال می کنند. هشدارها (تصویر بالا) توضیح می دهد که تخلف آن ها چیست و چه نقضی را اخیرا انجام شده است و چه کار که باید انجام دهید تا به خطر نیافتید، شامل می شود. این اعلان ها کاملاً واضح و قابل درک هستند و درک این مسئله را که چه اشتباه انجام شده و چگونگی اصلاح آن برای حساب ها را آسان تر می کنند.

این مطابق با تغییراتی است که در چند ماه گذشته در اینستاگرام و  فیسبوک ایجاد کرده اند و باعث افزایش شفافیت و تلاش برای ایجاد فضای ایمن تر و قابل پشتیبان برای همه کاربران می شود. می توانیم انتظار داشته باشیم که به روزرسانی های بیشتری از این دسته اعمال شود و این کار را برای اینستاگرام راحت تر می کند تا محتوای توهین آمیز و حساب های مرتبط با آنها را در صورت لزوم حذف و یا مسدود کند.

نتایج نهایی

مهم ترین بروزرسانی، راه اندازی رسمی مکان های تبلیغاتی در بخش جستوجو است. در صورتی که فقط به فرصت های بیشتری برای دسترسی به کاربران جدید اضافه شود.

با این حال سایر ویژگی ها هم مورد استقبال قرار گرفته اند ، چه این کار باعث اضافه شدن قابلیت های جدید (برچسب چت) ، انجام کار ما (ذخیره دوربین) برای بازاریاب ها شود و یا اینکه با استفاده از هشدار های مسدود سازی مکان بهتری برای بهبود تجربه کاربر ایجاد کنند.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در ژوئن 2019

در این ماه ما بروزرسانی داریم که مستقیماً در نتیجه تغییر اتفاق افتاده در فیس بوک است و دو مورد ارائه می شود که ویژگی های کاملاً جدیدی را ارائه می دهند که فیس بوک واقعاً به روی خود ندیده است.

و در مورد این بحث خواهیم کرد که این تغییرات چه سودی برای بازاریابان دارد.

شایعات در مورد ابزار پاکسازی تاریخچه تأیید شد

تبلیغات اینستاگرام متعلق به  فیس بوک است ، بنابراین ما باید به یک به روزرسانی بزرگ فیس بوک نگاهی بیندازیم که قصد تغییر نوع تبلیغات را دارد.

بیش از یک سال است که از ابزار “پاکسازی سابقه” در فیس بوک اطلاع داریم. این یک ویژگی طولانی مدت است که به شما امکان می دهد تمام اطلاعاتی را که فیس بوک در مورد فعالیت شخصی شما ذخیره کرده است را از بین ببرید. از نظر تمام نگرانی ها در رابطه با حفظ حریم خصوصی ، این خبر خوب برای کاربران است. اما این لزوماً چنین خبرهای خوبی برای تبلیغ کنندگان نیست.

به تازگی فیس بوک تأیید کرده است که ابزار تاریخچه می تواند تأثیر بزرگی در چگونگی کارآمدی تبلیغ کنندگان با انواع خاصی از معیارهای هدفگذاری برای مخاطبان داشته باشد.

به روز رسانی اینستاگرام

این در حالی که سیستم تحلیلی فیس بوک تحت تأثیر قرار نمی گیرد زیرا در حال حاضر ناشناس است و پتانسیل بازپرداخت ضربه بزرگی را دارد.

اگر کاربران شروع به از بین بردن فعالیت درون برنامه کنند، این نیز می تواند بر رفتار و هدف قرار دادن علاقه تأثیر بگذارد ، اما از دست دادن کمپین های بازپرداخت باعث شده بیش از همه آسیب ببیند. تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان به طور کل این کمپین ها را به عنوان بخش اصلی در سبد تبلیغات خود قرار داده اند زیرا امکان نشان دادن تبلیغات به کاربران علاقه مند درست در زمان مناسب غیرقابل انکار است.

ما دقیقاً نمی دانیم که ابزار تاریخچه فیس بوک در چه زمانی منتشر خواهد شد، بنابراین ما باید خود را آماده این بروزرسانی کنیم.

فیلم افقی به IGTV می آید

اکنون بر روی به روز رسانی های اینستاگرام ، ویدیوی افقی IGTV موجود است .

پیش از این ، IGTV فقط فیلم عمودی تمام صفحه را پشتیبانی می کرد ، که کل دستگاه تلفن همراه کاربران را در بر می گرفت . اما اکنون می توان از ویدیوی افقی استفاده کرد که با اینستاگرام یکپارچه سازی شده است .

فیلم هایی که اغلب در بازه زمانی 16: 9 – تا 60 دقیقه هستند می توانند در IGTV بارگذاری شوند .

کاربران می توانند فیلم ها را در حالت افقی تماشا کنند ، همچنین می توانند صفحه نمایش خود را به صورت یک طرفه چرخانده و بار دیگر این فیلم را در حالت تمام صفحه مشاهده کنند . هر زمان که کاربران تلفن خود را در IGTV و در برنامه اصلی اینستاگرام روشن کنند ، ممکن است این تغییر به صورت تمام صفحه انجام شود.

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

بسیاری از فیلم ها در حالت افقی نسبت به حالت عمودی  بهتر کار می کنند . به عنوان مثال ، مکالمه ای را تصور کنید که می خواهید بیش از یک فرد مجزا در صفحه قرار بگیرید یا یک نماینده املاک یک خانه را نشان می دهد .

نمایش صفحه های گسترده می توانند دید بیشتری را به بینندگان ببخشند ، در حالی که در بیشتر موارد معمولاً برای عکس های نزدیک ، بهترین روش حالت عمودی است .

IGTV مانند اینستاگرام  منتظر همین روی کردی نبود ، اما همگام سازی مداوم بین این دو برنامه قطعاً به این امر کمک می کند. محتوای IGTV اکنون در بخش کاوش اینستاگرام برجسته تر نشان داده می شود .

تبلیغات مارک شده برندها انتشار می یابد

Influencers یا همان “سازندگان” که اینستاگرام در پست اعلان خود از آنها دعوت می کند مدتی است که نقش بزرگی در بازاریابی روی این سکو دارند .

