بروزرسانی جی بی واتساپ GBWhatsApp

از محبوب ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های غیررسمی واتساپ اصلی برای اندروید که مورد استقبال بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته، واتساپ جی بی است.

نسخه های جدید این اپلیکیشن غیررسمی هر روز در حال آپدیت شدن است که با نصب جدیدترین نسخه آن می توانید در کنار واتساپ اصلی خود از این برنامه واتساپ نیز استفاده نمایید.

خوب است بدانید که جی بی واتساپ بر اساس نسخه اصلی واتساپ طراحی و تولید شده است و از این رو تمامی خصوصیات نسخه اصلی را دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش بروزرسانی جی بی واتساپ و ویژگی های این برنامه آشنا کنیم.
مهمترین خصوصیات اپلیکیشن واتساپ جی بی اندروید چیست؟
توجه داشته باشید که واتساپ جی بی علاوه بر برخورداری از خصوصیات نسخه اصلی واتساپ، ویژگی های دیگری را شامل می شود.

در اپلیکیشن واتساپ جی بی می توان به غیر فعال کردن دریافت تماس های صوتی و تصویری از هر فردی که شما می خواهید و یا برای دیگران وجود دارد، پرداخت. امکان نمایش پیام های ارسال شده از افراد مختلف در گروه به طور مجزا نیز از دیگر ویژگی های قابل توجهی واتساپ جی بی است.
همانطور که می دانید در نسخه اصلی برنامه واتساپ، امنیت بسیار زیادی در زمان انتقال پیام دارد که دلیل اصلی این امر، رمزگذاری تمامی این پیام رسان ها است که واتساپ جی بی نیز این قابلیت را دارد و بدون نگرانی و با آسودگی خیال به راحتی می توانید از آن برای ارسال پیام و… استفاده نمایید.

به روز رسانی واتساپ جی بی با لینک مستقیم

بروزرسانی جی بی واتساپ جدید

مهمترین خصوصیات برنامه واتساپ جی بی اندروید عبارت است از:

  1. قابلیت فشار بر روی تمامی لینک ها بدون ذخیره شدن شماره ارسال کننده پیام و حتی مدیر گروه
  2. امکان استفاده از قفل رمز عبور برای واتساپ
  3. برخورداری از قابلیت تغییر شکل برنامه و همچنین تغییر آیکون برنامه و آگاه سازی
  4. امکان گذاشتن تعداد 250 کاراکتر برای وضعیت به جای 139 کاراکتر
  5. قابلیت مخفی نمودن نام و تاریخ زمانی که تعداد زیادی پیام کپی شوند.
  6. قابلیت مخفی نمودن آخرین بازدید
  7. آگاهی از زمان آنلاین شدن دیگران
  8. قابلیت ایجاد تمایز بین پیام های دو لیست انتشار و عادی
  9. برخورداری از گزینه های حریم خصوصی
  10. امکان غیر فعال سازی دریافت تماس های تصویری و صوتی از فرد مورد نظر شما و یا برای تمامی افراد

معرفی اپلیکیشن واتساپ جی بی
همانطور که گفته شد اپلیکیشن واتساپ جی بی را می توان از جمله پیام رسان های بسیار قدیمی در دنیا دانست که برای نخستین بار در سال 2009 طراحی و ساخته شد و سپس به صورت یک برنامه کاملا رایگان در پلتفرم های گوناگون در دسترس افراد قرار گرفت و به دلیل برخورداری از امکانات ویژه و جذاب، توانسته است از محبوب ترین و کاربردی ترین گزینه های موجود در دسته بندی قرار بگیرد.
به روز رسانی واتساپ جی بی با لینک مستقیم این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده است تا با دوستان خود در کمترین زمان ممکن و با پرداخت کمترین هزینه تماس های صوتی و تصویری برقرار نمایید و همچنین انواع پیام های متنی برای یکدیگر ارسال کنید و وضعیت خود را با دوستان خود به اشتراگ گذاشته و انواع گروه ها را نیز راه اندازه نمایید.
علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، می توان از واتساپ جی بی برای انواع کسب و کارها و بیزنیس های مختلف استفاده کرد. واتساپ جی بی این امکان را برای تمامی بیزینس ها فراهم کرده است تا بتوانند با متصل کردن شماره همراه خود با اینستاگرام، خدمات خود را به شیوه ای کامل تر و بهتری به کاربران ارائه دهند.
یکی از کامل‌ترین برنامه‌هایی که شباهت زیادی به نسخه اصلی این برنامه دارد، واتساپ جی بی اندروید است که امکانات بیشتری دارد و با استفاده از خدماتی که به مخاطبان می‌دهد توانسته است به یکی از پیام‌رسان‌ های محبوب در بین کاربران ایرانی تبدیل شود.
در واتساپ جی بی نیز مانند سایر پیام رسان ها، باگ های بسیاری وجود دارد. عدم پشتیبانی از به وجود آوردن چندین اکانت مختلف بر روی یک موبایل، از بزرگترین باگ های واتساپ جی بی است که سبب شده تعداد زیادی از کاربران با مشکلات و چالش های جدی روبرو شوند.

