برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام (0 تا 100 + ویدئو)

بازیابی اکانت و پیج دی اکتیو شده و هک شده اینستاگرام

اگر پیج اینستاگرام شما دیسیبل شده یا غیر فعال شده است و به دنبال راهی برای بازگردانی پیج و اکانت اینستاگرام خود هستید حتما این مقاله را بخوانید تا شما را با همه روش‌های برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام آشنا کنیم.

بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام اصلا کار ساده ای نیست اما اگر کمی حوصله به خرج دهید شما این کار را به خوبی یاد خواهید گرفت.

شبکه اجتماعی و پیامرسان اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تحت وب است که صدها میلیون مخاطب دارد.

اینستاگرام امروزه توانسته جای خود را در زندگی مردم خیلی از کشورها از جمله ایران باز کند.

این پلت فرم در طول مدت زمانی که در ایران حضور داشته نیز روی سبک زندگی خیلی از ماها تاثیرات زیادی گذاشته است.

اینستاگرام بستری است که علاوه بر ایجاد ارتباطات دوستانه، از نظر اقتصادی نیز به کسب و ارها کمک زیادی کرده و در آن به صورت روزانه مبالغ بسیار هنگفتی از طریق تجارت الکترونیک جابجا می‌شود.

بسیاری از افرادی که صاحبان کسب و کار هستند، با استفاده از اینستاگرام نسبت به جذب مشتری و … اقدام می‌نمایند.

همچنین بسیاری از مردم با استفاده از این پیام رسان جذاب خاطرات و عقاید خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

این شبکه مجازی در ابتدا بر پایه اشتراک تصویر و ویدئو بود اما امروزه قابلیت‌های بسیار متنوعی نیز به آن اضافه شده است.

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

کاربرانی که در اینستاگرام عضو هستند می‌توانند پست‌های اشتراک گذاشته شده را لایک کرده و برای آن‌ها کامنت بگذارند.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام هر چه پست‌ها لایک و دیدگاه بیشتری داشته باشند محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

همچنین هر کاربر نیز با یک آدرس ایمیل و شماره همراه می‌تواند یک حساب کاربری یا پیج در اینستاگرام داشته باشد.

پیج‌هایی که در اینستاگرام وجود دارند یا به صورت شخصی بوده یا به شکل عمومی و کاری فعالیت می‌کنند.

از مزایای اینستاگرام و تاثیرات آن روی کسب و کارها بگذریم، به تاثیر آن در زندگی افراد می‌رسیم.

خیلی‌ها در طول این سال‌ها از اینستاگرام استفاده زیادی داشته و به صورت روزانه ساعت‌ها در آن فعالیت می‌کنند.

این افراد بیشترِ تایم روز خود را صرف دیدن کلیپ ها، تصاویر و مطالب مخلفی می‌کنند که توسط دوستان‌شان یا هر فرد دیگری منتشر می‌شود.

حال تصور کنید یک مشکل ایجاد شده و این افراد دیگر نتوانند در اینستاگرام حضور پیدا کنند؛ چه می‌شود؟

مطمئناً این افراد با ناراحتی زیادی روبرو شده و سعی می‌کنند هر طور شده وارد حساب اینستاگرام‌شان شوند.

اتفاقاتی مثل هک شدن، دزدیده شدن تلفن همراه، فراموش کردن پسورد و… جزو دلایلی هستند که باعث‌عدم دسترسی افراد به حساب اینستاگرام می‌شوند.

ما در این بخش قصد داریم به یک مقوله مهم در اینستاگرام یعنی بازگردانی پیج اینستاگرام اشاره نماییم.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مایلند با مفهوم بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام بیشتر آشنا شده و درباره روش‌های انجام آن اطلاعات بیشتری کسب کنند، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا حساب کاربری اینستاگرام غیرفعال می‌شود؟

خیلی از کاربران از ما می‌پرسند که چه دلایلی باعث می‌شود پیج ما در اینستاگرام بسته شده و نتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم. ما در این قسمت به رایج‌ترین دلایلی که باعث بسته شدن پیج اینستاگرام و عدم دسترسی به اکانت اینستاگرام می‌شوند را بیان کرده ایم.

علت اول: دنبال کردن بیش از حد افراد در اینستاگرام اولین دلیلی است که موجب بسته شدن حساب کاربری اینستاگرام‌تان خواهد شد.

اگر شما در طول یک بازه کوتاه در اینستاگرام بیش از حد مشخصی افراد را فالو کنید، مطمئناً اکانت شما غیرفعال شده و برای ورود مجدد به آن باید اطلاعات‌تان را وریفای و راستی آزمایی کنید.

پس سعی کنید افراد را در طول چند دوره فالو کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. همچنین بهتر است افراد را در یک روز هم فالو هم آنفالو نکنید.

محدودیت آنفالو در اینستاگرام ۱۰۰ عدد و محدودیت فالو نیز بسته به سرعت فالو کردن‌تان مشخص می‌شود.

جهت خرید روی عکس کلیک کنید

علت دوم: ثبت نکردن یک شماره یا ایمیل معتبر روی اکانت اینستاگرام‌تان دلیل دیگری برای‌عدم دسترسی به حساب اینستاگرام‌تان است.