اکنون اینستاگرام که با انتشار آگهی های تبلیغاتی با مارک تجاری ، به مشاغل اجازه می دهد کمپین های تبلیغاتی را از طرف سازندگان شریک انجام دهند تا به آنها در رسیدن به مخاطبان جدید از روش های دیگر کمک کند .

پروفایل های تجاری در اینستاگرام می توانند با سازندگان اینستاگرام که دارای شرایط “تنظیمات پیشرفته” اینستاگرام  هستند ، همکاری برقرار کنند . سپس سازندگان برند می توانند شرکای تجاری خود را به کار گیرند تا پست های خود را به عنوان بخشی از یک تبلیغات  ارتقا دهند .

پس از انجام این کار ، نام تجاری پست های موجود در Ads Manager را با گزینه “Existing Post” می توان مشاهده کرد ، و  آنطور که دوست دارد آن را تبلیغ کند .

به روز رسانی اینستاگرام

این یک سیستم عالی به حساب می آید زیرا به مارک ها امکان می دهد تبلیغاتی را از طرف سازندگان تبلیغ کنند . بنابراین آنها می توانند کنترل و مدیریت هزینه تبلیغات، هدف قرار دادن و سایر جزئیات مهم را که در موفقیت تبلیغات تأثیر می گذارد ، کنترل و مدیریت کنند.

آنها همچنین می توانند ببینند که محتواهای تأثیرگذار با آزمایش دقیق تقسیم بندی ، بیشترین کمک را به مشاغل خود کنند و  سرمایه گذاران مالی بهتری را برای سازندگان این سیسیتم پیدا شود.

نتیجه

از بعضی جهات ، احساس می شود که فیس بوک از چاه به چاه دیگری افتاده . 

با اینکه اینستاگرام به نوعی تحت تأثیر تغییراتی که فیس بوک ایجاد کرده است تحت تأثیر قرار گرفته است و آنها همچنان در تلاش برای رشد خودشان هستند. تبلیغات محتوا مارک نمونه ای عالی از این است ، ویژگی جدیدی برای ما فراهم کرده، و قابلیت های افقی برای IGTV ممکن است به معنای این باشد که حتی موارد عالی تر نیز در راهند.

اکنون ما خودمان را برای تغییرات بیشتر آماده کرده ایم و این می تواند نحوه استفاده ما از اینستاگرام در مورد مشاغل تغییر کند.

ماه گذشته بحث کردیم که اینستاگرام مورد آزمایش قرار گرفته است تا یک فرمت برنامه را که نمادهای پنهان را قابل مشاهده کند و این می تواند ثبات اجتماعی بازاریابی ارگانیک را تغییر دهد و ما می دانیم که ابزار تاریخچه روشن فیس بوک می تواند تأثیر زیادی در توانایی retartting تبلیغات اینستاگرام داشته باشد.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام در ماه می 2019

در به روزرسانی های این ماه چندین ویژگی جدید برای خرید در اینستاگرام و Stories ارائه شده است و عملکردی را در اختیار آنها قرار می دهد که مشاغل بهتر می توانند از آنها برای ارتباط و بازاریابی با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

این همه ی بروزرسانی نیست و ما همچنین در مورد نشانه های آزمایش بتا که می تواند نمایشگر اندازه گیری غرور را از بین ببرد و می توانیم ثبات اجتماعی را که به روشی غیر عالی برای مارکها از کنترل خارج می شود راکنترل کنیم .

همه این به روزرسانی ها (در آزمایش و در غیر این صورت) می توانند روی بازاریابی شما تأثیر بگذارد ، بنابراین ما در مورد هر چیزی که برای شما اهمیت دارد بحث خواهیم کرد .

برچسب گزاری محصولات توسط سازندگان

در حال حاضر اینستاگرام در حال آزمایشات بتا است و در داخل برنامه امتحان شده است و مارک های شرکت کننده در این آزمایش همچنین به ویژگی عالی دیگری که هم اکنون در حال ارزیابی است دسترسی دارند: برچسب گذاری محصولات از طریق “Creators”.

در واقع  به “تأثیر گذاران” این امکان را می دهد تا محصولاتی را که پوشیده یا از آنها در اینستاگرام استفاده می کنند برچسب گذاری کنند و دقیقاً مانند مارک های موجود در حال حاضر می توانند موارد خاص خود را با پست های Shoppable نشان دهند. با این کار کاربران به صفحه محصول درون برنامه دارای برچسب هدایت می شوند و کاربران می توانند مستقیماً در برنامه مبلغ را پرداخت کنند .

به روز رسانی اینستاگرام

اینفلوئنسرها وزن زیادی را در اینستاگرام دارند ، چه از نظر تأثیرگذاری در میکرو و چه از افراد مشهور دارند و بنابراین می توانند فروش گسترده ای برای مارک ها داشته باشند . امکان استخدام یک تأثیرگذار برای یک پست حمایت شده که در این صورت نه تنها نام تجاری شما را نشان می دهد و امیدوار کننده است که کاربران نقاط را به خودشان جذب کنند و در واقع محصول را  برچسب گذاری کنند .
پرداخت سریع آن در برنامه (در صورت تمایل مشتریان) پیشرفت بزرگی است .

در حال حاضر این مراحل اولیه تست های عمومی را طی می کند ، اما می تواند یک تغییر دهنده بازی بزرگ برای مارک هایی باشد که مؤثر برفروش و رسیدن به نقشه هستند . با به روز شدن این نسخه شما را نیز به روز خواهیم کرد .

استیکرهای پرسش برای استوری ها منتشر شد

برچسب های پرسش جدیدترین ویژگی Stories است که به مارک ها و مشاغل اجازه می دهد از پیروان خود سؤال های چند گزینه ای بپرسند و آن ها پاسخی را ارائه دهند .

کاربران می توانند پاسخی را انتخاب کنند و صحیح یا غلط بودن پاسخ را ببینند و مارک ها نیز می توانند پاسخ را در زمان واقعی مشاهده کنند .

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

از این ویژگی ها می توانید برای ایجاد علاقه و آگاهی محصولات خود و ایجاد اشتغال از مشتریان استفاده کنید.

