به روزرسانی های برتر اینستاگرام در سال 2020

6

ما در این مطلب از پارس اینستا در مورد به روزرسانی های برتر اینستاگرام در سال 2020 بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

مردم همین حالا می خواهند بخشی از محتوا نوشته شده توسط شما باشند .

البته بخشی از ارائه مطالب، به روز ماندن در آخرین  پست های موجود در  رسانه های اجتماعی است.

ماه گذشته ، اینستاگرام به تنهایی برخی از ویژگی های جالب و باورنکردنی جدیدی را به ما ارائه داده است.

بیایید نگاهی به هریک از این تغییرات و معنی آنها  بیاندازیم.

این برای سال های زیادی عجیب  بوده است ، به طوری که بسیاری از مشاغل و کاربران به طور همزمان به رسانه های اجتماعی روی آورده اند تا با دوستان ، خانواده و مارک های مورد علاقه خود در ارتباط باشند.

ما ماه گذشته در مورد این موضوع مطالبی را ارائه کردیم .ماندن در بالای بازاریابی در رسانه های اجتماعی اکنون مهمتر از گذشته است و به مشاغل اجازه می دهد خطوط ارتباطی برای ارتباط با مشتریان خود داشته باشند .

در حالی که ما هنوز در بحران (COVID-19 )و تأثیر اقتصادی آن هستیم ، بسیاری از شغل ها در حال حاضر با محدودیت بسیار کم در حال تلاش برای حل بحران هستند. در نتیجه ، مصرف کنندگان در همه جا سعی در یافتن راه های جدیدی برای تامین برندهای مورد علاقه خود هستند.

اینستاگرام اکنون راهی را برای کاربران فراهم کرده است که با برچسب  “Support Small Business” این کار را انجام دهند.

از مشاغل کوچک پشتیبانی کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

کاربران می توانند برچسب“Support Small Business”را به Stories خود اضافه کنند ،همچنین می توانند برند شما را مورد خطاب قرار دهند.

در حال حاضر ، گسترش دسترسی خود  به صورت رایگان بوده و به لطف تلاش هایی که از طرف مشتریان انجام می دهید کمی چشم نوازش تر به نظر می آید.

مراقب این موارد باشید و ترسی از  شرکای تجاری خود نداشته باشید.

فروشگاه در اینستاگرام

در ضمن ، این بروزرسانی  کمی اجتناب ناپذیر است ، اما با این وجود بسیار هیجان انگیز است.

اینستاگرام به تازگی خبر جدیدی از خرید آنلاین را در پلتفرم خود اعلام کرده است به نام  Shops Instagram شناخته می شود.

این  فروشگاه های مجازی در تمام صفحه نمایان میشوند، که فروش محصولات آنلاین را در داخل برنامه آسان می کنند.

فروشگاه های موجود در اینیستاگرام قابلیت اتصال به صفحه پروفایل شما را دارا میباشند.

به روز رسانی اینستاگرام

فروشگاه های آنلاین را می توان از طریق پروفایل کاربران در داستانهایی که در آن به اشتراک گذاشته میشود پیدا کرد.

این تفاوت از برچسب های محصولات قابل خرید است علاوه بر اینکه به  شما امکان می دهد محصولات موجود در محتوای خود را اشتراک گذاری کنید .

کاربران می توانند محصولات را مشاهده کنند ، از جمله مشاهده کل مجموعه های گروه بندی شده را در سایت ها نمایش داده شود .

آنها می توانند از طریق مرورگر درون برنامه خریداری کنند ، بنابراین هرگز تصمیم به ترک برنامه نمی کنند. این یکی از بهترین راه ها  برای مشتریان و ارائه خدمات برند ها میباشد.

در اینجا بهترین بخشی که  وجود دارد: فروشگاه ها خدمات رایگان ارائه میدهند.

اگر هنوز مغازه ها را ندیده اید ، برای شما مشکلی ایجاد نمیکند: زیرا  از این هفته شروع به فعالیت کرده اند و این ویژگی باعث تبلیغات بیشتر در ماه های آینده خواهد شد .

کلیه مشاغلی که هم اکنون از خرید Facebook و Instagram استفاده می کنند واجد همین شرایط هستند.

