چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم

بسیاری از کاربران این سوال در ذهنشان به وجود آمده است که چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم؟

امروزه اغلب افرادی که پیج بیزینس یا کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کرده اند زحمات زیادی برای تولید هر پست و محتوا می کشند.

به همین خاطر باید تلاش های خود را با افزایش بازدید پست جبران کنند اما چگونه؟

برای افزایش بازدید پست در اینستاگرام می توانید از گزینه های پولی و رایگان استفاده کنید. قبل از هر چیزی باید یادآور شویم هرگز بازدیدهای غیر واقعی، لایک و کامنت های فیک را خریداری نکنید زیرا اینستاگرام هوش مصنوعی بالایی داشته و متوجه این کار خواهد شد.

سایت بالا بردن بازدید پست اینستاگرام

روش های کارآمد برای افزایش بازدید پست اینستاگرام

اگر می خواهید به پاسخ درست و کاملی برای این‌که چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم برسید، باید در برخی زمینه ها اطلاعات کسب کرده و در نهایت آن را برای هر پست اجرا و عملی نمایید.

ما در این مقاله بهترین راه کارها برای افزایش پست را عنوان می کنیم.

  1. همیشه از کاورهای گویا و جذاب استفاده کنید.

اولین تصویری که شما در پست خود به نمایش در می آورید اهمیت بسیار بالایی دارد. به جرأت می توان گفت پست هایی که تصاویر بهتری داشته اند، جذابیت بالاتری برای مخاطبان ایجاد می کنند و در نتیجه از آن بازدید خواهند کرد.

یک کاور خوب، به نحوی طراحی شده است که مخاطب در همان نگاه اول می تواند محتوای پست را تشخیص دهد. شما می توانید از برخی نویسه ها در کاور استفاده کرده تا مخاطب برای بازدید از پست بتواند به درستی تصمیم گیری کند.

  1. اهمیت هشتگ گذاری در پست اینستاگرام

هیچگاه هشتگ ها را در کپشن خود فراموش نکنید. اگر بتوانید از هشتگ های مناسبی استفاده کنید، بازدید آن پست افزایش چشم گیری خواهد داشت.

تجربه نشان داده آن دسته از پست هایی که هشتگ گذاری مفید و مناسبی دارند، 10 برابر بیشتر از پست های معمولی بازديد دارند.

در انتخاب هشتگ ها باید به مواردی توجه نمایید از جمله این که هشتگ ها باید از کلمات پر سرچ باشند، از هشتگ های رقیبان استفاده کنید، هشتگ گذاری باید مطابق با شاخه فعالیت شما انتخاب شود، در بین هشتگ ها بجای نقطه یا فاصله از _ استفاده کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

افزایش بازدید پست اینستاگرام رایگان
  1. انتخاب یک شاخه پرمخاطب و عالی

اگر تاکنون شاخه فعالیت خود را انتخاب و به اینستاگرام اضافه نکرده اید، حتما این کار را انجام دهید. مخاطبین اینستاگرام بیشتر به دنبال سرگرمی در این این شبکه اجتماعی هستند.

  1. تصویر مهم تر از صداست

اگر از محتوای ویدیویی در پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید، بهتر است به جذابیت های بصری بپزدازید تا صدای ویدئو، طبق تجربه، کاربران بیشتر ویدیوها را بدون صدا تماشا می کنند.

  1. استفاده از نرم افزارهای ویرایش فیلم و تصویر

اگر از سیستم عامل اندروید یا آی او اس استفاده می کنید، بهتر بوده از برنامه هایی که برای ویرایش تصویر و ویدئو وجود دارد استفاده کنید. استفاده از افکت ها و ویرایش حرفه ای پست از طریق برنامه های ویرایشگر باعث افزایش بازدید پست می شود.

ربات افزایش بازدید اینستاگرام
  1. اشتراک گذاری پست در زمان مناسب

افرادی که سوال دارند چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم؟ در پاسخ به آنها می گوییم که سعی کنید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و در ساعاتی اقدام به اشتراک گذاری پست ها کنید که مطمئن هستید مخاطبانتان آنلاین هستند. مسلما در زمان آنلاین بودن فالوورها، پست شما بازدید بیشتری می گیرد.

  1. پست های خود را استوری کنید

یک راهکار عالی برای افزایش بازدید هر پست، استوری کردن آن است. با استوری کردن، پست مورد نظر به مدت 24 ساعت در بالای پیج و پروفایل شما قرار گرفته و مخاطبان را ترغیب به مشاهده آن می کند.

تغییراتی در الگوریتم اینستاگرام رخ داده است که موجب شده استوری ها نیز در بخش اکسپلور دیده شوند اما به شرطی که راه کارهای صحیح استوری کردن را فرا گرفته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ های ترند، استفاده از لوکیشن، منشن و… باعث افزایش بازدید استوری می شود.

برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام

چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم؟ روش های دیگر

شما هم اکنون یاد گرفته اید که چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم. اما بیاید موارد دیگری در این زمینه را نیز بررسی کنیم. به جز موارد ذکر ‌شده که از مهم ترین موارد جهت افزایش بازدید پست ها بودند، سعی کنید موارد زیر را نیز رعایت کنید.

برای افزایش بازدید پست چه کاری باید انجام داد؟

  • هرگز فالوورهای تقلبی خریداری نکنید.
  • از نوشتن کپشن های طولانی خودداری کنید.
  • به صورت مداوم اقدام به تولید محتوا کنید، البته نباید در زمینه تولید محتوا افراط کرد. ایجاد تقویم محتوایی در این زمینه می تواند به شما کمک کند.
  • با پیج های مرتبط با گروه کاری خود تعامل برقرار کنید.
  • در ایجاد پست ها خلاقیت داشته باشید.
  • تبلیغات درست کنید.
  • توضیحات پروفایل خود را تکمیل کنید و بیوگرافی کاملی بنویسید.
  • به اجرای مسابقه و کمپین ها بپردازید.
  • سعی کنید هر از چندگاه لایو برگزار کنید.
افزایش بازدید پست رایگان

متداول‌ ترین سوالات در زمینه این که چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم

بهترین راه جهت افزایش بازدید پست در اینستاگرام چیست؟

بالا بردن کیفیت پست ها، نوشتن کپشن حرفه ای، انتشار منظم پست ها و استفاده از هشتگ

بازدید پست های من پایین است علت چیست؟

اگر فکر می کنید که از پست های شما بازدید کمی صورت می گیرد، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

خرید فالوور و بازدید پست راهکار خوبی است؟

این روش میتواند تا حدی به پیشرفت اکانت شما کمک کند

افزایش بازدید پست اینستاگرام چه مدت زمان می برد؟

همه چیز وابسته به میزان فالوورهای شماست. اگر فالوورهایتان واقعی و در تعداد بالایی باشند قطعا پست ها بازدید بیشتری خواهند داشت.

ما در این مقاله سعی کردیم پاسخ مناسبی برای این‌که چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم و چگونه بازدید پست اینستاگرام را فعال کنیم پیدا کنیم.

شما هم اکنون می توانید یک پست مفید را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا در مدت زمان کوتاهی بازدیدهای آن افزایش پیدا کند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای افزایش بازدید، از روش های طبیعی استفاده کرده تا هوش مصنوعی اینستاگرام شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.