دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرام

اینستاگرام محیطی جذاب است که تقریبا می توان گفت بیشتر افراد در آن یک حساب و پیج برای خود ساخته اند تا از این محیط و فضای جذاب استفاده کنند، در ایران نیز استفاده از برنامه اینستاگرام بسیار زیاد است.

این برنامه اختیاراتی به کاربران داده است که قفل کردن و شخصی سازی پیج یکی از آن هاست.

معمولا برخی از افراد به دنبال آنند تا پست های یک شخص خاص را دنبال کنند، اما با مراجعه به پیج و دیدن اکانت متوجه می شوند که حساب کاربر مورد نظر خصوصی است و این بدان معناست که فرد نمی تواند به پست های آن پیج دسترسی داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با این موضوع که می توان پست های یک پیج خصوصی را مشاهده کرد یا خیر، آشنا کنیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.

برنامه های مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام

برنامه های متعددی ادعا می کنند که می توانند پست های یک پیج قفل شده ایسنتا را به نمایش در آورند و معمولا با شکست نیز مواجه شده اند. در ادامه به معرفی دو برنامه در این رابطه پرداخته ایم.دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرام

  • نرم افزار private Instagram viewer

این ابزار ادعا کرده است که بدون آن که یک حساب خصوصی را دنبال کنید، می توانید به پست های آن دسترسی پیدا کنید. طبق این ادعا از طریق این نرم افزار با وارد کردن نام پروفایل صفحه خصوصی  دیگران، می توانید به پست های آن دسترسی داشته باشید.

افراد زیادی این ورش را انجام داده اند که طبق نظرشان و با استناد برگفته های آن ها، برنامه نا موفق عمل کرده است و هیچ پستی نمایش داده نشده است.دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرام

  • نرم افزار instagram viewer

نرم افزار دیگری که برای مشاهده پست های یک پیج خصوصی اینستاگرام ساخته شده است، نرم افزار instagram viewer می باشد.

طبق ادعای سازندگان این نرم افزار، می توان به راحتی به پست های حساب های قفل شده اینستاگرام دسترسی پیدا کرد که طبق نظر استفاده کنندگان این نرم افزار، پست های پیج خصوصی نشان داده نشده است.

این نرم افزارها و هر نوع نرم افزار دیگری در انجام این امر عاجز مانده اند و افراد برای مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام با فالو کردن، راه را برای خود آسان کنند.

روش دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرام

اگر به دنبال مشاهده پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام هستید، باید گفت که تنها یک راه برای انجام این کار وجود دارد که آن هم ارسال درخواست فالوو برای کاربر و شخص مد نظر است.

خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی اینستاگرام نشان دهنده یکی از روش های ایمن کردن حساب ها، در فضای گسترده اینستاگرام است.

گفته فوق نشان می دهد اگر افرادی قصد دارند که پست های منتشر شده در یک اکانت خصوصی را مشاهده کنند، باید حتما آن پیج را دنبال کنند زیرا به هیچ وجه نمی توانند این کار را انجام دهند و حتما باید صاحب پیج درخواست فالو آن ها را قبول کرده باشد.

دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرامتبلیغاتی که در صفحات مختلف برای مشاهده پست های خصوصی اینستاگرام منتشر می شود، حقیقت دارد؟

همان طور که گفته شد، افراد زیادی به دنبال انند تا پست های یک اکانت خصوصی در اینستاگرام را بدون فالو کردن مشاهده کنند، به همین دلیل سایت های زیادی را رصد می کنند که نسبت به انجام این کار موفق شوند.

تبلیغات زیادی در خصوص مشاهده پست های خصوصی اینستاگرام در صفحات مجازی صورت می گیرد که باید گفت تقریبا همه آن ها صحت ندارند.

در واقع کار اصلی این سایت ها و تبلیغات بر پایه هیچ بنا شده اند و ممکن است کلاهبرداری های متعددی توسط آن ها انجام شود و یا اینکه حاوی ویروس باشند تا به برخی اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

پس با این اوصاف نمی توان به این تبلیغات اکتفا و توجه کرد و ایمنی ترین راه که بتوان پست های خصوصی یک پیج را دید، فالو کردن و پذیرفتن درخواست است.

جهت خرید روی عکس کلیک کنید

عدم دسترسی افراد به پست های حساب های خصوصی اینستاگرام

این که اینستاگرام اجازه نمی دهد به پست های یک پیج خصوصی بدون فالو کردن آن دسترسی پیدا کرد، می تواند خیال افراد بابت انتشار پست های شخصی در این برنامه را راحت کند و با شخصی سازی صفحه خود مانع از دسترسی برخی افراد سودجو به اطلاعات خود شوند.