به عنوان مثال ، یک مارک بهداشت محور امکان دارد سؤالاتی از قبیل “کدام میوه بیشترین پتاسیم را دارد” یا “چه چیزی را باید بعد از تمرین بخورید تا از گرفتگی جلوگیری شود؟” مطرح کند . از این آزمونها می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود و بالا بردن ارزش صفحه خود استفاده کرد که باعث می شود آنها بعد از تجربه ، درگیر ، مراقب و یادآور شوند .

استیکر های اهدا عضو استوری گسترده شدند

این یک ماه برچسب های  Stories دو برابر شده است . کاربران می توانند این برچسب ها را به نمایه خود اضافه کنند تا افراد غیر معتبر ، برای برچسب زدن و جمع آوری پول ، اعتبار  پیدا کنند.
افرادی که علاقه مند هستند می توانند در طی چند مرحله ساده ، با گذاشتن این برچسب رضایت خود را نشان دهند تا به خیریه گفته شوند .

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

برندها می توانند از این ویژگی برای جلب توجه خیریه هایی که پشتیبان  آنها هستند ، استفاده کنند . بدیهی است که این امر برای جامعه خوب است ، اما می تواند مقداری خودخواهانه نیز به اهداف تجاری سازی کمک کند . مردم عاشق مارک هایی هستند که کارهای خوبی انجام می دهند و به آنها اهمیت می دهند .

این برای افرادی  که می توانند از طریق این سیستم عامل مشخص شوند ، نیز برجسته است ، زیرا می تواند به آنها کمک کند تا کمک های مالی بیشتری کسب کنند و دید بیشتری به دست آورند زیرا کاربران و مارک های تجاری به طور یکسان از آن انگیزه می گیرند .

توجه داشته باشید که افزودن برچسب اهدای عضو فقط به افراد ثبت شده امکان پذیر است ، بنابراین تأثیرگذاران نمی توانند از این امر استفاده کنند تا کاربران را دستکاری کنند یا به روش خود پول استفاده کنند.

اینستاگرام ممکن است Vanity Metrics را مخفی کند

رمزگذار مورد علاقه ما ، جین منچون وون ، اخیراً شواهدی پیدا کرد که نشان می دهد اینستاگرام نسخه ای از برنامه را آزمایش می کند که “معیارهای غرور” (پست های مورد علاقه) را در پست های هر کس به جز شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است پنهان می کند .

به روز رسانی اینستاگرام

اگر این بروزرسانی منقضی شود به طور بالقوه می تواند یک تغییر دهنده بازی برای برندهایی باشد که سعی در اثبات ثبات اجتماعی دارند. در حال حاضر کاربران به احتمال زیاد به مطالبی توجه می کنند که همه چیز با هم برابر هست و اثبات اجتماعی قوی دارند.
نه تنها ما پستی را با 600 لایک مشاهده می کنیم و آن را به عنوان یک نشانه بالقوه قابل اعتماد بودن یا کیفیت بالا می بینیم ، بلکه به دست آوردن کمی # FOMO نیز آسان است.

همچنین ممکن است برخی از لایک ها ناپدید شود و برخی از کاربران را از لایک کردن محتوا نیز منصرف کند ، زیرا ثبات اجتماعی می تواند یک اثر واکنش زنجیره ای داشته باشد.

نتیجه

این ماه ویژگی های بسیار خوبی برای ما به ارمغان آورد. برچسب جدید مسابقه ممکن است یکی از گزینه های همه جانبه ما تاکنون به حساب بیاید و برچسب اهدای کمک مالی برای افراد مستضعف بسیار عالی خواهد بود.
ما از برچسب زدن محصولات جدید تأثیرگذار به ویژه در نظر گرفتن قدرت تأثیرگذار روی سیستم عامل و دیدن اینکه چگونه می تواند نتایج معنادار تری برای برندها نسبت به محتوای آنها داشته باشد ، بسیار هیجان زده ایم.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در آوریل 2019

در این ماه اینستاگرام ویژگی های تعاملی جدیدی را برای Story Ads منتشر کرده است که ممکن است آگاهی از برند را به یک سطح کاملاً جدید تبدیل کند. آنها همچنین ویژگیهایی را آزمایش می کنند که می توانند علاوه بر بهبود کلی تجربه کاربر انواع دیگر تعامل بر روی سیستم عامل را اضافه کنند.

افزودن نظرسنجی برای داستانهای اسپانسر شده

استیکرهای استوری اینستاگرام به راحتی یکی از بهترین پیشرفتهایی است که این ویژگی از زمان عرضه در سال گذشته داشته است. و تعداد به روزرسانی ها و تحولات را در نظر بگیرید که داستان ها از زمان اجرای زنده به دست آمده اند بسیار چشمگیر است.

آنچه بهتر است بنامیم “جلوه های برچسب” ، اکنون به تبلیغات Story اینستاگرام آمده و تعامل را به یک قالب آگهی منتقل می کنیم که واقعاً فقط به گزینه”کلیک” محدود شده بود.

به روز رسانی اینستاگرام

هنگام ایجاد یک Story Ad تبلیغ کنندگان می توانند یک سؤال از نظرسنجی را به تصویر یا ویدئویی که در طول بخش Creatives استفاده می کنند، اضافه کنند. می توانید از کاربران یک سؤال بپرسید و دو گزینه برای انتخاب بین آنها انتخاب کنید.

اگر تبلیغات Story را استفاده می کنید این ویژگی را به کار بگیرید. اکنون کاربران با ویژگی نظرسنجی Stories بومی آشنا شده اند و از تجربه بسیاری از تماشاگران خوشحال شده اند.

بنابراین این یک راه عالی برای ایجاد روابط جدید با مخاطبان خود است و نگرانی آنها را به خوبی از بین می برد. آنها ممکن است برای تبلیغات با محوریت تبدیل به خوبی کار نکنند.

اینستاگرام نام کاربری قدیمی شما را ذخیره خواهد کرد

اینستاگرام ظاهراً برای آزمایش یک ویژگی که 14 روز پس از تغییر ، نام قدیمی شما را ذخیره خواهد کرد. اگر تصمیم دارید نام خود را بعدا به نام قدیمی تغییر دهید، می توانید بدون نگرانی از اینکه شخص دیگری آن نام را تسخیر کرده باشد انجام دهید.

