چگونه در سال جدید در اینستاگرام تأیید شوید (تیک آبی اینستاگرام)

در این مطلب از وب سایت پارس اینستا   چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام ( تایید شدن در اینستاگرام) به صورت گام به گام (آموزش تصویری) را بررسی خواهیم نمود . با ما همراه باشید .

خبر بد این است که ما در parsinsta نمی توانیم حساب شما را در اینستاگرام تأیید کنیم. اما خبر خوب اینست که اینستاگرام اکنون جزئیاتی در مورد آنچه برای بدست آوردن آن نشان آبی به دست می آورد ارائه می دهد. همچنین این امکان را به کاربران می دهد که خود درخواست تأیید را انجام دهند. در اینجا نحوه انجام آن و نحوه تأیید صحت وقت شما آورده شده است.

تیک آبی اینستاگرام

چگونگی تایید در اینستاگرام

درخواست تأیید اینستاگرام بسیار ساده است. قبل از اینکه دستورالعمل های زیر را دنبال کنید ، اطمینان حاصل کنید که به حساب شخصی که می خواهید تأیید شود وارد شده اید. 

نحوه درخواست تأیید در اینستاگرام :

1. با کلیلک کردن به نماد با تصویر خود در گوشه پایین سمت راست ، به اینستاگرام خود بروید.

2. بر روی نماد () در گوشه سمت راست بالای  خود کلیلک کنید.

3. نماد تنظیمات () که در پایین سمت راست صفحه نمایش شماست را انتخاب کنید ، سپس از فهرست تنظیمات ، حساب را انتخاب کنید.

4. تا زمانی که درخواست تأیید را مشاهده کنید ، از طریق تنظیمات حساب حرکت کنید و سپس روی آن ضربه بزنید.

تیک آبی اینستاگرام

5- یک فرم با نام حساب شما از قبل پر شده ظاهر می شود. ابتدا نام کامل خود را اضافه کنید (برای مشاغل ، نام کامل کسی که اینستاگرام شما را مدیریت خواهد کرد).

تیک آبی اینستاگرام

6. در مرحله بعدی ، پیوند پرونده را انتخاب کنید تا عکسی از شناسه خود درج شود. برای شخص ، مجوز ، گذرنامه یا کارت شناسایی ملی راننده کار خواهد کرد. برای یک تجارت ، می توانید از هرگونه سند رسمی در امور تجاری مانند تشکیل پرونده مالیاتی ، ادغام یا حتی یک قبض برق اخیر استفاده کنید.

تیک آبی اینستاگرام

7. دوربین خود را باز کنید و یک عکس روشن از شناسه خود بگیرید یا تصویری از شناسه خود را از تلفن خود بارگذاری کنید.

8. در آخر ، روی دکمه ارسال آبی در پایین صفحه کلیک کنید تا درخواست تأیید خود را به اینستاگرام ارسال کنید.

 شما هنوز مشهور اینستاگرام نیستید. درخواست شما اکنون به ناظران فردی در IG خواهد رسید که حساب شما را بررسی می کنند و تصمیم می گیرند شما را برای نشان اینستاگرام تأیید کنند یا خیر.

این ممکن است چند هفته طول بکشد ، بنابراین باید صبر کنید.

هنگامی که مقامات اینستاگرام تصمیم خود را گرفتند ، اعلانی را در برنامه دریافت خواهید کرد که به شما بگوید آیا تایید اینستاگرام را دریافت کرده اید یا خیر.

اگر درخواست شما رد شد ، امید خود را از دست ندهید! بعد از 30 روز می توانید درخواست جدید ارسال کنید.

تیک آبی اینستاگرام

مواردی در مورد تایید اینستاگرام

پس از انتشار گزینه درخواست تأیید در تاریخ 28 اوت ، اکنون اینستاگرام نسبت به آنچه برای دریافت نشان تأیید شده راحت تر است . آنها اکنون استانداردها و شرایط مورد نیاز خود را برای تأیید صحت در اینستاگرام در مرکز راهنمایی خود اعلام می کنند.

