حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل

چند سالی است که اینستاگرام قابلیت چت را در این شبکه اجتماعی برای کاربران فراهم کرده است. برخی از افراد دارای حساب شخصی در اینستاگرام بوده و برخی نیز یک حساب تجاری یا بیزینسی ایجاد کرده اند.

اگر حساب شما شخصی باشد قطعا روزانه پیام‌ های کمتری در بخش دایرکت دریافت خواهید کرد مگر این‌که از افراد سرشناس باشید.

حساب‌ های بیزینسی و تجاری معمولا حجم پیام‌ های بالایی دارند که هر روز به تعداد آن‌ ها اضافه می‌ شود. سوالی که در این بین برای کاربران به وجود می آید این است که آیا امکان حذف پیام های دایرکت به صورت یکجا وجود دارد؟ حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل امکان پذیر است؟

برای یافتن بهترین جواب برای این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

حذف دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل

در حال حاضر حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل امکان پذیر نیست و اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم نکرده است.

اگر قصد حذف کردن پیامی در دایرکت خود به صورت دو طرفه داشته باشید، باید به صورت تک به تک اقدام به حذف پیام ها کنید و اما چگونه؟

حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه اصلی آن یعنی همان Home شوید.
  2. در بخش Home و در قسمت بالا سمت راست فلشی وجود دارد که با کلیک بر روی آن به بخش پیام های دایرکت هدایت می شوید. آیکون فلش یا موشک را لمس کنید.
  3. صفحه چت فردی که می‌خواهید پیام های رد و بدل شده را به شکل دو طرفه حذف کنید را باز کنید.
  4. پیامی را که قصد حذف دو طرفه آن را دارید لمس کرده و نگه دارید.
  5. با نگهداشتن پیام مورد نظر گزینه هایی را مشاهده خواهید کرد.
  6. با دیدن گزینه unsend massage، آن را لمس کرده و انتخاب کنید.
  7. در نهایت خواهید دید که پیام شما از چت فرد مورد نظر نیز حذف شده است.

برای حذف دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

اگر تلفن شما دارای سیستم عامل اندروید است از طریق فروشگاه گوگل پلی و یا مارکت های ایرانی و اگر از کاربران آیفون هستید، برای بروزرسانی اینستاگرام از طریق آپ استور اقدام نمایید.

پس از نصب آخرین نسخه اینستاگرام، هفت مرحله فوق را برای حذف یکجا پیام های دایرکت اینستاگرام دنبال کنید.

خرید پیج اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام

امروزه پیام رسان های مختلفی در سطح اینترنت وجود دارد که برای ایجاد گفتگو می توانید از آنها استفاده کنید. اینستاگرام در سال 2013 بخشی به نام دایرکت به این شبکه اجتماعی اضافه کرد تا افراد بتوانند به گفتگو با یکدیگر بپردازند.

از سال 2013 تاکنون تغییرات زیادی در بخش دایرکت اینستاگرام انجام شده است و هم اکنون کاربران قادر به ارسال ویدئو، تصویر، صدا، لوکیشن و… از طريق دایرکت هستند.

شایان ذکر است بخش دایرکت نه تنها برای پیج های شخصی بلکه برای پیج های بازاریابی و افرادی که فروش محصولات انجام می دهند بسیار کارآمد بوده است. مشتریان از طریق دایرکت با صاحبان کسب و کار ارتباط برقرار کرده و به راحتی خدمات دریافت می کنند.

اینستاگرام اخیرا قابلیت چت تصویری را نیز به بخش دایرکت اضافه کرد و باعث شد مخاطبان با یک شبکه اجتماعی همه کاره تعامل خوبی با یکدیگر برقرار کنند.

حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل نکته ای است که همه باید آن را فرا گیرند. امروزه اشتباهات تایپی و یا ارسال اشتباه پیام به افراد دیگر به وفور رخ می دهد و شما باید با راه کارهای حذف آن آشنا باشید تا در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده کنید.

حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به صورت یک طرفه

در برخی موارد با ارسال پیام اشتباهی، مجبور به حذف دو طرفه پیام هستید اما در برخی مواقع نیز شاید بخواهید پیام های دایرکت را به صورت یک طرفه حذف کنید. برای این کار باید چند مرحله ساده را دنبال کنید.

مرحله اول: در بخش صفحه اصلی اینستاگرام با لمس گزینه فلش با موشک وارد بخش دایرکت ها شوید.

مرحله دوم: نیازی به باز کردن دایرکت ها نیست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که چت مورد نظر خود که قصد حذف آن را دارید را لمس کرده و دست خود را نگه دارید.

مرحله سوم: با نگهداشتن انگشت خود بر روی چت مورد نظر، گزینه هایی را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی Delete یا حذف کلیک کنید.

با انجام دادن سه مرحله بالا، شما می توانید چت دایرکت را به صورت یک طرفه حذف کنید. البته لازم به ذکر است این کار را نمی توانید برای چندین چت مختلف و به صورت یکجا انجام دهید. برای حذف چت به صورت یک طرفه باید به صورت تکی اقدام کنید.

برنامه های حذف دایرکت اینستاگرام

دقت داشته باشید که تاکنون هیچ برنامه ای در زمینه حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل منتشر نشده است.

