آموزش طراحی پست اینستاگرام با گوشی

امروزه اینستاگرام علاوه بر یک ابزار سرگرمی و اجتماعی، کاربرد های بسیاری در حوزه کسب و کار و تبلیغات پیدا کرده است. افراد بسیاری با روش های گوناگون از طریق اینستاگرام به کسب درآمد مشغول هستند. به همین دلیل است که ساخت پست و استوری به دغدغه بسیاری از این افراد تبدیل شده است.

در اینجا به آموزش طراحی پست اینستاگرام با گوشی می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری و تصویر محور است، اهمیت زیبایی پست ها و استوری ها بر کسی پوشیده نیست.

در واقع اگر می خواهید در اینستاگرام به موفقیت برسید، یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، زیبایی و جذابیت محتوا است. یکی از مهارت هایی که ادمین ها و تولید کنندگان محتوا نیز باید حتما آن را داشته باشند، همین مهارت ساخت پست و استوری های زیبا برای اینستاگرام است. 

طراحی پست اینستاگرام با گوشی

قالب پست و استوری اینستاگرام

اگر تا به حال به پیج های مختلف اینستاگرامی از جمله پیج های کسب و کار و فروشگاهی دقت کرده باشید، دیده اید که تمام پست ها و استوری ها، از یک تم و قالب مشخص استفاده کرده اند.

این تم و قالب می تواند شامل یک سبک خاص طراحی، رنگ سازمانی و برند کسب و کار ها، لوگو، شماره تماس یا آی دی اینستاگرام و… باشد. 

در واقع اگر پیج اینستاگرام تان را مانند یک فروشگاه فیزیکی فرض کنید، ظاهر اولیه پست های شما همان ویترین فروشگاه شماست. صفحه اول پیج شما همان چیزی است که مشتریان و افراد را به داخل فروشگاه و دیدن محصولات شما ترغیب می کند.

روش کسب درآمد شما از اینستاگرام به هر صورتی هم که باشد، استفاده از یک قالب مناسب و جذاب به شما کمک خواهد کرد تا در این مسیر با موفقیت گام بردارید. 

برنامه طراحی پست اینستاگرام

انواع قالب اینستاگرام

قالب های اینستاگرام در انواع مختلفی وجود دارند. از جمله قالب های فتوشاپ، ایلاستریتور، قالب پاورپوینت پست و استوری اینستاگرام، و غیره.

برخی قالب ها نیز به صورت عکس بوده که به آن ها قالب اینستاگرام png یا قالب تصویر شفاف (عکس با پسوند .png) نیز گفته می شود.

بعضی از افراد به این قالب ها، قالب متن نگار، یا اینشات و … هم می گویند. چرا که می توان از آن ها در اپلیکیشن های مختلف از جمله برنامه های نام برده استفاده نمود. 

قالب برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی

از قالب های فتوشاپ و ایلاستریتور باید حتما در کامپیوتر استفاده کنید و دانش و مهارت کار با این نرم افزار ها را داشته باشید. اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترجیح می دهند تمام مراحل تولید محتوا را با گوشی همراه خود انجام دهند، بهتر است از قالب های png اینستاگرام و یا قالب های پاورپوینت که در گوشی قابل ویرایش هستند استفاده کنید. 

در صورتی که زمان زیاد و خلاقیت گرافیکی خوبی دارید، می توانید خودتان این قالب ها را بسازید. اما راه حل بسیار ساده تر و سریع تر استفاده از قالب های آماده است. در پایان این مطالب، یک سایت دانلود قالب اینستاگرام نیز معرفی خواهیم کرد. 

آموزش طراحی پست اینستاگرام با موبایل

برای ساختن و طراحی پست اینستاگرام با گوشی می توانید از اپلکیشن های مختلفی از جمله  inshot، picsart، متن نگار و غیره استفاده کنید.

یکی از محبوب ترین روش ها برای ادمین ها و تولید کنندگان محتوا، ساخت پست اینستاگرام با متن نگار است. در این برنامه می توانید به سادگی انواع محتواهای تصویری را در سایز ها و ابعاد مختلف بسازید. محیط اپلیکیشن کاملا فارسی بوده و کار با آن نیز بسیار راحت است. 

استفاده از Inshot هم در بین بسیاری از افرادی که تولید محتوای تصویری و به خصوص ویدئویی می کنند محبوب و رایج است. این برنامه قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS را دارد. از این برنامه نیز برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی استفاده می‌ گردد.

برای اینکه نتیجه ی کار با این اپلیکیشن ها زیبا تر و حرفه ای تر باشد، می توانید از قالب های png اینستاگرام استفاده کنید. فقط کافیست این قالب های تصویری را بر روی کار قرار داده و متن و عکس و سایر آیتم های دلخواه خودتان را به آن اضافه نمایید. 

آموزش طراحی پست اینستاگرام

سایت دانلود قالب اینستاگرام

برای تهیه و دانلود قالب، و طراحی پست اینستاگرام با گوشی یا لپ تاپ می توانید از قالب های اینستاگرام سایت راشاسایت استفاده کنید. این قالب ها به دو صورت پاورپوینت و تصویر شفاف (png) موجود می باشند.

1. قالب های پاورپوینت اینستاگرام (برای استفاده در کامپیوتر + گوشی)

قالب های پاورپوینت پست و استوری اینستاگرام راشاسایت امکان ویرایش کامل داشته و شما می توانید خودتان با استفاده از پاورپوینت، تمام تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید.

شما می توانید از این قالب های پاورپوینت در کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کرده و یا با استفاده از یک اپلیکیشن مناسب و استاندارد، در موبایل هم استفاده و ویرایش نمایید.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای این کار در گوشی همراه، باید از اپلیکیشن microsoft powerpoint  استفاده کنید که کار با آن بسیار راحت است. (آموزش طراحی پست اینستاگرام با اپلیکیشن ماکروسافت پاورپوینت نیز در سایت راشاسایت قرار داده شده است)

2.قالب های png اینستاگرام (برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی همراه)

برای بیشتر افراد، کار با موبایل راحت تر و قابل دسترس تر است. به همین علت است که استفاده از قالب های تصویر شفاف محبوبیت بیشتری نسبت به قالب های فتوشاپ یا حتی پاورپوینت دارد. 

مجموعه قالب اینستاگرام png راشاسایت، قابل استفاده در اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف تولید محتوای تصویری بوده و استفاده از آن ها بسیار راحت است. شما می توانید از این قالب های خام تصویری در انواع اپلیکیشن های ویرایش تصویر و ویدئو در گوشی موبایل تان استفاده کنید.  

در این مقاله ابتدا به اهمیت و ضرورت استفاده از قالب برای ساخت پست و استوری اینستاگرام اشاره کردیم.

سپس گفتیم که قالب ها در انواع مختلف از جمله پاورپوینت و فتوشاپ وجود دارند و به معرفی قالب های اینستاگرام png پرداختیم.

در ادامه به منظور آموزش طراحی پست اینستاگرام، به معرفی اپلیکیشن ها و برنامه های مورد نیاز و محبوب برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی با استفاده از قالب آماده پرداختیم. درپایان نیز یک سایت دانلود قالب اینستاگرام معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

4.6/5 - (11 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.