به روز رسانی اینستاگرام

این یک ویژگی عالی است اگرچه معلوم نیست که ممکن است بر همه مشاغل تأثیر بگذارد ،اما اگر شما در موقعیتی هستید که نیاز به بروزرسانی پروفایل های اجتماعی خود دارید و تغییری در آن داده اید در طول 2 هفته می توانید نام کاربری خود را برگردانید.

در حالت ایده آل ، قبل از تغییر این نام ها سعی کنید همه چیزها را دو چک کنید، اما از آنجا که اشتباهات رخ می دهد، این ویژگی جدید گزینه ای عالی است.

دسترسی ابزار ویدیو همزمان با تماشای ویدیو

به نظر می رسد که فیس بوک و اینستاگرام تلاش زیادی را در ترغیب کاربران به تعامل بیشتر و به روش های جدید بر روی سیستم عامل های خود انجام می دهند و به نظر می رسد اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدید دیگری در این خطوط است.

به روز رسانی اینستاگرام

مشابه آنچه در حال حاضر Party Watch Facebook ارائه می دهد ، کاربران اینستاگرام ممکن است بتوانند فیلم ها را همزمان با پیام مستقیم تماشا کنند.

این ویژگی می تواند در مارک های ارائه دهنده محتوای منحصر به فرد در گروه های کوچک استفاده شود. به عنوان مثال در شغل مربیگری اگر مشتری خود را در گروه های کوچکتر در اینستاگرام قرار دهد نتایج خوبی کسب کند. گفته می شود که به اندازه Watch Party در فیس بوک مفید نباشد.
به خصوص از آنجا که می توان آنها را در گروه هایی قرار داد که از قبل کاملاً منحصر به فرد هستند.

گزینه تماشای ویدیو از محل دلخواه

اینستاگرام ظاهراً یک گزینه scrubbing را آزمایش می کند که به کاربران این امکان را می دهد تا از جایی که دوست دارند ویدیویی را که می خواهند تماشا کنند.

به روز رسانی اینستاگرام

این ویژگی به خودی خود کاملاً اساسی نیست. این قبلاً در اکثر سیستم عامل های بومی از جمله IGTV شخصی اینستاگرام ارائه شده است. و به نوعی در این مورد دیر عمل کرده اند.

نتیجه

به روزرسانی های اینستاگرام اخیراً بیشتر بر ایجاد  امنیت بیشتر برای کاربران و بازاریابان متمرکز شده است.

به نظر می رسد تعامل بیشتر بین برندها و کاربران در اینجا بسیار مهم است و به احتمال زیاد اینستاگرام می داند هرچه جامعه ای که بتواند ایجاد کند قوی تر باشد ، پلتفرم آن برای کاربران با ارزش تر خواهد شد.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در مارس 2019

در به روزرسانی این ماه اینستاگرام ما درمورد همه ویژگی های آینده مورد انتظار خود از جمله  Insta Checkout و ابزارهای جدید و عالی برای کمپین های تأثیرگذار ، به شما اطلاعات دست گیری خواهیم داد.

پرداخت جدید درون برنامه ای

پست های خرید اینستاگرام فرصت بزرگی برای مشاغل بوده است و به آنها امکان می دهد محصولات موجود در تصاویر خود را برچسب گذاری کنند که می تواند کاربران را برای خرید به صفحه محصول در وب سایت منتقل کند.

اینک آنها این کار را با برداشتن برگ از کتاب پینترست ، یک ویژگی پرداخت محلی را منتشر کردند که کاربران می توانند بدون اینکه برنامه را در یک مرورگر وب رها کنند ، مستقیماً از اینستاگرام خارج شوند .

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

به این دلیل که هرچه خرید مشتریان راحت تر باشد ، احتمال انجام این کار بیشتر است ، این یک مزیت بزرگ خواهد بود .

و از آنجا که کاربران به اینستاگرام بیش از مشاغلی که با آنها کاملاً آشنا نیستند اعتماد دارند ، این امر می تواند به افرادی که نسبت به سایرین احتیاط کرده اند ، کمک کند .

این ویژگی فقط در آزمایش بتا وجود دارد و در دست تعداد کمی از خرده فروشان قرار دارد ، اما اینستاگرام از این آزمایش ها بسیار سریع تر از تست ها پیشرفت کرده است که خیلی زود مارک های بیشتری شاهد این موضوع خواهند شد .

عنوان جدید برای ویژگی Instagram Live

اینک اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد که عناوینی را به فیلم های زنده خود اضافه کنند .

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

این عناوین یک دارایی ارزشمند است ، ولی برخلاف دیگر سیستم عامل های زنده ، هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد . داشتن یک عنوان درباره این موضوع به مردم نشان می دهد که پخش چیست و چگونه سرعت آنها را سریعتر کند .

هم اکنون ، این ویژگی فقط در حال آزمایش است و ما هنوز اطلاعات بیشتری در ای مورد نداریم ، اما باید به این موضوع توجه  کنیم و به شما اطلاع دهیم .

گسترش در کمپین های Influencer

گزارش هایی مبنی بر اینکه اینستاگرام برای بهبود گزینه های تبلیغاتی خود برای تأثیر گذاران و مارک هایی که با آنها کار می کنید وجود دارد ، و خبرهایی از AdAge وجود دارد که اینستاگرام در حال کار بر روی توسعه “تبلیغات محتوای مارک دار” است .

این تبلیغات به مارک های تجاری این امکان را می دهد از پست هایی که توسط افراد مشهور و مشارکت ایجاد می شوند ، حمایت مالی کنند و آنها را به عنوان پست یا تبلیغات خود تبلیغ کنند . به طور کل این افزونه ای از سیستم برچسب زدن به محتوای فعلی مارک تجاری آنها است که با برچسب های “مشارکت پرداخت شده” کار می کند .

