افزايش بازديد اينستاگرام

افرادی که به فکر افزایش درآمد از طریق پیج اینستاگرام هستند، باید مخاطبان خود را تا حد ممکن افزایش دهند.

افزایش بازدید اینستاگرام رابطه مستقیمی با افزایش فروش شما دارد. اگر از صاحبان پیج کسب و کار در اینستاگرام هستید باید روش های بالا بردن بازدید پیج را فرا بگیرید تا از این طریق به افزایش درآمد برسید.

برخی از افراد قصد دارند با راه‌ کارهای طبیعی همچون انتشار پست و محتوا، استوری، هشتگ گذاری و…  بازدیدها را افزایش دهند و برخی نیز برای این کار حاضرند هزینه کنند. در هر صورت شما هم به طور رایگان و هم غیر رایگان می توانید بازدید پیج یا پست اينستاگرام خود را افزایش دهید.

افزايش بازديد پست اينستاگرام

اگر با ترفندها و راهکارهای افزایش بازدید اینستاگرام آشنا باشید، به راحتی می توانید بازدید پیج خود را افزایش دهید. امروزه اغلب افراد به دنبال یافتن راهی میانبر برای بالا بردن بازدید پست و استوری هستند. ما در اینجا چند راه‌ کار حرفه ای برای این کار ارائه می دهیم.

۱: بهینه سازی پروفایل

پروفایل شما همانند ویترین یک مغازه است. به نظر ما ابتدایی ترین کاری که شما باید انجام دهید این است که پروفایل خود را بروزرسانی کنید.

امروزه اغلب افراد به بخش ظاهری پیج اهمیت می دهند از این رو جهت جلب توجه مخاطبان سعی کنید از روش های خلاقانه برای پروفایل خود استفاده کنید.

پروفایل شما در اینستاگرام شامل عکس، نام و نام کاربری، بیوگرافی و…  است. در ابتدا سعی کنید یک عکس مناسب برای پروفایل انتخاب کنید.

برای این کار می توانید از لوگوهای متناسب با کسب و کار خود استفاده کنید. پیشنهاد ما این است اگر بودجه کافی دارید یک لوگوی حرفه ای سفارش دهید.

به جز انتخاب نام کاربری مناسب و کوتاه، سعی کنید در نوشتن نام پیج از بویل استفاده کنید تا به خوبی دیده شود.

در بخش بیوگرافی پروفایل شما می توانید 150 کاراکتر تایپ کنید. در این بخش سعی کنید از جملات کوتاه و بسیار مفید استفاده کنید.

لازم به ذکر است برای افزایش بازدید پروفایل می توانید در بخش بیوگرافی از هشتگ و ایموجی نیز استفاده کنید.

۲: حذف فالوورهای غیر واقعی

یکی از راه های افزایش بازدید اینستاگرام حذف فالوورهای فیک است. برخی از پیج ها اقدام به خرید فالوورهای فیک می کنند که در نهایت باعث نابودی پیج می شوند. فالوورهای غیر واقعی تعامل پیج را کاهش می دهند و از طرف دیگر هرگز وارد اکسپلور نخواهید شد.

در لیست فالوورها به دنبال شناسایی فالوورهای فیک باشید و یک به یک آنها را حذف کنید.

سایت افزایش بازدید پست های اینستاگرام

۳: زمان مناسب برای انتشار پست را پیدا کنید

یکی از راه های موثر در زمینه افزایش بازدید اینستاگرام، یافتن بهترین زمان برای انتشار پست هاست. اگر زمانی اقدام به انتشار پست کنید که مخاطبانتان آنلاین هستند، قطعا بازدید آن تا حد چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد.

سایت هایی وجود دارند که شما می توانید از آن طریق اینگیجمنت پیج را به دست آورده و بهترین زمان برای انتشار پست را انتخاب کنید.

۴: از قابلیت پست مشترک بهره ببرید

اینستاگرام دارای قابلیتی است که با نام Instagram Collabs شناخته می شود. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد که بتواند یک پست را در یک پیج دیگر به صورت همزمان منتشر کند.