اگر شما یک اکانت در اینستاگرام بسازید و در آن شروع به فعالیت کنید، بدون کانفیرم کردن ایمیل هیچ مشکلی پیش نمی‌آید اما در بعضی مواقع اکانت‌های این چنینی وقتی توسط اینستاگرام اسپم یا ربات شناخته می‌شوند، نیاز به کانفریم ایمیل پیدا کرده و چون هیچ ایمیلی روی آن ثبت نشده به سرعت غیرفعال می‌شوند.

از این رو حتما یک شماره یا ایمیل معتبر را روی حساب‌تان کانفریم یا همان تایید و ثبت کنید.

علت سوم: ساخت بیش از حد اکانت در اینستاگرام سومین عامل برای بسته شدن دسترسی‌تان به این برنامه است.

اگر شما در یک روز تعدادی زیادی اکانت بسازید، مطمئناً دسترسی‌تان به اینستاگرام قطع شده و تمام این پیج‌ها نیز دی اکتیو می‌شود.

در این حالت توصیه می‌کنیم برای ساخت حساب کاربری جدید یا کانفریم حساب‌های دی اکتیو شده در اینستاگرام با نرم افزارهای تغییر آی پی وارد اینستاگرام شوید تا دسترسی‌تان فعال شود.

این موضوع بر حسب تجربه ثابت شده و بارها برای خیلی از افراد پیش آمده است.

علت چهارم: تغییر ناگهانی‌ای پی، لوکیش و انجام فعالیت‌های مشکوک در اکانت اینستاگرام باعث دی اکتیو شدن حساب شما می‌شود.

به طوری که مثلا اگر شما قبلا با‌ای پی امریکا وارد اکانت‌تان می‌شدید و ناگهان در ورود بعدی از‌ای پی ایران استفاده کنید، معمولا در بارهای اول مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر از پیج خارج شده و بخواهید با یک‌ای پی دیگر از کشور دیگری یوزر نیم پسورد را ثبت و وارد شید، باید تائیدیه ایمیل یا شماره همراه را داشته باشید و اگر شماره یا ایمیلی که روی پیج شماست در دسترس‌تان نباشد، اکانت‌تان دیسیبل می‌شود.

علت پنجم: ریپورت شدن توسط بقیه کاربرها یکی از رایج‌ترین عوامل غیرفعال شدن حساب شما در اینستاگرام است.

اگر به تعداد نصف فالوور اینستاگرام واقعی‌تان افراد شما را ریپورت نمایند، اکانت شما از طرف اینستاگرام بسته شده و برای باز شدن آن باید صحت فعالیت‌های خود را به بخش نظارت اینستاگرام اثبات کنید.

معمولا سلبریتی‌هایی که مطالب مختلفی را بر ضدعلایق یک سری از دنبال کننده‌هایشان منتشر می‌کنند، بیشتر با این مشکل روبرو شده و بازگردانی پیج اینستاگرام برای آن‌ها ضروری است.

بازیابی اکانت و پیج دی اکتیو شده و هک شده اینستاگرام

بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره

ما در این قصد داریم به روش‌های بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره اشاره کرده تا اگر مدتی اکانت خود را دی اکتیو کرده و حالا سعی دارید به همان اکانت قبلی برگردید و یا پسورد اینستاگرام‌تان فراموش کرده‌اید و یا حس می‌کنید اکانت شما را هک کرده باشند و ارورهای مختلفی دریافت می‌کنید، به راحتی بتوانید به حساب‌تان دسترسی مجدد داشته باشید.

در این مواقع بازگردانی پیج اینستاگرام باید با روش‌های اصولی صورت پذیرد.

روش‌های اصولی روش‌هایی هستند که انجام آن‌ها سخت نبوده و مورد تائید اینستاگرام می‌باشد.

ما در این پکیج به این روش‌ها اشاره کرده ایم. دو مورد از جذاب‌ترین مباحث مطرح شده در پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام شامل بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره می‌باشد.

بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل

اگر پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید اما دسترسی به ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام خودتان را ساختید دارید می‌توانید با طی مراحلی که در پکیج به آن‌ها اشاره کرده‌ایم پسورت خود را ریست کرده و اکانت اینستاگرام خود را مجددا در اختیار بگیرید.

توجه داشته باشید روش ما یک روش عالی و مخصوص است که بارها امتحان شده و توسط اینستاگرام نیز مورد تائید است.

از این رو اگر دسترسی‌تان به ایمیل قطع شده و قصد بازگردانی پیج اینستا را دارید، بدون نگرانی اقدام به استفاده از روش‌های گفته شده در پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام نمایید.

بازیابی اکانت و پیج دی اکتیو شده و هک شده اینستاگرام

بازیابی رمز عبور اینستاگرام بدون شماره موبایل

در برخی مواقعی که حساب کاربری اینستاگرام شما با شماره موبایل کانفریم شده است، برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام نیاز به این شماره موبایل دارید.