اگر در سطح اینترنت و یا فروشگاه های پلی استور برنامه ای با این مضمون مشاهده کرده اید هرگز اطلاعات کاربری خود را در اختیار برنامه قرار ندهید زیرا احتمال هک بالا می رود.

سعی کنید هیچگاه از برنامه های مکمل برای استفاده از اینستاگرام استفاده نکنید. بسیاری از افراد حساب کاربری خود را بخاطر اینکه رمز عبور خود را در اختیار برنامه های مشابه اینستاگرام قرار داده اند از دست داده اند و متاسفانه در بسیاری از موارد امکان بازگردانی آن نیز وجود ندارد.

در حال حاضر جهت حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل خودتان و از طریق اینستاگرام رسمی اقدام کنید.

اگر قصد حذف یک طرفه یا دو طرفه پیامی را در دایرکت داشتید اما گزینه حذف دو طرفه برایتان نمایان نشد، می بایست آخرین نسخه اینستاگرام را بر روی دستگاه خود نصب کرده و مجددا امتحان کنید.

مهم‌ترین سوالات در زمینه حذف پیام های دایرکت

 اگر به صورت عادی اقدام به حذف پیام دایرکت فردی کنم، پیام مورد نظر برای آن فرد نیز حذف می شود؟

پاسخ: خیر اگر در بخش چت گزینه Delete را برای حذف پیام دایرکت انتخاب کنید، پیام فقط در دایرکت شما حذف خواهد شد.

قصد حذف کردن پیامی را در دایرکت دارم اما گزینه unsend massage برای من وجود ندارد؟

پاسخ: احتمالا از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده نمی کنید، نسخه نهایی برنامه را نصب و مجددا امتحان کنید.

آیا می توانم تصویری را در دایرکت به صورت دو طرفه حذف کنم؟

پاسخ: بله، همانطور که شما می توانید پیامی را به صورت دو طرفه حذف کنید، با نگهداشتن دست بر روی عکس گزینه Unsend را بزنید تا به صورت دو طرفه حذف شود.

پیامی را در دایرکت به سرعت حذف دو طرفه کردم، آیا شخص مورد نظر پیام من را دیده است؟

پاسخ: با ارسال پیام از طریق دایرکت، معمولا اعلانی برای فرد مورد نظر ارسال می شود که ممکن است از طریق اعلان پیام شما را مشاهده کرده باشد. اگر پیامی به اشتباه ارسال کرده اید سعی کنید به سرعت آن را حذف دو طرفه کنید.

گوشی تلفن من اندروید نیست، با این وجود آیا امکان حذف دو طرفه پیام دایرکت را دارم؟

پاسخ: بله، تفاوتی ندارد که شما از اینستاگرام iOS استفاده می کنید یا Android در هر صورت به راحتی می توانید پیام خود را به صورت دو طرفه حذف کنید.

برای شخصی یک تصویر در دایرکت اینستاگرام ارسال کرده ام، آیا با حذف دو طرفه، تصویر در بخش گالری فرد مورد نظر ذخیره نمی شود؟

پاسخ: خیر، با حذف تصویر هیچ آثاری از آن حتی در مدیریت فایل و گالری شخص مورد نظر باقی نخواهد ماند.

امکان حذف پیام دایرکت به صورت دو طرفه با برنامه هایی به جز اینستاگرام وجود دارد؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر کاربران تنها از طریق برنامه رسمی اینستاگرام قادر به حذف پیام ها هستند و ما نیز پیشنهاد می کنیم هرگز از برنامه های جانبی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده نکنید زیرا ممکن است اطلاعات اکانت شما به سرقت برود.

دیلیت اکانت اینستاگرام

امروزه ما کمتر کسی را می بینیم که از اینستاگرام استفاده نکند، همه افرادی که با این شبکه مجازی آشنا هستند، حتما با بخش دایرکت اقدام به ارسال پیام کرده اند. دایرکت اینستاگرام در هر مرحله آپدیت و گزینه های زیادی به آن اضافه می شود.

پیش‌بینی می شود در آینده گزینه های بیشتری جهت حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام برای طرف مقابل برای کاربران فراهم شده باشد تا بتوانند این کار را به صورت دسته جمعی و برای تمامی مکالمات انجام دهند.

دایرکت اینستاگرام یکی از امن ترین بخش هایی است که شما می توانید از آن طریق به گفتگوی عادی با مخاطبان پرداخته و یا اقدام به ارسال، پست، استوری، عکس، ویدئو، ویس و…  کنید.

چت های شما در بخش دایرکت به شکل خصوصی انجام خواهند شد که در صورت ارسال پیامی به صورت اشتباه امکان حذف آن را خواهید داشت.

دقت داشته باشید در هنگام حذف یک پیام، حتما گزینه unsend را بزنید زیرا اگر اقدام به حذف آن به شکل یک طرفه کنید، دیگر نمی توانید آن را برای شخص مقابل نیز حذف کنید.

برای یادآوری، گزینه Delete جهت حذف پیام به صورت یک طرفه و unsend massage، جهت حذف دو طرفه پیام مورد استفاده قرار می گیرد.

1.7/5 - (4 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.