بهترین پیج های اینستاگرام ایران

کاربران اینستاگرامی در اینستاگرام صفحات مورد علاقه ی خود را دنبال می کنند.

علایق کاربران می تواند در زمینه ی مختلفی چون آشپزی و غذا، روانشناسی و بهبود فردی، طنز و موضوعات سرگرمی، حقایق علمی، طبیعت و اسرار ماورالطبیعه و سایر زمینه ها باشد.

توجه داشته باشید که در این نوشته به صفحات افراد معروف و سلبریتی ها نمی پردازیم.

در هر یک از این زمینه ها پیج هایی وجود دارند که از باقی پیج ها جذابترند این صفحات به دلیل همین جذابیت فالوورهای بالایی دارند.

در این پست می خواهیم با چند دسته بندی عمده بهترین پیج های اینستاگرام ایران را به شما معرفی کنیم.ما جهت معرفی بهترین پیج های اینستاگرام ایران چند دسته بندی در نظر گرفته ایم که به شرح زیر است:

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه خبری

آدرس پیج : akharinkhabar@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

یکی از بهترین پیج های خبری اینستاگرام، پایگاه خبری آخرین خبر است.

این پیج خبری بالای 1 میلیون فالوور دارد و جز پرمخاطب ترین و بهترین کانال خبری ایران، به حساب می آید.

این پیج تمام حوزه های خبری را پوشش می دهد و حتی در بخشی به عنوان ویژه ها به نقد و بررسی برخی مسائل پربازدید و پرحاشیه ایران و جهان، بپردازد .

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی سرگرمی، طنز و فان

آدرس پیج : hassan_reyvandi@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

حسن ریوندی، کمدین معروف ایران است که در 1 فروردین سال 1355 در سبزوار به دنیا آمد. این کمدین در ابتدا کار خود را از تقلید صدا شخصیت های معروف شروع کرد و برای اولین بار در سال 1392 کنسرت خنده خود را در برج میلاد برگزار کرد.

پست های اینستاگرام او ترکیبی از کلیپ های خنده دار کنسرتش و کلیپ های کمدی که توسط خودش ساخته شده است می باشد. این پست ها به طور معمول بالای 4 میلیون بار بازدید دارند.

حسن ریوندی یکی از شخصیت هایی است که بالاترین درآمد از اینستاگرام را دارد. او تا به الآن 788 پست در اینستاگرام منتشر کرده است و پست های او به طور متوسط 630 هزار بار لایک می خورد که بالاترین میزان لایک در بین پست های او مربوط به یکی از کلیپ هایش در کنسرت است که در آن به موضوع همه پدر و مادرهای ایرانی فکر می‌کنند فرزندشان از همان نوزادی خیلی باهوش اشاره دارد که این پست 837هزار لایک دارد.

آدرس پیج : تکست کلاب (Textclub)@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

یکی از بهترین پیج ها در زمینه سرگرمی تکست کلاب می باشد. این پیج به صورت خصوصی یا private است و برای دیدن پست های آن باید ابتدا درخواست بگذارید.

این پیج در طول روز پست های زیادی با موضوعات متنوع و سرگرم کننده به همراه تبلیغات برای برندهای گوناگون منتشر می کند از این رو صفحه فعالی به شمار می آید.

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه ی دلنوشته و عکس نوشته

آدرس پیج : zhuaan@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

در اینستاگرام فارسی کمتر کسی وجود دارد که به نوعی با عکس نوشته های ژوان برخوردی نداشته باشد.

این سبک از تولید محتوا توسط صفحات زیادی در حال حاضر انجام می شود. ژوان در مورد مسائلی عکس نوشته تولید می کند که به روزمره ی زندگی افراد ارتباط زیادی دارد. این ارتباط به همراه تصاویر جذاب گرافیکی که اختصاصی طراحی می شوند باعث شده تا تعامل در صفحه ی ژوان بسیار بالا باشد. 

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه ی حقایق علمی

آدرس پیج : whats.fact@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

این پیج به زبان طنز حقایقی عجیب را بیان می کند.

واتس فکت در میان بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی در زمینه ی حقایق و رموز پنهان به نسبت فعالیت خوبی دارد. موضوع پست های این پیج معمولا پربازدید و جالب هستند، به همین علت نرخ تعامل در این پیج بسیار بالا است. 