حال اگر شماره موبایلی که حساب‌تان را با آن ثبت کرده‌اید در اختیارتان نبوده و یا شماره‌تان تغییر پیدا کرده تکلیف چیست؟ آیا باید قید استفاده از اینستاگرام را بزنید؟ جواب خیر است.

چرا که ما در پکیج برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام علاوه بر روش بازگردانی پیج اینستا بدون ایمیل اشاره کرده ایم، یک روش عالی برای بازیابی حساب اینستاگرام بدون شماره هم برای شما در نظر گرفته ایم.

از این رو با خرید و استفاده از این پکیج می‌توانید تحت هر شرایطی به حساب‌تان دسترسی مجدد پیدا کرده و با دوستان‌تان در ارتباط باشید.

بازیابی رمز اینستاگرام

لگز شما هم مجبور شده‌اید که اکانت تازه‌ای در اینستاگرام ایجاد کرده و علی رغم تلاش‌هایتان نتوانسته‌اید وارد اکانت قبلی خود شوید و به ناچار بعد از مدتی که به در بسته خورده‌اید بالاجبار دست به ساخت اکانت جدید زده اید، بهتر است بدانید برای بازیابی رمز اینستاگرام یک راهکار عالی است که به شما اجازه می‌دهد دوباره به اکانت قبلی و از دست رفته خود دسترسی داشته باشید.

این روش در پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام به صورت کامل ارائه شده و شما می‌توانید تمام روش‌های قانونی و معتبری که قبلا امتحان شده‌اند را برای بازیابی رمز اینستاگرام استفاده نمایید.

شایان ذکر است تمامی روش‌های گفته شده کاربرد داشته و تحت هر شرایطی با پیروی و اجرای دقیق آن‌ها می‌توانید اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام نمایید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

هک کردن اکانت اینستاگرام یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که امروزه کاربران با آن مواجه اند.

البته هک کردن اکانت در اینستاگرام کار ساده‌ای نبوده و به همین راحتی‌ها امکان‌پذیر نیست.

اگر اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود را با دقت وارد کرده باشید و در نگهداری این اطلاعات بی‌دقتی نکرده باشید، هیچکس نمی‌تواند حساب‌تان را هک کند.

پیشنهاد ما به شما این است ورود دو مرحله‌ای را برای اکانت اینستاگرام خود فعال کنید چون در این صورت احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام خود را به صفر می‌رسانید.

اما اگر در هر شرایط و به هر دلیلی حساب کاربری اینستاگرام شما هک شد، نگران نباشید.

چرا که بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام نیز جزو موضوعاتی است که در پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام به طور کامل به آن اشاره شده است.

اگر افراد به هر طریقی توانسته‌اند پسورد شما را کسب کرده و با آن وارد حساب کاربری اینستاگرام تان شوند، این یعنی شما هک شده و باید پسوردتان را تغییر دهید.

خیلی از افراد وقتی متوجه هک شدن‌شان می‌شوند استرس گفته و نمی‌دانند چه کنند.

در این مواقع نباید نگران باشید و سعی کنید با حفظ آرامش و پیروی کردن از مواردی که در  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» به شما گفته شده است، اقدام به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام‌تان نمایید.

غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام

اگر در روزهای قبل اکانت اینستاگرام خود را بصورت موقت غیر فعال کرده تا کمی به خودتان کمی استراحت بدهید و الان تصمیم به برگشتن به اینستاگرام دارید، در این صورت کار بسیار ساده‌ای در پیش داشته و کافی است با همان یوزر نیم و پسورد قبلی وارد حساب‌تان شوید.

در قسمت لاگین اینستاگرام این اطلاعات را وارد کرده تا به راحتی وارد شوید. بعضی افراد به دلایل مختلف پس از خروج از اینستاگرام دیگر نمی‌توانند وارد حساب‌شان شده و حساب اینستاگرام آن‌ها در واقع غیرفعال یا همان دی اکتیو و بن می‌شود.

اگر بن شده و می‌خواهید بدانید که چگونه از حالت بن و غیرفعال بودن حساب کاربری اینستاگرام‌تان خارج شوید، کافی است از  پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده کرده و با پیروی از مطالب و آموزش‌های موجود در آن اولاً متوجه علت غیر فعال شدن حساب‌تان شود و ثانیا با انجام روش آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام، مجددا به حساب خود وارد شوید.

ما در این پکیج به صورت کاملا دلایل بن شدن اینستاگرام را توضیح داده و همچنین به شما گفته‌ایم چه کار کنید تا هرگز دچار این مشکل نشوید. اگر هم دچار آن شدید نگران نباشید چرا که راهکارهای خلاصی از مشکل غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام را هم در پکیج یادشده ذکر کرده ایم.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

نرم‌افزار برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

خیلی‌ها از ما می‌پرسند برای بازگردانی پیج اینستاگرام برنامه یا اپلیکیشن خاصی است؟

در جواب این دوستان باید گفت که هنوز هیچ برنامه معتر و قانونی از سمت اینستاگرام برای بازیابی اکانت اینستاگرام شما منتشر نشده و اگر چنین اپلیکیشن‌هایی را با سرچ پیدا می‌کنید چیزی جز دروغ و یا تبلیغات در آن‌ها موجود نیست.

