دانلود استوری اینستاگرام | چگونه استوری دیگران را استوری کنیم؟

استفاده از اینستاگرام بسیار ساده به نظر می‌رسد. اما هنگامی که قصد دانلود استوری اینستاگرام رو دارید، همه چیز کمی دشوار میشود.

به‌ عنوان ‌مثال دوست شما ویدئویی را در استوری خود به اشتراک می‌گذارد – شاید حتی این ویدئو، در واقع ویدئویی از خود شما باشد– شما ویدئو داخل استوری را مشاهده کرده و تصمیم می‌گیرید آن را دانلود کنید.

ولی هیچ گزینه‌ای در خود برنامه برای دانلود استوری اینستاگرام در گوشی یا گالری وجود ندارد! آیا این به این معناست که دانلود استوری امری غیرممکن است؟

خوشبختانه برنامه‌های دیگر هستند تا به شما کمک کنند یک فیلم یا عکس را برای در گوشی خود ذخیره کنید و سپس آن را دوباره استوری کنید.

در ادامه مقاله  از سایت پارس اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود استوری می‌پردازیم.

آموزش دانلود استوری از طریق Story Saver

تعداد زیادی از خدمات شخص ثالث– برنامه، وب‌سایت، ربات و غیره – وجود دارد که به شما کمک می‌کند یک استوری را در گوشی خودتان ذخیره کنید، در این راهنما، ما به شما دو روش برای دانلود استوری کاربران اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

در روش اول با استفاده از مرورگر می‌توانید استوری‌ها را ذخیره کنید، در روش دوم نیز با دانلود برنامه‌های مختلف امکان دانلود سریع استوری‌ها فراهم آورده شده است.

دانلود کردن استوری با برنامه Story Saver

در این بخش دانلود استوری با استفاده از برنامه  Save Story آموزش داده شده است.

  1. به فروشگاه Play بروید.دانلود استوری اینستاگرام
  2. Save Story را دانلود کنید. نسخه اندروید
  3. برنامه را بازکرده و از داخل برنامه وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.دانلود استوری اینستاگرام
  4. همه استوری‌های دنبال‌کنندگان خود را در صفحه اصلی Story Saver خود بررسی کنید یا نام کاربری موردنظر را جستجو کنید تا پروفایلش را پیدا کنید.دانلود استوری اینستاگرام
  5. به‌سادگی عکس موردنظر یا ویدئوی موردنظر خود را انتخاب کرده و گزینه save را بزنید.دانلود استوری اینستاگرام
  6. سپس این استوری موردنظر به حالت عکس یا فیلم در یک پوشه StorySaver در گالری عکس‌های شما نشان داده خواهد شد.

دانلود استوری با مرورگر

در اینجا نحوه دانلود استوری اینستاگرام با استفاده از وب‌سایت StorySaver.net آورده شده است:

  1. مرورگر خود را باز کنید.
  2. به اینستاگرام بروید.
  3. وارد حساب کاربری خود شوید.
  4. به استوری که می‌خواهید بارگیری کنید بروید (در بالای صفحه).
  5. URL – آدرس را در بالای مرورگر خود انتخاب و کپی کنید.
  6. به StorySaver بروید.
  7. URL کپی شده را در نوار دانلود بچسبانید.
  8. دکمه دانلود را فشار دهید.
  9. به عکس یا ویدئویی که می‌خواهید بارگیری کنید بروید.
  10. گزینه ذخیره را فشار دهید.

بعد از اینکه این دستورالعمل‌ها را دنبال کردید، عکس یا ویدئویی که انتخاب کرده‌اید مستقیماً روی دسکتاپ کامپیوتر شما دانلود می‌شود. شما می‌توانید به هراندازه که می­خواهید دانلود استوری کنید. (این برنامه محدودیتی برای دانلود ندارد!)

به همین سادگی!

اکنون شما به راحتی می‌توانید استوری را با دیگران به اشتراک گذاشته یا در صفحه خود استوری کنید.

فراموش نکنید که در به اشتراک گذاری استوری حتماً نام مالک و سازنده اصلی استوری را منشن و یا تگ کنید تا آنها نیز استوری شما را ببینند.

