چگونه کامنت خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

از جمله دغدغه های مهم افرادی که به صورت گسترده در فضای اینستاگرام فعالیت می کنند، پیدا کردن کامنت های خود در برخی از پست های منتشر شده می باشد که از این رو ما قصد داریم تا در این مطلب به شما بگوییم که چگونه کامنت خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

امروزه افراد متخصص در این حوزه ساده ترین روش ها را برای پیدا کردن کامنت هایی که در اینستاگرام منتشر کرده اید، ارائه داده اند.

از دلایل مهمی که سبب شده تا افراد با سرعت کمتری به کامنت های خود دسترسی داشته باشند، گسترده بودن پست های منتشر شده در اینستاگرام می باشد.

دیلیت اکانت اینستاگرام

اولین روش پیدا کردن کامنت خود در اینستاگرام

اولین و ساده ترین روش که تنها به مدت پنج دقیقه وقت شما را می گیرد، استفاده از اطلاعاتی است که خود فضای اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد.

در این روش ابتدا باید چندین مرحله را به ترتیب انجام دهید تا سریع به کامنت های خود دسترسی داشته باشد.

شما می بایست در مرحله اول رمز ورود به پیج خود را به یاد داشته باشید که در غیر این صورت ابتدا باید به بازیابی آن بپردازید. به منظور بازیابی پسورد پیج خود می بایست وارد قسمت تنظیمات شوید و از بخش امنیت رمز خود را تغییر دهید.

پس از این مرحله وارد بخش پروفایل اینستاگرام شوید و بر روی آیکون سه خط یا سه نقطه که در قسمت چپ بالا و یا راست قرار گرفته کلیک کنید و به بخش تنظیمات بروید. سپس بر روی  security کلیک کرده و در این بخش download data را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد اینستاگرام از شما یک ایمیل معتبر درخواست می کند تا تمامی اطلاعات را به صورت کامل برای شما ارسال کند.

پس از آنکه ایمیل خود را در کادر مشخص شده قرار دادید، باید بر روی  request download کلیک نمایید تا درخواست شما ارسال شود.

البته بعد از این مرحله از شما درخواست پسورد نیز می شود که باید پسورد را نیز وارد کنید و در آخر گزینه done که به معنی انجام شده می باشد، را بزنید.

به منظور دستیابی به کامنت های خود باید وارد ایمیل تان شده و پیامی که جدید برای شما ارسال شده است را باز کنید و بر روی قسمت دانلود دیتا کلیک نمایید و اطلاعات لازم را وارد کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از طریق فایل مورد نظر بارگیری شود.

این روش ذکر شده از رایج ترین روش ها برای پیج های شخصی به شمار می رود که مورد محبوبیت بسیاری از کاربران فعال در این فضا، به منظور چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام پیدا کنند، می باشد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یافتن کامنت خود در اینستاگرام

روش دوم به منظور چگونگی دستیابی به کامنت های خود در اینستاگرام در پیج های بیزینسی

این روش تنها برای پیج های بیزینسی و پاپلیک مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش باید از مرورگر استفاده نمایید و نام پیج خود را سرچ کنید.

در این روش تمامی اطلاعات مربوط به پیج شما به صورت کامل نمایش داده می شود و تنها می بایست تمامی تب ها را به صورت جداگانه باز کرده و کامنت های خود را پیدا کنید.

چگونه پیدا کردن کامنت های خود در اینستاگرام با استفاده از روش دوم به مراتب سخت تر از روش اول می باشد که البته مزیت هایی به همراه دارد و از مهمترین مزایای آن، دستیابی به تمامی کامنت ها اعم از کامنت های حذف شده می باشد.

2/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. saman می‌گوید:

    چه جالب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.