بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام

امروزه اکثر افراد در اینستاگرام حساب دارند و طبق آمار حدود 31 درصد ایرانیان که حدودا معادل 25 میلیون نفر است،در اینستاگرام اکانت ساخته اند.

در این بین پیج هایی وجود دارند که در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردارند و جز بهترین پیج های اینستاگرام قرار گرفتند. اما خیلی سخت است که شما بتوانید از بین میلیون ها پیج در اینستاگرام بهترین پیج با موضوع دلخواهتان را پیدا کنید و آن را دنبال کنید.

در ادامه قصد داریم طی چند بررسی عمده، بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. این پیج ها در زمینه تخصص خودشان جز بهترین ها هستند که توانسته اند با ایجاد پست های جذاب فالوورهای زیادی را به خود جلب کنند.

با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین پیج های آموزشی اینستاگرام ایران بپردازیم.

افرادی که در اینستاگرام هستند سعی دارند با دنبال کردن پیج های آموزشی در کنار سرگرمی و تفریح، مهارت هایی را یاد بگیرند.

محتوایی که در این پیج ها منتشر می شود بیشتر پیرامون محور مهارت های فردی است و از این جهت می تواند در بالا بردن کیفیت زندگی افراد موثر واقع شود. به همین دلیل می توانیم از این پیج ها در رده صفحات موفق اینستاگرام نام ببریم.

بهترین پیج های اینستاگرامی که در زمینه آموزش فعالیت می کنند عبارت اند از:

1- پیج اینستاگرامی آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

آدرس: english_code@

این پیج سعی دارد از راه تصاویر و محتوای سرگرم کننده کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی را در اینستاگرام آموزش دهد.

تعداد دنبال کننده های بالا این پیج گواه بر این است که تاکنون جزء بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه آموزش بوده است. با فالوو کردن این صفحه با گذر زمان می توانید اصطلاحات انگلیسی را به صورت جذاب و سرگرم کننده یاد بگیرید.

2- پیج اینستاگرامی آموزش توانمند­سازی فردی و سازمانی، افزایش مهارت های ارتباطی

آدرس: alirezashiri@

این پیج توسط دکتر علی رضا شیری راه اندازی شده است دکتر شیری فارغ التحصیل راهبری زندگی و کسب و کار از دانشگاه کمبریج انگلستان است.

این پیج در رابطه با بالا بردن مهارت ارتباطی، توانمند­سازی سازمانی و فردی ،معنا­یابی از خویشتن و برگزیدن همسر مناسب به شما کمک می کند.

در این پیج خدمات غیر­حضوری زیادی از جنس آموزشی، درس گفتار، ویدیو و فایل های صوتی وجود دارد که می تواند به هر فردی کمک های شایانی در جهت بهبود زندگی شخصی و ارتباطی اش بکند.

3- پیج اینستاگرامی آموزش نگهداری از گل های خانگی

آدرس: goldooneman_insta@

گل ها و گیاهان آپارتمانی به دلیل نور کم و شرایط خاصی که دارند، نیاز به شرایطی دارند که دانستن آن ها به بهبود رشدشان کمک می کند.

پس اگر شما از کسانی هستید که به نگهداری گل در منزل علاقه دارید می توانید این پیج را دنبال کنید و آموزش های خوبی را برای نگهداری از گل ها ببینید.

4- پیج اینستاگرامی آموزش و یادگیری مهارت های اعتماد به نفس و هدف گذاری

آدرس: bishtarazyek@

این پیج به طور تخصصی بر آموزش و یادگیری مهارت هایی توجه دارد که هر فردی باید آن ها را در زندگی اش بداند اما متاسفانه به علت ضعف هایی که در سیستم آموزشی در ایران وجود دارد، هیچ یک از این مهارت ها را در دانشگاه یا مدرسه یاد نگرفته ایم.

پیج بیشتر از یک نفر، آموزش های رایگانی در افزایش اعتماد به نفس، ارتباط تاثیرگذار، تعیین هدف، رشد فردی و دیگر مهارت های زندگی دارد که لازم است در زندگی آنها را بیاموزیم.

5- پیج آموزش اینستاگرام با موضوع تعمیرات سخت افزار

آدرس: iranhardwarecenter@

این پیج خود را با عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات در ایران معرفی کرده است. محتوا این پیج شامل انواع آموزش ها در زمینه تعمیر تفلن همراه، تعمیر لپتاپ و تعمیر لوازم خانگی است که می توانید در این پیج یاد بگیرید.

همانطور که از عکس پروفایل این صفحه مشخص است، فالوو کردن این پیج همانند داشتن یک آچار فرانسه ضروری است!