این امر تا حدودی به دلیل کارکرد اینستاگرام برای به شفافیت رسیدن این سیستم عامل و ایجاد فضای دوستانه تر برای مشاغل است . اگر مارک ها توانایی بهره بردن از بازاریابی تأثیرگذار را داشته باشند و آن را بیشتر تبلیغ کنند ، تنها مزیت آن می تواند می باشد .

به روزرسانی های جدید IGTV

IGTV هنوز راهی که اینستاگرام امیدوار است را به طور کامل اتخاذ نکرده است ، زیرا استفاده از آن بیشتر صرف داستان های بسیار کوتاه و در حال ناپدید شدن می باشد ، در حالی که برخلاف رفتن به برنامه شخص ثالث برای محتوای طولانی تر است .

حتی با این وجود نیز ، اینستاگرام IGTV را رها نمی کند ، در عوض ویژگی های آن را دو برابر کرده است تا این امر برای کاربران جذاب تر شود .

به روز رسانی اینستاگرام
به روز رسانی اینستاگرام

اکنون به نظر می رسد صفحه اصلی IGTV شبیه صفحه Snapchat است و بیشتر از اینکه به دنبال مشاهده آنچه در صفحه نمایش ظاهر می شود باشد ، به دنبال یافتن محتوا برای کاربران علاقه مند است .

خبری تازه در راه است که به پروفایل ها این  امکان را می دهد که پیش نمایش فیلم های IGTV خود را به طور مستقیم در اینستاگرام به اشتراک بگذارند و برای تماشای بیشتر ، کاربران علاقه مند را به برنامه ثانویه منتقل کند. اگر می خواهید دید بیشتری در مورد محتوای فرم طولانی خود بدست آورید ، آن ویژگی هنوز بهترین ویژگی می تواند باشد .

نتیجه

اینستاگرام به طور معمول به روزرسانی های زیادی انجام منتشر می کند ، بنابراین این اولین ماه است که در آن چند ویژگی جدید نداریم. ما فقط در ژانویه و فوریه یک بروزرسانی داشتیم و ویژگی هایی که در حال حاضر در حال آزمایش هستند بسیار بزرگ هستند و می توانند تأثیر زیادی در بازاریابی بومی و مبتنی بر سیستم عامل داشته باشند.

بروزرسانی های برتر اینستاگرام در فوریه 2019

ما فقط به دو مورد از ویژگی های جدید اینستاگرام دسترسی کامل پیدا کرده ایم اما به چندین نوآوری جالب که هم اکنون در حال آزمایش هستند نگاهی بیاندازیم تا چگونگی کارکرد آن را پیدا کنیم.

یکپارچه سازی جدید برای IGTV در Instagram

Quick recap: IGTV یک برنامه مستقل است که به کاربران امکان می دهد محتوای ویدیوی عمودی  را که تمام صفحه را می گیرد بارگذاری کند.

ایده این است که “کانال” های مختلف مانند تلویزیون وجود دارد ، وقتی از کانال به کانال دیگر می روید چیزی مرتباً پخش می شود.

اگرچه این یک برنامه مستقل است با پلتفرم اصلی ادغام شده و در صورت اشتراک محتوای جدید در IGTV دنبال کنندگان شما در اینستاگرام مطلع می شوند.

به کاربران این امکان را می دهد تا پیش نمایش فیلم های IGTV خود را در اخبار اصلی اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

از آنجا که اینستاگرام از میزان جذابیت و مشاهده بالاتری برخوردار است ، این یک روش مؤثر برای هدایت ترافیک مناسب تر برای تماشای بقیه مطالب شما فراهم می کند.

به روز رسانی اینستاگرام

اگر از IGTV به عنوان یک پلتفرم بازاریابی استفاده می کنید ، از این مزیت استفاده کنید تا هرچه بیشتر به محتوای ویدیوی خود بازدید بگیرید.

اینستاگرام از ابزارهای خلاقانه برای ماه سیاه تاریخ

استفاده می کند

در ایالات متحده ماه فوریه، ماه تاریخ سیاه است و اینستاگرام با ابزار خلاقانه جدید و تبلیغی برای نشان دادن سازندگان مرتبط روی سیستم خود که محتوا را در حساب رسمی اینستاگرام خود نشان داده بودند پاسخ داد.

ابزارهای خلاقانه شامل جلوه های دوربین و استیکرهایی بودند که توسط طراحان سیاه طراحی شده اند.

به روز رسانی اینستاگرام

این یک ویژگی عالی است و همچنین یک گام بزرگ را نشان می دهد که می تواند نشان دهنده برنامه هایی باشد که اینستاگرام در آینده اجرا خواهد کرد.

این فعالیتی نسبتاً اجتماعی محور است و ممکن است در آینده برای رویدادهای مختلف، علل مختلف و ویژگیهای بیشتری را مشاهده کنیم.

اینستاگرام تصاویر خود مخرب را حذف می کند

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که با هدف محافظت از کاربران آسیب پذیر، تمامی تصاویر مخرب و آسیب پذیر که نقض کننده مقررات جدید و خودآزای است را حذف خواهد کرد.

به روز رسانی اینستاگرام

بیشتر برندها تحت تأثیر این امر قرار نخواهند گرفت و احتمالاً از هیچ نوع تصویر یا زیرنویس هایی استفاده نمی کنند که باعث ایجاد هر گونه آسیب به خودشان شود ، اما بعضی اوقات مارک های edgier می توانند در مواردی خطا کنند.

این ویژگی خوبی است اما همچنین نشان می دهد که اینستاگرام از اینکه چگونه سیستم عاملشان بر کاربران تأثیر می گذارد ، آگاهی بیشتری پیدا کنند و از آنها می خواهند که آن را ایمن تر کرده و تجربه کاربر را بهبود بخشند.

پیام مستقیم در دست آزمایش

ماه گذشته اعلامیه ای را به اشتراک گذاشتیم که ممکن است فیس بوک سیستم عامل پیام رسانی مستقیم واتس اپ ، مسنجر و اینستاگرام خود را در یک سیستم یکپارچه کند و به کاربران این امکان را می دهد تا به گفتگو بپردازند. و به این زودی ها به پایان نمی رسد، اما به نظر می رسد ممکن است خیلی زود شاهد یک قدم به سمت آن باشیم.

