نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

هر روز بیش از 400 میلیون نفر استوری‌های اینستاگرام را مشاهده می‌کنند.

برای افزایش تعامل و ایجاد مکالمه در اینستاگرام، هیچ چیز مانند یک استوری سوالی در اینستاگرام نمی‌تواند کارآمد باشد.

استوری‌ها فرصتی خوب برای جذب و تعامل با فالوورها فراهم می‌کنند. یکی از مواردی که استوری‌های اینستاگرام را بسیار خاص می‌کند، ابزارهای تعامل آن است که امکان به اشتراک گذاری نظرسنجی‌ها، سؤال‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

اگر بخواهید درباره فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، یا بازی‌های سرگرم‌کننده با آنها انجام دهید و یا به فالوورهای خود در مورد خودتان بیشتر اطلاعات دهید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد!

در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه برچسب سؤالات را پیدا کنید، چگونه از آن در استوری‌های خود استفاده کنید و چند ایده سؤال کردن به شما ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند نتیجه خوبی بگیرید.

نحوه ایجاد استوری سوالی

اکنون که می‌دانید چه چیزی را بپرسید، حال به شما نشان خواهیم داد که چگونه استوری سوالی در اینستاگرام بسازید. پرسیدن سؤال در استوری اینستاگرام آسان است.

1.فقط باید بدانید که از کجا آن را پیدا کنید. برای شروع، به‌سادگی با کلیک روی دایره کوچک کنار نماد پروفایل اینستاگرام خود که یک نماد + در گوشه بالا سمت چپ است، یک استوری ایجاد کنید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

2.روی گزینه add to your story در پایین صفحه کلیک کنید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

3.هر نوع استوری اینستاگرام را که دوست دارید می‌توانید ایجاد کنید: عادی، موسیقی، بوم‌رنگ، سوپر زوم، هندزفری و سپس می‌توانید از برچسب سؤال در کنار همه اینها استفاده کنید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

4.پس از تنظیم پست استوری اینستاگرام، وقت آن است که سؤال موردنظرتان را اضافه کنید! به‌سادگی روی نماد استیکری که به نظر می‌رسد یک مربع کوچک با صورت خندان است ضربه بزنید. سپس بر روی برچسب سؤال ضربه بزنید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

5.از منوی استیکر ها روی گزینه question که در عکس زیر مشاهده میکنید کلیک کنید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

6.برای ویرایش آن می‌توانید روی آن ضربه‌ای بزنید و سپس سؤال خود را تایپ کنید، فقط توجه داشته باشید که برای سؤالات محدودیت نوشتن حدود 75-80 کاراکتر وجود دارد، زیرا آنها فقط تا سه خط می‌توانند گسترش یابند.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

7.همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دایره رنگی در بالای صفحه، رنگ باکس سؤال را تغییر دهید. پس از نوشتن سؤال و انتخاب رنگ جعبه، روی دکمه  Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

می‌توانید با استفاده از انگشتان خود آن را بکشید و جای آن را تغییر دهید و آن را در جایی که می‌خواهید قرار دهید سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید و منتظر بمانید تا پاسخ‌ها را دریافت کنید!

از کجا می‌توان پاسخ به سؤالات استوری اینستاگرام را پیدا کرد

بعد از انتشار استوری سؤالی در اینستاگرام، برای دیدن پاسخ‌هایی که کاربران در پاسخ به سؤال شما ارسال می‌کنند، کافی است استوری خود را مشاهده کنید.

در گوشه پایین سمت چپ، جایی که می‌توانید تعداد زیادی از افراد داستان شما را مشاهده کرده باشند، می‌توانید برای مشاهده پاسخ‌های خود ضربه بزنید. با ضربه‌زدن، پنجره‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید ببینید چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است. همچنین هر پاسخی به سؤال شما داده شده و اینکه چه کسی آنها را نوشته است را نیز می‌توانید ببینید.نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

اگر می‌خواهید پاسخ‌ها را به اشتراک بگذارید، می‌توانید به‌سادگی روی پاسخ ضربه بزنید و پنجره‌ای باز می‌شود که به شما امکان می‌دهد پاسخ را در استوری خود دوباره به اشتراک بگذارید. عکس، ویدئو، کلیپ، برچسب، متن یا هرچه که می‌خواهید می‌توانید اضافه کنید و منتشر کنید!نحوه ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام

همچنین هنگام به اشتراک گذاشتن پاسخ کسی، می‌توانید اسم او را در استوری با استفاده از نماد @ منشن کنید. اگر ایده‌های دیگری برای ایجاد استوری سوالی‌ در اینستاگرام مدنظر دارید و یا سؤالات سرگرم‌کننده‌ای دارید که دوست دارید در استور‌ی اینستاگرام از مخاطبان خود بپرسید؟ آنها را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

چه ایده‌هایی برای ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام وجود دارد؟

ایده‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای طرح پرسش‌هایی از مخاطبان خود در استوری اینستاگرام استفاده کنید، برخی از دستورالعمل‌ها را برای پرسیدن سؤالات در پست‌های استوری اینستاگرام برای کمک به شما ارائه داده‌ایم.