با این کار مخاطبان هر دو پیج از پست شما بازدید می کنند. اگر از چند پیج مشابه بهره می برید، بهتر است برای افزایش بازدید اینستاگرام از قابلیت پست مشترک استفاده کنید.

۵: استفاده از ربات اینستاگرام

یک راهکار عالی برای افزايش بازديد اينستاگرام استفاده از ربات است. ربات های مختلفی برای این شبکه مجازی طراحی شده اند که امکاناتی همچون فالو کردن خودکار، کامنت خودکار و لایک خودکار انجام می دهند.

استفاده از ربات به منظور هدفمند سازی بازدید نیز انجام می شود و بسیار کارآمد می باشد.

۶: تبلیغات پیج را فراموش نکنید

یکی از راه های پیشرفت پیج کسب و کار، تبلیغات درست و البته هدفمند است. انجام تبلیغ به منظور افزايش بازديد اينستاگرام بوده و بازدهی بالایی دارد.

روش های دیگری برای افزایش بازدید اینستاگرام وجود دارد که به طور خلاصه چند مورد از آنها را نام می بریم.

  • برگزاری مسابقات
  • استفاده از تگ لوکیشن
  • تعامل با همکاران
  • برقراری ارتباط با فالوورها
  • استفاده از هشتگ های مناسب و غیر تکراری
  • بهبود کپشن ها
  • استفاده از عنوان خوب و جذاب برای پست ها
افزایش ویو اینستاگرام

افزایش ویو اینستاگرام

امروزه افراد زیادی بخشی از زندگی روزمره خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. در این میان پیج هایی زیادی نیز وجود دارند که به خدمات دهی و یا معرفی محصولات می پردازند.

پیج های مرتبط با کسب و کار با افزایش بازدید ویو از پست و استوری ها می توانند به درآمد مطلوب برسند.

یکی از بهترین راه های جذب فالوورهای جدید، افزایش ویو اینستاگرام بوده و شما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

بخش بزرگی از افزايش بازديد اينستاگرام به ویو آن مرتبط می شود. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که ویو چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم به تعداد دفعاتی که پیج شما در شبکه مجازی اینستاگرام دیده می شود ویو گفته می شود.

با افزایش ویو، فالوورهای بیشتری جذب می کنید و در نتیجه فروش بالاتری نیز خواهید داشت.

افزایش ویو پست اینستاگرام

افزایش ویو پست اینستاگرام

تمامی کسب و کارها به دنبال یافتن راهی برای افزایش ویو پیج خود هستند. لازم به ذکر است اگر در اینستاگرام پروسه برند سازی به شکل صحیحی انجام گیرد، می توان در مدت زمان کوتاهی به شهرت رسید و در نهایت سود بیشتری از این شبکه مجازی کسب کرد.

روش‌هایی برای افزایش ویو پست اینستاگرام:

  • علاوه بر تصاویر، از محتوای ویدیویی برای انتشار استفاده کنید.
  • لینک پیج اینستاگرام را در سایر شبکه های مجازی قرار دهید.
  • کیفیت پست ها را افزایش داده و آن را تبلیغ کنید.
  • از تگ کردن و هشتگ گذاری مفید غافل نشوید.
  • علاوه بر پست، از استوری نیز استفاده کنید.
  • رفتار حرفه ای داشته باشید.

همانطور که مطلع هستید با تغییر برخی از الگوریتم‌ های اینستاگرام، پست ها بر اساس علاقه مندی کاربر در اکسپلور نمایش داده می شود. بنابراین شما باید در تلاش باشید تا با بازدید بالای پست به اکسپلور راه یابید.

افزایش بازدید اینستاگرام با روش های نه چندان پیچیده امکان پذیر بوده و شما اگر دارای یک پیج کسب و کار هستید، حتما به فکر افزایش بازدید و افزایش فالوورها باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.