اگر هم برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام باشد صرفا راهنمای قدم به قدم برای بازیابی اکانت است که ما در «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» تمامی آن‌ها را بررسی کرده ایم.

پس فریب برنامه‌های این چنینی را نخورید و اطلاعات خود را در اختیار چنین برنامه‌هایی نگذارید. اگر مایلید با تمام روش‌ها و زیر و بم‌های بازگردانی پیج اینستاگرام با زبان ساده و عامیانه آشنا شوید، هرچه سریع‌تر اقدام به تهیه این پکیج کرده تا همگام با متخصصین اینستاگرام در حل مشکلاتی مثل بازگردانی پیج اینستاگرام اقدام نمایید.

بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام

یکی از معضلات رایج برای کاربرانی که تعداد فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند این است که شاید به دلایل متفاوتی با بسته شدن اکانت خود روبرو شوند.

در این صورت آن‌ها دیگر نمی‌توانند وارد آن شده و به محض وارد شدن به برنامه با ارور مربوط به غیرفعال شدن اکانت توسط اینستاگرام روبرو می‌شوند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید اصلا نگران نباشید!

چرا که ما در این پکیج به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با درست انجام دادن تمامی مراحلی که گفته می‌شود اکانت خود را پس گرفته برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام را به خوبی یاد بگیرید.

با دنبال کردن مطالب و آموزش‌های راهبردی این پکیج خواهید توانست مجددا از حساب کاربری اینستاگرام تان استفاده کنید.

پس هر چه سریع‌تر «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» را تهیه کرده با روش‌های قانونی و امتحان شده بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام Disable instagram account آشنا شوید و همچنین از دلایل غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام بیشتر بدانید.

بازیابی حساب اینستاگرام

بازیابی حساب اینستاگرام

مطمئناً تا به حال برای شما هم پیش آمده که رمز اینستاگرام‌تان را فراموش کرده و آن را به یاد نیاورید.

گاهی اوقات به دلایل اکانت اینستاگراممان را غیر فعال می‌کنیم و دیگر نمی‌توانیم وارد آن شویم و یا اینکه اینستاگرام را برای مدتی از گوشی خود حذف کرده‌ایم و برای بازیابی رمز اینستاگرام به مشکل برخورده ایم.

در دنیای وب هیچ مشکلی بدون راه حل نیست و ما برای این مشکل هم یک راه حل کاربردی داریم.

اگر با مشکل ورود به اینستاگرام روبرو شده و قصد بازیابی حساب اینستاگرام را دارید، لازم است تا پیش از تهیه «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» بدانید که تمام مراحل بازیابی حساب اینستاگرام در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده و بهتر است این مراحل را همان طور که بیان شده پیش ببرید.

البته این را هم بدانید انجام که انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان شما نبوده و احتمال خیلی کمی برای غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد.

از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج شما را بیشتر کند.

مدت زمان بازگشت حساب کاربری اینستاگرام برای بعضی‌ها سه روز و برای برخی تا سه هفته هم طول می‌کشد. از این رو پس از گذشت یک روز ناامید نشده و منتظر واکنش اینستاگرام باشید.

برگرداندن اکانت اینستا

سوالی که برای خیلی از کاربران اینستاگرام که پیجشان را از دست می‌دهند ایجاد می‌شود این است که در چه صورت می‌توانم اکانت اینستاگرام خود را بازگردانی کنم؟

پاسخ شما بستگی به شرایط اکانت شما دارد و ما در «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» به تمام شرایط و حالات برای برگرداندن اکانت اینستا اشاره کرده ایم. گاهی ممکن است با توجه به شرایط زندگی روزمره تصمیم به حذف موقت اکانت اینستاگرام یا به اصطلاح دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام گرفته و در این حالت یا به راحتی می‌توانید وارد اکانت اینستاگرام شوید و یا رمزتان را فراموش کرده و مجبورید آن را بازیابی کنید.

در این بین اگر دیلیت اکانت کرده باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید حساب اینستاگرامی‌تان را بازگردانی کنید به یک شرط! به شرطی که با تهیه  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» قدم به قدم مراحلی که برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام بیان کرده‌ایم را به درستی اجرا کرده و از راهکارهای معتبر و قانونی ما در این پکیج استفاده کنید.

در این شرایط می‌توانید امیدوار باشید که در برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام موفق ظاهر شوید.

برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

خیلی‌ها به دلیل مشکلاتی که در زندگی روزمره‌شان به وجود می‌آید، برای جدایی موقت از شبکه اجتماعی اینستاگرام از روش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام‌شان استفاده می‌کنند.

دی اکتیو کردن اکانت یک روش عالی برای دور بودن موقت از اینستاگرام است. برای بازگردانی اکانتی که به صورت موقت غیر فعال شده کافیست همانند قبل وارد با وارد کردن یوزرنیم و پسورد، وارد حساب اینستاگرامی‌تان شوید و بدون مشکل اقدام به فعالیت نمایید.

