ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل

بزرگترين شبکه اجتماعی که در میان افراد در کشورمان محبوبیت پیدا کرده است قابلیت‌ های زیادی را برای کاربران فراهم آورده و آن هم بخش دایرکت است.

اینستاگرام همواره در تلاش بوده تا بخش دایرکت را در همه پلتفرم ها بهینه سازی کند. کاربران امروزه علاوه بر استفاده از گوشی های هوشمند برای ورود به اینستاگرام و دایرکت، از طریق لپ تاپ و کامپیوتر نیز می توانند از بخش های مختلف اینستاگرام از جمله دایرکت استفاده کنند.

ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل از طریق تمامی مرورگرها انجام گرفته اما بهتر است برای این کار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید.

شما از طریق صفحه وب به راحتی می توانید به اینستاگرام خود ورود پیدا کرده و استوری و پست هایی را به اشتراک گذاشته، هشتگ ها را دنبال کنید یا از دایرکت استفاده کنید.

مراحل ورود به دایرکت اینستا در گوگل:

  1. در صفحه Home روی فلش بالا سمت راست کلیک کنید
    ورود به اینستاگرام از طریق وب
  2. حالا میتوانید پیام های دایرکت اکانت اینستاگرام تان را مشاهده کنید
    نحوه وارد شدن به دایرکت اینستاگرام
  3. برای ارسال پیام میتوانید روی گزینه Send Messages کلیک کنید
    ورود به دایرکت اینستاگرام با گوگل کروم

دایرکت اینستاگرام در وب

دایرکت یک قابلیت جدید از اینستاگرام است که کاربران از طریق آن می توانند به گفتگو با یکدیگر پرداخته و پیام های خود را به اشتراک بگذارند.

با ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل امکاناتی در اختیار شما قرار می گیرد که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

با ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل قادر به انتشار چه محتوایی هستیم؟

  • ارسال و دریافت پیام های متنی ساده
  • ارسال ویدیو، تصاویر، پست و استوری
  • ارسال ویس، لوکیشن و…
  • برقراری ارتباط تصویری

دیلیت اکانت اینستاگرام

در سال 2013 اینستاگرام راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت هایی کرده است که بخش بزرگی از این پیشرفت ها به دایرکت این شبکه اجتماعی مربوط می شود.

کاربران در گذشته تنها در گوشی های هوشمند قادر به استفاده از دایرکت بودند اما  هم اکنون این امکان برای نسخه وب نیز اضافه شده است. لازم به ذکر است تمامی گفتگوها به صورت خصوصی در دایرکت اینستاگرام انجام می گیرد.

دایرکت اینستاگرام در گوگل کروم

ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل کروم از طریق آدرس (instagram.com) انجام می گیرد. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید کافیست آدرس زیر را جستجو کرده و به آن ورود پیدا کنید، پس از وارد شد به آدرس فوق، اطلاعات کاربری از شما درخواست می شود که باید آن را وارد و بر روی login کلیک کنید.

در صورتی که اطلاعات حساب را به درستی وارد کرده باشید، به بخش خانه اینستاگرام ورود پیدا می کنید و شما در آنجا باید به دنبال علامت موشک باشید.

این علامت اغلب در بخش بالا و سمت راست قرار می گیرد. با کلیک کردن بر روی فلش یا موشک، وارد بخش دایرکت ها شده و در آنجا می توانید با افراد مختلف گفتگو کنید.

لازم به ذکر است ورود به دایرکت اینستاگرام نه تنها از طریق گوگل کروم بلکه از طریق مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس، مایکروسافت اکسپلورر و… نیز امکان پذیر است.

خرید فالوور اینستاگرام

ورود به دایرکت اینستاگرام از طریق افزونه

ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل کروم از طریق افزونه نیز امکان پذیر است. برای این کار وارد افزونه های گوگل کروم شده و در نوار جستجو عبارت Direct Message For Instagram را جستجو کنید.

بعد از آن افزونه مورد نظر برای شما به نمایش درآمده که باید بر روی Add to Chrome کلیک کنید تا به مرورگر شما اضافه شود.

پس از اتمام نصب افزونه، شما با یک بار کلیک کردن بر روی افزونه و بدون هیچ گونه برنامه جانبی می توانید به بخش دایرکت ورود پیدا کنید.

ورود به دایرکت اینستاگرام از طریق ویندوز 10

اگر از افرادی هستید که ویندوز 10 را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کرده اید، به راحتی می توانید به بخش دایرکت اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

بدین منظور اپلیکیشن مایکروسافت استور را در ویندوز 10 باز کرده و در نوار جستجو instagram را سرچ کنید.

پس از جستجوی instagram، اولین برنامه ای که در لیست مشاهده می کنید را انتخاب کنید و سپس بر روی Get کلیک کرده تا دانلود آغاز شود. پس از اتمام دانلود بر روی  گزینه Launch کلیک کنید تا برنامه باز شود.

پس از باز شدن برنامه، بر روی Sign in کلیک و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. پس از ورود می توانید بر روی گزینه Direct کلیک و وارد پیام های خود شوید.

ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل کروم و ویندوز 7، تنها از طریق جستجوی آدرس اینستاگرام و یا افزودن افزونه امکان پذیر است.

تغییر رمز اینستاگرام

ورود به دایرکت اینستاگرام از طریق برنامه‌های شبیه ساز

یکی از روش های ورود به اينستاگرام و دایرکت ها، استفاده از شبیه سازها می باشد، البته برای این کار باید کامپیوتر و یا لپ تاپ نسبتا قدرتمندی داشته باشید.

چنانچه دوست دارید نسخه اندرویدی اینستاگرام را بر روی سیستم خود اجرا کنید، بهتر است از شبیه ساز BlueStacks استفاده کنید.

این شبیه ساز یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی است که برای اجرای اپ های اندرویدی بر روی ویندوز استفاده می شود.

برای دانلود و نصب این شبیه ساز می توانید نام آن را در گوگل جستجو کرده و نسخه سازگار با ویندوز خود را نصب کنید. پس از نصب این برنامه، وارد گوگل پلی شده و یا مارکت های ایرانی را بر روی آن نصب و از آن طریق برنامه اينستاگرام را دانلود کنید.

پس از نصب instagram بر روی بلواستیک، وارد حساب کاربری و در نهایت بخش دایرکت ها شوید.

مشکلات رایج در زمینه ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل

چنانچه در هنگام ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل کروم با مشکلاتی همچون سیاه شدن صفحه و مواردی از این قبیل مواجه شدید بهتر است ابتدا سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید و در صورتی که مشکل همچنان باقی بود، از متصل بودن اینترنت اطمینان کسب کنید.

در برخی از موارد، آنتی ویروس ها مانع استفاده از برخی نرم افزارها از اینترنت می شوند، برای اطمینان می توانید بخش بررسی برنامه ها و یا فایروال اینترنت را برای مدت کوتاهی خاموش و مشکل را بررسی کنید.

راه کار دیگری که می توانید برای حل مشکل ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل استفاده کنید، پاک کردن کوکی های سایت می باشد.

چنانچه از طریق مرورگر نتوانستید به اینستاگرام و دایرکت خود بروید، سعی کنید از مرورگرهای دیگر استفاده کرده و یا از افزونه هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
1 نظر
  1. سپهر می‌گوید:

    آموزش عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.