چگونگی جست و جو اینستاگرام

چگونگی ورود به صفحه جست و جو  اینستاگرام در سال جدید

ما در این مطلب از پارس اینستا در مورد نحوه ی عملکرد صفحه جست و جو اینستاگرام بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

صفحه اینستاگرام جست و جو چیست؟

به گزارش اینستاگرام ، صفحه جست و جو اینستاگرام از عکس ها ، فیلم ها ، استوری ها — و البته محصولات — متناسب با علایق هر کاربر ( افرادی که دنبال می کنید یا پست هایی که دوست دارید ) درست می شود.

به عبارت دیگر ، این یک پیمایش بی پایان حساب است که ممکن است بخواهید صفحه ی پست هایی که دوست دارید را دنبال کنید یا محصولاتی که ممکن است بخواهید آنها را بخرید.

بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام (طبق جدیدترین آمار اینستاگرام ، حدود 500 میلیون نفر هستند) هر ماه صفحه جست و جو را بررسی می کنند.  بنابراین ، این سوال به وجود می آید که دقیقاً چه چیزی به مردم نشان می دهد؟

این الگوریتم توسط اینستاگرام تصمیم گیری شده است ، و مواردی از قبیل :

پست افرادی که دنبال می کنید و پسندیده اید

پست هایی با تعامل زیاد

حساب هایی مشابه با حساب هایی که قبلاً دنبال می کردید

در ماه می سال 2019 ، اینستاگرام صفحه جست و جو را بازنگری کرد تا کاربران بتوانند بیشتر در علایق خود غوطه ور شوند. به طور خاص این پلتفرم می خواست به افراد كمك كند تا راحت تر آنچه كه به دنبالش هستند و یا دوست دارند را پیدا كنند.

بزرگترین تحول ، تغییر نوار پیمایش در بالای صفحه است که دارای کلید های میانبر فیلتر و همچنین شرط بندی های بزرگ بعدی اینستاگرام برای تجربه کاربر ، IGTV و خرید است.

صفحه جست و جو اینستاگرام

*بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این کانال ها بیندازیم.

IGTV یک فیلم بلند (یعنی بیشتر از یک دقیقه) است. این الگوریتم شامل سازندگانی است که از قبل دنبال می کنید ، و فکر می کنید که همچنان باید دنبال کنید.

صفحه جست و جو اینستاگرام

فروشگاه ، یک منبع شخصی از پست های قابل خرید از حساب برند است. همچنین یک لیست دلخواه مناسب در گوشه بالا سمت راست (نماد روبان) وجود دارد. و در کنار آن (نماد فروشگاه) لیستی از حساب های تجاری شما که دنبال می کنید به همراه برخی از پیشنهادات مربوط به مواردی که ممکن است بخواهید دنبال کنید.

صفحه جست و جو اینستاگرام

موضوع کانال ها ، فید های شخصی هستند. به عنوان مثال : طبیعت ، مسافرت ، مد ، غذا ، خانه ، زیبایی ، علم و فناوری ، و غیره. به همین ترتیب ، الگوریتم در جمع کردن برخی مباحث بهتر از سایر موارد است.

صفحه جست و جو اینستاگرام

story ها هنوز هم در بخش جست و جو وجود دارند ، بنابراین همه حساب ها نمی توانند آن ها را بینند. (البته می توانید آن ها را جستجو کنید) اما کسانی که شما به آن ها دسترسی دارید ، به طور خودکار
story ها را در شبکه Explore خود مشاهده خواهند کرد. هنگامی که به Story ضربه می زنید ، این الگوریتم داستان های مشابهی را ارائه می دهد تا یک رابیبول بی پایان از محتوای جدید را برای شما فراهم کند ، این در صورتی است که آن حساب را دنبال کنید در غیر این صورت هرگز نمی توانید ببینید.

فواید حضور در صفحه جست و جو اینستاگرام

این مسئله ای ساده است ، گذاشتن یک پست در صفحه جست و جو اینستاگرام به این معنی است که افراد بیشتری محتوای شما را مشاهده خواهند کرد. بر این اساس ، ممکن است به سود شما باشد یا نباشد :

جذابیت مربوط به پست یا Story که باعث شد آن را جست و جو کنید ، زیرا محتوای شما در صفحه مخاطبان گسترده تری ظاهر می شود.

حواشی پیروان جدید (کسانی که پست شما را دوست دارند و پروفایل شما را بررسی می کنند و تحت تأثیر بیوگرافی ، جلد های برجسته و غیره شما قرار می گیرند)

افزایش تعامل باقی مانده (از جانب پیروان جدید)

7 نکته ورود به صفحه جست و جو اینستاگرام

1. پست هایی که پیروان شما به دنبال آن هستند

این نکته شماره یک ماست که ساده ترین برد است. الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن (a.k.a. recency) را اولویت بندی می کند ، به این معنی که اگر پست شما جدید باشد ، برای بیشتر دنبال کنندگان شما نشان داده خواهد شد. و کسب تعامل زیاد با طرفداران خود اولین قدم برای گرفتن نقطه در صفحه جست و جو است.

