صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام + ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام یکی بهترین و پر درآمدترین روش‌های کسب و کارهای اینترنتی درحال حاظر در ایران است.

اینستاگرام پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران است و آخرین بررسی‌ها نشان می‌‌دهد حدودا 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند.

تقریبا می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را روی هر گوشی موبایلی در ایران پیدا کنید.

به این حال روز به روز به تعداد افراد عضو در این شبکه اجتماعی محبوب اضافه می‌شود و کاربران اینستاگرام در ایران به شدت در حال افزایش است.

این یک فرصت شگفت انگیز برای کسانی است که می‌خواهند کسب درآمد از اینستاگرام در ایران را شروع کنند و به درآمدهای بالا دست پیدا کنند.

احتمالا شما می‌خواهید کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنید ولی نمی دانید که چگونه می توانید از طریق اینستاگرام به درآمدهای بالا برسید در ادامه با ما همراه باشید تا صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی خارجی غیر فیلتر در ایران است که جمعیتی بالغ بر 50 میلیون نفر ایرانی در آن عضو هستند.

همین موضوع باعث شده تا افراد خیلی زیادی به فکر کسب درآمد از اینستاگرام باشند.

در واقع شبکه اجتماعی اینستاگرام به پتانسیل بی نظیر و فرصتی عالی برای کسب درآمد اینترنتی است.

احتمالا فکر می‌کنید برای اینکه کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید باید سرمایه بالایی داشته باشید، اما درواقع برای شروع به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید!

برای استارت کسب درآمد از اینستاگرام نه تنها نیاز به سرمایه اولیه ندارید بلکه نیاز به دفتر یا محل کار نیز ندارید! شما می‌توانید کسب و کار خودتان را در خانه شروع کنید.

اگر شما دانشجو هستید، تازه فارغ التحصیل شده‌اید، به دنبال کار می‌گردید یا اینکه خانم خانه دار هستید، می‌توانید با راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام به راحتی از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

اینستاگرام یک خاک حاصلخیز است که هرچه درآن بکارید، 100 برابر دِرو خواهید کرد!

آیا کسب درآمد از اینستاگرام واقعیت دارد؟

اگر می‌خواهید بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام واقعیت دارد یا خیر کافی است فقط نگاهی به افرادی که تمامی‌وقت و انرژی خودشان را صرف کسب درآمد از اینستاگرام کرده‌اند بیندازید. متوجه خواهید شد که کسب درآمد از اینستاگرام نه تنها دور از ذهن نیست بلکه اگر همین امروز کسب و کار اینستاگرامی خود را راه اندازی نکنید ، دیر یا زود متضرر خواهید شد.

زیرا رقیب‌های شما زودتر از شما شروع به استفاده از اینفضای بسیار جذاب خواهند کرد و مشتریان شما را به سمت خود جذب می‌کنند.

اگر می‌خواهید با داشتن یک کسب و کار اینترنتی همانند یک الماس بدرخشید، و همه را شگفت‌زده کنید و بدون شک به درآمدهای بالا دست پیدا کنید، اینستاگرام بهترین فرصت است، فقط باید یکسری اصولی و قواعد را رعایت کنید.

به اینستاگرام باید به چشم یک ابزار نگاه کنیم که قرار است با استفاده از آن به تمامی رویاهایمان دست پیدا کنیم.

اگر بتوانیم فالوورهایی جذب کنیم که به محتوای ما علاقمند باشند و یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا داشته باشیم، کسب درآمد از اینستاگرام به راحتی آب خوردن است.

  • کسب و کار اینستاگرامی قطعا واقعیت دارد و بدون نیاز به سرمایه اولیه می توان آن را راه اندازی کرد
  • قطعا واقعیت دارد زیرا تا به حال افرادی خیلی زیادی به درآمدهای میلیونی و میلیاردی دست یافته‌اند
  • حتما واقعیت دارد زیرا کسانی که حتی دسترسی به بازارهای بزرگ برای معرفی محصولات خود نداشته‌اند توانسته‌اند از این طریق مشتریان خیلی زیادی جذب کنند
  • واقعیت دارد زیرا بعد از شیوع کرونا، سرعت هجوم کسب و کارهای سنتی به سمت فروش اینترنتی ده ها برابر بیشتر از قبل شد

تولید محتوا قطعا در اینستاگرام مهمترین بخش برای کسب درآمد است اما در کنار تولید محتوا باید به فکر تبلیغات نیز باشید تا دیگران نیز با کسب و کار اینستاگرامی شما آشنا شوند و افراد بیشتری با سرعت بیشتر شما و کسب و کار اینستاگرامی‌تان را بشناسند.

اینستاگرام ابزاری است که می‌توانید از طریق آن به کسب درآمدهای بسیار بالایی رسید.

من می‌خواهم تازه شروع به کسب درآمد از اینستاگرام کنم، دیر نیست؟

اگر بخواهم کوتاه بگویم “خیر، هیچوقت دیر نیست!” ممکن است یکی 5 سال است در اینستاگرام فعالیت می‌کند اما در طول این مدت فقط 3 هزار فالوور جذب کرده باشد، چون هیچ برنامه مناسبی برای تولید نداشته است، اما یک شخص دیگر فقط با 6 ماه فعایت توانسته باشد به 10K برسد.

موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام تماما بستگی به نحوه فعالیت و تولید محتوای شما دارد.

امسال وارد قرن جدید و سال 1400 شده‌ایم. در طی سال‌های گذشته ابزارهای مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی وجود داشت اما کسب درآمد از اینستاگرام همیشه یکی از بهترین و پربازده‌ترین کسب و کارهای اینترنتی است.

برای کسب درآمد از اینستاگرام فقط به یک گوشی هوشند و اینترنت نیاز دارید. ولاغیر!

کسب درآمد از اینستاگرام یا تلگرام، کدام بهتر است؟

خب شاید الان این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کسب درآمد از اینستاگرام بهتره است یا تلگرام؟ در ابتدا بیایید با تفاوت این دو اپلیکیشن آشنا شویم.

تلگرام یک پیام رسان است نه یک شبکه اجتماعی! کسانی که از تلگرام استفاده می‌کنند نیت و هدفشان برقراری ارتباط با دیگران است. در تلگرام می‌توانید گروه یا سوپر گروه بسازید یا اینکهبا دوستان و آشنایان خود به چت خصوصی بپردازید و در کانال های مختلف عضو شوید و یا کانال خود را راه اندازی کنید.

اگر هدف شما کسب درآمد از تلگرام باشد، قاعدتا باید یک کانال برای کسب و کار خود بسازید. اما بهتر است بدانید در تلگرام هیچ الگوریتمی برای نمایش پست های جدیدتر به عضوهای کانال شما وجود ندارد.

یعنی هنگامی که یک نفر تلگرام خود را باز می‌کند کانالی را در بالای صفحه خود مشاهده می‌کند که آخرین پست خود را چند لحظه قبل به کانال ارسال کرده باشد.

در واقع کیفیت محتوای ارائه شده در تلگرام خیلی اهمیتی در نمایش پست ارسالی به کاربر ندارد و فقط ارسال مداوم پست‌ها باعث دیده شدن بهتر می‌شود.

اما اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و آنچه که شما در اینستاگرام مشاهده می‌کنید چیزهایی هستند که شما به آن‌ها علاقمند هستید.

حال چطور اینستاگرام متوجه می‌شود که من به چه چیزهایی علاقمندم که آن‌ها را به من نمایش می‌دهد؟

پاسخ ساده است”از لایک‌ها، کامنت‌ها و پست‌هایی که قبلا به آن‌ها توجه کرده‌اید”

در واقع اینستاگرام محیط خود را نسبت به رفتار ما تغییر می‌دهد و چیزهایی را به ما نمایش می‌دهد که ما دوست داریم ببینیم!

