چگونه دو تا واتساپ نصب کنیم؟

بسیاری از کاربران از دو سیم کارت در گوشی همراه خود استفاده می کنند که از این رو قصد دارند با هر دو سیم کارت خود حساب کاربری در پیام رسان واتساپ داشته باشند.

از این رو ما قصد داریم در این مقاله شما را با پاسخ پرسش چگونه دو تا واتساپ نصب کنیم در یک موبایل از جمله آیفون و اندروید آشنا کنیم.

نصب دو واتساپ در موبایل بدون برنامه

نکته: این روش روی برخی موبایل ها امکان پذیر است اگر موبایل شما این قابلیت را نداشت از آموزش دوم استفاده کنید.

  • وارد بخش تنظیمات موبایل تان شوید
  • به بخش Apps بروید
    نصب دو واتساپ در یک گوشی شیائومی
  • گزینه Dual apps یا App Twin را پیدا کرده و لمس کنید
    چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ
  • برنامه واتساپ را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید
  • چند ثانیه منتظر بمانید تا واتساپ دوم روی موبایل شما ایجاد شود
    چگونه دو تا واتساپ داشته باشیم در ایفون
  • حالا میتوانید در لیست برنامه های موبایل تان دو واتساپ را مشاهده کنید

نصب دو واتساپ در موبایل با کمک برنامه

جهت نصب دو واتساپ همزمان در یک موبایل به کمک برنامه جانبی میتوانید برنامه های زیر را از طریق گوگل پی استور ، اپ استور یا بازار دانلود و نصب کنید:

  1. اپلیکیشن Parallel App – Dual App Cloner
    این اپلیکیشن قادر است تا امکان نصب ورژن دوم تعداد زیادی از برنامه ها را فراهم نماید.
    به طور میانگین می توان گفت که امروزه بیشتر از 40 میلیون کاربر در این برنامه در طول روز مشغول به فعالیت هستند.
    از ویژگی های مهم این اپلیکیشن می توان به امکان جابجایی سریع و آسان بین اکانت های گوناگون، عدم ایجاد مشکل در قسمت امنیت برای کاربران، عدم تداخل نسخه های کپی شده با یکدیگر و… اشاره کرد.
    Install two WhatsApp
  2. اپلیکیشن DO Multiple Accounts
    شما پس از نصب و اجرای این برنامه می توانید در برنامه های گوناگون اعم از فیس بوک، واتساپ و… به آسانی بیشتر از دو اکانت را فعال و مدیریت نمایید.
    همچنین این امکان برای شما فراهم است تا به منظور داشتن امنیت بیشتر، در برنامه های دوم از رمز مخصوص استفاده نمایید.
    توجه کنید که این اپلیکیشن قابلیت پشتیبانی از دیگر برنامه های پلی استور را نیز دارد و از این رو جهت دانلود و فعالسازی واتساپ دوم می تواند گزینه خوبی باشد.
  3. اپلیکیشن Dual Space – Multiple Accounts
    تمامی خدماتی که در این برنامه ارائه می شود، کاملا رایگان است و همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا از برنامه های کاربردی مورد نیاز خود در کمترین زمان نسخه دوم را تهیه و استفاده نمایید.
    البته توجه داشته باشید که در صورت استفاده نامحدود از این اپلیکیشن باید نسخه vip آن را فراهم نمایید و امکان استفاده رایگان را نخواهید داشت.

از آنجایی که در اپلیکیشن واتساپ مسنجر کاربرد و قابلیت های بسیاری وجود دارد، تعداد زیادی از افراد می خواهند که دو برنامه واتساپ در یک گوشی داشته باشند.
در صورتی که شما قصد دارید از وجود دو سیم کارت در موبایل همراه خود نهایت استفاده را داشته باشید و همچنین از دو اکانت در پیام رسان واتساپ خود استفاده کنید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

کارشناسان و طراحان موبایل های اندرویدی، روش های بسیاری به منظور استفاده از واتساپ با دو شماره در یک گوشی بدون نیاز به انجام فرایندهای فنی ارائه داده اند.
خوب است بدانید که شرکت شیائومی از جمله نخستین تولیدکننده هایی بود که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد تا بتوانند از برنامه های مختلف مانند واتساپ به طور مجزا و دوگانه بعد از روشن کردن گوشی خود استفاده نمایند.

