آنچه درباره طول ویدیو های اینستاگرام باید بدانید

 

ما در این مطلب از پارس اینستا در مورد طول ویدیو های اینستاگرام بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

در اینستاگرام تفاوتی طول ویدیو در بین فیلم های IGTV ، فیلم های story ، تبلیغات اینستاگرام و live اینستاگرام وجود دارد که در مورد این بحث خواهیم کرد.

طول ویدیو اینستاگرام

در زیر به محدوده طول فیلم های اینستاگرام اشاره کرده ایم.

  • طول ویدیو فید در اینستاگرام: 3 الی 120 ثانیه
  • طول ویدیو استوری در اینستاگرام: حداکثر 15 ثانیه برای هر قسمت
  • طول ویدیو IGTV در اینستاگرام: 15 ثانیه – 10 دقیقه و در بعضی حساب ها 1 ساعت
  • طول live در اینستاگرام: حداکثر 60 دقیقه
  • طول تبلیغات فید در اینستاگرام: 3 الی 120 ثانیه
  • طول ویدیو تبلیغات در اینستاگرام: حداکثر 120 ثانیه

طول ویدیو های فید اینستاگرام

اگر ویدیویی را در فید اینستاگرام پست می کنید ، ویدیو ها به 2 دقیقه یا همان 120 ثانیه محدود می شوند. شما می توانید ویدئویی را که بیشتر از 2 دقیقه طول کشیده را بارگذاری کنید اما باید یک قسمت 2 دقیقه ای از فیلم را انتخاب کنید و آن را برش دهید.

وقتی ویدیوی خود را انتخاب کرده اید و روی “بعدی” ضربه زده و  “Trim” را انتخاب کنید و تا دقیقه ای که مدنظر است را برش دهید و ویدیوی خود را ایجاد کنید.

طول ویدیو اینستاگرام

ترفند محدودیت ویدیو های اینستاگرام

اگر می خواهید ویدیویی بیشتر از 2 دقیقه را در فقط در یک پست بگنجانید ، ترفندی وجود دارد که حداکثر طول ویدیو را فشرده کنید و به صورت پست چرخ فلکی منتشر کنید.

یک پست چرخ فلکی این امکان را می دهد که حداکثر 10 ویدیو یا عکس به صورت مشترک منتشر کرد تا بینندگان آن را با کشیدن عکس و ویدیوی بعدی را مشاهده کنند. و اگر ویدیویی بیشتر از 2 دقیقه دارید ، سعی کنید در 2 پست 1 دقیقه ای منتشر کنید.

طول ویدیو اینستاگرام

می توانید ویدیوها را به صورت متوالی در یک پست چرخ فلکی بارگذاری کنید. برای ایجاد این نوع پست روی نماد چرخ فلک ضربه بزنید (چند مربع بالای یکدیگر) و حداکثر 10 فیلم را برای بارگذاری انتخاب کنید.

طول ویدیو اینستاگراماگر می خواهید بعد از پیش نمایش چرخ فلک تغییرات بیشتری انجام دهید ، می توانید هر ویدیو را بصورت جداگانه برش داده و ویرایش کنید و ترتیب فیلم ها را تغییر دهید.

طول ویدیو های story اینستاگرام

در استوری های اینستاگرام شما برای هر استوری یک حد مجاز 15 ثانیه دارید. با این حال اگر ویدئویی را که بیشتر از 15 ثانیه طول بکشد بارگذاری کنید ، آنها را در 15 ثانیه برای شما قطعه قطعه می کنند.

با آزمایشاتی که ما انجام دادیم به نظر می رسد که فقط 4 قطعه 15(همان 1 دقیقه) ثانیه ای برای هر ویدیو کار می کند.

طول ویدیو اینستاگرام

برای ویدیو های بیشتر از یک دقیقه ، باید ویدیوها را خودتان انتخاب کنید که می توانید در صفحه دوربین خود انجام دهید . مشابه آنچه در بالا به شما نشان دادیم. همچنین برنامه هایی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند . مانند CutStory.

اگر Story خود را به صورت زنده در برنامه اینستاگرام ضبط می کنید ، می توانید تا 10 داستان 15 ثانیه ای را با یک بار منتشر کنید.

طول ویدیو های IGTV

شما قادر خواهید بود فیلم هایی را که بین 15 ثانیه و 10 دقیقه طول دارند در IGTV بارگذاری کنید . اما اگر حساب شما تأیید شده باشد یا شما یک حساب با تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید ، حد مجاز بارگذاری تا 60 دقیقه افزایش می یابد.

طول ویدیو های تبلیغاتی در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام تبلیغاتی انجام می دهید ، طول آن تقریباً برابر با پستهای ارگانیک است. در فید اینستاگرام تبلیغات می تواند بین 3 تا 120 ثانیه باشد.

تبلیغات اینستاگرام استوری کمی پیچیده تر است زیرا می توان آنها را از چندین قسمت تشکیل داد. هر قسمت می تواند شامل 15 ثانیه فیلم یا یک عکس واحد باشد که به مدت 5 ثانیه نمایش داده می شود. یک تبلیغ می تواند حداکثر 10 قسمت داشته باشد ، اما فقط 3 مورد اول در فید استوری اینستاگرام نمایش داده می شود. بعد از آن بینندگان باید آن پست را باز کنند.

طول ویدیو های live اینستاگرام

شما در هر پخش زنده به 60 دقیقه محدود می شوید . با این حال شما بعد از هر 60 دقیقه می توانید دوباره یک پخش زنده به مدت 60 دقیقه دیگر ادامه دهید و اینگونه ادامه دهید تا به پایان پخش زنده خود برسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.