چگونه آنلاین بودن در واتساپ را غیر فعال کنیم

امروزه برای اکثر مشکلات و سوال های مربوط به شبکه های اجتماعی راه حل هایی ارائه شده است که مسئله آخرین بازدید نیز از جمله این مسائل به شمار می رود و با انجام چند راه حل سریع و ساده به راحتی می توان آن را برطرف کرد.

از جمله سوالاتی که برای بسیاری از افراد مطرح است و به دنبال پاسخ سریع برای آن هستند، این است که چگونه آنلاین بودن خود را در واتساپ پنهان کنیم؟

ما در ادامه این مطلب قصد داریم با ذکر برخی از توضیحات این سوال را پاسخ دهیم.

چگونه آنلاین بودن واتساپ را غیر فعال کنیم اندروید

  • وارد برنامه واتساپ شوید
  • آیکون سه نقطه در بالای صفحه را لمس کنید
    چگونه آنلاین بودن وضعیت واتساپ را غیر فعال کنیم اندروید
  • گزینه settings را انتخاب کنید
    چگونه آنلاین بودن وضعیت واتساپ را غیر فعال کنیم ایفون
  • در صفحه جدید وارد Privacy شوید
    چگونه آنلاین بودن در واتساپ را غیر فعال کنیم سامسونگ
  • گزینه Last Seen را لمس کنید
    چگونه آنلاین بودن در واتساپ فارسی را غیر فعال کنیم اندروید
  • سپس در بخش بالایی گزینه Nobody و در پایین صفحه گزینه same as last seen را انتخاب کنید
غیر فعال کردن آنلاین بودن در واتساپ

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک می کنند

غیرفعال کردن آنلاین بودن واتساپ در آیفون

خوب است بدانید که در ورژن واتساپ آیفون با اندروید، بین تنظیمات تفاوت های قابل توجهی وجود ندارد و تنها باید با استفاده از مسیر Settings – Account – Privacy، گزینه آخرین بازدید یا Last Seen را انتخاب کرده و بر اساس سلیقه خود تغییرات لازم را در تنظیمات اعمال کنید.
علاوه بر آن توجه داشته باشید که گزینه های دیگری اعم از Profile Photo و Status وجود دارد که شما می توانید با انتخاب هر کدام از آنها دسترسی افراد گوناگون را به این امکانات تا حدودی، محدود نمایید.
در رابطه با موضوع مخفی کردن آنلاین بودن خود در واتساپ، سوالات بسیار زیادی مطرح است که در ادامه برخی از آنها را به همراه پاسخ ذکر خواهیم کرد

زمانی که می خواهید آخرین بازدید خود را در پیام رسان واتساپ مخفی نمایید با سه گزینه متفاوت روبرو می شوید که با انتخاب کردن هر گزینه، برخی از اشخاص خاص امکان مشاهده آخرین بازدید شما را دارند که این سه گزینه عبارت است از:
Everyone :1: در این شرایط تمامی افراد می توانند زمان آخرین بازدید شما را ببینند که به طور معمول، برنامه واتساپ بر روی این گزینه قرار دارد.
My Contacts :2: این گزینه به معنای آن است که تنها افرادی که در فهرست مخاطبین شما ذخیره شده و قرار دارند، قابلیت دسترسی به آخرین بازدید شما را داشته و دیگر افراد امکان مشاهده آن را ندارند.
3: Nobody: با انتخاب این حالت، هیچ فردی نمی تواند آخرین زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کند.

بروزرسانی جی بی واتساپ

چگونه آنلاین بودن در واتساپ را فعال کنیم

برای فعال کردن انلاین بودن در واتساپ همین مراحل قبل را باید انجام دهید با این تفاوت که در مرحله اخر باید گزینه Everyone را انتخاب کنید.

سوالات متداول
1. چرا برخی می خواهند آخرین زمان آنلاین بودن خود را مخفی کنند؟
در پاسخ این سوال می توان گفت که در بسیاری از اوقات، کاربران به دلایل زیادی به خصوص دلیل شخصی قصد پاسخگویی به برخی از پیام های دریافت شده از مخاطبین خود را ندارند.