همین الگوریتم باعث می‌شود تا کیفیت محتوای ارائه شده در اینستاگرام به شدت اهمیت داشته باشد.

همه ما از عکس‌ها یا ویدئوهای با کیفیت لذت می‌بریم و هیچکدام ما دوست نداریم تا عکس‌های تار و بی کیفیت یا کم نور را ببینیم.

اینستاگرام این موضوع را به خوبی درک می‌کند و اگر ما محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنیم که مخاطبین ما دوست نداشته باشند آن محتوا را بینند اینستاگرام محتوای ما را به فالوورهایمان نمایش نمی‌دهد و برعکس اگر محتوایی منتشر کنیم که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد، اینستاگرام محتوای ما را حتی به کسانی که ما را فالو نکرده‌اند نیز نمایش می‌دهد و این باعث می‌شود تا ما بتوانیم با استفاده از تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام، تعداد فالوورهای بسیار بالایی جذب کنیم که علاقمند به محتوا یا محصولات ما هستند و حاضرند بابت محصولات یا خدمات ما پول بپردازد.

مزایای کسب درآمد با اینستاگرام

شاید از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد از اینستاگرام بتوان به امکان‌پذیربودن رسیدن به درآمدهای بسیار بالا نام برد.

احتمالا می‌دانید که در سال 2012 فیسبوک اینستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد! شاید آن زمان هیچ‌کس دلیل این کار مارک زاکر برگ بنیانگذار فیسبوک را نمی‌دانست.

اما با گذشت زمان مشخص شد که فیسبوک قصد دارد اینستاگرام را به ابزاری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل کند که از این طریق بتوانند به بازار هدف خود بدون هیچ واسطه‌ای دسترسی داشته باشند.

در طی سال‌های اخیر اینستاگرام تغییرات بسیار زیادی داشت. از الگوریتم‌های نمایش پست‌های منتشر شده به کاربران گرفته تا اضافه شدن قابلیت لینک گذاری در استوری‌ها، IGTV و اضافه شدن بخش فروشگاه به اینستاگرام، که هر کسی می‌تواند با فعال کردن فروشگاه اینستاگرامی خود، پیج خود را به یک فروشگاه تمام عیار تبدیل کرده و بتواند فروش آنلاین خود را آغاز کند.

امروزه 72 درصد از کسانی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند حداقل یک بار تجربه خرید از فروشگاه‌های اینستاگرامی را داشته اند.

در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های اجتماعی رایج در ایران همانند تلگرام، این موضوع کاملا مشهود است که تنوع محتوا در اینستاگرام بسیار بیشتر از اپلیکیشن تلگرام است.

حتی اگر ماجرای مسدود شدن تلگرام در ایران را در نظر نگیریم، پلتفرم اینستاگرام محل بهتری برای راه اندازی کسب و کار است زیرا روند تولید محتوا در اینستاگرام به گونه‌ای است که میفیت محتوای ارائه شده مهم‌تر از کمیت آن است و ایده‌های خلاقانه در اینستاگرام با سرعت بیشتری رشد می‌کنند و مخاطبان هدف خود را پیدا می‌کنند.

در مجموع می‌توان گفت که اینستاگرام برای شروع کسب و کار بهتر از تلگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری است. در زیر چند نمونه از مزیت‌های دیگر کسب درآمد از اینستاگرام را باهم بررسی می‌کنیم:

  • امکان استفاده همه گیر
  • درآمدزایی مستقیم بالا نسبت تلگرام
  • ارتباط موثر با درج استوری
  • استفاده از اینفلوئنسرها
  • امکان دیده شدن با هشتگ
  • خلاقیت بیشتر
  • نرخ تعامل بالا
  • کمک بهتر به ساخت برند
کسب درآمد از اینستاگرام

هر کجا که طیف عظیمی‌ از کاربران حظور داشته باشند بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و کسب درآمد است.

در دوره آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام شما می‌‌آموزید چطور با کمترین هزینه و ابزارها کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی و توسعه دهید.

ما در این دوره آموزشی شما را با جدید ترین متدهای افزایش فالوور اینستاگرام آشنا خواهیم کرد که در مدیریت کسب و کار خود بسیار قدرتمند عمل کنید.

  • سطح دوره از نظر آموزش : از ۰ تا ۱۰۰ مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای
  • مدرس دوره آموزشی : وحید پارسایی
  • تعداد دانشجویان تاکنون : در حال حاضر 94 نفر

در اینستاگرام روزانه هزاران مشتری از فروشگاه شما بازدید خواهند کرد و فروشگاه شما بصورت شبانه روزی یه روی مشتریان شما باز است، می‌‌توانید بدون محدودیت مکان و زمان محصولات خود را بفروشید و حتی هنگامی‌ که خواب هستید درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام ساده‌تر از آن است که تصور می‌‌کنید. شیوه‌های جدید بازاریابی درحال گسترش هستند و اینستاگرام روش نوین تجارت الکترونیک است. با مشاهده این دوره آموزشی، از بین می‌لیون‌ها کاربر ایرانی مشتریان خود را جذب کنید. بازاریابی در اینستاگرام سرمایه گذاری است.

کسب درآمد از اینستاگرام

در دوره آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام چه چیزهایی را یاد خواهیم گرفت؟

  • آشنایی کامل با مفهوم کسب و کار در اینستاگرام
  • بررسی طرز فکرهای اشتباه در تولید محتوا
  • تولید محتوا در اینستاگرام چگونه باید باشد؟
  • چرا هرچه در اینستاگرام فعالیت می‌‌کنیم نتیجه نمی‌ گیریم؟
  • تشریح کامل روش‌های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام
  • بررسی اشتباهات رایج در کسب درآمد از اینستاگرام که باعث عدم موفقیت می‌ شود
  • چرا برخی کسب و کارها بازدهی بسیار بالایی در اینستاگرام دارند؟
  • محتوای خوب چه ویژگی هایی دارند؟
  • فاکتورهای مهم در انتشار استوری‌های اینستاگرام
  • روش های طبیعی سازی روند افزایش فالوور اینستاگرام
  • چگونگی تولید محتوای ویدئویی برای تلوزیون اینستاگرام IGTV
  • آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟
  • بررسی روش های صحیح افزایش لایک و بازدید پست‌ها
  • تبلیغات در دیگر پیج‌ها دقیقا چه طور باید باشد؟
  • نکات مهم در انتخاب هشتگ‌های مناسب
  • استراتژی انتشار استوری‌ها چگونه باید باشد؟
  • بهترین روش استفاده از لوکیشن در اینستاگرام چیست؟
  • تشریح کامل نوشتن Bio برای کسب و کار در اینستاگرام
  • بررسی اشتباهات رایج در انتخاب عکس پروفایل
  • بهترین راه برای تقویت کسب و کار در اینستاگرام چیست؟
  • مثال از یک برنامه هفتگی برای تولید محتوای اینستاگرام
  • اگر بعد از مدتی با افت بازدید مواجه شدیم چه باید کنیم؟
  • استراتژی افزایش فالوور برای کسب و کارهای تازه تاسیس
  • نکات مهم و کلیدی در خرید فالوور اینستاگرام
  • روش صحیح جمع آوری پیج‌های هدف برای خرید تبلیغات اینستاگرام
  • بررسی محتوا برای تبلیغات در دیگر پیج‌ها
  • اقداماتی که بعد از خرید تبلیغات باید انجام دهید چیست؟
  • و نکات بسیار مهم دیگر در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟

در اینستاگرام هیچ تضمی‌نی نیست که حتما کسب درآمد خواید کرد، در اصل در اینجا اطلاعات کاملی از شروع کار تا روش های کسب درآمد از اینستاگرام آمده است و موفقیت شما تنها به پشتکار و خلاقیت خود بستگی دارد.

