بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

اینستاگرام پربازدیدترین بستر برای تبلیغات می باشد. برای تبلیغات در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که هر کدام تاثیر خاصی بر کسب و کار شما می گذارد.

در این مقاله ما بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را معرفی خواهیم کرد.

یکی از روش های پربازده استفاده از پیج های تبلیغاتی در اینستاگرام است. شما با تبلیغ در اینستاگرام می توانید محصول و خدمات خود را معرفی کنید و از این طریق مشتریان زیادی را جذب نمایید و به بالا بردن فالوور و برندسازی خود کمک نمایید.

جهت خرید روی عکس کلیک کنید

تبلیغات در اینستاگرام از جذاب ترین و موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است تعداد زیادی از برندها از همین راه توانسته اند جایگاه بالایی در بین کاربران پیدا کنند.

اگر شما هم مانند هزاران کسب و کارهای اینستاگرامی به دنبال افزایش فروش، رشد و پیشرفت در پیجتان هستید و قصد دارید در این راستا سفارش تبلیغات اینستاگرامی بدهید اما نمی دانید چگونه بهترین پیج برای تبلیغات را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

 

ما در این مقاله کمکتان می کنیم تا بهترین پیج را برای تبلیغات کسب و کارتان را شناسایی کنید و با بالا بردن فالوور و مشتری از راه تبلیغات را تجربه نمایید. همان طور که مطلع هستید هر پیجی نمی تواند برای تبلیغات شما مناسب باشد.

پس اگر می خواهید بدانید که چه طور می توانید یک پیج مناسب برای تبلیغات کسب و کارتان انتخاب کنید بخش زیر را مطالعه کنید.

ما در ادامه راه های شناسایی بهترین پیج جهت تبلیغات را گام به گام به شما آموزش می دهیم و تعدادی از بهترین پیج های تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم بهترین پیج ها جهت تبلیغات از میان چندین پیج محبوب پس از آنالیز پیج ها انتخاب شده اند. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چگونه بهترین پیج را برای تبلیغات در اینستاگرام بشناسم؟

پیجی که انتخاب می کنید تا شما را تبلیغ کند، نقش موثری در تبلیغات شما دارد و اگر انتخاب پیج برای تبلیغات به درستی صورت گیرد، تبلیغات شما پربازده خواهد بود و برایتان موفقیت و بالابردن درآمد را به همراه خواهد داشت اما اگر پیجی که انتخاب می کنید مناسب نباشد شما هزینه ای را از دست می دهید بدون آنکه چیزی به دست آورده باشید.

پس موارد زیر را به خاطر بسپارید تا در انتخاب پیج مناسب جهت تبلیغات از آن استفاده کنید.

1- تناسب موضوع پیج با تبلیغات شما.

اگر می خواهید از تبلیغات خود در پیج های تبلیغاتی نتیجه بگیرید باید حتما به موضوع شغلتان و پیجی که انتخاب می کنید دقت نمایید.

تصور کنید که شما برای رستوران خود از پیج فروش پوشاک استفاده کنید بنظر خودتان این تبلیغ چقدر بازدهی دارد؟ اما اگر همین تبلیغ را در پیج فروش محصولات غذایی تبلیغ کنید بازدهی بهتری خواهد داشت .

برای انتخاب پیج تبلیغاتی به موارد زیر توجه کنید:

  • بررسی اولیه پیج: از نظر بیوگرافی و پروفایل که آیا با صنعت شما ارتباط دارد یا خیر؟
  • بررسی آمار پیج: بررسی تناسب لایک ها و فالوورها
  • تحلیل و آنالیز پست ها: کیفیت پست ها از نظر محتوا خوب است یا خیر
  • تبلغات قبلی پیج بررسی شود: واکنش کاربران را در تبلیغات قبلی که توسط پیج صورت گرفته بررسی کنید

2- تبلیغ در پست یا استوری

یکی دیگر از سوالات متداول افرادی که به دنبال تبلیغات هستند، مکان تبلیغ است.

