دانلود استیکر متحرک واتساپ

گاهی اوقات کاربرانی که از پیام رسان های اجتماعی برای گفت و گو و چت با دوستان خود استفاده می کنند، به دنبال استیکرهایی برای بیان احساسات و همچنین رساندن بهتر و سریع تر منظور خود به جای انواع کلمات هستند.

همانطور که می دانید، انواع استیکر ها در فضاهای مجازی طرفداران مخصوص به خود را دارند که سبب شده انواع مختلفی از آنها طراحی و ساخته شوند.

پیام رسان واتساپ از جمله نرم افزارهای اجتماعی به شمار می رود که جدیدا استیکرهای بسیاری مخصوص آن طراحی شده است.

چطور استیکرهای متحرک واتساپ را دانلود کنیم

  • برنامه را باز کنید به صفحه چت یکی از مخاطبین تان وارد شوید.
  • بر روی آیکون ایموجی ها در پایین صفحه تپ نمایید.
  • روی علامت + که در پایین سمت راست نوار ابزار ایموجی ها وجود دارد، تپ کنید که در نهایت به صفحه استیکرهای جدید منتقل می شوید.
  • در ادامه شما با کلیک بر روی آیکون دانلود، این امکان را دارید تا هر کدام از گروه های استیکر مورد نظرتان را دانلود و استفاده کنید.
دانلود استیکر واتساپ

علاوه بر این شما قادر هستید تا با کمک نرم افزار استیکر واتساپ نسبت به دانلود استیکرهای مورد نیاز و علاقه خود اقدام نمایید که تنها لازم است تا این برنامه را دانلود و سپس آن را نصب نمایید.

روش دانلود استیکرهای متحرک نیز به همین صورت بوده که نسبت به استیکرهای معمولی از جذابیت و کاربردهای بیشتری برخوردار هستند و حتی می توان با فیلم های کوتاه خود که در حد چند ثانیه است، از این نوع استیکرها طراحی و تولید کرد.

دیلیت اکانت اینستاگرام

روش ارسال استیکر به دیگران

شما بایددر صفحه چت بر روی گزینه ایموجی و سپس استیکر تپ کنید (در صورتی که شما هیچ استیکر ذخیره شده ای نداشته باشید، صفحه باز شده برای شما خالی نمایش داده می شود) سپس روی استیکر موررد نظرتان کلیک کنید تا ارسال انجام شود.

روش افزودن یک استیکر به لیست علاقه مندی های خود در واتساپ

در برخی مواقع، استفاده از یک استیکر نسبت به سایر موارد بسیار زیاد است و از این رو قصد داریم که آن را به لیست مورد علاقه مندی های خود اضافه نماییم.

به منظور انجام این کار، شما باید بر روی استیکر مورد نظر خود، تپ کرده و برای مدتی انگشت خود را نگه دارید تا یک پیام به شما نشان داده شود که در این پیام سوال شده که آیا شما قصد دارید این استیکر را به علاقه مندی های خود اضافه نمایید؟

افزودن استیکر به واتساپ

که در این مرحله شما با ثپ بر روی گزینه ADD، استیکر انتخاب شده را به لیست علاقه مندی ها اضافه می کنید. همچنین به منظور مشاهده کردن لیست علاقه مندی ها باید به آیکون ستاره مراجعه نمایید.

روش مشاهده انواع استیکرهایی که اخیرا در واتساپ استفاده شده اند

همانطور که اطلاع دارید، در بخش ایموجی ها یک آیکون به شکل ساعت وجود دارد که به آسانی می توانید ایموجی هایی که به تازگی و به طور مکرر استفاده کرده اید را مشاهده نمایید که همین آیکون در منوی استیکرها نیز وجود دارد و شما با تپ کردن بر روی لیست آن می توانید جدیدترین و آخرین استیکرهای استفاده شده را به آسانی مشاهده نمایید.
نحوه شخصی سازی استیکرهای واتساپ
خوب است بدانید که در کنار آیکون ستاره، یک آیکون دیگر که به شکل قلب است، وجود دارد که امکان دارد شما با آن روبرو و حتی درگیر شده باشید.

شما این امکان را دارید تا در این بخش، انواع استیکرهای خود را بر اساس نیاز، سلیقه و… در دسته بندی های مختلف قرار دهید. به عنوان مثال یک دسته برای استیکرهای ناراحت، یک دسته استیکرهای لبخند و… .

دسته بندی استیکرهای واتساپ

بدون شک می دانید که در برخی از برنامه ها امکان ارسال دو استیکر به صورت همزمان وجود ندارد.

در صورتی که برنامه واتساپ از این قابلیت برخوردار بوده تا شما به راحتی بتوانید برای ارسال چند استیکر به صورت همزمان آنها را دسته بندی نمایید.

به منظور استفاده آسان تر از این دسته های استیکر و همچنین فرستادن آن به دوستان خود، لازم است برای یکبار صفحه چت را بسته و سپس باز کنید و استیکر مورد نظر خود را ارسال نمایید.

خرید پیج اینستاگرام

روش افزودن استیکر به واتساپ

در قسمت قبل توضیحاتی در رابطه با روش دانلود کرده استیکر در واتساپ را ذکر کردیم و در ادامه مبحث قصد داریم تا شما را با روش افزودن استیکر به واتساپ آشنا کنیم.
در بسیاری از مواقع ممکن است که یک استیکر توسط یکی از دوستانتان برای شما ارسال شود که مورد توجه شما قرار گرفته است و قصد ذخیره آن را دارید.

از این رو شما به منظور افزودن آن تنها لازم است تا با دست خود بر روی استیکر مورد نظر نگه دارید و سپس در پنجره پاپ آپی که در برابر شما باز شده است، بر روی گزینه ADD TO FAVORITES تپ نمایید.

چگونه استیکرهای واتساپ را حذف کنیم؟

در صورتی که شما یک استیکر را به طور اتفاقی و یا به اشتباه به لیست استیکرهای خود اضافه کرده اید و از آن خوشتان نیامده و قصد حذف آن را دارید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا به راحتی می توانید نسبت به حذف آن اقدام کنید.

برای انجام این کار یکبار دیگر به علامت + که در انتهای نوار ابزار استیکرها قرار دارد، مراجعه کرده و سپس تب MY STCKERS را باز کنید، در این بخش شما لیست استیکرهای خود را مشاهده می کنید که باید استیکر مورد نظر را بیابید و سپس با تب کردن بر روی آیکون سطل آشغال، آن را حذف نمایید.
چگونگی مرتب کردن، مشاهده و پاک کردن استیکرهای ذخیره شده در واتساپ
به صورت کلی می توان گفت که شما قادر هستید تا تمامی استیکرهای ذخیره شده خود را در تب MY Stickers پیدا و مشاهده نمایید.

تمامی استیکرهایی که شما تا به حال نسبت به ذخیره آنها اقدام کرده اید، در این تب قابل مشاهده بوده و به آسانی می توانید با کلیک بر روی آیکون خطوط افقی، ترتیب آنها را بر اساس سلیقه خود مشخص و مرتب کنید.
امروزه استفاده از استیکر و ارسال آن در گروه های چت و حتی پیام های شخصی نسبت به ارسال متن کاربرد گسترده ای داشته و همچنین جذابیت بیشتری برای فرد گیرنده دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.