برای مطالعه این بخش از اولین مطلب تا آخرین مطلب را پشت سر هم بخوانید و سریع به سراغ یک بخش خاص نروید.

مراحل قدم به قدم کسب درآمد از اینستاگرام

  1. ثبت ایده
  2. برندسازی
  3. فعال تر از همی‌شه
  4. پشتیبانی
  5. شروع کار
  6. ارتباط
  7. پیشرفت
  8. اعتماد سازی
  9. ربات اینستاگرام
  10. تبلیغات

ثبت ایده

برای شروه هر کاری ابتدا نیاز به یک ایده خوب دارید. ; کسب درآمد از اینستاگرام نیز نیازمند یک ایده عالی است و رسیدن به یک ایده عالی کار بسیار دشواری نیست ، کافی است اطلاعات و هدف های حوضه فعالیتتان را روی کاغذ بیاورید و با کمی‌ نقاشی و طراحی (متمرکز شدن) به بررسی راه های موفقیت در آن بپردازید.

از آنجایی که در آغاز به طور کلی وارد موضوع ثبت ایده شدیم نمی‌شود تخصصی حرفی زد.

برای مثال در کار خرید و فروش لوازم الکترونیک هستید ، به دنبال راه های جدید برای معرفی محصولتان و کسب درآمد از اینستاگرام باشید. راهی که بقیه آن را انجام نداده اند. درست کردن ویدئو های تبلیغاتی از آن ،بررسی آن ها و اشتراک گذاری و … .

پس از معرفی به فکر فروش باشید.

تخفیف برای مناسبت های سال ، خرید های گروهی و یا کارت هدیه و امتیاز برای مشتری . زمانی که برای همه این موارد به یک راه حل نهایی رسیدید ، قدم اول را برای کسب درآمد از اینستاگرام برداشته اید.

برند سازی

هر کاری در چهارچوب یک مجموعه باید انجام شود مه عنوان مناسبی دارد ، ما به آن برند می‌گوییم.

هدف شما باید معرفی برند به مردم و برتری آن نسبت به سایرین باشد.

خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که برای برند سازی اینترنتی نیازی به کار دشواری نیست.

همی‌ن که برای کار خود یک اسم منحصر به فرد انتخاب کنید نیمی‌ از راه برند سازی را طی کرده اید.

شاید مطالبی که در این پست می‌نویسم را بشو برای خیلی از کارها استفاده کرد و هدف من کسب درآمد از اینستاگرام و کار در شبکه های اجتماعی است که امروزه یکی از بهترین مکان ها برای معرفی محصول و موفقیت در اینترنت است.

نامی‌ انتخاب کنید و اسم صفحه تان را هم به همان شکل بنویسید. در ادامه کمی‌ تخصصی تر به این مسئله خواهیم پرداخت.

من اولین صفحه در بخش عکس های خبری / گزارش لحظه به لحظه فوتبال / طرفداری(فن پیج) سلناگومز ! را دارم.

من بزرگترین صفحه در بخش عکس های گرافیکی / آموزش ربان فرانسوی / طرز تهیه غذا را دارم.

این ها مواردی از مال خود کردن اینستاگرام هستند.

شما قطعا اولین و یا بزرگترین نخواهید بود زیرا همی‌شه یکی زودتر شروع کرده ولی نباید باعث نا امی‌دی شما بشود.

اگر کاری که می‌کنید در اینستاگرام اولین و یا بزرگترین و آرشیو ترین نخواهد بود پس به دنبال راهی برای بهتر معرفی کردن آن و افزایش کیفیت باشید.

کیفیت کیفیت کیفیت حرف اول و آخر در هر هدفی.

فعال تر از همی‌شه

اینستاگرام کاربران زیادی دارد و در ایران بین شبکه های اجتماعی کسب درآمد از اینستاگرام بسیار رایج است.

در کشور های دیگر تجارت الکترونیک در شبکه های اجتماعی بیشتر در توییتر انجام می‌شود.

یک نکته را باید قبول کنید که پست بیشتر در اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن می‌شود.

هر کاری و در هر بخشی که مشغول هستید فعال باشید . هر روز به روش های نو و تازه محصولات و کارهایتان را به همگان معرفی کنید.

صفحه (پیج) کسانی که کارشان با شما مرتبط است را دنبال(فالو) کنید.

با این کار می‌توانید بین خودتان و دیگر پیج های مرتبط یک زنجیره درست کنید.

اینستاگرام به کسانی که پیج های مشابه شما را دنبال کنند قطعا پیج شما را نیز معرفی خواهد کرد.

پشتیبانی

کاربران نباید احساس کنند که شما یک غول اینترنتی هستید و آن ها از شما پایین ترند.

کامنت ها را بخوانید! کامنت ها را بررسی کنید ، کامنت ها را جواب دهید.

بگذارید کاربران با شما احساس راحتی داشته باشند ، از این رو جواب سوال های آنان را بدهید و آن ها را راضی نگه دارید.

کیفیت ، رضایت را به دنبال خواهد داشت.

اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید کیفیت را جدی بگیرید و به راحتی از آن رد نشوید.

نوعی از پشتیبانی همان جواب دادن به کامنت های زیر پست است ولی پشتیبانی مخصوصا برای پیج های فروشگاهی چیزی فراتر است.

جنسش چیه؟ ساخت کجاست؟ کی به دستم می‌رسه؟ سوالات قبل از خرید را نه می‌توان زیر پست مطرح کرد و نه جواب داد.

بخش پشتیبانی بسازید!

فکر نمی‌کنم ساخت یک حساب کاربری در تلگرام کار دشواری باشد.

آی دی تلگرام را در پیجتان جهت ارتباط مستقیم بگذارید و سعی کنید در زمان کوتاه پاسخگو باشید. کمی‌ جلوتر این بخش را به صورت مفصل توضیح خواهم داد.

چگونه کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنیم؟

شروع کار

در این قسمت سه مدل شروع کار را معرفی خواهم کرد. سه روش برای شروع  کسب درآمد از اینستاگرام که اغلب مورد توجه قرار می‌گیرد.

در ابتدا صفحه اینستاگرام یک فروشنده بازاری و سپس پیج اینستاگرام مجلات خبری و صفحه یک شرکت را بررسی خواهیم کرد.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم. امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی،نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان تبدیل شده است و هر کسی به صورت های مختلف از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کند‌.

عده ای کاربران عادی هستند و فقط برای ارتباط با آشنایان از این شبکه استفاده می کنند،عده‌ای از طریق اینستاگرام کسب و کار دارند و درآمد زایی می کنند و…شما هم می توانید با توجه به استعداد ها و مهارت های خود و ایده های که ب شما می دهیم ،درآمد های چشمگیری کسب کنید.

کسانی که دوست دارند سطح خود را در این اپلیکیشن بالا ببرند ، بهترین استفاده از این برنامه را داشته باشند و به راحتی درآمد زایی کنند با ما همراه باشید.

آموزش در اینستاگرام و درآمد زایی

یکی از روش هایی که با آن می توانید هم از مهارت هایی که دارید رو نمایی کنید و هم از طریق آن درآمد داشته باشید، آموزش هر مهارتی در قالب ویدیو و دوره‌های آموزشی است. دقت کنید که ویدیو های آموزشی خود را به بهترین حالت ممکن اجرا و در اختیار عموم مردم قرار دهید.

