آموزش نحوه گذاشتن چند عکس و فیلم در استوری اینستاگرام

اگر با قابلیت استوری اینستاگرام آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که به منظور ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوری گزینه‌ مشخصی وجود ندارد! این موضوع سبب می‌شود که برخی از کاربران دچار سردرگمی شوند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوری اینستاگرام بپردازیم.از آن جایی که قابلیت استوری طرفداران زیادی دارد، اینستاگرام هر چند وقت یک بار با انتشار آپدیت‌های جدید، توانایی‌های بیشتری را به آن اضافه می‌کند. با توجه به جدیدترین آپدیت منتشر شده برای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، کاربر می‌تواند با گذاشتن چند عکس در  یک استوری ، عکس و فیلم های خود را به صورت چندتایی با دیگر افراد به اشتراک بگذارد.

چند عکس و ویدئو در استوری
چند عکس و ویدئو در استوری

هنگامی که قصد استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام را دارید، می‌توانید عکس یا ویدیوی جدیدی و آنی ضبط کرده و آن را اشتراک گذاری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که نسبت به اشتراک گذاری مستقیم عکس‌ها و ویدیوهای نسبتا جدید ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه هم اقدام کنید. به بیان دیگر شما می‌توانید به طور مستقیم عکس و ویدیوهای گالری دستگاه را هم در استوری اینستاگرام ارسال کنید. متاسفانه هنگامی که به منظور ارسال عکس یا ویدیو در استوری اینستاگرام اقدام می‌کنید هیچ گزینه‌ای به منظور انتخاب عکس یا ویدیو از بخش گالری دستگاه ارائه نمی‌شود و این موضوع بسیاری از کاربران را بر این باور داشته که به منظور ارسال پست در استوری اینستاگرام باید حتما به صورت آنی یک عکس یا ویدیو را ضبط کنند!

بنابراین ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوری اینستاگرام امکانپذیر است و انجام آن نیازمند دانستن یک ترفند است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام و همچنین گذاشتن فیلم چند قسمتی در استوری اینستاگرام بپردازیم و این ترفند را برای شما عزیزان شرح دهیم. با استفاده از این ترفند می‌توانید عکس و ویدیوهای ذخیره شده در حافظه گوشی خود که قبلا ضبط کرده‌اید با گذاشتن چنداستوری در اینستاگرام اشتراک گذاری یا ارسال کنید.

 

آموزش تصویری گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

برای قرار دادن چند عکس و ویدیو در استوری اینستاگرام، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. اینستاگرام خود را از طریق گوگل پلی و یا اپ استور به جدیدترین نسخه موجود آپدیت کنید. این قابلیت فقط در جدیدترین نسخه در دسترس است.
  2. با سوایپ به راست و یا کلیک بر روی عکس پروفایل خود در نوار بالایی، وارد بخش مخصوص استوری‌ها شوید.

  1. وارد گالری تصاویر خود شوید. این بخش با سوایپ به سمت پایین و یا کلیک بر روی آیکون مربعی شکل، قابل دسترسی است.

  1. بر روی آیکون موجود در بخش بالایی برای افزودن چند عکس، تپ کنید.

  1. عکس‌ها و ویدیوهایی را که می‌خواهید استوری قرار دهید، انتخاب کنید و در آخر برای انتشار بر روی Your Story تپ کنید.

بنابراین ارسال مستقیم عکس و ویدیوهای ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی در استوری اینستاگرام امکانپذیر است با این ویژگی جدید، کاربر به جای این که یکی یکی عکس‌ها و فیلم‌هایش را در بخش استوری اینستاگرام آپلود کند، همه را به صورت یکجا منتشر خواهد کرد برای انجام این عمل باید از ترفندی که شرح داده شد استفاده کنید.

مطلب آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام نیز از مطالب کاربردی در زمینه اینستاگرام می باشد که می توانید به مطالعه آن بپردازید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.