برنامه کپی کامنت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که امکانات بالایی را در بخش های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد.

با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت اينستاگرام، نقص هایی نیز در اپلیکیشن مشاهده می شود که یکی از آنها عدم امکان کپی کردن متن است.

برای این کار باید از برنامه کپی کامنت اینستاگرام استفاده کرد اما چطور؟

 ما در این مقاله سعی می کنیم بهترین راهکارها جهت کپی کردن کامنت ها اینستاگرام را در اختیارتان قرار دهیم.

دانلود کامنت های اینستاگرام

برنامه کپی کامنت اینستاگرام همانطور که از نام آن نیز پیداست امکان کپی کردن متون را به کاربران می دهد.

برای این کار شما باید اپ Universal Copy را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

برنامه فوق این امکان را به کاربران می دهد که تمامی متون در بخش های مختلف اینستاگرام را کپی کرده و در بخش های دیگر استفاده کنید.

برنامه کپی کامنت اینستاگرام بسیار متنوع می باشد اما Universal Copy بخاطر رابط کاربری آسانی که داشته بیشترین محبوبیت در میان کاربران اندرویدی را دارد.

در قدم اول شما باید برنامه فوق را از فروشگاه گوگل پلی دانلود، نصب و اجرا نمایید. بعد از اجرا درخواست دسترسی هایی داده می شود که باید همه آنها را تایید کنید.

بعد از اتمام نصب Universal Copy، وارد برنامه اينستاگرام شده و پستی که می خواهید از متن آن کپی بگیرید را انتخاب کنید، بعد از آن از بخش نوار اعلانات بر روی برنامه کلیک کرده و متن مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت کپی کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

برنامه کپی کامنت اینستاگرام برای ایفون

كپی كردن كامنت اينستاگرام

به جز برنامه کپی کامنت اینستاگرام، روش های دیگری برای این کار وجود دارد که یکی از مطمئن ترین آنها استفاده از وب سایت اینستاگرام یعنی instagram.com است.

با ورود به سایت اینستاگرام، باید اطلاعات کاربری خود را وارد کرده تا بتوانید از نسخه وب استفاده کنید.

در نسخه وب امکان کپی کردن هر نوع پست و متنی وجود دارد. کافیست پست مورد نظر خود را انتخاب و با کشیدن موس فرآیند کپی را انجام دهید.

کپی متن از اینستاگرام اندروید

کپی متن اینستاگرام با استفاده از اپ های جانبی

شما کاربران عزیز برای کپی کردن متون در اینستاگرام، علاوه بر استفاده از برنامه کپی کامنت اینستاگرام و یا مراجعه به وبسایت، از برنامه های جانبی نیز می توانید استفاده کنید. اپلیکیشن هایی همچون OGinstagram، OGInstagram و… امکانات بیشتری در مقایسه با نسخه رسمی اینستاگرام دارند.

البته ما روش استفاده از نسخه های غیر رسمی را پیشنهاد نمی کنیم زیرا امنیت اکانت کاهش پیدا می کند اما در مواقع لزوم می توانید یکی از این برنامه ها را بر روی دستگاه خود نصب کرده و پروسه کپی را تکمیل نمایید.

روش های زیادی برای کپی کردن پست و حتی استوری وجود دارد که به انتخاب خود می توانید هر کدام از آنها استفاده کنید. اگر از کاربران اندرویدی هستید، پیشنهاد ما استفاده از اپ Universal Copy است اما اگر قصد کپی کردن متن در نسخه وب سایت را دارید، این امکان برای شما فراهم شده است.

شما به راحتی با مرورگر کروم در گوشی همراه یا کامپیوتر وارد حساب کاربری اينستاگرام شده و کپی را انجام می دهید.

برنامه کپی کامنت اینستاگرام با نسخه های گوناگونی طراحی شده و به همین جهت بهتر است برای دانلود آن مطابق با نسخه اندروید و گوشی همراه، از طریق فروشگاه گوگل پلی اقدام کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.