فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟

فری فایر یکی از بازی‌هایی بوده  که امروزه در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بازی‌ها در گذشته به طور آفلاين اجرا می‌شدند اما امروزه اغلب بازی‌های موبایلی و کامپیوتری به شکل آنلاین اجرا می‌شوند.

اگر از طرفداران بازی‌های اینترنتی هستید باید بدانید که بازی مورد نظر شما چقدر اینترنت مصرف می‌کند.

به طور کلی بازی‌ها، مصرف بالای اینترنت ندارند اما شما با برخی از ترفندها می‌توانید مصرف اینترنت را به حداقل برسانید. با ما تا انتهای مقاله همراه شوید تا بدانید فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند.

اگر قصد پیشرفت سریع در بازی فری فایر را دارید میتوانید با خرید جم فری فایر به راحتی به سطح حرفه ای تری در این بازی دست پیدا کنید.

میزان مصرف اینترنت فری فایر

فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟ بهترین راهکار برای کاهش مصرف اینترنت

اگر از بازی فری فایر استفاده می‌کنید باید به مصرف اینترنت آن توجه کنید. قبل از هر چیز سعی کنید هنگام به روزرسانی بازی به‌جای استفاده از داده تلفن همراه، از وای‌فای استفاده کنید تا در مصرف اینترنت صرفه‌جویی شود.

بازی Free Fire از بازی‌های کاملا آنلاین بوده و برای اجرای آن مدام به اینترنت نیاز دارید. برای بازی کردن بهتر است بسته اینترنتی تهیه کنید تا در هزینه‌های مصرفی صرفه‌جویی شود.

مطابق با برخی تحقیقات که در زمینه مصرف اینترنت فری فایر منتشر شده است، چنانچه یک ساعت به شکل مداوم به بازی کردن بپردازید، میزان 30 مگابایت اینترنت مصرف خواهد شد که عدد بالایی به حساب نمی‌آید.

بازی فری فایر به شکل تک نفره یا چند نفره قابلیت اجرا داشته که در هر حال مصرف اینترنت یکسانی خواهد داشت.

فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟ سوال پرتکراری که ذهن طرفداران این بازی را مشغول کرده است. این بازی دارای گرافیک نسبتا بالایی است که برای نمایش برخی از محتویات به اینترنت نیاز دارد.

با اتصال اینترنت مواردی همچون ظاهر کلی بازی، گرافیک، موجودات و…  به نمایش درخواهند آمد.

دقت داشته باشید که هر چقدر اینترنت شما سرعت و پایداری بهتری داشته باشد، بازی بدون لگ و مشکل اجرا خواهد شد. بنابراین برای لذت بردن از بازی سعی کنید از بسته‌های پرسرعت استفاده کنید.

برخی از افراد پس از مدتی بازی کردن، از لگ خسته شده و بازی برایشان کسل کننده خواهد شد. در نهایت بازی را کنار گذاشته و به دنبال نصب بازی‌های دیگر می‌روند.

چنانچه گرافیک بازی فری فایر را در حالت حداکثری قرار دهید، ممکن است اینترنت بیشتری مصرف شود. اگر از سیستم قدرتمندی بهره می برید و مصرف اینترنت برایتان اهمیت چندانی ندارد، بهتر است بازی را با بالاترین کیفیت اجرا کنید.

بلافاصله پس از شروع بازی، داده‌ها از سمت دستگاه شما تخلیه می‌شود و شما به راحتی می‌توانید ساعت‌ها به بازی کردن بپردازید.

شاید از افرادی باشید که روزانه ساعت‌های زیادی را به بازی فری فایر می‌پردازید. اگرچه مصرف داده در فری فایر 30 مگابایت در دقیقه است اما برخی از افراد از بالا رفتن مصرف این بازی شکایت دارند و داده‌های زیادی را از دست می‌دهند.

یکی دیگر از بازی های محوب اینترنتی بازی پابجی است که شما میتوانید با خرید یوسی پابجی به راحتی و در کمترین زمان به تجهیزات قدرتمند در این بازی دست یابید.

مقدار مصرف اینترنت بازی فری فایر

بهترین روش برای کاهش مصرف اینترنت در فری فایر

حالا که به پاسخ مناسبی برای سوال این‌که فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟ رسیده اید بهتر است با روش‌های کاهش دادن مصرف اینترنت این بازی آشنا شوید.

  1. کمتر بازی کنید.

اگر احساس می‌کنید گرافیک بازی در کمترین میزان قرار دارد اما همچنان مصرف اینترنت بالاست، سعی کنید مدت زمان بازی را کاهش دهید. این کار از هزینه‌های بازی کردن می‌کاهد و یکی از بهترین روش‌هاست.

  1. محدود کردن داده‌ها

محدود کردن داده‌ها به صورت دستی یکی از روش‌های کارآمد در کاهش مصرف اینترنت شماست. برای این کار وارد تنظیمات داده تلفن همراه شوید و مصرف داده را تا حد مورد نیاز در ماه یا سال کاهش دهید.

  1. عدم اجرای بازی در پس زمینه

سعی کنید در حین بازی کردن و یا پس از اتمام، بازی را به طور کامل ببندید زیرا موجب مصرف بی رویه اینترنت داده خواهد شد. با این کار علاوه بر کاستن در هزینه‌های اینترنت، از مصرف بی‌رویه باتری نیز جلوگیری می‌شود.

  1. استفاده از وای فای بجای داده

اگر از وای فای پرسرعت بهره می‌برید سعی کنید حدالامکان هنگام بازی کردن، اینترنت خود را بر روی وای فای تنظیم کنید. بسته‌های وای فای همیشه ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از داده ها هستند.

  1.  کاهش گرافیک بازی

بالا بردن گرافیک بازی در حالت حداکثری موجب مصرف اینترنت تا حد بالا می‌شود به همین جهت سعی کنید همیشه گرافیک بازی را در حد پایین قرار دهید تا داده کمتری مصرف شود.

بازی فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟

در یک نتیجه کلی همه ما دریافتیم که فری فایر چقدر اینترنت مصرف میکند؟ به طور کلی اگرچه مصرف اینترنت این بازی بالا نیست اما اگر از پس پرداخت هزینه‌های اینترنت برنمی‌آیید بهتر است از روش‌هایی که برای کاهش مصرف اینترنت در این بازی عنوان شده استفاده کنید.

هر یک از بازی‌های موجود، برای تلفن همراه مصرف اینترنت تا حجم خاصی را دارند و فری فایر در میان آن‌ها جزو بازی‌هایی است که مصرف اینترنت نسبتا معقول و متوسطی دارد.

3.6/5 - (8 امتیاز)
2 نظرات
  1. arad می‌گوید:

    سلام ببخشید بازی فری فایر هر ساعت نزدیک 300 مگ تا 400 مگ استفاده میکنه رقمی که شما میگین اشتباه هست

    1. abtin می‌گوید:

      من تا حالا چند بار اندازه گرفتم و در هر ساعت بازی حدود ۲۰ تا ۲۵ مگابایت مصرف کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.