ما سؤالات را به دودسته سؤالات برای پست‌های تجاری و سؤالات سرگرم کننده تقسیم کردیم.

پرسش‌هایی برای ارسال پست‌های تجاری در استوری اینستاگرام

اگر از اینستاگرام برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنید، ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام می‌تواند راهی سرگرم کننده برای به دست آوردن یک دید کلی درباره مخاطبان شما باشد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

می‌توانید در استوری از مخاطبان خود، این سؤال را بپرسید هرچه می‌خواهید درباره کسب‌وکار من از من بپرسید.

با این سؤال سر صحبت را برای فالوورهای خود باز می‌کنید تا از شما سؤالات خود را بپرسند.

سپس، سؤالاتی را که دریافت کردید، همراه با پاسخ آن، در استوری خود به اشتراک بگذارید. این سؤال‌ها می‌توانند کلی باشند یا مربوط به محصولات، خدمات خاص، رویدادها و یا تعطیلات باشند.

درباره فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. می‌توانید از آنها بپرسید: در کجا زندگی می‌کنند؟ چگونه حساب شما را پیدا کردند؟ از کجا خرید می‌کنند؟ برای کسب درآمد چه می‌کنند؟ با سؤال پرسیدن، افرادی را که به طور منظم شما را دنبال می‌کنند، بشناسید و مطالب خود را در اختیار آنها قرار دهید.

از آنها بازخورد بخواهید. برچسب سؤال در استوری اینستاگرام یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان به شما ارائه می‌دهد؛ بنابراین از آنها در مورد هر چیزی که دوست دارید، بازخورد بخواهید تا بتوانید درباره نیازها و خواسته‌های آنها بیشتر بدانید.

آیا محصول جدیدی عرضه شده و مطمئن نیستید که باید چه رنگی باشد؟ کنجکاو هستید که مردم چگونه از یکی از محصولات شما استفاده می‌کنند؟ آیا می‌خواهید بدانید که محتوای موردعلاقه آنها برای دیدن در استوری شما چیست؟ تمام این سؤالات را می‌توانید با فالوورهای خود در میان بگذارید.

درخواست بازخورد، روش خوبی برای ایجاد احساس خاص بودن در مشتریان شما است و به نظر می‌رسد در روند تصمیم‌گیری شما کمک شایانی کند.

در اینجا به چند نمونه برای درخواست فیدبک اشاره می‌کنیم: نظر شما درباره محصول جدید ما چیست؟ دوست دارید بیشتر در استوری‌های ما چه چیزهایی را ببینید؟ آیا پیشنهادی برای بهتر شدن ما دارید؟

سؤالاتی برای پرسیدن برای سرگرمی در استوری

اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده نمی‌کنید، اما می‌خواهید برچسب سؤال را برای تعامل با دوستان و دنبال‌کنندگان خود امتحان کنید، در اینجا چند ایده برای ایجاد استوری سوالی در اینستاگرام آورده شده است:

هر سؤالی داری از من بپرس. ما این را برای حساب‌های تجاری ذکر کردیم، اما برای حساب شخصی شما نیز می‌تواند جالب باشد. سر صحبت را با فالوورهای خود باز کنید تا ببینید چه سؤالی در مورد شما در ذهن خود دارند.

توصیه‌هایی دریافت کنید. خواه در مسافرت باشید و یا به دنبال جایی در مکانی باشید که با آن آشنایی ندارید، یا می‌خواهید یک رستوران محلی خوب پیدا کنید یا به دنبال خرید یک قهوه‌ساز جدید هستید، پرسیدن یک سؤال در استوری اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای یافتن توصیه‌ها است.

درخواست مشاوره. در شرایطی که مطمئن نیستید چه کاری باید انجام دهید؟ از دوستان خود بپرسید! باید به‌خاطر داشته باشید که تمام فالوورهای شما و حتی کسانی که فالوور شما نیستند (در صورت عمومی بودن پیجتان) می‌توانند استوری شما را ببینند، این ممکن است بر نوع سؤالاتی که می‌خواهید بپرسید، تأثیر بگذارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.