طبق گزارش ها ، اینستاگرام پیام های مستقیم را به صورت آنلاین آزمایش می کند که قبلاً فقط از طریق برنامه موبایل قابل دسترسی بود.

اینستاگرام در طول یک سال گذشته به آرامی در حال تغییر به یک تجربه دوستانه بوده است و از آنجا که پیام رسانی مستقیم در دسترس کاربران است ، یک رابط مستقیم دیگر ایجاد می کند که برند ها باید به آن واکنش نشان دهند.

استیکرهای اهدای عضو

فیس بوک در سال گذشته فشار زیادی برای جمع آوری کمک های مالی داشته است و به نظر می رسد اینستاگرام به زودی روی این درخواست شروع به کار کند .

این با آگاهی اجتماعی گرا که با چند به روزرسانی دیگر نشان داده اند ، هم ردیف است ، و این شکل از برچسب های اهدای عضو در حال آزمایش برای Stories است.

به روز رسانی اینستاگرام

جین مانچون وون متوجه این ویژگی شد که کاربران می توانند به جستجو بپردازند یا یکی از مواردی را که قبلاً در اینستاگرام دنبال کرده اند ، انتخاب کنند و سپس از برچسب کمک مالی برای تشویق سایر کاربران به مشارکت استفاده کنند .

در حالت ایده آل ، این اتفاق بر روی سیستم عامل رخ می دهد ، که می تواند باعث افزایش اعتماد کاربر و کارآیی کمپین ها شود .

برندهایی که در کارهای خیرخواهانه شرکت می کنند ، باید مانند افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به آن توجه داشته باشند .

وقتی اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، شما را به روز خواهیم کرد .

نتیجه

ما در این ماه فقط به سه به روزرسانی دسترسی پیدا کردیم که فقط از دو مورد آن توانستیم استفاده کنیم .

به طور حتم پیش نمایش IGTV بزرگترین پیشرفت در این ماه است ، اما ما از امکانات جدیدی مانند پیام رسانی مستقیم بر روی دسک تاپ اطلاعات کافی نداریم .

ما در حال دریافت نکات جدیدی در مورد مکان نمایش اینستاگرام در سال 2019 هستیم که تاکنون عالی به نظر می رسد .

به روزرسانی های برتر اینستاگرام در ژانویه 2019

طی چند هفته گذشته تغییرات بزرگی در اینستاگرام رخ داده است، از جمله امکان برنامه ریزی فیلم ها ، اشتراک گذاری پست ها در چندین حساب و برچسب Stories جدید ، به همراه چند ویژگی عالی جدید در قالب آزمایش.

هیچ تغییری در الگوریتم اینستاگرام ایجاد نشده

پستی در مورد ادعای تغییر در الگوریتم اینستاگرام منتشر شده است و فقط در حدود 7٪ از دنبال کنندگان محتوای هر نمایه را مشاهده می کنند.که ظاهراً این دلیل استفاده بسیاری از استراتژی های تعامل گرا بوده است.

اینستاگرام برای رد کردن این شایعه در توییتر اعلام کرد که الگوریتم تغییر نکرده است.

به روز رسانی اینستاگرام

آنها تأیید کرده اند که الگوریتم هنوز هم براساس عواملی مانند ارتباط ، به موقع بودن ، تعداد دفعات ارسال و تعداد افرادی که در حال انجام فعالیت هستند ، می باشد.

این همان الگوریتمی است که مدتیست وجود دارد ، و تا آنجایی که زمینه های اجتماعی پیش بروند ، در مورد آنچه بر رتبه بندی شما در آن تأثیر می گذارد ، شفاف اند .

برنامه ریزی ویدیوی اینستاگرام

برنامه ریزی پست های اینستاگرام یک سرمایه بزرگ بوده است و یکی از ویژگی های مورد توجه ، نرم افزار انتشار رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite است . این برنامه به شما امکان بارگیری و ایجاد محتوا از طریق یک برنامه تلفن همراه یا یک دسکتاپ را می دهد که ایجاد یک برنامه محتوای منسجم به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید .

در پایان سال گذشته ، اینستاگرام بی سر و صدا API خود را به روز کرد و به ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث مانند Hootsuite اجازه داد که برنامه ریزی ویدیو را نیز ارائه دهند .

به روز رسانی اینستاگرام

این یک تغییر دهنده ی بازی برای بسیاری از مشاغل و بازاریابان رسانه های اجتماعی است ، مخصوصأ که ویدیو در بیشتر استراتژی های بازاریابی بسیار مهم و تأثیر گذار است.

اینستاگرام اجازه اشتراک گذاری در چند حساب را می دهد

چند ماه پیش توییتر  این قابلیت را در پلتفرم خود ممنوع اعلام کرد و اکنون اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرده است تا این امکان را برای کاربران خود فراهم کند.

در طول یک ماه گذشته  آنها  ویژگی جدیدی را منتشر کرده اند که به کاربران (از جمله حساب های شخصی) این امکان را می دهد تا یک پست را به صورت همزمان در چندین حساب مرتبط  خود به اشتراک بگذارند.

به طور معمول ایده خوبی است که برای هر حساب کاربری که به اشتراک می گذارید ، محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید ، اما اگر به دلایلی حساب های بازاریابی مشابه نیز دارید که از همپوشانی با محتوا سود می برند ، این ویژگی می تواند به نفع شما باشد.

نمونه هایی از این موارد شامل یک حساب کاربری است که دارای یک شرکت مشابه است، مانند حساب های جداگانه مردانه و زنانه یا اگر در حال انجام بازاریابی برای حق رای دادن هستید و هر مکان دارای مشخصات خاص خود است.

به روز رسانی اینستاگرام

شایان به ذکر است که این ویژگی خیلی مهم نیست زیرا نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی قبلاً این امکان را فراهم ساخته که به یک مدیر حساب اختصاصی این امکان را می دهد که یک نسخه جدید را منتشر کند نه تنها برای حساب های مختلف بلکه در سیستم عامل های مختلف هم این امکان حاصل شود.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است و در حال حاضر هیچ سخنی درباره زمان در دسترس قرار گرفتن آن برای Android وجود ندارد.

