چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم ؟

کپی کردن پست هایی که دیگران منتشر کرده اند برای هر فردی که در اینستاگرام فعالیت می کند اهمیت دارد زیرا بسیاری از اوقات برای شما هم اتفاق افتاده که پست دیگران را پسندیده اید، و دوست دارید آن پست را در پیج خود به اشتراک بگذارید اما نمی‌دانید که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار چندین راه حل در نظر گرفته شده است که شما می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای انجام این کار خود اینستاگرام قابلیتی ارائه نکرده است، بنابراین کاربران نمی‌توانند از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام کنند. در واقع اینستاگرام برای ما ابزاری قرار نداده است تا ما به صورت کاملا مستقیم پست دیگران را کپی کنیم و در صفحه کاربری خود منتشر کنیم اما کاربران می توانند از طریق راه های میانبر این کار را انجام دهند. در این جا تعدادی از راه‌های دانلود پست اینستاگرام ارائه شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید پست دیگران را دانلود کنید و در ادامه آن را در پست خود منتشر کنید.

در این مطلب از سایت پارس اینستاگرام به شما عزیزان کپی کردن پست های اینستاگرام و به اشتراک گذاری مجدد آنها را آموزش خواهیم داد , پس با ما همراه باشید.

چگونه پست های اینستاگرام را کپی کنیم؟

برای اشتراک‌گذاری پست های دیگران در اینستاگرام، استفاده از دو برنامه آسان و مناسب است.

استفاده از برنامه Repost for Instagram

  1. Repost for Instagram را دانلود کنید.

از لینک‌های زیر می‌توانید برنامه را دانلود کنید.

دانلود نسخه اندروید

  1. لینک پست دل‌خواهتان که قصد کپی کردن آن را دارید انتخاب کنید. وارد اینستاگرام شوید و پست مورد علاقه‌تان را باز کنید. در بالای پست، سمت راست، داخل قسمت سه‌ نقطه، گزینه copy link را بزنید.
  1. برنامه را باز کنید.وقتی وارد برنامه شوید، به‌صورت اتوماتیک همان پستی که کپی کردید را خواهید دید. روی گزینه feed پایین سمت راست بزنید.چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم
  2. فیلتری که دوست دارید را  از لیست فیلتر ها انتخاب کنید.
  3. چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیمکپشن  مورد نظر خود را بنویسید و تمام!چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم

استفاده از برنامه InstaRepost

  1. InstaRepost را دانلود کنید.

نسخه IOS و اندروید برنامه را از لینک‌ زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه اندروید

  1. وارد برنامه اینستاگرام شوید ، روی پست مورد نظرتون کلیک کنید و گزینه کپی لینک رو انتخاب کنید.چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم

3. در این مرحله وارد برنامه خواهید شد.اینجا روی گزینه repost now کلیک کنید.چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم

 

4. در مرحله بعد چند گزینه نمایش داده میشود که ما گزینه feed را برای پست کردن در اینستاگرام انتخاب میکنیم.چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم

 

5. در صفحه بعدی فیلتر مورد نظر را انتخاب کنید و کپشن پست خود را بنویسید و آن را پست کنید.چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیمکپی کپشن اینستاگرام

خیلی‌ها فکر می‌کنند بهترین راه برای کپی کردن کپشن اینستاگرام، استفاده از برنامه است؛ اما این‌طور نیست! راه‌های ساده‌تری هم هست.

برای کپی کپشن از سایت اینستاگرام استفاده کنید. لینک پست را از برنامه اینستاگرام کپی کنید و در صفحه مرورگرتان آن را سرچ کنید.
فقط حتما چک کنید که وارد اکانت اینستاگرامتان شده باشید.

 

ذخیره پست های اینستاگرام در گوشی 

هر روز در اینستاگرام میلیون‌ها عکس و ویدئو توسط کاربران مختلف اشتراک‌گذاری می‌شود. شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بعد از دیدن پستی در اینستاگرام تمایل پیدا کنید که آن پست را ذخیره نمایید تا بعدا آن را کپی کنید و به اشتراک بگذارید.برای انجام این کار دو روش وجود دارد:

روش اول ) استفاده از خود برنامه اینستاگرام

دقت کنید در این روش عکس ها و ویدئو هایی که قصد ذخیره آن را دارید در خود اپلیکیشن اینستاگرام ذخیره می شود نه در گالری گوشیتان .

