کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانم از طریق اینترنت و کسب درآمد اینترنتی داشته باشم یا چگونه با دیدن تبلیغات در اینترنت درآمد ریالی و یا درلاری کسب کنم و ساده ترین روش پول درآوردن با دیدن تبلیغات چیست؟

بله این کار کاملا ممکن است و شما می توانید تنها با آنلاین بودن و صرف وقت در خانه و یا هرجای دیگر دیدن تبلیغ و کسب درامد درآمد اینترنتی داشته باشید.

دیدن تبلیغ و کسب درامد بسیار آسان است.

کسب درآمد از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است و دارای سابقه طولانی است.

کسب درآمد با دیدن تبلیغات مثل سایت های کلیکی پرسشی است که همیشه در بین وبگردها و کسانی که به اینترنت و کسب درآمد از آن علاقه دارند،‌ مطرح است.

مدت زیادی است که راه‌های درآمدی از طریق سایت های کلیکی زیاد و زیادتر می‌شوند.

از آن جایی که کارها به سمت اینترنت کشیده شده است، نیاز این کسب و کارهای نوظهور به تبلیغات بیشتر شده است.

اگر می‌خواهید از سازوکار سایت های کسب درآمد از طریق کلیک برروی تبلیغات و نحوه کسب درآمد از آن‌ها مطلع شوید، تا پایان این مقاله همراه پارس اینستاگرام باشید.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

سایت های کلیکی (از روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات آنلاین)

سایت های Paid To Click (با نام اختصاری PTC نیز شناخته می شوند) که ما از آن‌ها با نام سایت‌های کلیکی یاد می‌کنیم، پلتفرم‌ها و بسترهای آنلاین هستند که در آن‌ها کاربران می‌توانند به راحتی از طریق کلیک برروی لینک‌‌ها و مشاهده تبلیغات کوتاه مدت، درآمد کسب کنند.

بطور خلاصه و ساده سایت های کلیکی به آن دسته از سایت‌ها گفته می‌شود که در آن عضو می‌شوید و برای مشاهده تبلیغات آنها شما پول پرداخت می‌شود. در این فرایند سه گروه وجود دارند که عبارتند از :

  • گروه اول : آگهی دهنده و صاحب وب سایت که برای تبلیغ کردن پول می دهد.
  • گروه دوم : سایت های واسطی که تبلیغات را دریافت می کنند و آن را در معرض نمایش می گذارند.
  • گروه سوم : افرادی که با کلیک کردن برروی این تبلیغات کسب درآمد می کنند.

توجه داشته باشید که سایت واسط بخشی از مبلغی را که از آگهی دهنده دریافت می کند را برای خود برمی دارد و بقیه را به افرادی که برروی تبلیغ کلیک می کنند پرداخت می کند.

در این رابطه سه جانبه تمام طرف ها منفعت خواهند برد.

میزان بازدید سایت آگهی دهنده افزایش پیدا می کند و رتبه آن در گوگل بالا می رود.

سایت واسط سهم خود را برمی دارد و افرادی که برروی آگهی کلیک می کنند درآمد کسب می کنند.

مشخصات و اصطلاحات مربوط سایت های کلیکی پول درآوردن با دیدن تبلیغات

هر پلتفرم کلیکی دارای مشخصات فنی خاص خود است، با این وجود می‌توان خطوط کلی مشترکی را برای کل سایت های کلیکی PTC ترسیم کرد.

  • تبلیغات (Ads): در هر سایت تبلیغات مختلفی برای نمایش وجود دارد که به طور معمول بیشتر یک دقیقه طول نمی‌کشند.
  • ارجاعات و معرفی‌ها (Refferals): در هر سایت امکان ایجاد شبکه‌ای از دوستان وجود دارد که با کمک آن می‌توان سود حاصل از سایت را افزایش داد.
  • نقد کردن درآمد (Payout): پیش از اینکه درخواست تسویه حساب یا برداشت از درآمد خود را ثبت کنید، مبلغ جمع شده داخل حساب کاربری شما باید از یک مقدار مشخص بیشتر باشد. مثلا ممکن است سایت مبلغ 5 دلار را به عنوان حداقل درآمد قابل برداشت در نظر بگیرد. در این صورت اگر درآمد شما تا آن لحظه 3 دلار بوده، امکان برداشت این مبلغ و نقد کردن آن وجود ندارد.

انواع سایت های کلیکی

بر اساس موارد گفته شده، بین یک سرویس کلیکی و برخی سرویس‌های کلیکی دیگر تفاوت‌هایی وجود دارد.

اول از همه مهم است یادآوری کنیم که تقریبا همه سایت های کلیکی از سیستم معرفی برخوردار هستند تا بتوانند با دعوت از دیگران به استفاده از سیستم خود (به عنوان ارجاع یا معرفی مستقیم) پول بیشتری دریافت کنند.