در ابتدا بهتر است یک سری ویدیوی آموزشی رایگان در پیج خود منتشر کنید تا کاربران خود را جذب و اعتماد آنها را در این فعالیت جلب کنید،پس از آن افرادی که علاقه به یادگیری مهارت شما در هر نقطه از کشور داشته باشند،شما را دنبال می کنند و به شما درخواست آموزش می‌دهند. شما می توانید ویدیو های آموزشی خود را به صورت غیر حضوری با عموم مردم به فروش بگذارید.

این مهارت میتواند آموزش آشپزی ،مهارت های ورزشی غیر حضوری،آموزش دکوراسیون، معماری، کار در منزل ،اموزش فتوشاپ ،آموزش دوره های کنکور و غیره باشد.

ایجاد صفحات عمومی در اینستاگرام

جالب است بدانید حتی اگر شما ایده و مهارتی نداشته باشید،می توانید با ایجاد صفحات عمومی که اکثر مردم جامعه مخاطب آن هستند و تبلیغات در آن نیز درآمدزایی کنید. صفحه های عمومی پربازدید ،صفحه هایی بوده است که در آن ویدیو های طنز،دل نوشته  ها و فایل های انگیزشی و..به اشتراک گذاشته شده است وبا عواطف و احساسات مردم در ارتباط است.

عده‌ای از مردم برای سرگرمی به اینستاگرام می آیند و شما می توانید در این صفحات محتواهایی ایجاد کنید که مردم را سرگرم و جذب کند.

بلاگری در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام از افرادی پر شده است که به شغل بلاگری در اینستاگرام مشغول هستند و در مورد موضوعات مختلف اعم از میکاپ مانند صدف بیوتی ،استایل و..فعالیت می کنند. شما از این طریق علاوه بر اینکه شهرت و محبوبیت خاصی در بین عموم مردم پیدا می کنید، می توانید به راحتی درآمدزایی کنید.

بلاگرها ،افرادی هستند که اعتماد به نفس بالا و روابط عمومی خوبی دارند،در زمینه فعالیت خود اطلاعات کامل دارند و با روش های بهترین تولید محتواآشنا هستند. مثلاً در زمینه استایل تولید محتوا های جذابی میکنند و برند های مختلف برای معرفی توسط این افراد و افزایش فروش هزینه زیادی می کنند.

ارائه اطلاعات و تخصص خود در اینستاگرام

اگر شما در زمینه خاصی تخصص و اطلاعات جامعی دارید،می‌توانید تولید محتوای آموزشی کنید و در اختیار عموم مردم قرار دهید و دایره مشتریان خود را افزایش دهید.

مثلاً اگر شما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تخصص دارید، می توانید در این زمینه تولید محتوا کنید و کار آموزش انجام دهید یا اینکه کار خود را تبلیغ و مشتری جذب کنید یا مثلا ویدیو هایی با محتوای آموزش نرم افزار حسابداری تولید و بفروش بگذارید .

اگر معلم هستید در کنار شغل خود می توانید دوره های آموزشی غیر حضوری هم بگذارید و از حرفه ی خود تبلیغ کنید و خواهید دید که افراد زیادی از شما درخواست آموزش می کنند.

ساخت دوره و تولید محتوا از کتاب

میتونم بگم بهترین راه پول درآوردن این است که کتاب بخوانی و موضوعات مختلف را بیاموزی و در مورد آن دوره بسازی…

رستوران ،کافه و هتل گردی

 کسانی که در زمینه گردشگری تحصیلات یا علاقه دارند، می‌توانند با رستوران ،کافه و هتل گردی درآمدهای چشمگیری کسب کنند.

کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند و با هتل و خدمات مختلف آشنایی دارند،می‌توانند با اشتراک گذاری عکس مکان هایی که می‌روند و تولید محتوای ویدیویی ، کار تبلیغات هم انجام دهند.

در ابتدا ممکن است این تبلیغات را به صورت رایگان انجام دهید اما بعد از اینکه مخاطبان شما افزایش پیدا کرد و شناخته شدید،رستوران ها و هتل ها هستند که برای معرفی شدن توسط شما و افزایش مشتریان خود هزینه‌های زیادی به شما پرداخت می کنند.

مدیریت پیج کسب و کار خود و دیگران

زمانی شما می توانید مدیریت پیج کسب و کاری را قبول کنید که مهارت و اطلاعات کافی در مورد اصول و قواعد اینستاگرام و کسب و کار مورد نظرداشته باشید تا بتوانید با این مهارت ها، کسب و کار مورد نظر را رونق دهید و خودتان نیز به درآمد برسید.

مهارت های ادمین اینستاگرام

  1. چیدمان تصویر: انتخاب قالب زیبا و خوب با محتوای خاص ، رنگ بندی وسایزمناسب به صورتی که مخاطب جذب آن شود.
  2. تولید محتوای ویدیویی: ادمین باید مهارت این را داشته باشد که در ویدیو، محتوایی ایجاد کند که علاوه بر این که مخاطب را جذب میکند، نیاز مخاطب و اطلاعاتی که لازم دارد را در اختیار او قرار دهد و برای همه افراد قابل درک و فهم باشد.
  3. ادمین پیج باید همکار و رقیب ها را بررسی کند ، از هشتگ های مناسب استفاده کند که در میزان بازدید از پیج تاثیر می گذارد.
  4. ایده های جالب و جدید داشته و خلاق باشد و با مشتری تعامل داشته باشد ،مثلا انجام مسابقات اینستاگرامی و تعیین جایزه
  5. زمان انتشار پست پارامتر مهمی است که ادمین باید به آن توجه کند.
  6. از قبل هدف گذاری و برنامه ریزی برای پیج و پست ها داشته باشد  و در روز و ساعت مشخصی محتوا ها را اشتراک گذاری کند زیرا الگوریتم مشخص می تواند نشان دهنده معتبر بودن پیج شما باشد.
  7. تبلیغات انجام دهد و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد.

به طور کلی در زمینه فتوشاپ، محتوا سازی، تبلیغات و غیره مهارت داشته باشد.

تبلیغات در اینستاگرام

با اشتراک گذاری کلیپ های طنز ،اخبار و حواشی و کلیپ  هنرمندان و… می‌توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد خوبی کنید. این پیج ها و پیج های که  بازدید و تعداد دنبال کننده زیادی دارند ،می توانند درآمدهای بالایی ایجاد کنند.

مثلا می توانید در پیج خود اپلیکیشن های کارآمد و پر طرفدار را معرفی و تبلیغ کنید یا محصولی را تبلیغ کنید و…

فروش به شیوه جعبه باز در اینستاگرام

اگر شما محصولاتی فیزیکی برای فروش دارید می‌توانید با به نمایش گذاشتن آنها در اینستاگرام به جذب مشتری بپردازید و با بالا بردن بازدید ها خود، میزان فروش خود را روزانه افزایش دهید .

یک مثال خوب برای فروش کیف و کفش که محصولی پرتقاضا است می‌زنیم.اگر خود تولید کننده می باشید می توانید آن ها را به صورت عمده یا خرده با محتوا سازی مناسب به فروش بگذارید یا برند سازی کنید و در همه جا نمایندگی بگیرید و بفروشید.

جعبه باز ایده‌ای است که در اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است به این صورت که فردی محصولات مختلف را جعبه گشایی می کند و در مورد محتویات جعبه و ویژگی های آن صحبت و اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب خود قرار می دهد .

این افراد بسیار مورد توجه نمایندگی های شرکت های بزرگ، تولید کننده ها و وارد کننده های برندهای مختلف هستند و هزینه های زیادی برای این کار به شما پرداخت خواهند کرد.