گاهی دوری طولانی مدت از شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث می‌شود شما رمز عبور اینستاگرام‌تان را فراموش کرده و به این ترتیب عملا دسترسی‌تان به حساب اینستاگرام قطع شود.

ما در «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» تمام روش‌های امتحان شده و معتبری که برای بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد را به صورت کامل توضیح داده ایم.  شما عزیزان با تهیه این پکیج و استفاده از آن می‌توانید به راحتی آب خوردن اقدام به برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام نمایید.

بازیابی پیج‌های هک شده اینستاگرام

بازیابی پیج‌های هک شده اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی که شانس هک شدن اکانت‌های کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد، انتخاب یک رمز عبور و بسیار ضعیف است که به راحتی توسط دیگران قابل حدس زدن می‌باشد.

بسیاری از افراد پسورد اکانت اینستاگرام خود را همان شماره موبایل‌شان در نظر می‌گیرند و از این رو افراد دیگر حساب‌شان را هک و وارد آن می‌شوند.

مطمئنا استفاده از این روش برای انتخاب پسورد می‌تواند شانس هک شدن اکانت اینستاگرام شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

هکرها و افراد سودجو حتی در برخی شرایط سعی می‌کنند تا به طور غیر مستقیم از زبان شما پسورد را دریافت کنند و در مسیر خود برای حدس زدن و هک کردن پسورد اکانت تان، شما را اغفال کنند.

برای جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام کافی است پسورد خوب و مطئنی را انتخاب نمایید تا این خطر به طور کامل از شما دور شود. اما از آنجایی که خیلی از افراد این نکته را رعایت نکرده و به همین دلیل هک شدن اکانت اینستاگرام بسیار شایع شده است، نیاز به برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام هم در کنار آن پر اهمیت‌تر از گذشته می‌شود.

سوالی که در این بین مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان اکانت هک شده اینستاگرام را بازیابی و به آن وارد شد؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به هر دلیلی به وسیله هک شدن پسورد اینستاگرام حساب کاربری‌تان مورد نفوذ قرار گرفته است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با تهیه  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» اولاً راهکارهای جلوگیری از هک شدن حساب اینستاگرام را بدانید، ثانیاً با مطالعه روش‌های بازیابی پیج‌های هک شده اینستاگرام بتوانید حساب اینستاگرام خود را به آسانی هرچه تمام‌تر بازیابی کنید.

این پکیج ارزشمند توسط متخصصین اینستاگرام تهیه شده و از اعتبار آموزشی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

طبق الگوریتم‌های جدیدی که شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را برای کاربران اعمال کرده است، پیج‌های غیرفعال شده اینستاگرام به سختی از سمت اینستاگرام پاسخ داده شده و این یعنی اگر قصد پیگیری مراحل برگرداندن اکانت اینستاگرام را به روش‌های سنتی دارید، بایستی توجه کنید که اینستاگرام مدتی است پاسخگویی به کاربرانی که از روش‌های قدیمی برای بازگردانی پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند را قطع کرده است.

در وهله اول اگر شما در اکانت اینستاگرام خود از مطالب خشونت آمیز، مطالب مربوط به خودکشی و کشت و کشتار، مطالب آزار دهنده و غیر اخلاقی و هر گونه محتوای غیر اصولی استفاده کرده و پیج شما به این واسطه غیر فعال شده است، با حذف این مطالب می‌توانید دوباره به اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اما اگر محتوای صفحه اینستاگرامی شما محتوای عادی و معمولی بوده و ناگهان حساب‌تان دی اکتیو شده است، ما به شما اطمینان می‌دهیم که چندین فرد به صورت جمعی اکانت شما را ریپورت کرده و به هر دلیلی فعالیت شما را به اینستاگرام آزاردهنده توصیف کرده اند.

در این صورت شما برای بازگردانی پیج غیرفعال شده اینستاگرام‌تان نمی‌توانید طبق چند مقاله ساده و قدیمی که به صورت رایگان در اینترنت منتشر شده اقدام به بازگردانی پیج اینستاگرام نمایید. چرا که این راهکارها قدیمی بوده و پیروی از آن‌ها عملا بی‌فایده خواهد بود.

در برخی از این مطالب حتی اشتباهاتی وجود دارد که انجام آن باعث می‌شود اکانت شما به صورت همیشگی غیر فعال شود. از این رو استفاده از یک منبع آموزشی معتبر که توسط متخصصین اینستاگرام تهیه شده، بهترین راهکار برای بازگردانی پیج اینستاگرام ریپورت شده می‌باشد.

«پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» نام پکیجی است که در آن به صورت کامل به روش‌های بازگردانی پیج هک شده و ریپورت شده اشاره کرده ایم.

تمامی راهکارهای گفته شده در این پکیج برای سال ۲۰۲۰ بوده و هر آن چه شما در پکیج فوق به آن دسترسی دارید توسط مجرب‌ترین متخصصین امنیت اینستاگرام و با توجه به آخرین الگوریتم‌ها و بروزرسانی‌های این شبکه اجتماعی تهیه و تدوین شده است. از این رو با تهیه  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» می‌توانید مشکل خود را در این زمینه حل کرده و دیگر نگران ریپورت شدن پیج‌تان نباشید.