اما در این بین برخی از سایت های کلیکی کاربرانی را که بدون معرف وارد سیستم می‌شوند (ارجاع یا معرفی اجاره‌ای) را نیز جذب می‌کنند.

پس از توضیح درباره موضوع ارجاع و معرفی می‌توانیم جنبه بسیار مهم دیگری را که سایت های کلیکی مختلف را از یکدیگر متمایز می‌کند، در نظر بگیریم:

نیاز به کلیک روزانه برای بهره مندی از درآمد اضافی زیرمجموعه‌ها. بسیاری از سایت های کلیکی به فعالیت مداوم کاربر نیاز دارند تا درآمد حاصل از کلیک زیرمجموعه‌هایش را فعال نگه دارند.

بنابراین او ناچار است برای انجام حداقل درخواست‌های روزانه سایت در جهت فعال نگه داشتن زیرمجموعه‌هایش هر روز وارد این سرویس کلیکی شده و کاری که سایت از او می‌خواهد را انجام دهد.

سایت های کلیکی در نوع تبلیغات نمایش داده شده نیز متفاوت هستند:

  • در برخی از سایت‌ها لازم است که بر روی یک لینک تایید در انتهای نمایش آگهی کلیک کنید.
  • در بعضی از سایت‌ها لازم است پنجره را فعال نگه دارید تا شمارش معکوس تمام شود.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

سیستم معرفی در سایت های کلیکی چیست

سایت های کلیکی فعالیت تبلیغاتی خود را بر مبنای یک سرویس «بازاریابی از طریق معرفی» تنظیم می‌کنند، یعنی به نوعی همان بازاریابی دهان به دهان اما بصورت دیجیتال. به این شکل که اگر کاربران یک سایت کلیکی افراد دیگری را به کار در این سایت دعوت کنند و این افراد نیز در همان سایت شروع به کار و درآمدزایی کنند، کاربران معرف مقداری درآمد مازاد دریافت می‌کنند.

سایت های کلیکی معمولا مبلغی معادل 20٪درصد از مبلغ درآمد کسب شده توسط کاربران مهمان (کاربرانی که توسط کاربران دیگر دعوت شده‌اند) را به درآمد کاربران دعوت کننده، اضافه می‌کنند. 

اساسا داشتن یک شبکه معرفی خوب محور اصلی سود و درآمدزایی کلیکی است.

معمولا با سایت های کلیکی از طریق دیدن تبلیغات، روزانه در حدود 0.1 یورو درآمد کسب می‌کنید، اما داشتن تعداد زیادی از زیرمجموعه‌های ثبت شده (مثلا حدود 100 زیرمجموعه) می‌تواند سود حدود 10 یا 12 برابری را برای شما تضمین کند.

آیا می توان از طریق سایت های کلیکی درآمد کسب کرد؟

شما اگر تازه وارد هستید می توانید از سایت های کلیکی ایرانی استفاده کنید شما می توانید حدود ۱۰۰۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید و با زیرمجموعه گیری و کلیک روزانه به درآمد بالاتری برسید.

ولی در کل سایت های ایرانی درآمد کمی دارند.

شما با توجه به قیمت بالایی دلار می توانید به سمت سایت های کلیکی خارجی بروید و با کلیک کردن حداقل ۱ دلار درآمد داشته باشید. 

از آنجاییکه نرخ دلار در ایران بسیار بالا است، لذا استفاده از سایت های مطمئن خارجی برای درآمد ارزی که اغلب به صورت دلار می باشد بسیار به صرفه تر از سایت های ایرانی است که به صورت ریال پرداخت انجام میدهند.

سایت های خارجی زیادی هستند که این کار را انجام می دهند و شما می توانید با عضویت در آنها و کلیک کردن روی تبلیغات موجود در این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

چگونه پس از درآمد دلار خود را دریافت کنید؟

برای اینکه بتوانید درآمد دلاری خود را از سایت های خارجی دریافت کنید نیاز به شماره حساب دلاری دارید که اغلب این حساب ها در ایران وجود ندارد.

اما اگر شماره حساب یا کارت به دلار داشته باشید می توانید با درخواست مبلغ درآمد آن را به حساب خود واریز نمایید.

همچنین بسیار از این سایت ها پرداختی های خود را به صورت بیت کوین نیز  انجام می دهند، و شما می توانید به سادگی برای خود حساب بیت کوین باز کنید و درآمد دلاری خود را در آنجا دریافت کنید و سپس در بازار آزاد بیت کوین خود را بفروشید.این روش متداول ترین روش برای دریافت پول از سایت های کلیکی است.