هنگامی که شما قادر به راه اندازی فروشگاه هستید ، یک ایمیل برای اطلاع شما دریافت خواهید کرد.

فیلم های زنده را با IGTV به اشتراک بگذارید

می دانم که ممکن است  مقایسه  به روزرسانی فروشگاهها ابتدایی به نظر برسد ، اما این هنوز هم یک ویژگی مفید است که میتوانید  از آن استفاده کنید.

اکنون می توانیم ویدیوهای زنده را مستقیماً در IGTV به اشتراک بگذاریم وبه راحتی از این ویدیوها استفاده کنید.

پیش از این ، Lives اینستاگرام می تواند به عنوان Stories بارگذاری شود ، اما آنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند و به تکه های 15 ثانیه تقسیم می شوند و میتوان ویرایش یا متنی بر روی آنها اعمال کرد.

این می تواند ناامید کننده باشد و منجر به عملکردضعیف شود زیرا کاربران در Stories معمولاً می خواهند محتوای سرگرم کننده 15 ثانیه ای باشد نه محتوای 20 دقیقه ای زنده در قسمت های کوچک پاک شونده.

همچنین می توانید آن را در دوربین خود بارگیری کنید و ویرایشی در روی آن اعمال کنید و سپس بعداً آن را در فیس بوک یا IGTV منتشر کنید.

به روز رسانی اینستاگرام

اما اکنون ، می توانید لایو خود را بلافاصله پس از پایان  در IGTV به اشتراک بگذارید.

استفاده از IGTV به آرامی در حال افزایش است . از این مورد استفاده کنید و از هر لایکی که ایجابه شما داده می شود بیشترین بهره را ببرید و مدت زمان آن را طولانی تر کنید که باعث می شود همزمان قدرت و ماندگاری آن را افزایش دهید.

افراد بیشتری می توانند آن را مشاهده کنند ، و این به شما محتوای ارزشمندی می دهد تا پروفایل خود را حفظ کنید که باعث جذب مخاطبان شما می شود.

افکار نهایی

حتی اگر در این ماه فقط سه به روزرسانی کا آمد را به دست آورده ایم ، اما هر یک از نظران کاربران دارای اهمیت هستند.

ویژگی جدید فروشگاه کاملاً واضح و تأثیرگذار است. اجازه دادن به برند ها برای ایجاد فروشگاه های بومی که کاربران می توانند از آنها مستقیماً خریداری کنند ، یک ویژگی استثنایی است.

به طور کلی بسیاری از کاربران قادر به خرید توسط گوشی همراه نیستند زیرا به اندازه دسک تاپ مناسب نیست ، بنابراین گزینه خرید داخلی برنامه ممکن است در افزایش نرخ فروش ، فوق العاده موثر باشد. شانس خوبی وجود دارد که فروشگاهها در اینستاگرام از پستهای Shoppable ، برای افزایش کاربران و خریداران خود استفاده نماییند.

بخش «پشتیبانی از کسب و کار » و به روزرسانی جدید IGTV ممکن است در مقایسه با سایر گزینه های موجود بزرگ به نظر نرسند ، اما هر دو ویژگی های جدید فوق العاده ای را ارائه می دهند که می توانند دسترسی به پروفایل شما و محتوای شما را در کل گسترش دهند.

هر زمان ممکن از آنها استفاده کنید.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – آوریل 2020

به منظور ادامه فعالیت  شما (حتی اگر به طور موقت پروفایل خود را بسته باشید) ، مهم است که به یاد داشته باشید که ادامه روابط با مخاطبان مورد نظر خود را ادامه دهید.

البته اینستاگرام یک موقیت استثنایی است و آنها فقط برخی از روش های کارآمد را برای کمک به شما در تعامل با مخاطبان خود  ارائه می دهند.

در این نوشته، می خواهیم نگاهی به تمام به روزرسانی های اینستاگرام در ماه آوریل بیاندازیم .

مشارکت های جدید انتخاب شده از طریق استوری

بسیاری از مشاغل در حال حاضر نیازمند تعامل با دنیا هستند و اینستاگرام چند ویژگی جدید را منتشر کرده است که به طور خاص برای کمک به برندها طراحی شده است.