ویژگی های جدید استیکرها منتشر شد

سال گذشته شاهد تعداد زیاد برچسب های تعاملی جدیدی بودیم که برای استوری ها در دسترس قرار گرفتند و آنها را پویاتر و جذاب تر کردنند. در اواخر سال گذشته آنها روند صعودی را ادامه دادند و دو پیشرفت بزرگ را در رابطه با استیکر ها بدست آمد که بروزرسانی برای استیکر  سؤالات و یک استیکر جدید Countdown نامیده می شوند.

استیکر سؤالات در پایان سال گذشته منتشر شد و به شما امکان را می دهد که برچسب را در استوری خود قرار دهید که افراد را مشتاق به سؤال از شما می کند. آنها می توانند در آنجا بر روی برچسب پاسخ دهند و خواهید دید که آنها چه سؤال می کنند. سپس می توانید به طور عمومی به مواردی که می خواهید به اشتراک بگذارید پاسخ دهید.

*

به روز رسانی جدید اجازه می دهد تا استیکرهای سؤال برای استفاده مستقیم در دسترس باشد و جلسه پرسش و پاسخ سریع تر ، فوری تر و جذاب تر شود.

این یک روش عالی برای جالب تر کردن  Q&A برای بینندگان است و همچنین مدیریت آنها را آسان تر می کند. تلاش برای پیگیری همه نظرات زنده می تواند دشوار و پرتحرک باشد، اما این باعث می شود که مرتب سازی آن ساده تر شود و حتی در حالی که به این سؤال پاسخ می دهید ، می توانید این سؤال را روی صفحه نشان دهید.

به روز رسانی اینستاگرام

از طرفی دیگر Countdown Clock Sticker کاملاً جدید است اما به همان اندازه جالب تر است.

می توانید تاریخ و زمانی را که می خواهید شمارش شود را ایجاد کنید ، آن را به استیکر اضافه کنید ، آن را با طرح های متن ، ایموجی ها و رنگ ها سفارشی کنید و یک فرم ساعت شمارش معکوس زنده را در Story خود به نمایش بگذارید. هر وقت کسی آن را تماشا کند ، در زمان واقعی یک شمارش معکوس از زندگی مشاهده می کند.

این یک روش برجسته برای استفاده از داستان های اینستاگرام برای تبلیغ رویدادها، از جمله رونمایی محصول و فروش ویژه بکار می آید.

به روز رسانی اینستاگرام

نتیجه

بزرگترین خبر توانایی های انتشار ویدیو است ، اما برچسب های Stories جدید نیز پیشرفت های بسیار خوبی در پی گرفته اند.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام دسامبر 2018

ماه گذشته ، اینستاگرام ویژگی های فروش زیادی را در زمان تعطیلات به نمایش گذاشت و این ماه آن ها روش های جدیدی برای ارتباط بهتر با مخاطبان ارائه می دهند.

این منطقی است؛ به این دلیل که ما ویژگی های فروش بزرگی را در موقع مناسب ، برای استفاده از آن ها دیدیم و اکنون ویژگی هایی داریم که بر ایجاد روابط متمرکز شده اند که می توانید از الآن تا سال جدید ، شروع به اجرای آن کنید.

و به یاد داشته باشید ، این واقعأ  همان چیزی است که رسانه های اجتماعی درباره ایجاد اجتماعات و روابط با مخاطبان خود دارند.

اینستاگرام توضیحات متن جایگزین را منتشر می کند

هرکسی که با وبلاگ نویسی ، طراحی سایت یا SEO آشنایی داشته باشد ، می داند که توضیحات متن جایگزین چیست و  تقریباً همین مورد را در اینجا مشاهده می کنند.

توضیحات متن جایگزین دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد : شما شرح آنچه در تصویر یا فیلم در یک مکان اتفاق می افتد را قرار می دهید.

کاربرانی که دارای صفحه خوان هستند ، متن را با صدای بلند می خوانند و متن تصویر را حتی اگر در خواندن آن مشکل دارند در اختیار آن ها قرار می دهد .

توضیحات متن جایگزین اینستاگرام ، پلت فرم دیداری را برای کاربران کم بینا بیشتر می کند و با دو گزینه ارائه می شود:

شما می توانید به متن جایگزین خودکارکه به تنهایی از فناوری بسیار چشمگیر اشیاء برای ایجاد توصیف های صوتی استفاده می کند ، متکی شوید.

هرچند این بی شک کارآمد است ، نباید فراموش کرد که فناوری محدودیت های خاص خود را دارد و این امکان در دسترس است که کاربران در فید ها ، کاوش ها و پروفایل های شخصی ،  عکس ها را مشاهده کنند.

وقتی کاربران روی عکس کلیک می کنند ، می توانید توضیحات مبتنی بر متن دلخواه خود را ایجاد کنید.

ان زمان بیشتری می برد ، اما گزینه ی بهتری است ، زیرا به شما این امکان را می دهد که از صحیح بودن توضیحات خود اطمینان حاصل کنید و مواردی را که می خواهید به نمایش بگذارید برجسته می کند.

به روز رسانی اینستاگرام

در حال حاضر ، به نظر نمی رسد که مزیتی بزرگ برای  جستجو وجود داشته باشد ، اما ویژگی های دسترسی ، به تنهایی دلیلی بیش از حد کافی برای استفاده از آن ها است. این ویژگی ها ارتباط مخاطبان را با یکدیگر فراهم می کند که قطعأ ارزش کار را دارد.

اینستاگرام تغییرات پروفایل را اعلام کرد

پس از به روزرسانی ماه نوامبر ، اینستاگرام بلافاصله اعلام کرد که قرار است تغییراتی در پروفایل های شخصی و تجاری ایجاد کند.

یک نمونه گزینه جدید “پیروان متقابل” است ، که به شما این امکان را می دهد که پیوندهای خود را با هر حساب مشخصی (دقیقاً مانند دوستان خود در فیس بوک) مشترک کنید.

یک نکته جالب : شما همچنین می توانید ببینید که برگه “فروشگاه” چگونه خواهد بود (اگر هنوز آن را ندارید) تصویر سوم سمت راست ، به کاربران اجازه می دهد تا فقط فید پست های قابل خرید را مشاهده کنند.