اگر نمی دانید واجد شرایط بودن آن چک آبی زیبا ، لازمه  چه چیزی  است ،در اینجا آنچه شما باید انجام دهید وجود دارد:

1)دنبال کردن قوانین:اگر مجریان اینستاگرام احساس کنند که شما از شرایط استفاده یا دستورالعمل های انجمن خود پیروی نمی کنید ، میتوامید دیگر بدنبال تیک آبی نباشید.

2)واقعی باشید:  منظور ما این است حساب شما نیاز به نمایندگی از یک شخص واقعی است ، این همچنین بدان معنی است که هیچ صفحه الگوی الهام بخش یا حساب تقلیدی در نظر گرفته نخواهد شد.

3) قابل توجه :افراد تصادفی فقط با سؤال زیبا نمی توانند نشان اینستاگرام آبی را دریافت کنند.  مارک تجاری خود باید در منابع خبری متعدد قرار بگیرید ، بسیار جستجو شوید و برای عموم مردم شناخته شده باشید. 

4) فقط برای تایید یک حساب اقدام کنید:اساساً شما نمی توانید چندین حساب تأیید شده برای خود یا نام تجاری خود داشته باشید. تنها استثناء مربوط به حساب های مخصوص زبان است (به عنوان مثال دانمارک مک دونالد در مقابل  مک دونالد ایتالیا).

5) تنظیم نمایه خود را تمام کنید: اگر حساب شما دارای شرح حال ، تصویر نمایه و حداقل یک پست نیست ، نمی توانید در اینستاگرام تأیید شوید.

6) اکانت اجتماعی (public): حسابهای خصوصی نمی توانند تأیید شوند.

7) با شبکه های اجتماعی دیگری ارتباط پیدا نکنید: اگر نمایه شما پیوندهایی را برای پیگیری حسابهای شما در سایر کانالهای اجتماعی دارد ، درخواست شما لغو میشود.

8) دروغ نگویید: اگر هنگام درخواست تأیید ، \”اطلاعات غلط یا گمراه کننده\” ارائه دهید ، نشان تأیید شده خود را برداشته و با تعلیق احتمالی یا حتی ممنوعیت دائمی اینستاگرام روبرو خواهید شد.

ارزش تایید در اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

برای بسیاری از افراد ، دریافت چک اینستاگرام فقط نشان افتخار است. به نظر می رسد جالب است ، باعث تقویت قدرت شما می شود و باعث می شود احساس مهمی داشته باشید.ولی ارزش وقت شما را ندارد.

برای تأیید صحت در اینستاگرام سه مزیت اصلی وجود دارد:

شما از کپی رایت و دزد ها جلوگیری میکنید: یکی از بهترین موارد در مورد دریافت نشان آبی اینستاگرام این است که هرکسی که به جستجوی شما یا نام تجاری شما می پردازد ، فوراً متوجه می شود که شما واقعی هستید .

دارای ازرش اخباری هستید: تأیید صحت اینستاگرام ثابت می کند که شما در چندین منبع خبری مستقل ظاهر شده اید و اینکه شما یا سازمانتان آنقدر مشهور هستید که مردم می خواهند شما را کپی کنند.

اگرچه ممکن است فقط نظر مدرسین اینستاگرام باشد ، اما این همچنان پیروان فعلی و آینده شما را نشان می دهد که شما یک چهره یا مارک معروف شناخته شده هستید.

شما ثابت می کنید که دارای ارزش پست هستید:

تأیید صحت اینستاگرام ثابت می کند که شما در چندین منبع خبری مستقل ظاهر شده اید و اینکه شما یا سازمانتان آنقدر مشهور هستید که مردم می خواهند شما را کپی کنند. اگرچه ممکن است فقط نظر مدرسین اینستاگرام باشد ، اما این نشان می دهد که شما یک چهره یا مارک معروف شناخته شده هستید.