یكی از این ویژگیها ،  استفاده از استوری های اختصاصی و استیکر Stories Stickers برای بهبود روند بازار یابی و جذابیت در استوری اینستاگرام است.

برای خرید گزینه هایی از قبیل کارت های هدیه ، سفارش آنلاین یا کمکهای مالی می توانید لینک ها را به اشتراک بگذارید. این یک روش سیاست آمیز است که پیروان خود را ترغیب کنید تا خرید بیشتری انجام دهند ، حتی اگر اکنون قادر به خرید از شما نباشند.

در حال حاضر ، به عنوان مثال ، مشتریان تشویق می شوند برای حمایت از مشاغل مورد علاقه خود ،کارتهای هدیه خریداری کنند.

برای هدایت این اقدامات می توانید از برچسب های “کارت هدیه” و “سفارش غذاها” استفاده کنید .

به عنوان یک امتیاز اضافی ، طرفداران و هواداران شما می توانند این استیکرها و مطالب شما را در استوری های خودشان دوباره به اشتراک بگذارند تا به گسترش پست شما کمک کرده و نتایج بیشتری را به شما ارائه دهند.

مشاغل می توانند CTA های پشتیبانی را به پروفیال خود اضافه کنند.

علاوه بر افزودن  CTA های جدید به Stories خود ، می توانید CTA را برای “کارتهای هدیه” ، “سفارش غذا” و “اهدا” به شکل گزینه های قابل انتخاب در پروفایل خود اضافه کنید.

وقتی کاربران کلیک می کنند ، مستقیماً به محل انتخابی شما منتقل می شوند تا بتوانند خرید خود را تکمیل کنند.

این CTA ها در کنار گزینه های قابل انتخاب فعلی مانند “مخاطب” و “پیام” در پروفایل شما ظاهر می شوند.

برندهایی که کارتهای هدیه و امکان سفارش غذا یا دریافت کمک مالی را ارائه می دهند ، باید کاملاً از این ویژگیها استفاده کنند.

این یک روش عالی برای یادآوری به مشتریانی است که راه های جدیدی برای حمایت از شما را خواستارند ، امکان سفارش کارت های هدیه نه تنها برای خود اشخاص بلکه برای شخص دیگری نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است (به خصوص که می توان آنها را به صورت دیجیتال از طریق ایمیل یا متن ارسال کرد).

برای بهترین نتیجه ، از Stories و پست های چند گانه استفاده کنید تا این پیشنهادات جدید را برای کاربران خود فراهم آورید و به کاربران بگویید که چقدر کار آمد است. و مثل همیشه از آنها بخاطر حمایت مستمرشان سپاسگزارم.

اینستاگرام دسترسی به پیام های دایرکت را بصورت آنلاین پشتیبانی می کند.

پیام های مستقیم اینستاگرام (یا همان “DM” ها ) بیشتر مورد استفاده کاربران و برند ها قرار می گیرند.

برند های معتبردر انتظار دسترسی دسک تاپ به دایرکت مسیج هستند ، زیرا پیش از این DM فقط برای خواندن و پاسخ دادن از طریق برنامه تلفن همراه در دسترس بودند.

ولی دیگر این موضوع اهمیتی ندارد.

اینستاگرام اعلام کرده است که برند ها دسترسی به DM ها را بصورت آنلاین و از طریق نسخه دسک تاپ  از دست می دهند.

این خبر عالی است؛ ما می دانیم که این ویژگی از ژانویه سال 2020 در آزمایش بتا بوده است ، اما دسترسی به این ویژگی هنوز هیجان انگیز است.

دسترسی دسک تاپ اغلب برای برند ها و مدیران حساب کاربری با پروفایل های اجتماعی خود آسان تر است.

تایپ کردن روی دسک تاپ سریعتر و آسان تر است (و به طور معمول خطای بیشتری دارند) ، استفاده از کپی کردن ، چسباندن و برای کاربران شخصی ساده تر است.

این امر باعث افزایش سرعت در مدیریت ارتباط با مشتری و بهبود خدمات به مشتریان در اینستاگرام می شود.