مثلا برای فروش لوازم آرایشی که همیشه مخاطب داشته و خواهد داشت،می توانید از ایده جعبه باز استفاده کنید و فروش بی نظیری را تجربه کنید.

همکاری در فروش

اگر شما خود محصول و خدماتی برای فروش ندارید می توانید با کسانی که وارد کننده و عرضه کننده محصولات و خدمات مختلف می باشند، همکاری در فروش داشته باشید و کالا و خدمات آنها را به فروش برسانید.

این کارمی‌تواند سود چشمگیری برای شما داشته باشد در صورتی که سراغ تولیدکننده ها بروید وحدالامکان از همکاری با واسطه ها بپرهیزید.برای این کار باید در بازاریابی مهارت داشته باشید.

عکاسی،فیلم برداری و ادیتور

عکاسی ، شغل پردرآمدی است و افراد زیادی هستند که به خاطره انتشار پست های زیبا و جذاب در اینستاگرام و طراحی بنر سایت، حاضر هستند هزینه‌های زیادی بکنند همچنین شما می توانید نمونه کارهای خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و مشتری جذب کنید ویا از ورک شاپ ها و محصولات و …دیگران عکاسی و کسب در آمد کنید.

نکته قابل توجه این است که بسیاری از محتوا های پیج های اینستاگرام ویدیویی شده است که ایده بسیار خوب و تاثیر گذاری می باشد. فیلم بردار ها و ادیتور ها می توانند با ساخت ‌تیزر ها یا ادیت پست های اینستاگرام  هم کسب درآمد کنند.

گرافیست و طراح

گرافیست ها و طراحان می توانند با طراحی و چاپ کارت ویزیت، تصاویر و پست ها،کاتالوگ ها در اینستاگرام و به اشتراک گذاری نمونه کارهای خود ،جذب مشتری کنند وبه درآمد برسند، همچنین می توانند تولید محتوای آموزشی کنند .

ساخت پیج موزیک

شما می توانید با ساخت پیج موزیک از چند طریق به درآمد برسید. اگر خود در زمینه موسیقی مهارت خاصی دارید،می توانید آن را به اشتراک گذاشته و دنبال کننده های خود را جذب کنید یا آموزش دهید .همچنین می توانید با موسسات مختلف در زمینه پخش موسیقی همکاری کنید و اخبار و ویدیوهای مربوط به خوانندگان را منتشر کنید.

ساخت پیج سرگرمی

در ساخت پیج های سرگرمی شما باید معماهای مختلفی را طراحی ودر پیج قرار دهید و به حالت مسابقه یا هر ایده ای که مخاطب را به تأمل وادارد و باعث شود که پاسخی را برای شما کامنت کنند.

شما از این طریق می توانید خیلی سریع دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

فروش پیج اینستاگرام

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینستاگرام این است که شما می توانید پیجی را بسازید ، روی آن کار کنید وزمانی که ب تعاملات زیاد و فالوور های بالا رسید آن را در بیو خود یا کانال های واسطه قرار دهید و بفروش برسانید.به نظرتون عالی نیست ؟!

 مزایا و معایب کسب و کار در اینستاگرام

از مزیت های کسب و کار در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نیاز به سابقه کاری ندارید.
  2. به راحتی اجناس خود را می توانید به فروش برسانید حتی اجناسی که طرفداران کمی دارند.
  3. می‌توانید در خانه خود کار با درآمد چشم گیری داشته باشید .
  4. حتی بدون داشتن سرمایه می توانید کار کنید و درآمد داشته باشید.
  5. مشتریان شما محدود به یک شهر نیست، می توانید دایره گسترده‌ای از مشتریان حتی در سطح جهان داشته باشید .
  6. چه صاحب کسب و کار باشید و چه نباشید ،می توانید کار کنید و درآمد داشته باشید.

معایب کسب و کار در اینستاگرام شامل:

  1. ممکن است اپلیکیشن اینستاگرام فیلتر شود.
  2. هزینه تولید محتوا هزینه کمی نیست البته بستگی به میزان محتوای شما دارد.
  3. اولین جستجوگر انتخابی مردم گوگل است.
  4. برای اینکه به درآمد خوبی برسید ،نیاز به فالوور های زیاد و واقعی دارید و در صورتی که نتوانید محتوای خوبی تولید کنید و به اصول اینستاگرام وارد نباشید ، تعداد دنبال کننده های شما کم و درآمدی نخواهید داشت.

افزایش فالوور وکسب درآمد در اینستاگرام

در این قسمت می خواهیم در مورد روش هایی که باعث افزایش دنبال کننده های شما در اینستاگرام می شود، صحبت کنیم زیرا تا زمانی که نتوانید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و از محتوایی که ساخته اید بازدید زیادی نشود، درآمدی هم کسب نخواهید کرد.

  1. رعایت مباحث فنی اینستاگرام،تابعیت از اصول الگوریتم، تایم بندی، هشتگ گذاری درست، افزودن تگ ها و… است که باید در مورد آنها اطلاعات داشته باشید و به کار ببرید.
  2. به طور مستمر فعالیت داشته باشید و پست و استوری قابل خرید به اشتراک بگذارید.
  3. کانالlGTV راه اندازی کنید زیرا هم فیلم تاثیرگذارتر است و هم اینکه پستهایIGTV لینک های قابل کلیکی دارند و باعث می شود مخاطب به سمت خرید محصول سوق داده شود.
  4. لینک های خود را در بیو پیج بگذارید و آن ها را برای تلفن همراه بهینه سازی کنید زیرا اکثر مخاطبان از طریق موبایل اینستاگرام را چک می کنند.
  5. لایو اینستاگرام بگذارید و خیلی شفاف و مستقیم با فالوورهای خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قراردهید.
  6. با میکرواینفلوئنسرها وارد کار شوید.
  7. پست هایی با کپشن طولانی تولید کنید.
  8. پیج های مشابه فعالیت خود را فالو کنید.
  9. با برندهای مطرح کار کنید و در سایت پلتفرم ها، صفحه خود را تبلیغ کنید.

اگر میخواهید به سرعت تعداد ویوهای ویدئوهای خود را افزایش بدهید و تعداد زیادی از افراد پیج و ویدئوهای شما را ببینند خرید ویو اینستاگرام را فراموش نکنید.

تولید محتوا و کسب درآمد در اینستاگرام

تولید محتوا در واقع همان تولید عکس،ویدیو ومتن و… است و کیفیت آن ها تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.در اینجا یک سری نکات را در این موارد بیان می کنیم.

تولید محتوای تصویری، یکی از مهم ترین موارد است زیرا در پیج اولین چیزی که مخاطب را جذب می کند که بماند ،تصاویر هستند.پس باید تصاویری با کیفیت و وضوح بالا تولید و یا از عکس های موجود مشابه که کیفیت خوبی دارند ،استفاده کنید. عکس ها باید یک نقطه کانونی مشخص داشته باشد همچنین داشتن حاشیه سفید بسیار مناسب است . آموزش فتوشاپ در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.

تولید محتوای ویدیوئی، تاثیرگذارترین تولید محتوا می باشد که علاوه بر کیفیت ویدئو، محتوا و اطلاعاتی که از آن ویدیو در اختیار مخاطب قرار می دهید، بسیار مهم است. مثلا استفاده از مصاحبه با افراد مشهور… شما می توانید محصول خود را برای آن ها بفرستید و از آن ها بخواهید   نظرشان را درباره محصولات، در قالب یک ویدئو بیان کند و آن ها را به اشتراک بگذارید. کسب اطلاعات در زمینه ساخت ویدئو،ادیت آن و..در این زمینه به شما کمک می کند.