برگرداندن پیج اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا بوده و طبیعی است که قوانین بسیار سخت گیرانه‌ای در زمینه نگهداری و نحوه استفاده از صفحات شخصی و تجاری در آن وجود داشته باشد.

بعضی از این قوانین بسیار دست و پاگیر بوده و اگر فردی آن‌ها را زیر پا بگذارد دچار مشکل شده و صفحه وی بسته یا به اصطلاح دی اکتیو می‌شود.

در صورت بروز مشکل برای صفحه اینستاگرام‌تان جهت بازیابی آن بایستی اقدام نمایید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که بخش زیادی از وقت خود را در اینستاگرام سپری کرده می‌کنید، حتما با تبلیغات‌هایی مبنی بر بازگردانی پیج‌های هک شده و غیرفعال شده روبرو شده‌اید که در آن افرادی ادعا می‌کنند قادرند پیج شما را به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی در اطلاعات شخصی بازیابی کنند.

در آن زمان شما احتمالا درگیر این مشکل نیستید اما حتما این سوال برایتان پیش آمده که این افراد از چه روش‌هایی برای بازگردانی پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

آیا این روش‌ها قانونی است یا از طریق روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد؟

تسلط کافی و کامل به زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین شرایطی است که کارشناسان اینستاگرام  از آن برخوردار بوده و با این مهارت کاری می‌کنند تا درخواست بازگردانی پیج شما هر چه سریع‌تر توسط اینستاگرام بررسی شود.

حال با همه این تفاسیر، آیا می‌دانید که انجام این فرایند برای یک کاربر عادی که صفحه او مسدود یا هک شده چقدر می‌تواند سخت باشد؟

پاسخ و راه حل تمامی این سوالات و مشکلاتی که در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام ممکن است با آن روبرو شوید در  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» وجود دارد.

ما در این پکیج ارزشمند و کاملا بروز و قانونی تمامی روش‌های مورد استفاده برای بازگردانی پیج‌های غیرفعال شده و یا هک شده را به صورت یکجا گردآوری کرده ایم. روش‌هایی که امتحان خود را پس داده و از لحاظ اعتبار کاملا مطمئن هستند.

شما با مطالعه و انجام کارهای موجود در «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» به راحتی آب خوردن می‌توانید پیج‌های خود و دیگران را بازیابی نموده و دوباره در دسترس‌شان قرار دهید. ما تمام پیام‌ها و خطاهایی که ممکن است در هنگام بازیابی صفحه اینستاگرام با آن مواجه شوید را در این پکیج به صورت کامل قرار داده و مشخص کرده‌ایم که برای رفع هر مشکل در ورود و بازیابی اینستاگرام چه باید بکنید.

از این رو اصلا جای نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت این پکیج را برای بازگردانی اکانت هک شده، ریپورت شده و دی اکتیو شده اینستاگرام تهیه نمایید.

بازیابی اکانت و پیج دی اکتیو شده و هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت و پیج دی اکتیو شده و هک شده اینستاگرام

چگونگی برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از بهترین بسترها برای ارتباط با دوستان و آشنایان در ایران و سراسر جهان است.

به طوری که کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که حساب کاربری در آن نداشته باشد.

خیلی از افراد با استفاده از این شبکه اجتماعی توانسته‌اند دوستان زیادی برای خود پیدا کرده و حتی به کسب درآمد هم نزدیک شوند.

برخی دیگر پیج‌های قدیمی داشته و از ابتدا تاکنون داخل آن عکس‌های از خود و خانواده‌شان را قرار می‌دهند.

خلاصه هرکس در اینستاگرام به طور خاصی فعالیت کرده و مشغول است.

در این بین خیلی‌ها نمی‌دانند قوانین و چارچوب‌های موجود در اینستاگرام چگونه است.

به همین علت ممکن است خطایی را مرتکب شده و به واسطه آن حساب اینستاگرامی آن‌ها بسته شود.

فرقی نمی‌کند از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنید یا در آن کسب و کار راه اندازی کرده اید، به هرحال ممکن است یک روزی به هر دلیلی حساب شما دی اکتیو شده و بسیاری از زحمات‌تان برباد رود.

از این رو اگر دوست ندارید این مشکل برایتان ایجاد شود و یا در زمان رخ دادن این مشکل با استرس و نگرانی روبرو نشوید اقدام به تهیه پکیج برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام نمایید تا اکانت کاربری اینستاگرام‌تان همیشه در دسترس باشد.

مطالب ارزشمندی که ما در این پکیج به شما عزیزان گفتیم باعث می‌شود همواره از مشکلاتی که باعث بسته شدن پیج‌تان می‌شود دور مانده و اگر پیج‌تان هک، ریپورت یا بسته شد در سریع‌ترین زمان ممکن آن را بازگردانی کنید.