برای سئو اینستاگرام کاربردیست:

اگر می خواهید حساب خود را در بالای نتایج جستجوی اینستاگرام برای اصطلاحات مربوط به نام حساب خود قرار دهید ، دریافت تیک آبی به معنای یک مزیت است. حساب های تأییدشده همیشه بالاتر از حساب های تأیید نشده برای همان جستجوی اینستاگرام هستند.

چه کاری انجام دهیم اگر در اینستاگرام تایید نگرفتیم

خوب ، اکنون ما متوجه شده ایم که تیک آبی اینستاگرام چقدر عالی است ، اما اگر چندین بار درخواست تأیید کنید و به هر دلیلی ، مجریان اینستاگرام فکر نمی کنند که حساب شما شایسته چک آبی چه کنیم؟

از یک طرف ، همیشه می توانید صبر کنید تا مارک تجاری تان جالب تر شود و شروع به پیدایش صفحات فن و حساب های copycat کنید. در این حالت ، همیشه می توانید در خواست تایید از اینستاگرام کنید تا زمانی که حداقل 30 روز از آخرین درخواست شما نگذشته باشد.

با این حال ، بخاطر داشته باشید که مقالات پولی یا تبلیغاتی  خبری باعث نمی شود حساب شما به عنوان خبررسانی محسوب شود.

از طرف دیگر ، نکته اصلی تأیید اینستاگرام اثبات موضوع اعتبار شما است و به طرفداران می گوید که بله ، واقعاً شما هستید. در این حالت ، اقدامات دیگری وجود دارد که می توانید برای اثبات قانونی بودن خود انجام دهید.

ابتدا می توانید به حساب اینستاگرام خود در وب سایت شرکت خود پیوند دهید.

دوم ، شما همچنین می توانید از دیگر حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند Facebook یا Twitter به پروفایل IG خود پیوند دهید. هر دوی این روش ها بدان معنی است که هر کسی که روی آن پیوند به نمایه اینستاگرام شما کلیک کند ، می داند که واقعاً شما هستید.

تیک آبی اینستاگرام

سرانجام ، باید حساب خود را با  حفظ زیبایی های پست های خود بر روی مارک نگه دارید. راه های آسان برای شما T شامل شروع هشتگ های جدید مربوط به شما یا محصولات شماست و بارها و بارها استفاده از همان فیلتر در هر پست تصویری.

در صورت ترکیب ، تمام این تکنیکها به دنبال کننده های شما نشان می دهند که اعتبار شما معتبر است .حتی اگر تیک آبی فانتزی ندارید.

راهکار های افزایش فالور بیشتر در اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

در حالی که بسیاری از حساب های اینستاگرام با بیشترین دنبال کنندگان تأیید شده اند ، برای ساختن یک صفحه دنبال کنندگان بزرگ و اختصاصی ، نیازی به نشان اینستاگرام ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد پست های جذاب ، ارسال آنها در زمان های مناسب و ایجاد نظر مثبت در مورد برند شما است.

برای بهبود تعامل پست خود در اینستاگرام ، ما به این 23 نکته را توصیه می کنیم تا به صورت گسترده درگیر اینستاگرام شوید.

برای یافتن زمان مطلوب ارسال برای محتوای خود ، باید الگوریتم خاص اینستاگرام را درک کنید ، که پست های جدیدتر را در اولویت قرار می دهد. همچنین باید در مورد اطلاعات مخاطبان خود به تجزیه و تحلیل بپردازید .

در آخر ، شما می خواهید که طرفدارانتان احساس کنند که جزئی از یک جامعه هستند ، نه فقط مصرف کنندگان محتوایی که مورد استفاده آنها قرار نمیگیرد. به نظرات آنها پاسخ دهید ، از آنها سؤال کنید یا حتی شروع مسابقات را بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر در نظر بگیرید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.