معرفی استوری اینستاگرام

وقتی اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 در App Store وارد بازار شد، مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و خیلی زود به یکی از برترین شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان تبدیل شد و این تازه وقتی بود که خیلی از امکانات ویژه اینستاگرام هنوز منتشر نشده بودند!

محبوبیت اینستاگرام با معرفی ویژگی‌هایی مانند پست‌های ویدئویی، برچسب‌های GIF و البته استوری، سر به فلک کشید.

گزینه به اشتراک‌گذاری استوری‌های اینستاگرام یکی از ابزارهای پرکاربرد برنامه است. این گزینه نه تنها به اشتراک گذاشتن جزئیات پشت صحنه زندگی شما را آسان و سرگرم‌کننده می‌کند، بلکه باعث شده تا مشاغل و اینفلوئنسرها خیلی راحت‌تر اعلانات خود را در اینستاگرام قرار دهند.

از آنجا که ویژگی استوری دارای یک دوربین داخلی است، بسیاری از کاربران به راحتی محتوای خود را مستقیماً قبل از ارسال عکس می‌گیرند.

شما خیلی راحت می‌توانید استوری خودتان را به کمک گزینه موجود در گوشه سمت چپ صفحه ذخیره کنید ولی برای دانلود استوری اینستاگرام دیگران نیاز به کمک‌گرفتن از برنامه های مخصوص دانلود استوری دارید.دانلود استوری اینستاگرام

معرفی دیگر برنامه‌های مخصوص دانلود استوری اینستاگرام

به جز برنامه Save Story که مفصل نحوه استفاده از آن در بالا توضیح داد شد، برنامه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود استوری به آنها رجوع کنید. در اینجا فهرستی از این برنامه‌ها را برایتان تهیه کرده­ایم.

  • ReShare Story for Instagram
  • FastSave for Instagram
  • InSaver for Instagram by Euroz Software Company Inc.
  • Video Downloader for Instagram, Repost- Insaver
  • Story Saver & Video Downloader for Instagram – IG
  • Photo & Video Downloader for Instagram – Instake
  • Story Saver for Instagram – Story Assistant
  • Story Saver for Instagram – Assistive Story by Pure Joy
  • Story Saver for Instagram – Video Downloader by Kodmap
  • Story Saver for Instagram by Sara Tech

به اشتراک‌گذاری استوری که شما در آن منشن شده‌اید

روش دیگری نیز وجود دارد که با کمک آن می‌توانید استوری‌های دیگر کاربران را بدون نیاز به دانلود استوری اینستاگرام آنها بازنشر کنید؛ ولی به‌شرط اینکه شما در آن حتماً منشن شده باشید.

در صورتی که شما در استوری دیگری منشن شده باشید پیامی مبنی‌بر منشن شدن توسط دیگران در استوری آنها در دایرکت خود مشاهده خواهید کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی سه‌نقطه کنار آن بزنید و گزینه استوری را فشار دهید.

مزیت این‌گونه بازنشر این است که بینندگان شما می‌توانند با کلیک بر استوری شما به استوری اصلی که توسط کاربر دیگر منتشر شده ارجاع داده شوند، ولی همان‌طور که گفته شد محدودیت آن در این است که شما حتماً باید منشن شده باشید.

آیا دانلود کردن استوری به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیگر مشکلی ندارد؟

فقط به این دلیل که می‌توانید استوری شخصی را ذخیره کنید، به این معنی نیست که باید حتماً آن را ذخیره کنید.

در شرایط استفاده اینستاگرام آمده است که شما فقط باید محتوای معتبر ارسال کنید و نباید هرآنچه را که از اینترنت کپی یا جمع کرده‌اید و حق ارسال آن را ندارید ارسال کنید، زیرا این امر می‌تواند حقوق مالکیت معنوی را نقض کند و در صورت شکایت طرف مقابل موجب مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما گردد.

بنابراین اگر در دانلود استوری اینستاگرام ویدئویی از خود و دوستانتان که در استوری شخص دیگری پست شده است، هیچ ضرری مشاهده نکنید می‌توانید استوری آنها را دانلود کنید.

به‌خاطر داشته باشید که بازنشر مجدد محتوا بدون اجازه مالک غیرقانونی است. قبل از فشار دادن دکمه انتشار، حتماً از رضایت طرف مقابل مطمئن باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.