برخی از سرفصل‌های پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام

برای خیلی از افرادی که قصد تهیه  «پکیج آموزشی بازیابی اکانت اینستاگرام» را دارند این سوال مطرح است که در این پکیج چه مواردی ذکر شده است؟

مطمئناً وقتی از سرفصل‌های آموزشی این پکیج ارزشمند و حرفه‌ای مطلع باشید، حتما ارزش آن را بیشتر درک خواهید کرد. به طور کلی در پکیج فوق مباحث زیر به همراه ده‌ها مورد دیگر ذکر شده است:

  • آموزش کامل بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره)
  • آموزش پاک کردن پست‌های یک پیچ خاص به دلیل فیک بودن و یا دلایل دیگر
  • آموزش کامل حذف پیج‌های فیک و مخرب که شخصیت و آبروی اشخاص مهم و کسب و کارهای مختلف را مورد تهدید قرار می‌دهند.
  • آموزش کامل بازگردانی اکانت غیرفعال شده از سمت اینستاگرام با کمک روش‌های روز و امتحان شده
  • آموزش کاملجلوگیری از نفوذ مجدد هکر به حساب شما و بیرون انداختن او از اکانت کاربری اینستاگرام‌تان
  • آموزش بازگردانی پیج هک شده با هر روشی که مهاجم موفق به آن شده و آشنایی با راهکار جلوگیری از پیاده‌سازی آن روش برای تامین امنیت پیج و جلوگیری از هک حساب‌تان در آینده
  • آموزش کامل حذف و غیرفعال کردن پیچ‌های غیر اخلاقی و خلاف اینستاگرام
  • آموزش کامل بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پست و عکس پروفایل در سریع‌ترین زمان ممکن
  • آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل آموزش از فیلتر در آوردن اکانت
  • آموزش کامل بازگردانی پست‌های حذف شده یک پیج به همراه تمام لایک ها، ویوها و کامنت‌های آن پست
  • آموزش کامل بستن پیج یک اکانت فیک تنها از طریق بیو اکانت اینستاگرام وی
  • آموزش کامل کسب آی پی هکر و هر کسی که وارد حساب اینستاگرام شما شده جهت شکایت و پیگیری قانونی

و آموزش‌های دیگری که همگی در زمینه بازیابی اکانت اینستاگرام بوده و به شما کمک می‌کند تا فعالیت خود را بدون نگرانی از بسته شدن پیج‌تان دنبال نمایید.

امیدواریم مطالب گفته شده در این قسمت مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در آخر پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هرگونه مشکل برای حساب کاربری اینستاگرام تان، حتما از این پکیج فوق العاده ارزشمند استفاده نمایید.

 

 

برگرداندن پیج دی اکتیو شده، بازگردانی پیج دی اکتیو شده اینستاگرام، بازگردانی پیج دی اکتیو شده، بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام، بازگرداندن پیج دی اکتیو شده، برگرداندن اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام، برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام، برگرداندن پیج اینستاگرام دی اکتیو شده، دی اکتیو اینستاگرام، برگرداندن اکانت دی اکتیو شده، لینک برگرداندن پیج دی اکتیو شده، پیج دی اکتیو شده، برگرداندن پیج اینستا دی اکتیو شده، بازیابی اینستاگرام، برگرداندن پيج دي اكتيو شده، روش برگرداندن پیج دی اکتیو شده، برگرداندن اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده، برگرداندن پیج دی اکتیو، برگرداندن پیج دی اکتیو اینستاگرام، از دی اکتیو درآوردن اینستا، بازگرداندن اکانت دی اکتیو شده، آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو شده، بازگشت پیج دی اکتیو شده، بازگردانی اکانت دی اکتیو شده، در اوردن پیج از دی اکتیو، نحوه برگرداندن پیج دی اکتیو شده، برگرداندن اینستاگرام دی اکتیو شده، برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستا، برگرداندن اکانت اینستا دی اکتیو شده، برگردان پیج دی اکتیو شده، برگشت پیج دی اکتیو شده، در اوردن پیج اینستا از دی اکتیو، بازگرداندن اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده، برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام، بازیابی اکانت اینستاگرام، برگردوندن پیج دی اکتیو شده، بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل، برگرداندن دی اکتیو اینستا، روش برگرداندن اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده، بازگردانی پیج هک شده، بالا اوردن پیج دی اکتیو شده، بازگردانی، اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام، برگرداندن اینستا دی اکتیو شده، بازیابی پیج دی اکتیو شده، برگرداندن دی اکتیو اینستاگرام

5/5 - (3 امتیاز)
29 نظرات
  1. Ali می‌گوید:

    این متن چه معنی میده :
    و اینکه چرا هیچ اتفاقی برای پیج من نمی افته
    We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.

