چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم؟

اگر از کاربران اینستاگرام هستید باید با فوت و فن های این شبکه اجتماعی آشنایی داشته باشید. اینستاگرام یک برنامه نسبتا پیچیده بوده که امکاناتی فراتر از انتظار را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم اگر زبان انگلیسی شما خوب نیست، نسخه فارسی اپ را نصب کنید و یا زبان برنامه را به (فارسی) تغییر دهید. البته جدیدا هنگام نصب اینستاگرام، بسیاری از کاربران با مشکل زیان مواجه شده اند که در ابتدای کار بهتر است با VPN فعال برنامه را راه اندازی کنند.

ما قصد داریم تا در این مقاله به سوال این‌که چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم پاسخ بدهیم. بسیاری از کاربران هنوز با نحوه پست گذاشتن آشنایی ندارند و ما سعی داریم به طور جامع آنها را راهنمایی کنیم.

چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم؟ بهترین روش برای پست فیلم

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که شما باید آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام را نصب کرده باشید. تفاوتی ندارد که تلفن همراه شما اندروید است یا آی او اس، در هر حال با مراجعه به پلی استور یا فروشگاه گوگل پلی، جدیدترین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

برای این کار می توانید از مارکت های ایرانی نیز استفاده کنید. بعد از این کار مراحل زیر را طی کنید.

روش پست کردن فیلم در اینستاگرام

  • اینستاگرام را باز کنید، اطلاعات حساب خود را وارد نمایید.
  • وقتی وارد برنامه شدید در صفحه اصلی باید بر روی + که در پایین و مرکز قرار دارد ضربه بزنید.
  • اجازه دسترسی به فایل ها را دهید تا محتوای گالری برایتان باز شود.
  • فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بالا بر روی فلش آبی رنگ بزنید.
  • فیلتر مورد علاقه خود برای فیلم را انتخاب کنید.
  • کپشن خود به همراه هشتگ های دلخواه را در زیر ویدئو تایپ کنید.
  • به جز کپشن، شما می توانید مواردی همچون مکان، افراد، یادآوری و…  را به پست هایتان اضافه کنید.
  • در نهایت بر روی دکمه اشتراک گذاری در پایین صفحه بزنید.
  • منتظر بمانید تا پروسه آپلود فیلم پایان یابد.

بسیاری از کاربران این سوال در ذهنشان به وجود آمده است که چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم؟ اگر شما نیز در پست کردن فیلم مشکل دارید، مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

خرید پیج اینستاگرام

پست کردن فیلم های طولانی در اینستاگرام

در گذشته برای آپلود فیلم، تنها مجاز به استفاده از ویدئوهای 60 ثانیه ای بودید اما پس از گذشت چند سال، اینستاگرام امکان اشتراک گذاری ویدئوهای بیشتر از 60 ثانیه را نیز برای کاربران فراهم کرد. این نوع ویدیوها در بخشی به نام igtv ذخیره می شوند. و اما نحوه پست کردن فیلم های طولانی به چه صورت است؟

حالا که فهمیدید چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم، بهتر است با آپلود ویدئوهای طولانی نیز آشنا شوید. برای این کار دقیقا مراحلی که باید برای اشتراک گذاری یک ویدئو 1 دقیقه ای طی شود را دنبال کنید.

بعد از انتخاب فیلم از گالری، اگر ویدئو شما بیش از 1 دقیقه باشد، در هنگام آپلود از شما سوال می شود که آیا قصد اشتراک گذاری فیلم طولانی را دارید که باید تیک آن را قبل از اشتراک گذاری فعال کنید.

بعد از آن برای ویدئو بیشتر از 1 دقیقه ای باید عنوانی را انتخاب کنید و سپس کپشن آن را بنویسید. بعد از طی کردن این مراحل، ویدئو شروع به آپلود شدن می کند.

شایان ذکر است که آپلود ویدئوهای طولانی تر بخاطر حجم بالاتری که دارند زمان زیادی می برد بنابراین تا اتمام آپلود منتظر بمانید.

بعد از تکمیل آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام، کاربران به راحتی می توانند تا 1 دقیقه ویدئو را مشاهده کرده و بعد از آن با زدن ادامه فیلم، تا انتهای آن را تماشا کنند.

How to post insta videos

خطا در هنگام پست کردن فیلم در اینستاگرام

بسیاری از کاربران با انجام دادن مراحل آپلود فیلم در اینستاگرام، با خطاهایی مواجه می شوند که اغلب آنها قابل رفع می باشد. خطای بوجود آمده در هنگام اشتراک گذاری محتواها دلایل مختلفی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

لازم به ذکر است برخی خطاها بعد از آپلود کردن ویدیو ممکن است رخ بدهد.

دلایل پست نشدن فیلم در اینستاگرام:

  • مشکل از اینترنت است.
  • نسخه اینستاگرام شما قدیمی است.
  • فرمت فیلم پشتیبانی نمی شود.
  • حجم فیلم کمتر از حد و یا بیش از حد مجاز است.
  • از طرف اینستاگرام محدود شده اید.
  • از کپشن یا هشتگ های زیاد استفاده کرده اید.
  • عدم رعایت کپی رایت.
  • از نسخه غیر رسمی اینستاگرام برای پست کردن فیلم استفاده می کنید.

رایج ترین مشکلات بوجود آمده در زمینه پست نشدن فیلم در اینستاگرام به شبکه اینترنتی شما مرتبط است. در ابتدا از فعال بودن داده همراه یا wifi اطمینان کسب کنید و مطمئن شوید که اینترنت مشکلی ندارد.