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه پزشکی

آدرس پیج : majaleye_pezeshki@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

هدف این پیج  گردآوری راهکارها و روش‌های درمانی ، بیان نکات بهداشتی، راز سلامتی و ترویج سلامت، ارائه پست های مفید و آموزنده در حوزه پزشکی است .

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی کتاب و کتابخوانی

آدرس پیج : ketab_am@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

پیج ketab_am به جرئت از بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی است. ساز و کار این صفحه بسیار ساده است و موضوعات آن غالبا اجتماعی هستند.

شاید نام این پیج این تصور را ایجاد کند که موضوعات پست های آن در محور کتاب هاست اما اینطور نیست. این پیج برای کسانی که به مطالعه علاقمند هستند بسیار جذاب است و در بستر استوری آن خوانش شعر،‌معرفی کتاب و فعالیت های جالب ادبی هم انجام می شود. 

آدرس پیج :  ketabekooleposhti@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

این پیج یک پیج کتابخوانی به تمام معناست. در این پیج می توانید معرفی کتاب، تازه های نشر و بریده ی کتاب ها را مشاهده کنید. 

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه ی فیلم و سریال

آدرس پیج : film_bazzan@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

این پیج در زمینه ی معرفی فیلم های روز دنیا با روشی علمی فعالیت دارد و یکی از بهترین پیج های اینستاگرام فارسی است.

در واقع پست های این پیج فقط به معرفی فیلم اختصاص ندارد بلکه ارائه ی اخباری از دنیای فیلم ها نیز در راس پست های این صفحه است.

به نظر می رسد این پیج بتواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد به همین علت نرخ تعامل در این صفحه در سطح خوبی قرار دارد. 

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی طبیعیت و حیوانات

آدرس پیج : pandapry@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

پانداپرای یک پیج با ویدئوهایی جالب از دنیای حیوانات است.

تعداد بازدید از ویدئوهای این پیج بالاست و نرخ تعامل برای ویدیوهای جذاب آن تقریبا بالاست. احتمالا مخاطبان این پیج از دوست داران حیوانات هستند .

آدرس پیج : zoo.clip@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

این پیج همانطور که از نامش مشخص است یک پیج خوب در زمینه ی حیات وحش می باشد. در این پیج ویدیو های زیادی از حیات حیوانات وجود دارد اما به لطافت کلیپ های پیج پانداپرای نیستند.

با این حال این نوع از محتوا نیز طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شده میزان بازدید از ویدیوهای این پیج بالا باشد. زوکلیپ جز کوشاترین پیج های اینستاگرامی در زمینه ی طبیعت و حیات حیوانات است.

بهترین پیج اینستاگرام در زمینه ی روانشناسی و بهبود فردی

آدرس پیج : dr_anusheh@

بهترین پیج های اینستاگرام ایران

نام آشنای دنیای روانشناسی و مشاوره ی خانواده دکتر انوشه است.

صفحه ای که در این مورد معرفی کرده ایم، فن پیج ایشان است و با این حال تعامل خوبی در بین پست های آن دیده می شود.  پیج های زیادی در اینستاگرام تحت عنوان فن پیج یا صفحه ی طرفداران دکتر انوشه وجود دارد که تقریبا تعامل در مه این پیج ها بالاست. 

سخن آخر

در این مقاله به معرفی صفحه هایی می پردازیم که از محبوبیت بیشتری در بین کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام برخوردار بوده و دنبال کننده های زیادی دارند میزان بازدید آنها نسبت به سایر پیج های اینستاگرام بالاتر است.

ما سعی کردیم برای هر دسته بندی حداقل یک پیج بسیار خوب معرفی کنیم. امیدواریم که این مقاله بریتان مفید بوده باشد .

3.3/5 - (10 امتیاز)
2 نظرات
  1. سجاد می‌گوید:

    پیجای خوبی بودن

  2. اکبر می‌گوید:

    سلام ودرود توصیه می کنم پیج عجیب ،علمی وترسناک theory.ct که واقعا جالب وهیجانی هست ومحل تبلیغ عالی وپر بازده هست را تجربه کنید به دیگران هم پیشنهاد بفرمایید. شاد .تندرست وثروتمند باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.