در پاسخ باید بگویم این موضوع به نوع کسب و کار و بودجه در نظر گرفته شما بستگی دارد. اما به عنوان مثال اگر دارای پیج اینستاگرامی هستید و می خواهید افراد را به پیج خود ارجاع دهید، بهترین انتخاب استوری کردن است.

اما اگر می خواهید بیشتر در اینستاگرام دیده شوید می توانید از انتشار پست برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنید.

3-محتوای تبلیغات

یکی از رموز دیده شدن هر تبلیغ، محتوای آن است.

به طور کلی محتوا، پیامی است که باید به مخاطب به طور صحیح القا شود. این محتوا می تواند، متن، تصویر، پادکست و یا ویدئو باشد. اما انتخاب محتوای مناسب بیشتر به نوع کسب و کار و استراتژی مدنظر شما بستگی دارد.

4-هدف گذاری و برنامه ریزی برای تبلیغات

تنها در نظر گرفتن هزینه، برای تولید محتوا و انتشار آن کافی نیست. بلکه باید قبل از هر اقدامی ابتدا برنامه ریزی و هدف داشته باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه را دریافت کنید.

اگر هدف شما، افزایش فالوور است که با تبلیغ به صورت پست و خرید فالوور می توانید اقدام کنید. اما اگر به دنبال بالا بردن ترافیک سایت هستید تبلیغ در استوری ها را امتحان کنید.

معرفی بهترین پیج‌های تبلیغات در اینستاگرام

در ادامه به معرفی بهترین پیج های تبلیغاتی در حوزه های مختلف می پردازیم .شما در انتخاب پیج ها آزادی عمل دارید و میتوانید بسته به کیفیت، هزینه و موضوع… پیجی را متناسب با حیطه فعالیت خود انتخاب کنید.

در زمینه ی دلنوشته و عکس نوشته

آدرس پیج : zheen_magazine@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغژین یک پیج هنری است که برای تبلیغات هر پیج یک پوستر طراحی می کند که با سایر پست های درون پیجش هارمونی دارد. و چون به مسائل روزمره و اجتماعی با زبانی عامیانه و جذاب پرداخته است میزان تعامل در پیجش بالاست. 

آدرس پیج : zhuaan@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغاین پیج به صورت عکس نوشته محتوا تولید می کند عکس نوشته های ژوان در مورد مسائلی است که مرتبط با زندگی روزمره افراد می باشد.

این ارتباط به همراه عکس های جذاب گرافیکی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند تعامل را در صفحه ژوان بسیار بالا برده است. در موضوع تبلیغات نیز ژوان بسیار فعال است و قیمت تبلیغات آن مناسب می باشد.

ژوان در بحث تبلیغات برندها بسیار خلاقانه عمل می کند به این صورت که پست تبلیغاتی برند شما نیز به صورت هماهنگ با دیگر پست های پیج به طور اختصاصی طراحی می شود.

در زمینه ی حقایق علمی

آدرس پیج : whats.fact@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغواتس فکت به زبان طنز حقایقی جالب را بازگو می کند. واتس فکت در بین پیج های اینستاگرام ایرانی فعالیت خوبی در زمینه ی حقایق و اسرار پنهان دارد.

پست هایی که واتس فکت منتشر می کند معمولا جالب و جنجالی هستند، به همین دلیل میزان تعامل در این پیج بسیار بالا می باشد. در واتس فکت تبلیغات از نوع پست و استوری و پست های دائمی منتشر می شود. همانند دیگر صفحات میزان اثر بخشی این تبلیغات با جذاب بودن محتوای تبلیغاتی شما رابطه مستقیم دارد.

آدرس پیج : danestani_rooz@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغپیج دانستنی روز در موضوع تبلیغات و منتشر کردن پست های گوناگون بسیار فعال است.در این پیج میزان تعامل با توجه به تعداد فالورهایی که دارد بالاست.

برخلاف اسم پیج موضوعات آن چندان به رموز ماوراطبیعه مربوط نیست و می توان آن را جز دسته ی فان و سرگرمی قرار داد. با اینهمه، اثر بخش بودن تبلیغات شما در این پیج ارتباط مستقیمی به جذابیت بنر یا محتوای تبلیغاتی شما دارد.