در صورتی که پیام رسان تلگرام از این ویژگی به صورت عالی پشتیبانی می کند و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا تنها با یک برنامه چند اکانت مختلف را به صورت همزمان بر روی گوشی فعال نمایند.


البته توجه داشته باشید که امروز دیگر جای نگرانی نبوده، زیرا نسخه جدیدی از واتساپ جی بی آپدیت شده است که شما نیز با بروزرسانی آن از طریق گوگل پلی و سایر برنامه ها، به راحتی می توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

البته در نظر داشته باشید که تنها واتساپ جی بی سبز و بی قادر به برطرف کردن این مشکل برای کاربران خود که گوشی اندروید دارند، هستند. بدین معنا که شما می توانید با دانلود اخرین نسخه 99 این پیام رسان، چندین اکانت واتساپ را به آسانی بر روی یک گوشی نصب و فعال نمایید و در نهایت پیام های شخصی و تجاری خود را با یکدیگر متمایز کنید.
همچنین شما قادر هستید تا برنامه جی بی واتساپ GBWhatsApp را بر روی گوشی اندروید خود با استفاده از یک لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از طریق برنامه مایکت دانلود و سپس نصب کرده و به طور کاملا تخصصی آن را مدیریت کنید و برای بیزینس و پیام های شخصی به صورت مجزا استفاده نمایید.
بروز رسانی واتساپ جی بی
در دنیای تکنولوژی تمامی برنامه ها به صورت دائم در حال آپدیت شدن هستند، که واتساپ جی بی از جمله این برنامه ها محسوب می شود.

بروزرسانی جی بی واتساپ به اخرین نسخه

واتساپ جی بی 2022 آخرین و جدیدترین نسخه این نرم افزار است که اغلب با نام واتساپ جی بی پرو در بین افراد شناخته شده است.

نسخه آپدیت شده این نرم افزار، دارای خصوصیات جدید و قابل توجهی است که تمامی باگ های مربوط به ورژن قبلی را به صورت کامل برطرف کرده و همچنین با افزودن برخی محتواهای جدید، توانسته در بین بسیاری از کاربران مایکت نیز محبوبیت ویژه ای را به خود اختصاص دهد.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از بروز رسانی محتوای برنامه واتساپ خسته شده اید، واتساپ جی بی GBWhatsApp می تواند گزینه ای عالی و ایده آل محسوب شود.

این برنامه از قابلیت های هیجان انگیز و بی نظیری ساخته شده است و به علت دارا بودن برخی از خصوصیات جدید و اضافه، توانسته است کارکرد کلی این برنامه را بهبود بخشد و همچنین آزادی عمل بیشتری برای کاربران فراهم نماید تا آنها بتوانند به آسانی تمامی پیام های خود را مدیریت کرده و همچنین نسبت به حریم خصوصی خویش سخت گیری های بیشتری را انجام دهند.
برای مثال می توان گفت که زمان آخرین بازدید شما برای دیگر افراد قابل نمایش نبوده و کسی نمی تواند از زمان حضور شما مطلع شود.

از سوی دیگر تیک تحویل پیام ارسال شده که از جمله مشکلات اساسی نسخه اصلی بود، در این برنامه قابل تنظیم بوده و در صورتی که قصد دارید بر روی اکانت خود یک نظارت و کنترل کامل و کلی داشته باشید، بدون شک این برنامه بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار می دهد.

3.9/5 - (102 امتیاز)
جی بی واتساپ GBWhatsapp

بروزرسانی جی بی واتساپ برای اندروید و ایفون

واحد پول: IRR

سیستم عامل: Android,Ios

دسته برنامه: Communication

امتیازدهی ویرایشگر:
4.4
2 نظرات
  1. نازنین می‌گوید:

    وای سایتتون تنها سایتی هس ک داره این برنامه رو

  2. sam می‌گوید:

    ممنونم از سایت بینظریتون ‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.