پیج فروش لباس مجلسی در اینستاگرام

همیشه خرید لباس مجلسی زنانه برای خانم های خوش سلیقه و سخت پسند ایرانی همراه با یک چالش جدی و قدری پیچیده بوده است این روزها با توجه به گستردگی شهرها و زیاد شدن مراکز خرید، جستجو برای خرید لباس مجلسی شیک و مناسب بسیار سخت شده است.

وجود مزونها و بوتیکهای متعدد و بدون نظارت که لباسها را با برندهای ساختگی و قیمتهای گزاف فروخته و یا شلوغی و ترافیک شهرهای بزرگ که  جستجو برای خریدن یک لباس مناسب را دشوار ساخته است تمایل برای خرید لباس شب اینترنتی را هر روز افزایش داده است.

جهت خرید روی عکس کلیک کنید

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحدهای فروش لباس حضوری، خرید لباس باز هم مشکل تر شده است.

به همین دلیل بسیاری از فروشگاههای لباس مجلسی فروش خود را بصورت اینترنتی و در شبکه های اجتماعی انجام میدهند.

پس بهترین روش خرید لباس مجلسی مراجعه به پیج فروش لباس مجلسی در اینستاگرام است.

این فروشگاههای اینترنتی به شما این امکان را میدهند که لباسهای اصل و با کیفیت را از بین صدها برند انتخاب و خریداری کنید.

به همین خاطر ما تصمیم داریم تا در ادامه این مقاله چند پیج فروش لباس مجلسی به همراه آدرس اینستاگرام به شما معرفی کنیم همچنین شما بانوان عزیز را با نکاتی مهم و قابل توجه در خصوص انتخاب و تهیه کردن یک لباس فوق العاده زیبا و جذاب برای شرکت در مجالس رسمی و یا مهمانی های غیر رسمی آشنا نماییم؛

لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید..

به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله کسب درآمد اینترنتی را حتما مطالعه کنید.

پیج فروش لباس اینستاگرام

معرفی بهترین پیج های فروش لباس مجلسی در اینستاگرام

آدرس پیج : taha.204@

بهترین و جدیدترین مدل لباس مجلسی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی طاها تهیه کنید ارائه دهنده بهترین لباس مجلسی و وارد کننده لباس مجلسی ترک به صورت مستقیم 

آدرس پیج : lux_bride@

مجموعه تخصصی لباس مجلسی ، لباس عقد، نامزدی و لباس عروس که شما عزیزان می توانید به جای گشتن تعداد زیادی مغازه و اتلاف وقت و انرژی به راحتی از طریق این پیج از میان انواع مدل‌های لباس مجلسی زنانه بگردید و لباس مورد نظر خود را  انتخاب کنید.

آدرس پیج : malake_mood@

ارائه دهنده لباس مجلسی و لباس شب در انواع رنگ ها و مدل ها با پنج سال سابقه و پرداخت درب منزل که از مزیت های خوب این پیج است.

آدرس پیج : dibadin_paris@

برترین برندهای لباس مجلسی، نامزدی، لباس عروس و لباس شب ترک در دیبادین پاریس

آدرس پیج : venous_shab@

فروش انواع لباس مجلسی زنانه و جدیدترین مدل های لباس شب 

آدرس پیج : majlesi.shikbash@

فروش اینترنتی انواع لباس مجلسی زنانه و دارای نماد اعتماد وزارت صنعت

آدرس پیج : majlesi_mezon2@

مزون لباس عمده و تک، ارائه دهنده انواع جدیدترین لباس مجلسی و لباس شب

آدرس پیج : mezon_esfahan_negine@

لباس مجلسی اصفهان نگینه ارائه دهنده انواع لباس مجلسی و پوشاک زنانه با قیمت استثنایی

آدرس پیج : galleryzohree@

گالری انواع جدیدترین لباس مجلسی ،فروش به صورت تک و عمده با 4 سال سابقه فروش آنلاین

آدرس پیج : vichy.official@

پیج فروش لباس مجلسی اینستاگرام

ویچی ، برند برتر تولید و پخش عمده انواع مدل لباس مجلسی،که در این پیج فروش فقط به صورت عمده امکان پذیر است.

نکات مهم هنگام خرید لباس مجلسی زنانه

نوع مراسم: اولین و اساسی ترین نکته ای که باید هنگام خرید لباس مجلسی زنانه به آن توجه داشته باشید، نوع مراسمی است که جهت حضور در آن دعوت شده اید.

برای مراسم های رسمی اصولا لباس های مجلسی بلند استفاده می شود و برای مهمانی های دورهمی و غیر رسمی می توان از لباس های کوتاه و بازتری نیز استفاده کرد که البته انتخاب هر یک از این دو مدل فقط و فقط بستگی به شما خانم های عزیز دارد.

هماهنگی با رنگ پوست: نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید لباس مجلسی زنانه به آن توجه نمایید، تناسب رنگ لباس مد نظر شما با رنگ پوستتان است.