تولید محتوای متنی، نیز امری مهم است. نکاتی که در این مورد باید به آن توجه و رعایت شود این است که باید به مخاطب هدف توجه شود،یعنی بررسی کنیم که اکثر مخاطبین این محتوا چه کسانی،با چه ویژگی و چه رنج سنی و…هستند و از این طریق به تولید محتوای متناسب با مخاطب خود بپردازید. از کامنت ها و دایرکت های مشتریان خود، استفاده کنید. مثلاً اگر یکی از مخاطبانتان، مطلبی یا سوالی مطرح کرده است به صورت عمومی پاسخ دهید و به اشتراک بگذارید.در تولید محتوای متنی می توانید داستان سرایی کنید ،برای هر پست برنامه ریزی داشته باشید،از جملاتی که انگیزشی و پر انرژی هستند  استفاده کنید و…

1.فروش مستقیم کالا و خدمات

یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.

افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

3.برند سازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام و فروش از طریق استوری

یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند اینستاگرام که می‌توان از اطریق آن فروش در اینستاگرام را منفجز کرد و به مخاططبین پیشنهاد لحظه‌ای داد، استوری اینستاگرام است.

در استوری‌ها شما می‌توانید با پیج‌های همکارانتان تبادل کنید یا اینکه در استوری‌های پیج‌های بزرگ‌تر تبلیغ کنید و از این طریق فالوورهای بسیار زیادی جذب کنید و کسب درآمد از اینستاگرام در ایران را آغاز کنید.

در اینجا 5 روش برای افزایش بازدید استوری پیج‌ را بررسی می‌کنیم:

  • در صفحه آخر پست‌های اسلایدی از مخاطب بخواهید که ادامه مطلب را در استوری‌های پیج شما دنبال کند.
  • از استیکرهای تعاملی استفاده کنید و از مخاطب در مورد بعضی از موضوعات بسیار جذاب ◄ quize ► در استوری بگیرید. ≪سوال چند جوابی≫
  • این نکته را به خاطر بسپارید که استفاده از تعدا استوری‌های پراکنده، نامرتبط، خیلی زیاد و یا خیلی کم می‌تواند به تعداد بازدید استوری‌هایتان صدمه بزندو
  • از استیکرهای جدید و مناسبتی در استوری‌ها استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید مطلب بسیار مهمی را استوری کنید حتما 12 ساعت قبل از آن هیچ استوری منتشر نکنید..

برای کسب درآمد از اینستاگرام انجام چه کارهایی ضروری است

اینستاگرام ابزارها و ویژگی‌های بسیار گسترده‌ای دارد که استفاده از همه آن‌ها در کنارهم برای هر کسب و کاری بسیار ضروری است. هیچ کس نمی‌تواند در اینستاگرام فقط با استفاده از بخشی از این امکانات به درآمد برسد مگر اینکه نحوه کار با این ابزارها را به خوبی یاد بگیرد و آن‌ها را اجرایی کند.

در ادامه به بررسی خفن‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام می‌پردازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا شما با این ابزارهای شگفت انگیز آشنا شوید و در کسب و کارتان از آن‌ها استفاده کنید.

نقش اکسپلور در کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق جذب فالوور همشهری

تاثیر رشد فالوور بر کسب درآمد از اینستاگرام

تاثیر هشتگ‌ها بر کسب درآمد از اینستاگرام

هشتگ‌ها را موتور پیج اینستاگرام خودتان بدانید. احتمالا شما در ابتدای راه هستید و هنوز فالوورهای چندانی ندارید.

آیا فکر کرده‌اید که پیج‌های نوپا همانند پیج شما چطور باید در اینستاگرام فالوور جذب کنند؟ بله درست حدس زدید! با هشتگ‌ها

هنگامی که شما به تازگی پیج اینستاگرام خود را راه اندازی می‌کنید این هشتگ‌ها هستند که باعث می‌شوند شما دیده شوید و افراد دیگر به پیج شما جذب شوند.

البته این بدین معنا نیست که پیج‌های بزرگ از هشتگ‌ها ورودی نمی‌گیرند! در واعق در ابتدای راه شما امکان رقابت با پیج‌های بزرگ را نخواهید داشت و باید از هشتگ‌هایی زیر پست‌های خود استفاده کنید که رقابت بالایی در آن‌ها وجود ندارد.

جال شاید فکر می‌کنید که چطور باید هشتگ‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان را پیدا کنید؟ فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

بهترین راه بدست آوردن هشتگ مرتبط {به روش دستی}:

  • قدم اول: هشتگ ها را جستجو کنید!
  • قدم دوم: تعداد پست های هشتگ ها را بنویسید.
  • قدم سوم: هشتگ ها را فالو کنید.
  • قدم چهارم: زمان آخرین پسا ارسالی هشتگ را بررسی کنید.
  • قدم پنجم: پست های قسمت TOP را آنالیز کنید.

چگونه جزء پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام باشیم؟ (فرمول بازدید گرفتن از هشتگ)

ورود به بخش TOP HASHTAGS الگوریتم پیچیده‌ای ندارد. فقط کافی است شما محتواهای خوب و کاربر پسند تولید کنید تا اینستاگرام شخصا پست شما را در بخش بهترین‌ پست‌های هر هشتگ نمایش دهد.

تاثیر لایو اینستاگرام بر کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از امکانات و ویژگی‌های بسیار تاثیر گذار در اینستاگرام که بسیاری از افراد از آن برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان خود استفاده می‌کنند لایو اینستاگرام است. لایو تاثیر بسیار زیادی بر فروش پیج شما خواهد داشت.

بسیار مهم است که شما بصورت زنده با مخاطبین خود در ارتباط باشید و بهتر است بدانید که تاثیر گذاری لایو بر مخاطبان بسیار بیشتر از محتواها، عکس‌ها و ویدئوهای آرشیوی است.

لایوهای خود را بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده با فواصل زمانی معین انجام دهید، این کار باعث جلب اعتماد هر چه بیشتر فالوورهای شما شده و فالوورها پیج شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد.

اگر بتوانید لایوتان را بصورت جذاب برگذار کنید ، یک چیز را آموزش دهید یا چند کتاب معرفی کنید، مطمئن باشید فالوورهای شما کسانی هستند که تبلیغ کننده شما خواهند بود.

اگر از جذابیت کافی لایوتان مطمئن شدید حتما لایو را در پیج خود ذخیره کنید تا کسانی که موفق به دیدن لایو شما در زمان مقرر نشده‌اند بتواند با مراجعه به پیج شما لایو ذخیره شده را مشاهده کنند.

روش های موثر کسب درآمد از اینستاگرام

فروشگاه لباس

فروشگاه لباس یک مثال است و این لباس می‌تواند هر چیز قابل فروش باشد.

در شروع کار شماره یک ، شما یک فروشگاه در سطح بازار دارید که محصولی را در آن می‌فروشید.

حال برای فروش یا معرفی بیشتر می‌خواهید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنید.

قطعا اسم صفحه ای که انتخاب می‌کنید ، اسم فروشگاه شما و یا یک محصول ویژه آن است.

اگر برای تجارت خود لوگویی دارید آن را به عنوان عکس پیج بگذارید و اگر هم ندارید، حتما بسازید.

طراحی لوگو حتما نیازی نیست یک کار گرافیکی حرفه ای باشد ، می‌توانید به انتخاب یک فونت خاص نام تجاری کار خود را بنویسید.

از عکس و اسم که بگذریم به قسمت (بیو) معرفی نامه می‌رسیم.

شما در این قسمت لازم نیست دوباره نام تجاری تان را ذکر کنید.

برای مثال بنویسید: تولید کننده / وارد کننده / فروش / بهترین لباس های مردانه و زنانه. اگر مشخصا فروشگاه در شهر دارید آدرس و تلفن آن را هم ذکر کنید.

