ایجاد Highlit Instagram برای حساب های تجاری

در این مطلب از وب سایت پارس اینستا  چگونگی ایجاد Highlit Instagram برای حساب های تجاری به صورت گام به گام (آموزش تصویری) را بررسی خواهیم نمود . با ما همراه باشید .

راهنمایی برای ایجاد داستانهای برجسته Instagram برای کسب و کار شما ،  اینجا همه رازهای احتمالی برای ایجاد استوری های هایلایت Instagram برای کسب و کار شرکت شما در Instagram هستند. بگذارید به شما بگویم ، این می تواند یک مصیبت فریبنده باشد. در واقع دیوانگی حدود دو هفته است که ، من در حال ایجاد فید عکس برای Anthem Branding هستم و آنها را به عنوان استوری هایلایت اینستاگرام تأسیس می کنم که زمینه این را فراهم می کند که ما چه کسی هستیم و به عنوان یک تجارت چه کاری انجام می دهیم. از طریق آزمایش ، خطا و ناامیدی های فراوان ، من با ایجاد محتوای خوب در داستانهای برجسته شخصی شما ، حماسه ها و حواشی را یاد گرفته ام که کسب و کار شما را با بهترین نور نشان می دهد.

highlit اکانت تجاری

چرا استوری هایلایت اینستاگرام مهم هستند؟

قبل از شروع این فرایند گام به گام ، باید این موضوع را بررسی کنم که Stories Instagram Highlight Stories برای رسانه های اجتماعی برای تجارت شما چقدر ضروری است. براساس Hubspot.com ، کاربران اینستاگرام 20 تا 30 دقیقه در استوری های اینستاگرام می گذرانند. این مقدار کافی از زمان بیننده است که یک مصرف کننده بتواند کالاها ، مارک تجاری و محصولات شما را فریب دهد. با استوری های Highlight Stories ، داستان ها تا زمانی که می خواهید در پروفایل شما باقی می مانند. گذشته از این ، Instagram Highlight Stories یکی از معدود مواردی است که مصرف کنندگان در نگاه اول صفحه اینستاگرام شما مشاهده می کنند. این داستان ها یک قطعه سریع از آنچه در مورد تجارت شما است ، هستند و شما می خواهید محتوای خاصی را ایجاد کنید تا مورد توجه شما قرار بگیرد و مشتریان بالقوه خود را تحت تأثیر قرار دهد.

خوراک شما

گاهی اوقات می شنوید هزاره ها در مورد زیبایی شناسی آنها می گریزد. با توجه به همه هزاره های فنی و مبتنی بر فناوری اطلاعات ، اینستاگرام که در آنجا حضور دارند ، چگونگی ظاهر مهم است. در مورد اینستاگرام کسب و کار شما نیز همین موضوع صدق می کند. باریک انجام چه رنگ ها و حالاتی را در اینستاگرام شما ایجاد کرده و آن ها را در داستان های برجسته اینستاگرام خود اعمال می کند. ویرایش های خاص یا تصاویر الهام بخش به شما کمک می کنند تا ظاهری را که می خواهید به عنوان یک تجارت بدست آورید و در تمام طول داستانهایتان حمل شود.

highlit اکانت تجاری
highlit اکانت تجاری

 

جلد عکس یا آیکن

ایجاد یک عکس جلد مناسب برای هر داستان برجسته اینستاگرام مهم است که همه چیز را با هم جمع کرده و در رسانه های اجتماعی خود را یکدست نگه دارید. اگر می خواهید عکس جلد خود را نگه دارید ، اما آن را در فید برجسته خود ندارید ، روی داستان برجسته واقعی کلیک کنید. به سه نقطه ای که زیر آنها کلمه \”More\” است ، بزنید و روی \”remove from highlit\” کلیک کنید.

عکس جلد شما باید به عنوان عکس برجسته اصلی باقی بماند ، اما به پایان می رسد که دیگر در فید شما نیست. اگر به دلایلی می خواهید یک عکس با جلد جدید بگیرید ، باید مجدداً این روند دیوانه کننده را دوباره انجام دهید. این بدان معناست که شما باید آن را در داستان معمولی خود قرار دهید ، آن را به برجسته خود اضافه کنید ، عکس را با دلخواه خود در حلقه تنظیم کنید و سپس تصمیم بگیرید آن را از قسمت برجسته حذف کنید.

highlit اکانت تجاری

ما تصمیم گرفتیم تا آیکون هایی را برای استوری هایلایت اینستاگرام خود ایجاد کنیم تا جنبه ای سرگرم کننده برای رسانه های اجتماعی ما فراهم شود. طراح ما ، لیزا توپی ، با متناسب کردن زیبایی شناسی و ایجاد آیکون هایی که دقیقاً برای Anthem Branding درست کار کرده بودند ، کار شگفت انگیز انجام داد.