به روز رسانی اینستاگرام

ظاهر طرح های کسب و کار و پروفایل های شخصی اینستاگرام نیز با تغییر در چیدمان های به روز ، کمی تغییر می کند.

کاربران می توانند ببینند کدام یک از دوستانشان پروفایل خاصی را دنبال می کنند. این ویژگی ، یک ویژگی خارق العاده برای بازاریاب ها و برند ها خواهد بود ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا از اثبات اجتماعی استفاده کنید.

ما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این تغییرات نداریم ، زیرا اینستاگرام هنوز هم آن ها را آزمایش می کند . وقتی اطلاعات بیشتری به دست آوردیم ، شما را نیز در جریان می گذاریم تا مراقب باشید.

پیام های صوتی جدید در DM ها

این ویژگی از زمانی که در اوایل سال جاری در آزمایشات مشاهده شد ، شایعه شده است که احتمالأ در کار باشد ، و اکنون رسمی است.

پیام صوتی برای استفاده در پیام رسانی مستقیم به صورت گسترده تر  پخش می شود.

به روز رسانی اینستاگرام

برخلاف سایر پیام های مستقیم در اینستاگرام ، پیام های صوتی به جای ناپدید شدن مانند سایر مطالب ، همچنان باقی می مانند .

اگر از DM های ناپدید شده به عنوان بخشی از استراتژی برای ایجاد فوریت در فروش ، تخفیف یا رویدادهای مشترک با مشتریان استفاده می کنید ، این مورد را در نظر بگیرید.

به احتمال زیاد این ویژگی بیشتر برای استفاده شخصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت به این دلیل که متن کارآمدتر و فیلم شخصی تر است (و ما هر دو ویژگی را در اختیار داریم) .

گفته می شود ، این ویژگی ممکن است حتی  با گذشت زمان نیز به موضوعی تاثیر گذار تبدیل شود. ولی  می بینیم که فیس بوک بیشتر روی بازار صوتی متمرکز است ، مخصوصاً با فشار زیاد به سمت پورتال.

لیست دوستان صمیمی در story

اگر می خواهید لیست های تقسیم شده  از کاربران ، برای نمایش برخی از داستان های خود ایجاد کنید ، اکنون این امکان را دارید. شما در واقع می توانید “لیست دوستان صمیمی” را در Stories ایجاد کنید ، مطمئن باشید که تنها افرادی می توانند آن را مشاهده کنند  که شما برای دیدن ، آن ها را انتخاب کرده اید.

نمایه های تجاری از این توانایی برخوردار هستند ، بنابراین می توانید یک گروه از “دوستان صمیمی” را ایجاد کنید تا محتوای منحصر به فرد را به آن ها نشان دهید.

در این حال شما باید مواظب باشید زیرا نمی خواهید کسی از قلم بیافتد. یکی از موارد استفاده بالقوه برای این کار ایجاد یک گروه دوست نزدیک از رده های سطح بالا ، پلاتین ، وفاداری و جوایز مشتریان عضو است.

به روز رسانی اینستاگرام

شما می توانید گروه “دوستان صمیمی” خود را از طریق تنظیمات خود ایجاد کنید و سپس هنگام انتشار Story خود آنها را انتخاب کنید.

محدودیت در جستوجوی اختلالات غذایی

این ممکن است روی بسیاری از برندها تأثیر نگذارد  اما این یک حرکت خوب توسط سیستم است. از سال 2012 ، اینستاگرام شروع به ایجاد عبارات و علامت های خاص “غیر قابل کشف” کرد به این معنی که آنها به نتایج جستجو نمی رسند.

این شامل اصطلاحاتی بود که به نظر می رسید باعث اختلال در خوردن غذا می شود ، اما یک مطالعه اخیر از گرایش بی بی سی نشان داد که این موضوع به نوعی هشتگ هایی را که باعث ارتقاء بولیمیا شده از جمله ارائه 38 پیشنهاد جایگزین برای یک اصطلاح واحد از دست داده است.

از آن موقع ، اینستاگرام به فهرست خود اضافه کرده است تا جستجوهای مربوط به بولیمیا را در بر بگیرد.

ویژگی هایی جدید برای ویدیو ها در راه است

ویژگی هایی با موضوع، ویژگی های نفوذ در مخاطب و نمایش پیمایش جانبی خوراک ها را مورد آزمایش قرار دادند.

نمایش پیمایش جانبی خوراک ها

اینستاگرام در حال آزمایش یک قالب پیمایش جانبی برای مشاهده خوراک که شبیه به قالب Stories است.

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این نداریم اما می تواند بر استفاده از اینستاگرام تأثیر بگذارد. ممکن است افراد تمایل به دیدن هر پستی را نداشته باشند.، یا می توانستیم دریابیم که عمل کشیدن و دیدن یک پست در یک زمان آنها را درگیرتر می کند.

ویژگی های تأثیر گذار بر مخاطب

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اینستاگرام در حال آزمایش نوع جدیدی از پروفایل به نام “پروفایل ایجاد کننده” است که تجزیه و تحلیل های اضافی و یا ویژگی هایی را برای کاربران با نفوذ و پر مخاطب ارائه می دهد.

به احتمال زیاد این باعث می شود تا این کاربران در این سیستم عامل درگیر شوند و به آنها در رسیدن به نتایج بهتر با مخاطبان خود کمک کند.

نتیجه

این سال ، سالی پر افتخار برای اینستاگرام بوده است. آنقدر که هر ماه پست های کاملی ارائه دادیم و همه کارهای جدید این پلتفرم را شرح می دهیم.

  • ابزارهای بیشتر برای مدیریت روابط تأثیرگذار / برند یا محتوای پشتیبانی شده به طور کلی
  • تحولات بزرگ ادامه یافته در ابزارهای اینستاگرام قابل خرید
  • ویژگی داستان های جدید

این موارد مطابق با سالهای گذشته در اینستاگرام است و به بازاریابان و مارک های تجاری این امکان را می دهد تا با روش های معتبر و جذاب ، فروش بیشتری داشته باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.