در این صورت با باز کردن برنامه واتساپ و آنلاین بودن شما، سایر مخاطبینی که در واتساپ قرار دارند، از زمان آنلاین بودن شما آگاه می شوند. از این رو جهت آنکه این مخاطبان متوجه آنلاین بودن شما نشوند، می توانید آخرین بازدید را از دید همه آنها پنهان کرده و به آسانی در واتساپ با دیگران چت کنید.

2. آیا آنلاین بودن در پیام رسان واتساپ به معنای آن است که فرد با شخص دیگری در حال چت کردن است؟
توجه داشته باشید که آنلاین بودن در این برنامه یک معنای کاملا ساده دارد و بدین معناست که در این حالت کاربر در حال استفاده از برنامه واتساپ بوده و به اینترنت نیز متصل است.

ممکن است که این کاربر در حال چت کردن با یک شخص دیگر یا در حال ارسال پیام به یک فرد مهم تر است.

3. آیا امکان دارد که شخصی بدون اطلاع دیگران در واتساپ آنلاین شود؟
شما می توانید برای آنکه دیگران متوجه آنلاین بودن شما در واتساپ نشوند، ابتدا تمامی اتصال های خود به اینترنت اعم از وای فای  شبکه موبایل هوشمند خود را غیرفعال نمایید.

سپس برنامه واتساپ و گفتگوی مورد نظر خود را جهت پاسخگویی باز کنید و پس از آن به اینترنت وصل شوید. در این زمان پیام رسان واتساپ بدون آنکه شما را آنلاین نشان دهد، یک پیام برای شما ارسال خواهد کرد.

4. آیا امکان بررسی کردن برنامه واتساپ بدون آنلاین بودن امکان پذیر است؟
بله. می توانید بدون آنکه آنلاین بودن شما به دیگران نشان داده شود، چت های واتساپ و همچنین پیام های دانلود شده در سیستم خود را مشاهده کنید.

به دلیل آنکه در این زمان شما به شبکه ای متصل نیستید، تاریخ و زمان آخرین بازدید شما آپدیت نخواهد شد.

5. از کجا بفهمیم چه کسی در برنامه واتساپ ما را بررسی می کند؟
Who View Me در ورژن های Android 2.3 و بالاتر فعالیت می کند. خوب است بدانید که این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار خوبی است که تنها باید نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کرده و آن را باز کنید.

سپس روی گزینه SCAN لمس کرده و اجازه دهید تا برای چند ثانیه اجرا شود. پس از چند دقیقه تمامی افرادی که پروفایل واتساپ شما را در 24 ساعت گذشته، چک کرده اند، را مشاهده خواهید کرد.

6. آیا آخرین زمان آنلاین بودن واتساپ با حالت هواپیما گوشی، نشان داده می شود؟
شما می توانید با روش کردن حالت هواپیما، حریم خصوصی واتساپ را حفظ کنید.

توجه داشته باشید که پیام شما از قبل وجود داشته و این امکان را دارید که آن را بخوانید و از آنجایی که گوشی همراه شما آفلاین است، برنامه واتساپ شما را آنلاین نشان نخواهد داد.

در نهایت پیامی که دریافت کرده اید، به صورت خوانده شده برای مخاطب شما نشان داده نمی شود و از این رو وضعیتتان به طور آنلاین تغییر نمی کند.

7. چگونه می توان فهمید که چه افرادی آخرین زمان مخفی بودن شما را در واتساپ چک کرده اند؟
شما با کمک برنامه WhatsDog که تنها برای گوشی های اندرویدی قابل استفاده است، می توانید نسبت به بررسی آخرین بازدید در پیام رسان واتساپ اقدام نمایید.

افرادی که این برنامه را دانلود، نصب و اجرا کرده اند، می توانند از آخرین زمان آنلاین بودن شخص مطلع شوند و همچنین افراد مختلف را ردیابی نمایند؛ حتی اگر آن شخص آخرین زمان آنلاین بودن خود را از واتساپ برای تمامی کاربران، پنهان کرده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. rozita می‌گوید:

    ترفتند خوبی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.