آموزش نحوه تنظیم اکانت تجاری اینستاگرام

در این مطلب از وب سایت پارس اینستا ادامه چگونگی نحوه تنظیم اکانت تجاری اینستاگرام را بررسی خواهیم نمود . با ما همراه باشید .

پس از بارگذاری تصویر خود ، از شما سؤال می شود که آیا می خواهید اطلاعات خود را ذخیره کنید. این باعث می شود ورود به سیستم های آینده سریعتر شود. می توانید سیو کنید ، یا می توانید دوباره به \”skip\” ضربه بزنید.

اکانت تجاری اینستاگرام

 

پس از آن ، صفحه ای را مشاهده می کنید که حساب های پیشنهادی برای دنبال کردن دارد. لازم نیست هیچکدام از آنها را دنبال کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک حساب تجاری برای یک شرکت املاک و  تنظیم کنید ، سرگرمی هفتگی را دنبال نکنید. بر روی \”Done\” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

اکانت تجاری اینستاگرام

آموزش گزینه عملکرد سریع

اکنون که سرانجام در برنامه هستید ، صفحه اصلی اولین صفحه ای است که مشاهده خواهید کرد. وقتی حساب های دیگر را دنبال می کنید ، عکس های آنها در اینجا نشان داده می شود.

اکانت تجاری اینستاگرام

گزینه های بالا:

دوربین:برای شروع به اشتراک گذاری فیلم یا عکس اینجا را ضربه بزنید.

پیام های دایرکت:اگر شخصی پیام مستقیم (خصوصی) برای شما ارسال می کند ، به شما اطلاع داده می شود. همچنین می توانید پیام های مستقیم را از آنجا ارسال کنید.

گزینه های های پایین ، از چپ به راست:

خانه:آخرین عکسها را از حسابهایی که دنبال می کنید مشاهده کنید.

جست و جو:حسابهای برتر ، افراد ، مکانها و هشتگها و محتوا یا حسابهای پیشنهادی را برای شما جستجو می کند.

دوربین: برای بارگذاری و اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها اینجا ضربه بزنید.

اعلانات: جدیدترین لایک ها و اظهارنظرهای مربوط به عکسهایتان و افرادی که دنبال می کنید را دوست دارید ببینید.

پروفایل: حساب کامل شما ، همه مواردی که ارسال کرده اید و به منوی تنظیمات دسترسی دارید.

 

6)پروفایلتان را تکمیل کنید.

6. مشخصات خود را تکمیل کنید
برای دیدن حساب خود ، روی دکمه نمایه در سمت راست پایین ضربه بزنید ، سپس روی دکمه \”Edit Your Profile\” خود ضربه بزنید. اینجاست که اطلاعات نمایه خود را تکمیل می کنید.

اکانت تجاری اینستاگرام

 

زمینه های اطلاعات و تماس را پر کنید. این تنها مکان در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد از URL قابل کلیک استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک URL را در نظر عکسی که ارسال می کنید ارسال کنید ، افراد نمی توانند بر روی آن کلیک کنند ، بنابراین وقت خود را تلف نکنید. Bio شما تنها مکانی است که می توانید آدرس اینترنتی خود را قرار دهید – ترجیحاً افراد را به سمت وب سایت خود هدایت کنید ، یا به هر کجا که بخواهید بروید.

در مورد Bio خود ، شما از نظر تعداد کاراکتر محدود هستید. خلاصه آنچه را که انجام می دهید و در کجا قرار دارید بنویسید. شما می توانید این بخش را هر زمان که دوست دارید ویرایش کنید .

 

در این مطلب از وب سایت پارس اینستا ادامه چگونگی نحوه تنظیم اکانت تجاری اینستاگرام را بررسی خواهیم نمود . با ما همراه باشید .

 

7)بخش تجاری سازی

بر روی \”Instagram for Tools Business\” کلیک کنید و مراحل و دستورالعمل های راهنمایی را دنبال کنید تا نمایه خود را تکمیل کنید و از ابزارهای ارائه شده استفاده کنید. در اینجا یک پیمایش از اینستاگرام در مورد شروع کار با ابزارهای تجاری آنها ارائه شده است.

