تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام | افزایش فالوور واقعی پیج

تاکنون در مورد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیزی شنیده‌اید؟ اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار است و مخاطبان بسیاری دارد. با توجه به این که اکثر کاربران اینستاگرام اوقات بسیاری را صرف تماشای این شبکه اجتماعی عکس محور می‌کنند، می‌توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده کرد. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام یک روش هدفمند برای افزایش فالوور است که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

روش انجام پاپ آپ اینستاگرام

قبل از این که در مورد روش انجام تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام صحبت کنیم، بهتر است با اصطلاح پاپ آپ آشنا شوید. منظور از پاپ آپ تبلیغات اختیاری است‌. یعنی کاربران با اختیار و میل خود به سراغ اکانت شما آمده و پیج‌تان را فالو می‌کنند. تبلیغات از طریق جذب فالوور با پاپ آپ کیفیت بالاتری دارد و می‌توان بازدهی بهتری از آن نسبت به روش‌های دیگر انتظار داشت.

حتماً تا کنون با این مورد برخورد کرده‌اید که هنگام نصب یک اپلیکیشن پنجره‌ تبلیغاتی برایتان باز شود. معمولاً محتوا این پنجره‌های بازشو تبلیغات مختلف است که با کلیک بر روی آن تبلیغ برایتان به نمایش در می‌آید. تبلیغات آن هم اکثر پیج‌های اینستاگرامی هستند و کاربر با انتخاب و اختیار خود وارد پیج می‌شود. به این ترتیب روش انجام پاپ آپ اینستاگرام به این شکل است که  کاربران از طریق پنجره‌های بازشو و بر حسب محتوا پیج و علاقه و نیاز شخصی خود وارد آن شده و پیج مربوطه را فالو می‌کنند. بنابراین این فالوورها کاملاً واقعی هستند و از آنجا که با میل خود شما را دنبال می‌کنند ریزش فالوور بسیار کم خواهد بود.

چطور بهترین بازخورد را در تبلیغات داشته باشیم؟

به این نکته مهم توجه کنید زمانی که می‌خواهید از این روش تبلیغاتی برای دیده شدن استفاده کنید، حتماً باید بر روی کیفیت چند پست آخر خود کار کنید. به این صورت که پست‌ها و حتی استوری‌ها باید از لحاظ جلوه بصری، گرافیک و محتوا متنی باکیفیت، قدرتمند و جذاب باشند تا کاربران برای دنبال کردن شما انگیزه بیشتری پیدا کنند اگر قصد دارید تنها روی یک تک پست تبلیغ انجام دهید باید جذاب‌ترین پست را برای این کار انتخاب کنید. می‌توانید قبل از تبلیغات با مشاور رایگان پاپ آپ  کهن در اینستاگرام (جهت ارتباط کلیک کنید)  مشورت کنید تا بازخورد بهتری از تبلیغ خود دریافت کنید. اگر این روش تبلیغ هدفمند را به درستی اجرا کنید در زمان کمی ویو، لایک، سیو و شیر پست‌های شما افزایش می‌یابد.

مزیت های تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

مهم‌ترین مزیت روش تبلیغاتی پاپ آپ اینستاگرام این است که شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای محدود تبلیغ هدفمند و نتیجه محوری را انجام دهید. مهم‌تر از آن شخصی که تبلیغات را انجام می‌دهد هیچ نیاز به پسورد پیج شما ندارد. بنابراین امنیت پیج شما حفظ خواهد شد.‌ از طرفی نرخ تعامل در این شیوه تبلیغ بالا است چون افرادی که شما را فالو می‌کنند از فعالان اینستاگرام بوده و با هدف رفع نیاز یا علاقمندی‌های خود از پیج دیدن کرده و شما را دنبال می‌کنند. شما می‌توانید از ساده‌ترین راه‌ها افزایش فروش خود را قطعی کنید. به عنوان مثال اگر بر روی محصولات خود off  بگذارید توجه فالوورهای واقعی را جلب کرده و آن‌ها را به خرید بیشتر تشویق می‌کنید.