برای اینکه بتوانید به بهترین گزینه ممکنه دست پیدا کنید، تنها کافی است از قاعده کلی لباس های تیره برای پوست های روشن و لباس های روشن برای پوست های تیره تبعیت کنید تا خود متوجه درخشش پوششتان در هر نوع مراسم و محفلی شوید.

متناسب با فرم بدن: اینکه لباس مجلسی زنانه ای که شما قصد خرید آن را کرده اید از تناسب مناسبی با فرم کلی بدنتان برخوردار باشد، یک مزیت بزرگ برای بیشتر به چشم آمدن شما در مراسم های رسمی و یا غیر رسمی است.

بطور کلی فرم بدن خانم ها به دسته های: گلابی (پایین تنه بزرگ)، سیبی (بالا تنه بزرگ)، مستطیلی (ورزشکار)، ساعت شنی (سینه و باسن بزرگ در کنار کمری باریک) و همچنین مثلثی (سینه و شانه هایی پهن با کمر و باسنی کوچک) تقسیم می شود که بایستی هر گروه با شناخت کاملی نسبت به ویژگی های جسمانی خود، اقدام به خرید لباس های مجلسی نماید.

تمرکز بر روی نمایش جذابیت هایتان: یک نکته قابل توجه که البته کاملا بسته به سلیقه و نظر شما دارد و شاید خیلی بانوان به دلایل زیادی از جمله عدم اعتماد به نفس خود مخالف آن باشند،‌ خرید لباس مجلسی زنانه ای است که سبب بهتر نشان دادن جذابیت های فیزیکالی بدن شما است؛

یعنی مثلا چنانچه شما از پاهای زیبایی برخوردار هستید، به دنبال لباس هایی باشید که تا بالای زانو و یا دارای چاک از بغل هستند تا بخوبی زیبایی پاهایتان را بر ملا کنند.

یا مثلا اگر صاحب صورت فوق العاده ای هستید و از آرایش زیبایی نیز در یک مراسم برخوردار هستید، پیشنهاد می کنیم از یک لباس کاملا ساده استفاده کنید و صرفا با انداختن گوشواره هایی بزرگ، توجه همه را به سمت صورت خود سوق دهید.

سایز لباس مجلسی را چگونه انتخاب کنم؟

برای آنکه از سایز خود مطلع شوید باید اندام خود را به دقت اندازه بگیرید برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • از یک متر انعطاف پذیر استفاده کنید. متری که استفاده می­کنید باید قابلیت انعطاف داشته باشد تا به راحتی بتوانید اندازۀ دقیق بگیرید. اگر متر ندارید می­توانید از یک نخ کاموایی برای اندازه­ گیری استفاده کنید و بعد از آنکه اندازه ­گیری کردید طول آن را با یک خط کش و یا متر فلزی جمع شونده تعیین کنید.
  • دور سینه را اندازه بگیرید. سایز دور سینه اندازۀ قفسه سینه شماست یعنی باید از برجسته ترین قسمت سینۀ خود اندازه­ بگیرید.
  • دور کمر خود را اندازه بگیرید. شما باید گودترین قسمت بین سینه و باسن خود را اندازه بگیرید. تقریباً باید دو سانت بالاتر از جایی که دکمۀ شلوار شما بسته می­شود را اندازه بگیرید. 
  • دور باسن خود را اندازه بگیرید. برای اندازه گیری دور باسن باید برجسته ترین قسمت باسن خود را انتخاب کنید و اندازه بگیرید. تقریباً 14 سانت پایین تر از دور کمر شما برجسته ترین قسمت باسن شما می­باشد.
  • اندازه­های خود را با سایز لباس انطباق دهید. سایزی که برای لباس­ها در نظر می­گیرند کشور به کشور و یا حتی طراح تا طراح دیگر متفاوت است. جای هیچ نوع نگرانی نیست فقط باید به دقت اندازه بگیرید و سپس اندازه ها را با جدول سایز طراح و یا کشور تولید کنندۀ لباس مورد نظر خود مقایسه کنید و از سایز مربوطه آگاهی پیدا کنید. به کمک مطالعۀ راهنمای انتخاب سایز لباس مجلسی این کار برای شما راحت تر می شود.
  • به نحوۀ برش و جنس پارچۀ لباس مجلسی دقت کنید. لباس هایی که از جنس پارچه های کشی هستند باید دقیقاً روی اندام شما قرار بگیرند تا زیبا به نظر برسند تنگ و یا گشاد بودن لباس باعث می­شود که ظاهر نامناسبی به شما بدهند. پس اندازه ها را به دقت بگیرید و سایزتان را دقیق انتخاب کنید. برخی خانم­ها سایز خود را بنا به دلایلی کمی کوچک و یا بزرگتر از مقدار واقعی در نظر می­گیرند و بعد از تحویل لباس از سایز آن ناراضی خواهند بود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین پیج های فروش لباس مجلسی در اینستاگرام را معرفی کنیم و همچنین شما را با نکات مهم در خصوص خرید اینترنتی لباس مجلسی آشنا نماییم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید در هر کجا و هر مکانی که هستید بدون اتلاف وقت لباس مجلسی مورد پسند خود را خریداری نمایید .

2.5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.