چنانچه نسخه های قدیمی اینستاگرام را نصب کرده اید، بهتر است وارد فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور شوید و نسخه نهایی اینستاگرام را نصب کنید.

فرمت های mp4 رایج ترین فرمت های فیلم هستند، سعی کنید ویدئوهایی آپلود کنید که فرمت مناسبی دارند. در صورت عدم پشتیبانی فرمت فیلم، شما قادر به آپلود آن نیستید.

هر چقدر که کیفیت فیلم افزایش پیدا کند، حجم آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. فیلم هایی که حجم بالایی دارند ممکن است آپلود نشوند.

در برخی مواقع ایجاد محدودیت از جانب اینستاگرام موجب می شود که شما نتوانید هیچگونه پستی به اشتراک بگذارید. اگر فکر می کنید از طرف اینستاگرام مسدود شده اید، برای رفع مشکل به پشتیبانی پیام دهید.

کاربران باید از حد مجاز هشتگ و تگ در پست های خود استفاده کنند. در صورتی که بیش از اندازه هشتگ گذاری در زیر ویدئو انجام دهید، در هنگام انتشار با خطا مواجه می شوید.

اینستاگرام در بخش کپی رایت بسیار سخت گیرانه عمل می کند. سعی کنید از ویدئوهای افراد مشهور برای پست کردن استفاده نکنید زیرا ممکن است با محدودیت مواجه شده و ویدیو از صفحه شما حذف شود.

در نهایت همیشه سعی کنید از نسخه های رسمی اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. نسخه های غیر رسمی اینستاگرام، علاوه بر اینکه بروز نیستند، ممکن است مشکلات امنیتی برای حساب شما بوجود بیاورند.

ورود مجدد به حساب برای اشتراک گذاری فیلم

اگر در حسن اشتراک گذاری ویدیویی در اینستاگرام دچار مشکل شدید، سعی کنید یک مرتبه از حساب کاربری خود خارج شده و مجددا وارد شوید.

برای خروج از حساب، در ابتدا وارد پروفایل خود شوید و در بالا سمت راست، بر روی سه خط موجود در صفحه بزنید.

یا این کار وارد منویی خواهید شد که باید در آنجا بر روی setting یا تنظیمات کلیک کنید. با ورود به بخش تنظیمات و اسکرول صفحه به سمت پایین، گزینه Log Out یا خروج از حساب مشاهده خواهد شد که باید بر روی آن کلیک کنید.

پس از خروج، مجددا برنامه instagram را باز کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.

بعد از آن مجددا برای اشتراک گذاری ویدئو تلاش کنید و اگر خطایی مشاهده کردید، بهتر است برنامه اينستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید.

برای این کار در صفحه اصلی انگشت خود را بر روی برنامه نگه داشته و گزینه remove یا uninstall app را بزنید. بعد از حذف برنامه، مجددا اینستاگرام را نصب کرده و مراحل آپلود فیلم را طی کنید.

پست کردن فیلم در اینستاگرام آیفون و ویندوز

برخی از کاربران از نسخه ویندوز اینستاگرام استفاده می کنند. برخی نیز از کاربرانی هستند که سیستم عامل ios دارند.

تقریبا می توان گفت که مراحل اشتراک گذاری در بین کاربران اندرویدی، آیفون و ویندوز یکسان است. در تمامی پلتفرم ها برای اشتراک گذاری ویدئو باید از دکمه + که معمولا در بخش پایینی قرار می گیرد استفاده کنید.

حالا که پاسخ صحیحی برای سوال اینکه چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم پیدا کرده اید، به راحتی وارد برنامه اينستاگرام شوید و مراحل را دنبال کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

انتشار چه نوع ویدئوهایی در اینستاگرام غیر مجاز است؟

انتشار برخی از ویدئوها در اینستاگرام مجاز نیست اما چه نوع فیلم هایی؟ فیلم های خشونت آمیز، تجاوز، برهنگی، توهین به اشخاص، فیلم هایی که شامل کپی رایت می شوند جایگاهی در اینستاگرام ندارند.

اگر چنین محتوایی در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری کنید، پس از مدت کوتاهی ویدئو از صفحه شما حذف می شود و از جانب اینستاگرام اخطاری دریافت خواهید کرد.

در صورت تکرار مداوم اشتراک گذاری این دست ویدئوها ممکن است حساب کاربری شما برای همیشه مسدود شود.

بسیاری از کاربران از این شکایت داشتند که پس از اشتراک گذاری، ویدئو به طور خودکار از صفحه اینستاگرام حذف شده است. دلیل این امر این است که شما قوانین اینستاگرام را نقض کرده اید.

امیدواریم پاسخ درستی برای اینکه چگونه فیلم های اینستا را پست کنیم گرفته باشید. اشتراک گذاری ویدئو امری ساده بوده و شما با طی کردن چند مرحله می توانید این کار را انجام دهید.

اگر در هنگام آپلود ویدئو با مشکلاتی مواجه شدید، در ابتدا اینستاگرام را به روز رسانی کنید و در صورتی که مشکل رفع نشد وارد تنظیمات دستگاه شده و گزینه app یا برنامه ها را انتخاب کنید.

در این بخش برنامه instagram را پیدا کرده و با لمس آن گزینه Clear data را بزنید و مجددا برای اشتراک گذاری فیلم تلاش کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
1 نظر
  1. yalda می‌گوید:

    best

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.