2. از پست هایی با عملکرد بالا که در صفحه جست و جو مشاهده می کنید یاد بگیرید

الگوریتم صفحه جست و جو شما به گونه ای است که اگر حساب هایی را دنبال می کنید که مربوط به صنعت و مخاطبان شما باشد ، تعداد زیادی از پست هایی که مرتبط هستند و آنچه مخاطبان شما دوست دارند را نشان می دهد.

گرچه دیگر به نظر نمی رسد که در اینستاگرام تعداد موارد نمایش نشان داده شود ، هنوز هم می توانید آنچه برای برند های کار می کند ، فقط با دیدن چیزی که الگوریتم آن را تبلیغ می کند ، دریافت کنید. به عبارت دیگر؛ اگر پستی در صفحه جست و جو شما نشان داده شود که هیچ ارتباطی با علایق شما ندارد ، احتمالاً می توانید شرط ببندید که درگیری دیگری دارد.

3. به تجزیه و تحلیل توجه کنید

نگاهی به آنچه می خواهید انجام می دهید ، بیاندازید که  در حال حاضر می تواند رابطه شما را با مخاطبان خود تشدید کند ، بیاندازید. ممکن است متوجه شوید که آن ها از بومرنگ های شما بیشتر از چرخ فلک شما را دوست دارند ، یا اینکه از جک های شما بهتر از نقل قول های الهام بخش شما هستند.

نکته مهم اول: از ابزار Hootsuite با عملکرد بالا برای شناسایی پست های برتر خود استفاده کنید و مطابق آن استراتژی خود را تنظیم کنید.

نکته مهم دوم: اگر نمایه تجاری در Instagram دارید ، می توانید تجزیه و تحلیل های بومی خود را بررسی کنید تا ببینید بزرگترین پست های قبلی شما به صفحه جست و جو رسیده اند یا خیر. بر روی دکمه نمای آبی زیر پست خود ضربه بزنید و انگشت خود را بکشید  تا برای فعالیت هایی که روی پست شما انجام می شود ، را بررسی کنید.

4- پست هایی به صورت تصویری قانع کننده story کنید که نماینده برند شما هستند

همه هنوز Stories on Explore را مشاهده نمی کنند ، اما ما تصور می کنیم که به سرعت پخش شود.

مطابق مصاحبه Tech Crunch با ویل روبن ، یک رهبر محصول برای کشف در اینستاگرام ، وقتی صحبت از bumping Stories در صفحه جست و جو می شود ، الگوریتم اینستاگرام ترجیحات خاصی دارد.

“علاقه” بالقوه کاربر (a.k.a ، داستان هایی شبیه به مواردی از حساب که قبلاً دنبال شده اند) مهمترین سیگنال رتبه بندی است. اما الگوریتم موارد زیر را در اولویت قرار می دهد:

فیلم ها (آن هابه دلیل پخش خودکار،  تمایل دارند توجه بیشتری در بخش جست و جو اینستاگرام ، داشته باشند ، اما یک عکس خوب بهتر از یک فیلم معمولی ​​است)

story های بسیار دیداری (متن زیادی ندارند)

story هایی که مشابه / نماینده محتوای همیشگی حساب شما هستند

5- فیلم IGTV با فرم بلند ، a.k.a را امتحان کنید

بیایید واقعیت ها را بررسی کنیم:

1. IGTV فضای خاص خود را در Explore دارد. (دکمه آن به بالا پین شده است)

2. IGTV به دلیل عدم خرید از سازندگان محتوا در سال اول دارای کمبود بازار بود.

اینستاگرام IGTV را به سختی تحت فشار قرار می دهد ، اما تاکنون ویدیو ای با فرم طولانی به اندازه Stories مورد پسند کاربران نبوده است و به نظر می رسد فرصتی برای یک برند خلاق برای بهره‌گیری از فشار کامل از الگوریتم است.

6. پست های قابل خرید خود را جدا کنید

کانال خرید ، مشابه IGTV است که در بخش جست و جو اینستاگرام آن را سخت تبلیغ می کنند. البته ، این بسیار محبوب تر از IGTV است زیرا آنچه نام تجاری B2C را دارد ، از پست های قابل خرید استفاده نمی کند

با استفاده از این نوع اشباع بازار ، ارسال محصولات شما باید بی عیب و نقص و جذاب باشد تا بتواند در صفحه جست و جو قرار گیرد.

7. خرید یک آگهی در قسمت جست و جو اینستاگرام

از ژوئن سال 2019 ، برند ها می توانند تبلیغات صفحه جست و را خریداری کنند. این تبلیغات در فید نمایش داده نمی شوند ،برای اینکه کمتر مورد اهانت مردم قرار بگیریم

مبادا فکر کنید که این آسان است. برای به دست آوردن ROI در یک آگهی در صفحه جست و جو ، باید به همان اندازه پست هایی که در اطراف آن قرار دارند قانع کننده باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.