البته با توجه به امکان اکانت تجاری دیگر نیازی به نوشتن توضیحات نیست.

بعد از کارهای مقدماتی ، محصولات خود را معرفی کنید.

عکس به همراه توضیحات کامل محصول. بر فرض مثال شما که لباس می‌فروشید بهتر است لباس های خود را تن مانکن کنید سپس از آن ها عکس بگیرید.

این روش در معرفی کردن ، دیده شدن و کسب درآمد از اینستاگرام کمک می‌کند و از عکس ساده لباس روی زمی‌ن بهتر است.

اطلاعات کامل محصول را در زیر عکس بیان کنید. همچنین حتما حتما راه های ارتباطی را هم ذکر کنید.

به سوالات کاربران پاسخ دهید و هر هفته گذیده ای از سوال های منتخب را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

احتمال دارد شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید پس کار شما تا حدودی راحت تر است.

لینک صفحه خرید را در زیر هر پست مربوطه ذکر کنید که مردم مشخصات کامل تر را در سایت شما ببینند.

مجله خبری

شما می‌خواهید کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید.

اخبار روز ، برترین خبر های ورزشی ، مطالب آشپزی ، خانوادگی ، سینما و… در این بازار خبر که در همه شبکه های اجتماعی دیده می‌شود یک چیز خیلی خوب می‌درخشد! مطالب کپی.

موضوع جدیدی نیست ، چند خبرگزاری مطرح کشور اطلاعاتی را نشر می‌ دهند و بقیه صفحات از آن تغذیه می‌کنند.

اگر می‌خواهید در این حجم وسیع خبر ها دیده شوید باید متفاوت کار کنید.

ایده های جدید را وارد کار خود کنید و از دیگران سبقت بگیرید.

نوشتن پست های اختصاصی در هر زمی‌نه ، طراحی متفاوت دپی رایت روی عکس ها ، استفاده از ایموجی های مرتبط با مطلب و … .

در بخش خبری آخرین خبر ها را رصد کرده و بازنشر کنید.

منبع بنویسید و چه بهتر است که به نقل از خودتان نشر دهید. از عکس های با کیفیت و زیبا استفاده کنید.

از نوشتن دروغ ، شایعه و خبر غلط خودداری کرده و لازم نیست بی بی سی شوید!

از کاربران خود نظر و مطلب بخواهید.

برای مثال اگر یک صفحه اخبار بازی های دیجیتال داربد و درباره بازی های روز مطلب می‌نویسید و آن ها را نقد می‌کنید ، از کاربران بخواهید آن ها هم نظراتشان را در باره بازی بیان کنند.

دقیقتر یعنی اینکه نقدی برای شما ارسال و شما آن را با نام آن شخص در پیج به اشتراک بگذارید. کاربر تشویق می‌شود ، کاربران تشویق می‌شوند.

مسابقه ای برپا کنید . از کاربران نظر بخواهید ، سلیقه او را بپرسید ، این ها کارهایی هستند که کمک می‌کند صفحه تان فعال باشد ، کاربران علاقه پیدا می‌کنند و پیج را دنبال می‌کنند ، وقتی اینگونه شد دوستان مشترک پیدا خواهید کرد.

فالوورهایتان دیگر دوستانشان را به پیج شما معرفی می‌کنند و کم کم رو به بالا خواهید رفت.

شرکت

بدون مطالعه دو مطلب قبلی این بخش را نخوانید. کار شما تقریبا مشابه دو مثال قبلی است با این تفاوت که در دو مطلب قبل ،فعالیت شما در اینستاگرام مهم بود و برای کسب درآمد از اینستاگرام ، ولی وقتی شما شرکتی داشته باشید ، کار اصلی بیرون از اینستاگرام اتفاق خواهد افتاد.

محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و راه های ارتباطی را هم حتما ذکر کنید. اگر شرکت رسمی‌ دارید بدون شک سایتی هم برای آن دارید ،پس صفحه اینستاگرام خود را در آن تبلیغ کنید.

ارتباط
ارتباط
ارتباط

در تمامی‌ مطالب گفته شده ، حرف از ارتباط با کاربرزده شد.

اولین راه ارتباطی از طریق کامنت می‌ باشد که کاربران زیر عکس شما خواهند گذاشت و چه خوب است که پاسخ دهید.

بعد از آن کاربران می‌توانند به بخش دایرکت اینستاگرام پیام دهند که خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد ، هم از طرف مردم و هم ادمی‌ن پیج ها.

بهترین راه پیامرسان ها هستند که همه روزانه از آن ها استفاده می‌کنند.

در بازه ای زمان تقریبا همه کاربران از مسنجر کیک استفاده می‌کردند و خیلی هم فراگیر بود!

بعد از آن اینستاگرام مسیج مورد استفاده قرار گرفت که ایده خیلی خوبی بود ولی زود از دور خارج شد.

درحال حاضر بهترین مسنجر یا همام پیامرسان برای ارتباط ، تلگرام است که بیشتر از هر مسنجری در ایران همه گیر شده است. یک حساب برای ارتباط مستقیم داشته باشید و یک کانال برای معرفی کارتان.

پیشرفت
پیشرفت
پیشرفت

زمانی که پیج خود را راه اندازی و شروع به کسب درآمد از اینستاگرام کردید بعد از کمی‌ فعالیت متوجه کمبود مخاطب در پیج می‌شوید.

راه های زیادی برای افزایش محبوبیت وجود دارد.

بی هزینه ترین آن فالو کردن افراد و گرفتن فالو بک است اما برای یک پیج تجاری کمی‌ این حرکت ناخوشایند است.

ابتدا دوستان و آشنایان خود را با پیج آشنا کنید و سعی کنید پیج های مرتبط با کارتان را نیز فالو کنید.

در پست هایی که می‌گذارید از تگ های مرتبط با موضوع استفاده کنید.

استفاده از تگ ها در دراز مدت حتما به کار شما می‌ آید.

کامنت گذاشتن زیر پست های افراد مشهور هم نیز منسوخ شده است.

بهترین کار و درست ترین کار تبلیغات است. هزینه دارد پس اگر در کار خود مصمم هستید و کارتان یک کار دراز مدت است پیشنهاد می‌شود این روش را امتحان کنید.

ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام یک نرم افزار هوشمند جهت مدیریت پیج اینستاگرام ، افزایش بازدید پیج ، افزایش فالوور اینستاگرام و تبلیغات است.

می‌توان با اعمال تنظیمات دلخواه به ربات ، پیج اینستاگرام شما را نسبت به منطقه (شهر یا استان) ، جنسیت ، هشتگ ها و پیج های پر مخاطب ( کسب و کار مشابه ) تنظیم کرده و فالوور واقعی متناسب با کسب و کار شما جمع آوری نماید.

روش کار ربات به این صورت است که پس از انجام تنظیمات ربات بصورت خودکار فالوورهای پیج هدف را فالو ، کامنت ، لایک می‌کند و پیج شما را به مخاطب ها معرفی کند.

با انجام این کار روزانه تعداد زیادی بازدید کننده به پیج شما مراجعه می‌کنند و قطعا شما افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

طبق نظرات کاربران ، ربات نینجاگرام برترین ربات جهت کسب درآمد از اینستاگرام است و با امکانات فراوان و رابط کاربری آسان ، نظرات بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کرده است.

اعتماد
اعتماد
اعتماد سازی و تشویق کاربر

پیج های اینستاگرام نماد الکترونیک سایت ها را ندارد که به راحتی به توان به آن ها اعتماد کرد.

