سوال چند گزینه‌ای در اینستاگرام

در این پست از پارس اینستاگرام قصد داریم تا شما را با آخرین بروز رسانی اینستاگرام آشنا کنیم. ویژگی پرسش چند گزینه‌ای در اینستاگرام راه‌اندازی شده است. کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می‌توانند در بخش استوری حساب کاربری خود سوال‌های چند گزینه‌ای را ایجاد کنند و از کاربران بخواهند که به آن‌ها پاسخ دهند.

امروزه همه شبکه‌های اجتماعی برای افزایش سطح رضایت کاربران خود و جلب نظر کاربران جدید سعی می‌کنند قابلیت‌های جذاب بیشتری را اضافه کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز در این راستا آپدیت‌های مختلفی را در چند ماه اخیر منتشر کرده است؛ برای مثال از ماه اوت سال 2016 قابلیت افزودن استوری به اینستاگرام اضافه شد که بسیاری از کاربران اینستاگرام از آن استقبال کردند. قابلیت استوری اینستاگرام به تدریج کامل‌تر شده و هم‌اکنون جزو محبوبت‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام محسوب می‌شود.

قابلیت سوال چند گزینه ای در اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود
قابلیت سوال چند گزینه ای در اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود

قابلیت سوال چند گزینه ای در اینستاگرام

بدون شک اینستاگرام جزو پرمخاطب‌ترین و محبوبت‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود و میلیون‌ها کاربر در طول روز ویدیوها و عکس‌های خود را در آن با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند و مدیران این شبکه نیز همواره برای افزایش رضایت کاربران قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. قابلیت سوال چند گزینه ای در اینستاگرام نیز جزو همین قابلیت‌های جدید محسوب می‌شود. بر این اساس به زودی کاربران می‌توانند در بخش استوری خود از استیکری استفاده کنند که امکان افزودن سوال‌های چند گزینه‌ای را فراهم می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.