در واقع این امر می تواند نشانه ای از ایمنی اینستاگرام باشد که بتوان با خیال راحت پست های خود را منتشر کرد تا افرادی که فالوور شما هستند، بتوانند آن ها را ببینند.

اما اگر میخواهید بازدید ویدئوهای پیج خودتان را افزایش دهید به شما پیشنهاد می‌کنم خرید ویو را ببینید.

چگونه قفل پیج اینستاگرام دیگران را باز کنیم

از جمله قابلیت هایی که به برنامه اينستاگرام اضافه شده است، امکان قفل کردن پیج و یا خصوصی کردن آن است. با این کار هیچ فردی بدون فالو کردن شما نمی تواند به پست ها و استوری های شما دسترسی پیدا کند.

بسیاری از کاربران این سوال را از ما می پرسند که چگونه قفل پیج اینستاگرام دیگران را باز کنیم؟

در پاسخ به این کاربران باید بگوییم که این امکان برای ما فراهم نیست و فقط شخص اداره کننده پیج می تواند قفل اینستاگرام را باز نماید. برنامه ها و سایت هایی وجود دارند که ادعا می کنند این امکان را فراهم کرده اند در صورتی که این کار در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

چگونه پست های پیج خصوصی را ببینیم

اگر اهل گشت و گذار در برنامه اينستاگرام باشید، شاید برایتان پیش آمده که امکان دسترسی به پست های برخی از کاربران را نداشته باشید و نمی توانید آنها را مشاهده کنید. برای این کار کافی است درخواست فالو به طرف مقابل بدهید تا در صورت پذیرفتن بتوانید به پست های آن شخص دسترسی پیدا کنید.

امکان مشاهده پست های پیج خصوصی توسط برنامه ها و سایت های دیگر وجود ندارد. برای این کار هرگز مشخصات حساب کاربری خود را در اختیار سایت ها قرار ندهید زیرا احتمال هک اکانت شما افزایش پیدا می کند.

جمع بندی

تلاش کردن برای دیدن پست های پیج خصوصی اینستاگرام می تواند افراد را به استفاده از نرم افزارهای متعددی مجبور کند، باید گفت که تنها فالو کردن یک پیجحصوصی می تواند پست های آن را برای شما نمایش دهد و استفاده از نرم افزارهای مختلف ناکارآمد خواهد بود.

پارس اینستاگرام معتبرترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام است و شما میتوانید بهترین کیفیت خدمات شبکه های اجتماعی را در پارس اینستاگرام دریافت کنید.

این مقاله به طور کامل مبحث مشاهده پست های یک پیج خصوصی اینستاگرام را پوشش داد که با مطالعه آن می توانید اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

2.8/5 - (22 امتیاز)
13 نظرات
  1. امیر می‌گوید:

    چطور پیج شخصی که ۱۱فالور داره پستش ۱۸ تا ویو میخوره؟؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      راه های مختلفی برای این مورد وجود داره از جمله استفاده از هشتگ ها در پست منتشر شده

  2. علی می‌گوید:

    چطور پیجی ک خصوصی است از هشتگ استفاده نشده ولی پستا ویو بیشتر خورده؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      این امکان وجود داره که پیج قبلا خصوصی نبوده و الان خصوصی شده

  3. عماد طالبی می‌گوید:

    پیج من خصوصیه یکی بدون این که فالو داشته باشیم همو اومده استوریمو سین کرده. هر چی پرسیدم چطوری اینکارو کردی ج نداد منم بلاک کردمش. چطور میشه؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      همچین چیزی امکان نداره

  4. Mahdiyar می‌گوید:

    مشکلی که من دارم اینه که از یه پیجی بدم می آمد و مسدودش کردم.حالا تو جست و جو هرچی اسم اون پیج رو میزنم اون پیج برای من بالا نمیاد و زمانی که از راه دیگه ای مثل تگ شدن یا آیدی در بیو افراد یا زیر پست ها آیدی اون فرد رو پیدا میکنم و میزنم اصلا پیجش برام باز نمیشه.چه راهی دارم تا دوباره اون پیج برام باز بشه؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      با یک اکانت دیگه پیج مورد نظرتون رو چک کنید

  5. هستی می‌گوید:

    میخوام بدون نصب برنامه اینستا پیجی که خصوصی هست را پستش را ببینم راهنمایی کنید

  6. امید می‌گوید:

    آیا امکان این وجود داره پیج ما خصوصی باشه و کسی که فالوش نکردیم بدون اینکه ما متوجه بشیم بتونه استوری مارو ببینه و سین نشه؟

  7. ali sarlak می‌گوید:

    دیدن اکانت پرایوت (private) اینستاگرام دیگران با private instagram viewer

  8. sara arab می‌گوید:

    سایت دیدن پیج پرایوت وجود داره؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      برخی سایت ها به شکل موقت این کار رو انجام میدن اما بعد از مدتی غیرفعال میشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.