 

اکانت تجاری اینستاگرام

 

8)وصل کردن اکانت تجاری به صفحه فیس بوک

به یاد داشته باشید در ابتدای این سفر وقتی گفتیم شما به یک صفحه فیس بوک تجاری نیاز دارید تا بتوانید از اینستاگرام برای ابزارهای تجاری استفاده کنید. به همین دلیل اینستاگرام از شما می خواهد که صفحه فیس بوک خود را پیوند دهید یا یکی از آنها را ایجاد کنید. برای کسانی که غافل هستند ، فیس بوک چند سال پیش اینستاگرام را بدست آورد ، بنابراین بیشتر از هر زمان دیگری این دو سیستم عامل ادغام شده است.

اکانت تجاری اینستاگرام

 

9)شروع به پست گزاری

زمان برای قسمت سرگرم کننده! همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، بهترین کار این است که قبل از شروع دنبال کردن افراد  ، یک یا دو عکس در حساب کاربری خود قرار دهید. انگیزه زیادی برای افراد وجود ندارد که بتوانند از یک حساب بدون محتوا پیروی کنند. چند عکس پیدا کنید که فکر می کنید قابل اشتراک باشد.

10)نوشتن توضیحات و هشتگ ها

عنوان را مختصر نگه دارید و از هشتگ های مناسب استفاده کنید. هشتگ ها اغلب به روشی شوخی استفاده می شوند ، اما همچنین به این ترتیب میلیون ها عکس پیدا می شوند و به نوبه خود می توانند محتوای شما را پیدا کنند. محبوب ترین هشتگ (#love ، #happy ، #tbt) که صدها میلیون بار استفاده شده است ، بنابراین اگر شما یک طاقچه خاص را هدف قرار می دهید ، از هشتگ اختصاصی تری استفاده کنید.

همچنین ، هشتگ ها را به تعداد معقول نگه دارید. دنبال کنندگان نمی خواهند با ده ها هشتگ در هر پست روبرو شوند.

11)دنبال کردن مردم و اجتماعی شدن

در این مرحله شما یک پروفایل کامل دارید ، دو پست مشترکاً به اشتراک گذاشته می شوند ، و اکنون زمان آن رسیده است که افراد را دنبال کنید تا آنها دنبال شما شوند. از صفحه نمایه خود (نماد پایین سمت راست) ، به صفحه گزینه ها (چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست) بروید.

از اینجا دو گزینه برای شما وجود دارد:

-دوستان فیس بوک

-مخاطبین

به هر یک از این گزینه ها ضربه بزنید و اینستاگرام به فیس بوک و کتاب آدرس شما متصل خواهد شد. اگر  اتصالات گذشته را در تلفن خود ذخیره کرده اید ، می توانید حساب های آنها را ببینید.

اینستاگرام همه دوستان خود را در اینستاگرام به شما نشان می دهد که در لیست مخاطبین شما هستند. دنبال کردن حساب های دیگر و اظهار نظر و درگیری با پست های آنها باشید. اینگونه است که شما را مجبور می کند که مردم به دنبال بازگشت شما باشند.

هرچه بیشتر در اینستاگرام پست می کنید و افراد بیشتری را دنبال می کنید ، می توانید صفحه اعلان های خود (نماد قلب) را بررسی کنید تا ببینید چه کسی عکس های شما را دوست داشته است ، شما را دنبال کرده است ، نظر خود را ترک کرده یا در یک پست از شما ذکر کرده است.

 

12)داستان برند خود را پیدا و تعریف کیند.

پس از راه اندازی ، مهم است که تصمیم بگیرید هدف حساب کاربری اینستاگرام شما چیست و پیام خود را حفظ کنید. یک نماینده املاک می تواند از اینستاگرام برای ایجاد و گسترش درک مثبت عمومی خود از طریق عکس و تعامل با دنبال کنندگان استفاده کند. این بدان معناست که برای بررسی عکس هایی از خانه هایی که در آن لیست شده اند و مکانهای مورد علاقه در محله قرار گرفته اند.

13)خارج کردن نام خود

اکانت تجاری اینستاگرام

پس از ایجاد حساب کاربری خود ، مطمئن شوید که نماد اینستاگرام در وب سایت شما قرار دارد (بهترین تمرین در بخش تماس با شما / درباره من باشد). همچنین می توانید دسته خود را در صفحه LinkedIn یا هر سایت دیگری که بازدید کنندگان را به سمت تماس با شما سوق می دهد ، درج کنید.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.