نتیجه

حتی در حالی که جهان در فراوانی ایستا فرو رفته است ،بسیار هیجان انگیز است دیدن اینستاگرامی که به سرعت در حال توسعه ویژگی های جدیدی است که برای پشتیبانی از مشاغل و برند ها در یک زمان سخت اقتصادی ایجاد شده .

اگر بسیاری از مردم در تامین بودجه دچار مشکل هستند، همانطور که بسیاری می خواهند از مشاغل مورد علاقه خود پشتیبانی کنند تا  همه در بهترین شکل ممکن تحت حمایت قرار بگیریم.

CTA های جدید مهیج ترین ویژگی هایی هستند که در ماه جاری به دست آورده ایم ، اما استفاده از DM های موجود در رایانه رومیزی نیز بسیار عالی است.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – مارس 2020

ماه مارس برای اخبار اینستاگرام ماه نسبتاً کندی بود ، اما این پلتفرم از زمان آخرین پست ما دو تغییر بزرگ جدید را حذف کرده است و در حال حاضر چند مورد دیگر در حال آزمایش است!

گزارش عملکرد بهبود یافته از اینستاگرام

اینستاگرام شرایط خدمات و دستورالعمل ها را بسیار جدی می گیرد ، و بخشی از این دستورالعمل ها اجازه می دهد تا کاربران را به دیگران گزارش دهند .
اینستاگرام دائماً در تلاش است تا نحوه پاسخگویی به نگرانی های سایر کاربران و چگونگی اجرای شرایط مورد نیاز خود را بهبود بخشد.

آنها چندین ویژگی جدید دارند که مهم نیست درچه زمینه ای فعالیت انجام می دهید. ابتدا ، آنها “درخواست های پشتیبانی” را نشان می دهند ، که وضعیت گزارش های ارائه شده در حال حاضر و سابقه گزارش شما را نشان می دهد. این به شما می گوید که چه پست هایی را گزارش کرده اید که خلاف دستورالعمل های اینستاگرام است ، و چه اقدامات (در صورت وجود) انجام شده است.

اگر  پستی را پست شده را دیده اید که گفته می شود خوب است وقتی می دانید اینگونه نیست ، از این خبر جدید هیجان زده می شوید: اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد تصمیماتی را که با آنها موافقت کرده اید در مورد محتوایی که گزارش داده اید تجدید نظر کنید. با کلیک”درخواست یک بررسی” دسترسی پیدا کنید.
این امر باعث می شود تیم اینستاگرام دوباره پست hte را بررسی کرده و وضعیت را بار دیگر ارزیابی کند. اگر فکر می کنید چیزی از دست رفته است ، این شانس شما برای ارسال نظر به صورت مستقیم است.

کسب درآمد IGTV با استفاده از کانال ها

گزینه های درآمدزایی در ابتدای این ماه به تعداد کانالهای بسیار منتخب منتقل می شوند.

تبلیغات در حال حاضر در تعدادی از محتوای سازنده ویدیوی برتر اجرا می شوند. بلومبرگ گزارش داد كه سازندگان در این برنامه سهم 55٪ در سود تبلیغاتی در IGTV را دریافت می كنند ، یعنی دقیقاً با همان میزان پرداخت شده توسط یوتیوب.

IGTV به آرامی پیشرفت می کند و توانایی سازندگان برای کسب درآمد از این بخش مهم است. این می تواند سازندگان بیشتری را ترغیب کند تا وقت بیشتری را روی بخش مورد نظر خود بگذرانند و سعی کنند مسیرکاربرهای خود را به آنجا هدایت کنند. از آنجا که آنها می توانند در Facebook و YouTube هم درآمد کسب کنند ،این یک فرصت عالی برای تاثبر گزاری است.

اینستاگرام هنوز در مراحل آزمایش بسیار زیادی است ، بنابراین ما هنگامی که اطلاعات بیشتری درباره نسخه های گسترده تر و نحوه عملکرد این تبلیغات برای بازاریاب ها دریافت کردیم ، شما را به روز می کنیم.

به اشتراک گذاشتن فیلم زنده مستقیم در IGTV

علاوه بر ویژگی های جدید کسب  اضافه شده در اینستاگرام  ، IGTV اخبار هیجان انگیز تری را برای شما به ارمغان می آورد. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران Insta امکان می دهد به محض پایان پخش ، پخش های مستقیم خود را مستقیماً در IGTV به اشتراک بگذارند. شما می توانید نمایش های خود را با اشتراک گزاری در سایت ها باعث روند بهبود بازدید خود شوید.