در زمینه ی سرگرمی و طنز

آدرس پیج : che.jaleeb@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغاین پیج منبعی برای دیدن کلیپ های سرگرمی و فان در زمینه های مختلف است.در پیج چه جالب، نرخ مشارکت بالاست و از تم مشابهی برای پست هایش استفاده می کند.

مانند پیج های دیگر از این دست، چه جالب نیز روزانه تعداد زیادی پست به اشتراک می گذارند که در این میان تعدادی از پست ها به تبلیغات برندها اختصاص دارد.

در زمینه ی گردشگری

آدرس پیج : gitanema@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغمحتوا این پیج درباره سفر و جاذبه های گردشگری است و به معرفی کشورها، شهرها و نقاط دیدنی ایران و جهان می پردازد. میزان تعامل در این پیج در سطح خوبی قرار دارد.

این پیج ازلحاظ تبلیغات مانند پیج های مشابه فعال است. در صورتیکه بتوانید محتوای جذاب و سرگرم کننده ای برای تبلیغات خود داشته باشید،گیتانما به دیده شدن کسب و کار شما کمک زیادی می کند.

آدرس پیج : eshghesafar@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغاین یکی از جذاب ترین پیج های گردشگری است که به معرفی زیباترین نقاط گردشگری ایران وجهان می پردازد و همچنین بهترین رستوران ها، هتل ها و اقامتگاهها را نیز معرفی می کند . 

در زمینه ی آشپزی

آدرس پیج : yekchef@

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغاین پیج در مقایسه با سایر صفحات اینستاگرامی که در زمینه ی آشپزی فعالیت دارند جز صفحاتی است که نرخ تعامل در آن بالاست. تمامی پست هایی که در این پیج منتشر شده از صفحات آشپزی معروف دنیا برداشته شده است.

چیزی که باعث خاص شدن این پیج می شود، دوبله ی این ویدئوها با چاشنی طنز و صداگذاری های جالب است. همین موضوع باعث افزایش تعامل کاربران با این پست هاست.

در واقع کاربران ایرانی به صورت رایگان گنجینه ای از دستور پخت های فارسی را در اختیار دارند. تبلیغات در این پیج همانند سایر صفحات است.

سخن آخر

به طور کلی هر شغلی برای مراحل مختلف فعالیت هایش، نیاز به تبلیغات در بسترهای مختلف دارد.

یکی از پر بازده ترین بسترهای تبلیغات در ایران اینستاگرام است که مورد توجه خیلی از برندها قرار گرفته است. یکی از روش هایی که اگر درست اجرا شود به افزایش فالوور کمک زیادی می کند تبلیغ موثر در پیج های تبلیغاتی است.

اما از شرایط اصلی برای موفقیت یک تبلیغ در اینستاگرام، انتخاب پیج هدف مناسب و تولید محتوای اثر بخش است.

پس قبل از هر اقدامی بهتر است ابتدا اهداف تبلیغات خود را مشخص کنید و با مشورت با افراد متخصص بهترین تصمیم  گیری را اتخاذ نمایید. 

5/5 - (2 امتیاز)
7 نظرات
  1. محسن اسفندیاری می‌گوید:

    پیج mashinagahi
    و پبج sport_cars_iran
    در زمینه خودرو پیج های خوبی هستند

  2. tooo_know می‌گوید:

    پیج tooo_know هم مطالب جالبی منتشر میکنه
    یه سر بزنید

  3. کاوه می‌گوید:

    اسم پیج های تبلیغاتی اینستاگرام خوبی بود

  4. امیر می‌گوید:

    خیلی ممنون بابات معرفی

  5. میلاد می‌گوید:

    سلام وقت بخیر ممنون از مطالب ارزشمندتون.کدوم یک از روش های تبلیغی بالاترین بازخورد رو دارن؟

    1. Siyavashps می‌گوید:

      خواهش میکنم دوست عزیز
      تبلیغ در پیج های معروف

  6. گیسو می‌گوید:

    پیج اگر مرتبط با موضوع پیج باشه واسه تبلیغ بهتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.