چرا تو اینستاگرام نمیتونم فالو کنم؟

یکی از ویژگی های اینستاگرام، فالو کردن پیج های مدنظر شماست؛ یعنی اینکه شما میتوانید یکسری از پیج های اینستاگرام را فالو کنید تا به صورت روزانه، از فعالیتی که در اینستاگرام به اشتراک میگذارند آگاه شوید.

ولی اگر شما الان در حال مطالعه این پست هستید، قطعا با مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام مواجه شدید و نمیتوانید هیچ اکانتی را فالو کنید. برای همین میخواهید بدانید که چرا تو اینستاگرام نمیتونم فالو کنم؟!

در ادامه این مقاله، ما دلایل به وجود آمدن این محدودیت و مراحل رفع آن را به شما آموزش میدهیم.

دلایل فالو نشدن در اینستاگرام

قبل از اینکه شما بخواهید برای رفع محدودیت های فالو اقدام کنید، ابتدا باید دلیل آن را پیدا کنید؛ چون مراحل رفع این مشکل میتواند بر اساس دلایل آن، متفاوت باشد. پس در ادامه، ابتدا به سراغ بررسی دلایل فالو نشدن افراد در اینستاگرام میپردازیم.

بلاک شدن توسط کاربر

در اولین مرحله، شاید اصلا شما با محدودیت اینستاگرام مواجه نیستید و آن شخصی که قصد دارید تا آن را فالو کنید، شما را بلاک کرده باشد.

چون اگر یک شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کند، شما نه میتوانید به آن پیام دهید و نه میتوانید آن را فالو کنید.

برای همین ابتدا از این موضوع مطمئن شوید که بلاک نشده باشید.

همچنین شما میتوانید برای بررسی این مشکل، یک پیج دیگر را به صورت تستی فالو کنید تا ببینید که آیا بلاک شدید یا واقعا محدودیت فالو دارید.

فالو کردن تعداد زیاد در مدت زمان کم

اگر شما افراد زیادی را در مدت زمان کم فالو کردید، پس محدودیت فالو هم میتواند کاملا عادی باشد.

چون اینستاگرام هم یکسری محدودیت هایی را برای کاربران قرار داده که این محدودیت ها هم به دلیل شناسایی رفتارهای غیرطبیعی کاربران است.

برای مثال، اگر شما تعداد زیادی را در مدت زمان کم فالو کنید، قطعا اینستاگرام متوجه این رفتار اسپم گونه شما میشود و شما را با محدودیت فالو رو به رو میکند.

البته اگر تعداد زیادی را در مدت زمان کم فالو کنید، ممکن است که به غیر از محدودیت های فالو، با یکسری محدودیت های دیگری به مانند محدودیت لایک، کامنت و … هم مواجه شوید.

ورود چند دستگاه مختلف به یک اکانت اینستاگرام

ورود چند دستگاه به اکانت

اگر چندین دستگاه به اکانت شما دسترسی دارند، پس کاملا عادی است که با این دسته از مشکلات رو به رو شوید. این مورد هم دقیقا جزو همان محدودیت هایی است که در بالا اشاره کردیم.

از دید اینستاگرام، هیچ دلیلی ندارد که چندین دستگاه، به یک اکانت دسترسی داشته باشند؛ مگر اینکه قصد فعالیت های اسپم را داشته باشند. برای همین شما را با یکسری محدودیت ها رو به رو میکند.

استفده از ربات ها

استفاده از نرم افزار یا ربات اینستاگرام

نرم افزار یا ربات های اینستاگرامی که برای افزایش فالو، لایک، ویو و … فعالیت میکنند، به خودی خود باعث ضرر رساندن به پیج شما نمیشوند.

ولی اگر به صورت غیراصولی از آن استفاده کنید، قطعا میتواند مشکلات مختلفی را برای پیج شما به همراه داشته باشد که یکی از آنها مربوط به محدودیت فالو میشود.

حداکثر تعداد فالووینگ

به حداکثر میزان فالوئینگ رسیدید

شما در اینستاگرام، فقط تا حداکثر 7500 نفر را میتوانید فالو کنید که در اکثر مواقع هم عملا غیرممکن است که به این عدد رسیده باشید.