چگونه آنلاین بودن در واتساپ را غیر فعال کنیم

روش نصب برنامه واتساپ دوم بر روی موبایل سامسونگ

همانطور که اطلاع دارید، تنظیمات مربوط به گوشی های شیائومی و هواوی بسیار آسان بوده و شما برای هر دو مدل این گوشی می توانید به راحتی واتساپ را نصب نمایید.

خوب است بدانید  مراحل نصب کردن واتساپ دوم روی موبایل سامسونگ با گوشی های دیگر تفاوت هایی دارد.
اگر قصد فعال کردن و راه اندازی دو برنامه واتساپ در یک موبایل اندرویدی سامسونگ را دارید، باید پروسه زیر را طی کنید. ابتدا باید برنامه تنظیمات در گوشی خود را پیدا و سپس وارد آن شوید.

به پایین صفحه اسکرول کرده تا گزینه «Advanced features» یا «Apps» را پیدا و مشاهده نمایید و آن را انتخاب کنید.

پس از آن به بخش «Dual messenger» وارد شده و در این مرحله از فهرست برنامه ها، باید برنامه WhatsApp Messenger را پیدا کنید و تاگل کنار آن را به قسمت راست بیاورید.

در نهایت بر روی گزینه OK جهت اعمال تمامی این تغییرات کلیک کنید تا واتساپ دو اکانته برای شما به آسانی فعال شود که در نتیجه شما موفق شده اید تا دو اکانت واتساپ در یک موبایل سامسونگ بسازید.
روش ذکر شده در قسمت بالا در رابطه با روش نصب واتساپ دوم روی موبایل همراه،  برای تمامی دستگاه هایی که از توانایی شبیه سازی برنامه مورد نظر، پشتیبانی می کنند، کاربرد دارد و تنها تفاوتی که بین آنها وجود دارد در مکان قرار گیری تنظیمات و نامگذاری این قابلیت خواهد بود.
توجه داشته باشید که اغلب از این خصوصیت با اسم های مختلف اعم از Dual apps ،clone app ،app clone ،twin apps ،app twin ،Dual messenger در برندهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است.

شما باید با توجه به مدل گوشی خود یکی از این نام ها را در تنظیمات موبایل سرچ نمایید.
مثلا در موبایل های شیائومی این اسم با عنوان Dual Apps شناخته شده است.

از این رو شما باید در تنظیمات این عنوان را سرچ کنید و یا دنبال آن بگردید تا تمامی قابلیت های واتساپ دوم برای گوشی اندروید شما فعال شود.

چگونه از بلاک واتساپ خارج شویم

نصب واتساپ دوگانه روی گوشی های اندروید با کمک قابلیت User Switch method

در موبایل اندرویدی یک ویژگی به نام سوییچ چند کاربری وجود دارد.

این روش قابلیت نصب همزمان دو برنامه واتساپ در یک گوشی و فعال کردن آن را فراهم می کند.

توجه داشته باشید که این روش کمی زمانبر بوده و باید کاربر به صورت دائم بین تمامی حساب ها سوییچ کند.
برای انجام این روش ابتدا به تنظیمات دستگاه خود وارد شده و سپس گزینه Users را پیدا نمایید.

در این مرحله انتخاب خودکار Owner است که البته شما می توانید از نمایه Guest نیز استفاده نمایید یا علامت + را لمس کنید و یک نمایه تازه را ایجاد کنید.

بعد از آنکه نمایه جدید را ایجاد کردید، به منظور نصب دو برنامه واتساپ در یک موبایل باید از طریق حساب گوگل خود وارد شوید و سپس اپلیکیشن واتساپ را از فروشگاه پلی دانلود و نصب نمایید.

بعد از اتمام بارگیری واتساپ، مراحل مربوطه را انجام دهید که در نهایت می توانید به آسانی از دو اکانت در واتساپ خود بهره مند شوید.

شما همچنین میتوانید مقاله به روز رسانی واتساپ جی بی با لینک مستقیم را نیز مطالعه کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.