اگرچه این ویژگی فقط در دست آزمایش است ولی می تواند یک راه ساده برای تقویت کانال IGTV شما باشد بدون اینکه از قسمت پخش خود  خارج شوید می توانید محتوای بیشتری ایجاد کنید. این روش بهینه ای است  برای مارک های محتاط  تا حداکثر استفاده از این پلتفرم جدید را داشته باشند.

“آخرین ارسال ها” ویژگی در تست

کاربران همیشه بزرگترین طرفداران افزایش بازدید رسانه های اجتماعی نیستند ، حتی اگر این بدان معناست که واقعاً آمار بازیدید را نشان می دهند . مارک ها همیشه بزرگترین پیج های فن نیستند ، به ویژه اگر این بدان معنا باشد که محتوای آنها در ارستای دید کاربران قرار می گیرد.

اینستاگرام در تلاش است تا اطمینان حاصل كند كه کاربران آنها می توانند به روز بمانند.

اگر نام تجاری شما درگیر افزایس کاربران خود در اینستاگرام است و از این رو در تلاش است تا در صدر اخبار کاربران قرار بگیرد ، این می تواند خبر خوبی باشد

اینستاگرام به زودی به iPad ها اجازه دسترسی نخواهد داد

این نوعی خلاف یک به روزرسانی است ، اما هنوز هم این اخبار مرتبط با مخاطبان است که ما می خواهیم خوانندگان ما اگر کنجکاو هستند ، اطلاعات لازم راداشته باشند.

اینستاگرام اعلام کرده است که افراد کافی در تیمشان وجود ندارند که بتوانند روی یک برنامه مستقل کار کنند که به طور خاص برای iPad طراحی شده باشد. درعوض ، کاربران می توانند اپلیکیشن طراحی شده برای تلفن های هوشمند اپل را بر روی iPad بارگیری کنند ، که فقط در مقیاس خیره کننده است. در حالی که این کار خوب است و باعث می شود کاربران به اندازه کافی خوشحال شوند ،
برخی از آنها به دنبال یک برنامه با ویژگی های گسترده تر هستند تا بتوانند مواردی را که می خواهند ویرایش کنند.

افکار نهایی

اینستاگرام یک پلتفرم استثنایی است و به روزرسانی ها همچنان ادامه خواهد داشت. این ماه بیشترین تأکید بر IGTV است که منطقی است با توجه به اینکه به نظر می رسد آنها بر افزایش آمار بازدید موثر بوده اند.
افزودن گزینه های کسب درآمد (حتی اگر محدود نیز باشد)  تماشای آن جالب خواهد بود ، به خصوص هنگام بررسی تعداد بسیاری از سازندگان درایوهای بزرگتری را که به بخش این سیستم منتقل می کنند.

به روزرسانی های برتر اینستاگرام – فوریه 2020

در این ماه ، ما از چند ویژگی جدید که در حال توسعه و آزمایش هستند پرده برداری خواهیم کرد ، تغییراتی در تنظیم بازاریابی تأثیرگذار اعمال شده و حتی یک ویژگی برای رمز عبور  در اینستاگرام منتشر شده است که هزاران حساب را تحت تأثیر قرار داده است.

آیا می خواهید بدانید که چگونه همه این تغییرات می تواند بر تلاش های شما تأثیر بگذارد؟ بیایید نگاهی دقیق داشته باشیم که به روزرسانی های اینستاگرام فوریه برای شما و نام تجاری شما چه معنایی خواهد داشت.

تست های جدید ابزار پیرایش ویدیویی در اینستاگرام

مدتی نگذشته است که ما با ویژگی Stories آشنا شده ایم ، و این احتمالاً برای مشاغل کوچک که در حال بارگذاری و ایجاد Stories هستند ، مفید خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

افزایش فالوور ایرانی با سرعت بسیار بالاخرید فالوور اینستاگرام
+ +
سلام برای چت در Whatsapp یکی از کارشناسان را انتخاب کنید.