  • ابتدا اینستاگرام خود را بروزرسانی کرده و بعد از اجرا کردن برنامه، پست مورد نظر خود را انتخاب نمایید .
  • آیکن Bookmark در زیر پست مورد نظر را انتخاب کنید.ذخیره کردن پست های اینستاگرام
  • سپس برای دسترسی به پست های ذخیره شده کافیست به بخش پروفایل خود رفته و آیکن SAVED را انتخاب کنید .ذخیره کردن پست های اینستاگرام
  • در این قسمت تمامی پست هایی که نشان دار کرده اید قرار دارند و میتوانید به راحتی در هر زمانی که دوست داشتید آنها را مشاهده نمایید.ذخیره کردن پست های اینستاگرام
روش دوم) استفاده از اپلیکیشن‌های دانلود پست اینستاگرام (عکس و ویدئو)
روش دومی که می‌توانید از آن برای دانلود پست‌های اینستاگرام استفاده کنید، مربوط به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های اختصاصی می‌شود که بدین منظور ارائه شده‌اند و با این روش می توانید عکس ها و ویدئوهایی که قصد ذخیره آن را دارید در گالری گوشیتان ذخیره کنید .

در زیر با برخی از این اپلیکیشن های مهم و کاربردی آشنا می شوید:

 FastSave

از نرم افزارهای دانلود خودکار عکس و فیلم اینستاگرام محسوب می گردد کافیست آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

  1. در قدم بعدی بعد از اجرای برنامه ویژگی FastSave Service را فعال کنید.
  2. گزینه open Instagram را انتخاب نمایید.

3. بر روی نماد بالای تصویر مورد نظرتان کلیک و گزینه Copy link را انتخاب کنید.

برنامه عکس را به طور خودکار دانلود می کند و می توانید آن را در گالری خود مشاهده نمایید.

این برنامه شاید به شما امکان دانلود چندین عکس را به صورت همزمان ندهد اما بسیار سریع عمل می کند و اگر قصد دارید تصاویر زیادی را از شبکه های اجتماعی دانلود کنید گزینه مناسبی خواهد بود.

نرم افزار instasave Instasave

InstaSave یکی از اپلیکشن های کاربردی برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است و دانلود همزمان چندین پست از قابلیت های این برنامه محسوب می گردد.

نرم افزار InstaSave را از گوگل پلی نصب کنید.

  1. گزینه Auto download را در برنامه فعال نمایید.

2. در این مرحله اپلیکیشن اینستاگرام را به کمک گزینه open instagram باز کنید.

3. آدرس URL را به کمک گزینه copy link کپی کنید. سپس روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

4- سپس عکس یا ویدئوی اینستاگرامی مورد نظرتان ذخیره می شود.

پس از اجرای برنامه لیستی از پست هایی که گزینه Copy Link را برای آنها انتخاب کرده اید نشان داده می شود. کافیست بر روی آیکن دانلود در زیر هر پست کلیک کنید. پس از انجام این کار می توانید عکس ها و فیلم های دانلود شده را در پوشه گالری گوشی خود مشاهده نمایید.

برنامه دانلود عکس اینستاگرام Insta Downloader

نرم افزار InstaDownloader از دیگر نرم افزارهای پرکاربرد است که جهت مقابله با محدودیت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است.

برای استفاده از این برنامه باید ابتدا آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. سپس اینستاگرام را باز نموده و روی سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر کلیک میکنیم. سپس گزینه Copy link را انتخاب می نماییم.

آیکن برنامه InstaDownloader در پایین صفحه نمایش داده می شود. آن را انتخاب کرده و پس از ورود به برنامه در کادر خالی paste را می زنیم. پست مورد نظر دانلود شده و در برنامه ذخیره می گردد.

برای انتقال آن به گالری کافیست روی عکس و یا ویدیو مورد نظر کلیک کنیم و گزینه save image و یا save video را انتخاب کنیم.

سخن پایانی

ممنون از اینکه تا به اینجا با آموزش کامل چگونه پست اینستاگرام را کپی کنیم؟ همراه پارس اینستاگرام بودید و امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد. اکنون ابزار و دانش لازم برای ذخیره ،دانلود  و اشتراک پست های اینستاگرام را دارید. حالا مطالب عالی را ایجاد و منتشر کنید، یا محتوای عالی تولیدشده توسط کاربر را دوباره ارسال نمایید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.