این روزها با پیشرفت فناوری ارتباطات و رشد تکنولوژی، اکثر کارفرمایان کسب و کارها، مشاغل خود را در حوزه جدیدی به نام اینترنت بنا نهاده‌اند که محدودیت مکانی و زمانی برای آن معنایی ندارد. به همین دلیل کسب و کارها در بستری بسیار بزرگ با میلیون‌ها مشاغل مشابه مواجه می‌شوند. واضح است که دیگر تبلیغات محلی و محدود در این حوزه جوابگو نیست و برای دیده شدن باید از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده کرد.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به دیده شدن و حمایت از سوی کاربران دارد، می‌تواند از این روش استفاده کند.‌ کسب و کارهایی مانند سایت‌ها و پیج‌های فروشگاهی، هنرمندانی که به دنبال دیده شدن و معرفی هنر خود به دیگران هستند، آموزشگاه‌هایی که به دنبال جذب نوآموز هستند و بسیاری دیگر از افراد که از طریق برقراری تعامل در شبکه‌های اجتماعی به هدف خود می‌رسند. هیچ محدودیتی در استفاده از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام برای افراد تعریف نشده است.

مهم ترین دلیل اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

تمام فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه آنلاین با یک هدف آن هم افزایش بازدید از محصولات و خدمات کارفرما انجام می‌شود. به این ترتیب تبلیغ در اینستاگرام نیز برای جلب توجه کاربران آن نسبت به محصولات و خدمات متنوع  و در واقع افزایش بازدید است. تمام پست‌ها و استوری‌هایی که در پیج اینستاگرام خود بارگذاری می‌کنید توسط فالوورهای شما بازدید و لایک می‌شوند و ویووی پیج شما افزایش می‌یابد. ممکن است برخی کسب‌ و کارهای آنلاین با طراحی سایت در گوگل کسب درآمد کنند و از پیج‌های اینستاگرام تنها برای تبلیغ استفاده کنند، همچنین ممکن است کارفرماهایی تنها از طریق پیج خود به کسب درآمد بپردازند، به هر حال هر چه تعداد فالوورها افزایش یابد، پیج شما بهتر دیده می‌شود و به این ترتیب کسب و کارتان رونق می‌گیرد.

به عنوان مثال وقتی بازدید از پیج افزایش یابد، پست‌های شما در اکسپلور به نمایش درمی‌آید. از این رو عده‌ای به دنبال خرید فالوور فیک هستند که در اکثر مواقع با ریزش شدید فالوور همراه خواهد شد. به همین خاطر تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام یک روش مطمئن برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. ممکن است در تبلیغات پاپ آپ نیز درصد کمی ریزش فالوور یا آنفالو وجود داشته باشد اما هر چه کیفیت و جذابیت پست‌های شما افزایش یابد، آنفالو کمتر شده و کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند، به مشتریان بالقوه‌تان تبدیل خواهند شد. نتیجه این امر افزایش فروش و رونق گرفتن کسب و کار شما است. علاوه بر آن شما می‌توانید به برندسازی هم فکر کنید.

کجا باید تبلیغات پاپ آپ انجام دهم؟

اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای استفاده از خدمات تبلیغات پاپ آپ هستید، ما به شما تیم تبلیغات کهن را معرفی می‌کنیم. این تیم حرفه‌ای و قوی با هدف حمایت از کسب و کارهای آنلاین و رشد و گسترش آن‌ها بهترین خدمات اینستاگرام را به همراه مشاوره رایگان ارائه می‌دهد و آماده پاسخگویی به  سوالات متداول شما است. شما می‌توانید به کمک تیم تبلیغات کهن برای هر نوع پیجی که دارید با هزینه کم تبلیغات هدفمند انجام دهید. برای ثبت سفارش از طریق لینک زیر وارد سایت تبلیغات کهن شوید.

www.tablighatkohan.ir

 

5/5 - (3 امتیاز)
1 نظر
  1. حسین محمدی می‌گوید:

    ممنون از توضیحات خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.