    We’d also recommend checking out the Help Center for more information and answers to common questions:

    1. وحید می‌گوید:

      سلام دوست عزیز. منظورتون چیه که هیچ اتفاقی برای پیج شما نمی‌افته؟ پیجتون دی اکتیو شده؟

  2. امیرعلی صادقی می‌گوید:

    سلام ببخشید پیج بنده غیرفعال شده خودتون میتونید برگردونیدش
    Newwallpapers3d

    1. مهدیه می‌گوید:

      پیجم دیسیبل شده یهو پرید کلا

      1. Siyavashps می‌گوید:

        از آموزش ها استفاده کنید

  3. reza می‌گوید:

    سلام من مشکل برگشت پیج غیرفعال شده رو داشتم با تهیه دوره بازگردانی پیج موفق شدم پیج رو برگردونم ،خیلی خیلی ممنونم

    1. Siyavashps می‌گوید:

      خوشحالیم که تونستیم کمک کنیم
      موفق باشید

    2. محمدرضا می‌گوید:

      سلام منم پیجمو دی‌اکتیو کردم ولی میگه چنین حسالی وجود نداره. میشه کمک کنید چطوری پیج رو برگردونم؟

  4. سام می‌گوید:

    سلام خسته نباشید من پیجم رو دی اکتیو کردم ولی پسوردشو گم کردم ایا راهی برای برگردانش هست

  5. حسین می‌گوید:

    سلام چجوری میتونم به اینستاگرام درخواست پشتیبانی بدم گوشیم عوض شده شماره که رمز دو مرحله ای ارسال میشه دیگه در دسترس ندارم

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام از طریق ایمیل میتونید به پشتیبان های اینستاگرام پیام ارسال کنید

  6. یاسر می‌گوید:

    عالی بود سپاس گذارم

  7. نازی می‌گوید:

    سلام خوب هستید پیج من ۴ماه دی اکتیو بود الان میخوام برش گردونم میگه متعلق به یک حساب نیس

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام حداکثر دو تا سه هفته پیج باید در حالت دی اکتیو باشه
      اگر بیشتر بشه احتمال برگشت پیج کم میشه

  8. رامین می‌گوید:

    سلام وقت بخیر ببخشید ایسنتاگرام پیج منو دی اکتیو کرده و وقتی از طریق هلپ سنتر مراحل رو انجام دادم یعنی عکس گرفتن با کاغذ بهمراه اون شماره ولی جوابی دریافت نکردم بنظرتون پیج کلا بسته شده

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام باید صبر کنید تا به شما پاسخ داده بشه

  9. ایدا می‌گوید:

    سلام خسته نباشید
    من دوماه پیش دوتای پیجمو دی اکیتو کردم الان میخوام برگردونم میزنه یه مشکلی با درخواستتون وجود داره میتونید راهنماییم کنید لطفا

    1. Siyavashps می‌گوید:

      معمولا بین هفت تا ده روز بعد از غیرفعال کردن پیج امکان برگشت وجود داره

  10. Sara می‌گوید:

    سلام من پریشب اکانتمو دی اکتیو کردم ولی الان نمیتونم وارد شم باید چیکار کنم

    1. Siyavashps می‌گوید:

      اگر دی اکتیو موقت کرده باشید با وارد کردن صحیح ایدی و پسورد به راحتی پیج فعال میشه

  11. نیوا می‌گوید:

    سلام من گوشی ندارم با وب کامپیوتر وارد اینستاگرام شدم با اینکه یک کامپیوتره اما چون هر بار با IP مختلف وارد میشه هر حسابی که میزنم بعد از یه مدت مسدود میشه چیکار باید بکنم ؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام استفاده از کامپیوتر باعث این مشکل نمیشه

  12. حمید می‌گوید:

    سلام پیج من لاک شده و بروی ایمیل رفته ک پسورد ایمیل را هم ندارم ایا امکان بازگشت داره فقط پیامک ریست پسورد میاد و دوباره برروی ایمیل میرود

    1. Siyavashps می‌گوید:

      باید ابتدا پسورد ایمیلتون رو بازگردانی کنید و بعد از طریق ایمیل پیجتون رو

  13. محسن می‌گوید:

    سلام اقا دمتون گرم دو هفته پیش پیجم پریده بود هرکاری کردم برنگشت ولی با این آموزش راحت تونستم برگردونمش

  14. مهدی می‌گوید:

    سلام من پیچم به علت ربات بسته شده راست آزمایی رو انجام دادم انتخاب پازل شماره و کدی که فرستاد رو زدم پیچم برای ۲۴ ساعت بررسی بسته شد الان یه هفته شده و همه راه هارو امتحان کردم گزارش میدم مشخصات رو تکمیل میکنم میخواد سند رو بزنم میگه این پیچ غیر فعال نیست ولی پیچ من غیر فعال شده می نویسه به علت راعایت نکردن قوانین پیچ شما بسته شده من الان چیکار کنم لطفا جواب بدین

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام باتوجه به توضیحات احتمال برگشت بسیار کم هست و بهتره پیج جدیدی ایجاد کنید

  15. شجاعی می‌گوید:

    سلام. پیج من یهویی دیگه بالا نیومد. یوزر پسود میدم نمیاد بالا، از طریق سلفی اقدام کردم کد بکآپ داد، رفتم انجام دادم اما میزنه طی ۳۰ روز ما بررسی کردیم و شما قوانین مارو رعایت نکردین، باید چکار کنم. پیج مربوط پزشک بانوان هستش

    1. Siyavashps می‌گوید:

      اگر این مراحل رو انجام دادید راه دیگه ای وجود نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.