ولی اگر شما به این عدد رسیدید و نمیتوانید پیج دیگری را فالو کنید، کاملا طبیعی است.

شما تا زمانی که عده ای را انفالو نکنید، نمیتوانید پیج جدیدی را فالو کنید.

رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

حالا که با دلایل به وجود آمدن این مشکل آشنا شدیم، بهتر است که روش های برطرف کردن آن را هم بررسی کنیم. برای برطرف کردن این مشکل، کار سختی در پیش ندارید و با انجام یکسری کارهای ساده، میتوانید آن را برطرف کنید.

اپدیت برنامه

اینستاگرام را آپدیت کنید

هرچند که ممکن است که این خطایی که برای شما رخ میدهد، واقعا به دلیل فعالیت های خود شما باشد؛ ولی در بعضی از مواقع هم مشاهده شده که با آپدیت شدن نرم افزار اینستاگرام، این مشکل برطرف شده.

برای همین و قبل از اینکه به سراغ روش های متفرقه بروید، بررسی کنید که آیا نرم افزار اینستاگرام شما آپدیت است یا نه و اگر آپدیت نیست، برای بروزرسانی آن اقدام کنید و مجددا بررسی کنید که آیا این مشکل محدودیت فالو برطرف شده است یا خیر.

اینترنت خودتان را تغییر دهید

با اینکه دلیل برطرف شدن این مشکل با تغییر اینترنت مشخص نیست، ولی بعضی مواقع مشاهده شده محدودیت فالو اینستاگرام با تغییر اینترنت، برطرف شده.

برای مثال اگر تا الان از اینترنت همراه اول برای اتصال به اینترنت و فعالیت در اینستاگرام استفاده میکردید، این دفعه از یک اینترنت دیگر مانند WIFI یا اینترنت همراه ایرانسل و … استفاده کنید.

تغییر اینترنت

ip اینترنت خود را تغییر دهید

درحال حاضر برای ورود به اینستاگرام، باید حتما از نرم افزارهای تغییر آیپی استفاده کنید.

برای همین، اگر شما دچار مشکل محدودیت فالو شدید، کافی است که یک بار نرم افزار تغییر آیپی را قطع کنید و مجددا آن را با یک سرور جدید، فعال کنید.

حالا مجددا تست کنید که آیا این مشکل برطرف شده است یا خیر.

حذف و نصب مجدد اینستاگرام

این روش نمیتواند در اکثر مواقع، کارساز باشد. ولی قطعا در همان حداقل مواقع هم شاید بتواند مشکل محدودیت فالو در اینستاگرام را برطرف کند.

پس ابتدا روش های قبلی را تست کنید و اگر مشکل برطرف نشد، یکبار هم نرم افزار اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید.

منتظر ماندن برای رفع مشکل

منتظر بمانید

روش های قبلی معمولا زمان زیادی را از شما نمیگیرند و در عرض چند دقیقه، انجام میشوند. ولی در این روش، شما باید چند ساعت الی چند روز (حداکثر یک هفته)  صبر داشته باشید و هیچ کاری انجام ندهید!

حتی باید فعالیت خودتان را هم در اینستاگرام کم کنید؛ منظور ما این نیست که حتما باید مدت زمان حضورتان را در اینستاگرام کم کنید؛ بلکه میزان فالو، لایک و کامنت را در این مدت، کم کنید.

هیچ روشی به اندازه صبر کردن، نمیتواند برای برطرف کردن مشکل محدودیت فالو به شما کمک کند. پس ابتدا روشهای قبلی را انجام دهید و اگر مفید نبودند، چند روزی را صبر کنید!

اصلی ترین دلیل به وجود آمدن محدودیت فالو در اینستاگرام، به دلیل فعالیت های اسپم است که یعنی اینستاگرام، متوجه رفتارهای غیر طبیعی از سمت اکانت شما شده که درنتیجه اکانت شما را به یکسری محدودیت ها رو به رو کرده.

2/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.