6- پیج آموزش آشپزی

آدرس: ashpazi__ironi@

پیج اینستاگرام آموزش آشپزی
پیج اینستاگرام آموزش آشپزی

این پیج شامل انواع دستور پخت غذا های مختلف ایرانی چه سنتی و چه جدید است.

آشپزی ایرانی توجه خاصی بر روی غذاهای ایرانی دارد که این موضوع باعث شده که این پیج نسبت به دیگر پیج های آشپزی در اینستاگرام متفاوت تر باشد.

با فالوو کردن این صفحه می توانید از ویدیو های آموزشی کوتاه با موضوع آشپزی به زبان فارسی بهره ببرید.

7- پیج آموزش ورزش 

آدرس: farsi_fit@

پیج اینستاگرام آموزش ورزش
پیج اینستاگرام آموزش فیتنس

در پیج فارسی فیت تمام مطالب زیر نظر تیم فیتنس و تغذیه فارسی فیت تهیه شده و ویدیوهای ورزشی بصورت رایگان زیر نظر مربی تناسب اندام خانم ها در این پیج قرار داده شده است .

8. آموزش عکاسی

آدرس: photo_artir@

پیج اینستاگرام آموزش عکاسی
پیج اینستاگرام آموزش عکاسی

هنر عکاسی در میان جوانان بسیار محبوب است.اما می توان به کمک پیج های آموزشی اینستاگرام هزینه کلاس های آموزش عکاسی را تا جایی که می شود کاهش داد.

یکی از روش های آموزش عکاسی، استفاده از پیج های آموزش عکاسی است. این پیج ذکر شده نیز به صورت حرفه ای عکاسی را آموزش داده و تجهیزات مربوط به آن را معرفی می کند.

9. آموزش سئو و تولیدمحتوا

آدرس: seo.persian@

پیج اینستاگرام آموزش سئو و تولیدمحتوا
پیج اینستاگرام آموزش سئو

ارتقا در رتبه های اول موتورهای جستجو یکی از چالش های مهمی است که بسیاری از صاحبان وب سایت با آن دست و پنجه نرم می کنند.

همچنین تولید محتوای جذاب یکی از ترفندهای مهم در جلب نظر مخاطب است که بدون آموزش به هیچ وجه امکان پذیر نیست. پس اگر می خواهید در فضای مجازی بهتر دیده شوید حتما پیج های آموزشی در این زمینه را دنبال کنید.

10. آموزش فتوشاپ

آدرس: Ps_with_kaveh@

پیج اینستاگرام آموزش فتوشاپ
پیج اینستاگرام آموزش فتوشاپ

فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی حرفه ای است که برای ترکیب، ساخت و دگرگون سازی تصاویر استفاده می شود.

کلاس های آموزشی فتوشاپ علاوه بر صرف زمان زیاد بسیار هزینه بر هم هستند. اما یکی از راه ها برای یادگیری فتوشاپ که به کمک آن می توانید هزینه های خود را به حداقل برسانید پیج آموزشی فتوشاپ است.

استفاده از نرم افزار صفر تا صد آموزش فتوشاپ به زبان ساده و آموزش های رایگان ادیت عکس با بازدید از این پیج امکان پذیر می شود.

11. آموزش غذاهای رژیمی

آدرس:  rejim_fitness@

پیج اینستاگرام آموزش غذاهای رژیمی
پیج اینستاگرام آموزش غذاهای رژیمی

این پیج به عنوان اولین مجموعه آنلاین، به صورت مجازی اقدام به آموزش غذاهای رژیمی پرداخته است. این پیج با آموزش غذاهای رژیمی به کاربران در رسیدن به تناسب اندام و لاغری کمک می کند .

سخن پایانی

این تمام لیست ما بود، این روزها در اینستاگرام پیج های زیادی فعالیت دارند که هر کدام به شکلی سعی در جلب نظر مخاطبان دارند.

پس برگزیدن بهترین پیج از بین میلیون ها پیج در اینستاگرام با موضوع مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از پیج های معروف و محبوب را که در زمینه های آموزشی توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند را به شما معرفی کنیم.

البته ممکن است پیج های مفید از دید هر فرد متفاوت باشد، به طور مثال امکان دارد یک کاربر از یک پیج راضی باشد ولی کاربر دیگری نظری متفاوت داشته باشد.از شما مچکریم که ما را انتخاب کردید و امیدواریم که بتوانیم باری دیگر میزبان شما باشیم. 

3.7/5 - (3 امتیاز)
1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید:

    با سلام
    من یک پیج آموزشی کاملا رایگان در اینستاگرام در رابطه با موضوعات زیر دارم
    metaverse
    blockhain
    cryptocurrency
    nft و سایر موارد وابسته
    این صفحه در حال تکمیل بوده و هر هفته یک درس به آن اضافه می کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.