سپس شما می توانید بیت کوین خود را در ایران به قیمت روز بفروش برسانید و ریال دربافت کنید که روش پرسودی نیز می باشد.

سایت های کلیکی کلاهبردار

بیایید ابتدا بگوییم که استفاده از سایت های مختلف کلیکی در تمام دنیا کاملا قانونی است و زیرمجموعه قوانین ملی سایبری آن کشور قرار می‌گیرد.

اما علیرغم قانونی بودن این گونه سایت ها لازم است که تاکید کنیم که هنوز سرویسهای جعلی کلیکی وجود دارند که اصطلاحا آن‌ها را به عنوان سایت های اسکم (Scam) یا کلاهبردار می‌شناسیم.

این‌ها سایت‌هایی هستند با دور زدن مشتری و گول زدن او پس از انجام کار روند کاری خود را بگونه‌ای اجرا می‌کنند که کاربر هیچ پولی دریافت نکند.

سایت های کلیکی کلاهبردار عمدتا به دو نوع تقسیم می‌شوند:

  • سایت‌های معتبری که به هر دلیلی پرداخت هزینه به کاربر برایشان دشوار بوده و مجبور به تعطیلی می شوند (اینها بیشتر سایت‌هایی هستند که دچار هک شده‌اند یا حساب‌های مالی آن‌ها مسدود شده است).
  • سایت های کلیکی کلاهبردار واقعی که در آن‌ها کاربران هرگز درآمد خود را دریافت نخواهند کرد و از اول قصد پرداخت پول را ندارد.

برای جلوگیری از ورود به این سایت‌های کلاهبردار، خوب است که در آغاز کار خود ابتدا به وبسایت‌ها یا خدماتی رجوع کنید که به کاربران کمک می‌کنند تا امنیت سایت های کلیکی را ارزیابی کنند و از امن بودن یک سایت کلیکی اطمینان حاصل کنند. اما به طور کلی بهتر است نسبت به آن دسته از سایت های کلیکی که درآمد زیادی را به شما پیشنهاد می‌دهند یا مجوزهای عجیب و اعداد و ارقام نجومی را به شما نشان می‌دهند، محتاطانه عمل کنید و در صورت امکان از آن‌ها دوری کنید.

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

آیا عضویت در سایت های کلیکی رایگان است؟

بله شما به صورت رایگان در این گونه سایت ها به فعالیت می پردازید و فقط نیاز به اینترنت و یک سیستم دارید.

اگر مشاهده کردید سایتی از شما پول میگیرد تا به شما مبلغی پرداخت کند بدانید که این گونه سایت ها کلاهبردار می باشند و باید خیلی مراقب باشید.

ولی باز هم بعضی از سایت های معتبر کلیک کردن رایگان است ولی برای ارتقا عضویت و خرید زیرمجموعه باید مبلغی را پرداخت کنید.

نتیجه گیری

شما حتما می توانید از طریق اینترنت و از طریق سایت های کلیکی درآمد آنلاین داشته باشید و پول بسازید اما نمی توانید به تمام سایت هایی که ادعای این کار را دارند اعتماد کنید و وقت خود را صرف آنها کنید.

امروزه سایت های کلیکی زیادی هستند که واقعا در ازای تماشای تبلیغات به کاربران پول می‌دهند.

گرچه که مبلغ پرداختی به کاربران متفاوت است و مطمئنا به اندازه یک شغل ثابت نیست اما با توجه به نرخ امروزی ارز در ایران ممکن است همین مبالغی که در خارج از کشور اندک و ناکافی بشمار می‌روند برای برخی از ایرانیان مناسب و کافی باشد. 

امروز شما را با یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت آشنا کردیم شما می توانید بدون سرمایه گذاری و تنها با آنلاین بودن و صرف وقت پول درآورید. کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات یکی از راههای پول درآوردن آنلاین است. 

3.2/5 - (4 امتیاز)
7 نظرات
  1. مهدی صمدی می‌گوید:

    درامد زا است

  2. ASGHAR می‌گوید:

    سلام خسته نباشید …اگر کارها هم مثل تبلیغ ها باشه .واقه عن عالیه

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام سلامت باشید
      لطف دارید عزیز

  3. شهاب می‌گوید:

    سلام برخی سایت های خارجی وایرانی هستند که ادعا میکنند با دیدن ویدئو به شما هزینه پرداخت میکنند به نظر شما این صحت داره ؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      سلام بله برخی از این سایت ها پرداخت میکنند اما معمولا مبلغ ناچیز هست و ارزش وقت گذاشتن رو نداره

  4. نیما می‌گوید:

    مطالب خوبی بود حتما تست میکنم

  5. سارا می‌گوید:

    مطلب مفیدی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.