تیک آبی اینستاگرام چیست؟ گرفتن تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟

 

اینستاگرام یک برنامه اینترنتی برای فعالیت افراد مختلف است که می تواند شامل سلبریتی ها، افراد عادی، بازیگران و … باشد. با چرخ زدن در اینستاگرام متوجه شده اید که در پروفایل برخی از افراد و کاربران یک تیک آبی قرار گرفته قرار است که استفاده از این تیک دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

 این برنامه پرطرفدار، از روش های مختلفی برای بالا بردن اعتماد و امنیت فعالیت کاربران استفاده کرده است که تیک آبی اینستا یکی از همین روش هاست.

اگر با این ویژگی اینستاگرام آشنایی کامل ندارید و به دنبال راهی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام هستید، حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید زیرا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام
تیک آبی اینستاگرام چیست

تعریف تیک آبی اینستاگرام

همان طور که می دانید، اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی در سراسر دنیاست که نزدیک به هفتصد میلیون کاربر را در خود جای داده است، این موضوع نشان از فعالیت افراد همه قشرها در اینستاگرام دارد.

در این میان افراد مشهور و یا برندهای معتبری وجود دارند که با جست و جوی نام آن ها در اینستاگرام، تعداد پیج های زیادی را با همان نام خواهید دید که یکی از آن ها پیج اصلی و دیگری پیج های فیک است که افراد دیگر با نام این اشخاص و برندها فعالیت می کنند.

برای آن که وجه تمایزی میان پیج های اصلی و فیک به وجود بیاید، اینستاگرام تیک آبی را در نظر گرفته است.

با این اوصاف مشخص شد که تیک آبی ( Verified badge ) مشخص می کند که پیج مربوطه، متعلق به صاحب واقعی آن است.

پس در هر پیجی که این تیک را مشاهده کردید، می توان به کسب و کار مربوطه اعتماد کرد. توصیه می شود که اگر در اینستاگرام کسب و کاری دارید، برای جلب اعتماد مردم حتما نسبت به دریافت تیک ابی اینستاگرام اقدام کنید.

چه پیج هایی تیک آبی میگیرند؟
چه پیج هایی تیک آبی میگیرند؟

اینستاگرام تیک آبی را به چه پیج هایی خواهد داد؟

الگوریتم اینستاگرام برای دادن تیک آبی چندان واضح نیست زیرا به گفته اینستاگرام فقط افراد مشهور، نهادهای عمومی مانند هلال احمر و برندهای معتبر توانایی دریافت تیک آبی را دارند، در حالیکه مشاهده برخی از پیج ها نشان می دهد که افراد عادی نیز این تیک را دریافت کرده اند و در هیچ کدام از دسته های گفته شده جای ندارند.

اگر شما می خواهید این تیک را دریافت کنید، می توانید درخواست آن را بدهید و یا برای خرید تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید. برای پیج خود حتما موارد زیر را انجام دهید.

  1. پیج و اکانت شما تنها معرفی کننده شما باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازید.
  2. اطلاعاتی که در پیج وارد می کنید، کاملا مطابق با شما باشد و از ورود و ثبت اطلاعات بی مورد و دروغ خودداری کنید.
  3. در پیج خود چند پست را منتشر کنید تا نشان دهد که شما در اینستاگرام فعالیت دارید.

چگونه از اینستاگرام تیک آبی را دریافت کنیم؟

اگر قصد دریافت تیک ابی رایگان اینستاگرام را دارید، حتما موارد زیر را در پیج خود بررسی کنید.

تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.
تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.
  • تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

داشتن فالوورهای زیاد می تواند راه را برای دریافت تیک آبی ایسنتاگرام هموار کند، اگر چه برخی از پیج ها نیز با داشتن تعداد پایین فالوور باز هم موفق به کسب و دریافت تیک آبی اینستا شده اند. از فالوورهای فیک استفاده نکنید زیرا تیک ابی به شما تعلق نخواهد گرفت.

پست ها را با هشتگ های مناسب به اشتراک بگذارید
  • پست ها را با هشتگ های مناسب به اشتراک بگذارید.

هشتگ های مناسب می توانند پست شما را بهتر نشان دهند و لایک و بازدید بیشتری را دریافت کنید که در گرفتن تیک آبی کمک می کند.

 

  • محتواهای مناسب و جذاب را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید.

محتواهای شما باید منحصر به فرد باشند به صورتیکه کاربران دسترسی راحتی به شما داشته باشند. این امر سبب می شود که تعامل در پیج شما بالاتر برود و اینستاگرام پیج شما را رسمی بداند.

ساخت پیج فیک برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

 

  • پیج هایی فیک با نام پیج خود بسازید.

این روش زمانی کارایی دارد که موارد قبلی را انجام داده باشید و با درست کردن پیج هایی فیک، می توانید اینستاگرام را مجاب کنید که به شما تیک آبی بدهد. البته از طریق گوشی ها و اینترنت های مختلف باید این کار را انجام دهید.

مواردی چون رعایت اخلاق و ادب، دریافت کامنت از افراد مشهور و … می تواند به دریافت تیک آبی منجر شود.

مراحل درخواست تیک آبی از اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه، باید درخواست خود را برای اینستاگرام ارسال کنید و منتظر پاسخ این نرم افزار باشید که در صورت تایید شدن می توانید این تیک رسمیت را دریافت کنید. مراحل انجام این کار به صورت زیر است.

  • به پیجی که قصد دریافت تیک آبی را برای آن دارید، وارد شوید و به پروفایل دسترسی پیدا کنید.
  • در پروفایل پیج روی سه خطی که در بالای صفحه به چشم می آید، ضربه بزنید.
  • در صفحه باز شده، تنظیمات یا همان setting را انتخاب کنید
  • حال باید گزینه account را لمس کنید.
  • در این مرحله گزینه request verification را انتخاب نمایید. البته در زبان فارسی باید گزینه راستی آزمایی را انتخاب کنید.
  • حال یک فرم به نمایش گذاشته می شود که با پر کردن اطلاعات آن، باید درخواست خود را برای دریافت تیک آبی ارسال کنید. در کادر های نشان داده شده اطلاعات زیر را وارد کنید.
  • Full name: برای پیج های شخصی باید اطلاعات شخص به طور کامل وارد شود و اگر تجاری است، باید نام فردی که حساب را مدیریت می کند، وارد شود.
  • Known as: این بخش باید با نامی که افراد فعال در اینستاگرام شما شناخته اند، پر شود.
  • Category: در این کادر نام فعالیت خود را وارد کنید.
  • Please attach photo: این کادر برای تایید هویت شماست و باید یک عکس از کارت شناسایی خود ارسال کنید.

 

انجام مراحل فوق می تواند ایموجی تیک آبی را به پیج شما اضافه کند، اما این امر کاملا بستگی به تایید اینستاگرام دارد و حتی با انجام این موارد نیز ممکن است، اینستاگرام تیک ابی را به شما ندهد.

 

جمع بندی

اعتبار و رسمیت برای یک پیج در اینستاگرام به کمک تیک آبی نمایان تر می شود که گرفتن این تیک در پروفایل، دشواری های خاص خود را دارد. انجام مراحل و مواردی می تواند در این راه کمک کننده باشد، اما حتمی نیست و بستگی به اینستاگرام دارد که پیج و هویت شما را چگونه بررسی می کند.

اینستاگرام تیک آبی را برای عده خاصی در نظر گرفته است، اما افراد عادی نیز با انجام مواردی می توانند برای دریافت این تیک اقدام کنند که در این مقاله به آن ها اشاره شد.

3.6/5 - (5 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.