داستان تمام Highlit  شما

قبل از اینکه به شما اجازه ایجاد Highlight Instagram را بدهید ، باید مطمئن شوید که در بایگانی اینستاگرام قرار دارد. این بدان معناست که هر داستانی که می خواهید برجسته شوید باید ابتدا به عنوان داستانی در حساب عمومی اینستاگرام خود منتشر شود. شما نمی توانید از رول دوربین خود بکشید تا داستان برجسته خود را ارسال کنید. علاوه بر اینکه ابتدا آن را در داستان اصلی خود قرار دهید ، راهی برای خارج شدن از این امر وجود ندارد.

هنگامی که آن را در داستان خود قرار دهید ، آن را از بین نبرید. داستان باید 24 ساعت در آنجا باشد تا برای همیشه در استوری Highlight Story خود بماند. اگر چیزی در داستان اصلی خود حذف کنید و 24 ساعت کامل در آنجا نباشد ، در اینستاگرام Highlight Story شما نیز حذف می شود. من نمی توانم این را به اندازه کافی تکرار کنم (زیرا چند سال از زندگی خود را به دلیل این کار از دست داده ام) ، هر کاری که با داستان اصلی خود انجام دهید با داستان برجسته اینستاگرام شما پیچ خواهد شد.

 

highlit اکانت تجاری

راز آپلود چند عکس

آیا نمی خواهید هواداران شما این را ببینند که با برجسته های استوری اینستاگرام خود درگیر می شوید؟ پارانوئید ارسال عکس های زیاد در داستان اصلی شما ، دنبال کننده های انتگرال را از دست می دهد؟ نترسید ، راهی برای آپلود تعداد زیادی عکس در داستان اصلی شما وجود دارد بدون ترساندن افراد زیادی. اگر به نمایه خود بروید و روی دکمه چرخ دنده ای که \”setting\” را نشان می دهد کلیک کنید ، این صفحه شما را به صفحه ای می آورد که به شما امکان می دهد دوستان ، مخاطبین و غیره را در فیس بوک دعوت کنید.

highlits instgram اکانت تجاری
highlits instgram اکانت تجاری

 

اگر تنظیمات گذشته حساب و تنظیمات کسب و کار ، سرصفحه های پررنگ را مرور کرده و به حریم خصوصی و امنیت دسترسی پیدا کنید ، گزینه ای را پیدا خواهید کرد که می گوید \”story cintrol\”.

highlits instgram اکانت تجاری
highlits instgram اکانت تجاری

 

روی \”Story Controls\” کلیک کنید و در بالای صفحه گزینه ای را پیدا خواهید کرد که می گوید: \”hide story\”.

 

highlits instgram اکانت تجاری

این گزینه به شما امکان می دهد تا روی هر دنبال کننده ای که می خواهید داستان اصلی خود را مخفی کنید ، کلیک کنید. انتخاب همه یاران خود به شما امکان می دهد تا داستان خود را از تقریباً همه پنهان کنید ، این امکان را به شما می دهد که بدون اطلاع مردم ، عکسهای زیادی را که می خواهید بارگذاری کنید. هنگامی که همه داستانهای برجسته خود را ایجاد کردید و از 24 روز گذشته آخرین پست خود را می خواستید ، می توانید داستان خود را از طرفداران خود جدا کنید. Voila ، اکنون همه یاران شما می توانند مجموعه ای تمیز از استوری هایلایت اینستاگرام را ببینند بدون اینکه آشفتگی موجود در ایجاد آنها را ببینند.

آخرین داستان خود را ابتدا ایجاد کنید

داستانهای شما بیشتر از یک آهنگ کلاسیک EDM هستند. منظور من این است که اینستاگرام آن را به جایی تبدیل کرده است که داستانهای شما پس از ایجاد آنها خراب شود. ترتیب زمانی را که می خواهید برای داستانهای برجسته خود بفهمید. سپس ، اولین مورد را در لیست ایجاد کنید. به این ترتیب سفارش شما همچنان می ماند که چگونه می خواهید آن را به حساب خود نگاه کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.