هیچ گونه راهی وجود ندارد که مشتری مطمئن بشود کار شما درست است اما یک سری کارها می‌تواند این اعتماد را برای شما بسازد.

اولین کاری که شاید کمی‌ خیال مشتری راحت شود پشتیبانی آنلاین است.

اگر وقتی مشتری سوالی دارد و شما در پیامرسان ها به سرعت به آن پاسخ دهید و بطور کامل پشتیبانی کنید مشتری در ذهن خود احساس اعتماد می‌کند.

راه های دیگر برای هر کاری تفاوت دارد. مثلا شما سی دی بازی می‌فروشید ، از بسته های پستی که آماده برای ارسال دارید عکس بگیرید تا کاربران از فعالیت شما آگاه شوند.

از خریداران بخواهید که از محصولی که به دستشان رسیده عکس گرفته و برای شما ارسال کنند.

با همی‌ن کارهای کوچک واقعا می‌توانید اعتماد جلب کنید . البته باز هم تاکید می‌کنم کیفیت کار خود را حفظ کنید.

فصل های مختلف ، مناسب های مختلف فرصت مناسبی برای فروش ویژه و تخفیف است.

در این زمان های طلایی کاربران تشویق می‌ شوند که از شما خرید کنند.

در همی‌ن حال که شما در حال فعالیت بر روی کار خود هستید ، هر چند وقت یکبار به پیج های مرتبط با کار خود سر بزنید و فعالیت آن ها را هم در نظر داشته باشید.

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

معمول ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام درج تبلیغات است.

پیج های که خودشان با تبلیغات بالا آمده اند و فالوور های بسیار زیادی دارند تبلیغات ساعتی می‌گذارند و در روز به راحتی کسب درآمد می‌کنند.

اگر شما قصد دارید شبیه یکی از این پیج ها شوید ، نیاز به سرمایه اولیه دارید اما مطمئن باشید که سرمایه شما از بین نخواهد رفت.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

ادمی‌ن های  پیج های بزرگ ، یک پیج بزرگ ندارند ، بلکه چندین پیج بزرگ دارند!

کافی است یکی از پیج ها را با تبلیغات بالا ببرید و فالوور زیاد جمع کنید.

وقتی فالوور زیاد شد چند پیج با موضوعات دیگر بسازید و برا خودتان در پیج خودتان تبلیغ کنید و دیکر پیج ها را نیز بالا ببرید.

به این شکل شبکه بزرگی از پیج های بزرگ تشکیل می‌دهید. حال برای گذاشتن تبلیغات می‌توانید ادعا کنید ” تبلیغات گسترده در 5 پیج با مجموع 2.5 می‌لیون فالوور.

از هرکدام از این پیج ها می‌توانید تبلیغ گرفته و کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنید.

شما 5 و یا حتی بیشتر پیج دارید که می‌توانید حتی بدون هزینه با پیج های بزرگ دیگر تبادل کنید.

به این شکل به یک غول بزرگ تبدیل خواهید شد و می‌توانید یک شبکه بزرگ تبلیغات راه اندازی کنید.

همچنین می‌توانید برای پیج های خالی تبلیغ کرده و برای مثال 10 هزار فالوور در آن جمع کنید ، بعد پیج 10 هزار فالوور را بفروشید .

قدرت دست شماست هرطور که دوست دارید از آن استفاده کنید.

فروش لباس ، مانتو و کیف و کفش و همچنین لوازم تزیینی نیز در اینستاگرام بازار خوبی دارند.

اگر فروشگاه دارید از این روش هم مشتری جذب کنید.

در رده سوم و چهارم کسب و کارها بیشتر محصولات دیجیتالی به فروش می‌رسد مانند فروش اکانت کلش آو کلنز ، گیفت کارت ها و… . فروش بازی های فیزیکی نیز از محبوبیت خوبی برخوردار است.

اما هیچ کدام از این روش های کسب درآمد از اینستاگرام مانند روش اول و دوم نمی‌شود.

سوالات متداول

  1. چرا باید به فکر کسب درآمد از اینستاگرام بود؟

در حال حاضر اینستاگرام شناخته شده ترین شبکه اجتماعی در ایران است که در آن 50 میلیون کاربر ایرانی فعالیت دارند؛ پس یک بازار بالقوه و بزرگ برای فعالیت و کسب درآمد در اختیار شماست.

  1. کسب درآمد از اینستاگرام حقیقت دارد یا رویاست؟

کسب درآمد از این شبکه اجتماعی برای بسیاری از افراد به حقیقت پیوسته؛ اما اینستاگرام برای شما معجزه نمی کند. برای رسیدن به درآمد از طریق این بستر، باید زمان و انرژی خود را صرف آن کنید.

  1. برای شروع کسب و کار و کسب درآمد از اینستاگرام چقدر سرمایه لازم است؟

شما برای شروع کار در این شبکه اجتماعی به سرمایه اولیه نیاز ندارید. کافی است اصول فعالیت در آن را یاد بگیرید و افراد موفق را آنالیز کنید. راز موفقیت در این شبکه، تولید محتوای مستمر و منظم است.

  1. آیا بازار اینستاگرامی اشباع شده و برای شروع دیر است؟

خیر؛ هیچ وقت برای شروع کار و کسب درآمد از اینستاگرام دیر نیست. زمانی که برنامه دقیقی برای فعالیت در این شبکه داشته باشید، به سادگی می توانید از بسیاری از رقبای خود جلوتر بروید. مهم شروع کردن و استمرار است.

  1. بهتر نیست به جای کسب درآمد از اینستاگرام، در تلگرام فعالیت کنم؟

اینستاگرام بستر بهتری برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است و علاوه بر این که امکانات بهتری برای مشاغل فراهم می کند، شما را به بازار هدف بزرگ تری هم متصل می کند.

  1. مزایای کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

امکان شناخته شدن برندها در اینستاگرام ساده تر از هر بستر دیگری است. به خصوص اگر با ترفندهای تولید محتوای سرگرم کننده و آموزشی در آن آشنا باشید. زمانی که برند شما شناخته شود، در هر بستری فعالیت کنید، از تمام نقاط دنیا مشتری خواهید داشت.

  1. برای کسب درآمد از اینستاگرام باید اطلاعات و دانش خاصی داشته باشم؟

هر فرد آماتوری هم می تواند کسب و کار خودش را در اینستاگرام راه اندازی کند؛ اما زمانی که  دانش فعالیت در این شبکه را داشته باشید، مسیر خود را کوتاه تر کرده و دیگر اشتباهات رقبا را تکرار نمی کنید. پس بهتر است از دوره آموزشی کسب درآمد اینستاگرام استفاده کنید.

  1. در دوره کسب درآمد از اینستاگرام چه چیزی یاد می گیرم؟

این دوره، یک دوره کامل و جامع است که از مفهوم مشاغل اینستاگرامی تا اشتباهات رایج در این شبکه، استراتژی تولید محتوا و هر آنچه برای پست و استوری گذاشتن نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می دهد.

  1. مراحل کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟

برای این که در این بستر به درآمد برسید باید مراحل مختلفی از جمله ثبت ایده، برندسازی، فعالیت، پشتیبانی، شروع کار، ارتباط و در نهایت استراتژی های جذب فالوور را دنبال کنید.

  1. از چه طریق می توانم از اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

با هر ایده ای می توان در این شبکه به درآمد رسید. از بلاگری گرفته تا ارائه محتواهای آموزشی و تخصصی؛ چیزی که اهمیت دارد نحوه تولید محتوا و استمرار شما در این زمینه است.

2 نظرات
  1. امید می‌گوید:

    اینستاگرام واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داره برخلاف خیلی از برنامه های دیگه

  2. امید می‌گوید:

    جالبه باید تست کنم حتما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.