ساخت حساب دوم اینستاگرام (بیزینس ) با شماره مجازی

ساخت حساب دوم اینستاگرام به دلیل قوانینی این رسانه اجتماعی امری بدیهی است. بسیاری از کاربران اقدام به ساخت چند حساب کاربری با اهداف مختلفی در حساب اینستاگرامی خود می کنند.

یکی از دلایل داشتن و ساخت حساب دوم اینستاگرام استفاده از اکانت برای گسترش کسب و کار و یا همان هدف بیزینسی است.

ساخت حساب دوم در رسانه اجتماعی اینستاگرام با دو روش مرسوم امکان پذیر است. استفاده از شماره مجازی گزینه امن و البته استفاده از روش تنظیمات خود این پیام رسان گزینه ساده تر برای ساخت اکانت است.

همانطور که می دانیم برای ساخت اکانت در این پیام رسان مشهور بایستی شماره تلفن یا ایمیل خود را در زمان ثبت نام وارد کرد تا کد تأیید برای کاربر ارسال شود.

استفاده از تلفن و ایمیل برای ساخت اکانت در هر سرویسی الزامی است. اما برای ایجاد حساب دوم توصیه ما استفاده از طریق شماره مجازی است.

دلیل آن قطعاً مزایای استفاده از شماره مجازی است. در ادامه این مقاله به ساخت اکانت بیزینس در اینستاگرام به کمک شماره مجازی و مزایای استفاده از این روش خواهیم پرداخت.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی شماره هایی هستند که به صورت مجازی و غیر فیزیکی قابل خریداری هستند. تمامی امکانات شماره حقیقی در شماره مجازی نیز وجود دارند.

با این تفاوت شماره های مجازی قابل لمس نیستند و می توان از شماره و پیش شماره های کشورهای مختلف نیز برای تغییر لوکیشن و حفظ امنیت استفاده کرد.

برخی از شماره های مجازی موجود در وب سایت ها رایگان هستند. اما بیشتر مواقع این شماره ها پولی بوده و بایستی پس از مدتی اقدام به شارژ آن‌ها کرد. شماره های مجازی بسیار امن هستند و برای کسانی که سیف بودن اطلاعات برایشان در اولویت است بهترین گزینه برای ساخت اکانت های مختلف است.

همچنین استفاده از شماره مجازی برای تغییر لوکیشن و ایجاد حساب در شبکه و سرویس هایی که کاربر ایرانی در آن تحریم هستند بسیار مفید هستند.

بسیاری از پیام رسان ها و سرویس ها و وب سایت های خارجی برای ایرانیان فیلتر است. به همین جهت استفاده از شماره مجازی برای ساخت اکانت و بهره وری از امکانات آن‌ها روشی ویژه حساب می شوند.

دلیل ساخت حساب دوم اینستاگرام

ساخت حساب دوم اینستاگرام و یا اکانت بیزینسی در این پیام رسان اجتماعی امری بدیهی است. زیرا قوانین اینستاگرام مانع از ایجاد چند حساب و اکانت در یک گوشی تلفن نخواهد شد.

می دانیم پیام رسان اجتماعی اینستاگرام یکی از پیام رسان های محبوب و پرطرفدار است که بسیاری از افراد برای گسترش کسب و کار خود و یا راه اندازی بیزینسی از این رسانه پر مخاطب استفاده می کنند. کسانی که حساب بیزینسی را مدیریت می کنند دارای حساب شخصی نیز هستند.

بنابراین داشتن دو یا چند حساب برای افراد امری طبیعی است. مدیریت حساب دوم هم‌زمان با حساب اول و یا شخصی در یک پلتفرم به نظر کار را برای کاربران ساده خواهد کرد.

حساب دوم در این مقاله منظور همان حساب بیزینسی است که مدیریت و امنیت آن برای کاربران بسیار مهم است. به همین جهت از شیوه های مختلف برای ساخت آن استفاده می کنند.

استفاده از شماره مجازی یکی از شیوه های قابل قبول است که در ادامه با نحوه ساخت اکانت با استفاده از شماره مجازی خواهیم پرداخت.

نحوه ساخت حساب دوم اینستاگرام با شماره مجازی

ساخت حساب دوم اینستاگرام و یا حساب اصلی با استفاده از شماره مجازی اینستاگرام این روزها بسیار مرسوم شده است.

هر چند با توجه به امکانات اینستاگرام می توان اقدام به ساخت حساب دوم کرد. اما استفاده از شماره مجازی دارای مزایایی است که مهم ترین آن حفظ امنیت اطلاعات کاربر است.

شماره مجازی را می توان خرید و یا آن را به صورت رایگان با استفاده از برنامه های مختلف ساخت. می دانیم که در زمان ایجاد حساب اکانت در اینستاگرام بایستی شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کرد تا کد تأیید برای کاربر ارسال شود.

اما افرادی که قصد دارند حساب دومی در اینستاگرام داشته باشند می توانند به جای استفاده از شماره تلفن همراه و ایمیل خود از شماره مجازی استفاده کنند. ساخت حساب دوم اینستاگرام با استفاده از شماره مجازی به همین سادگی خواهد بود.

مزایای ساخت حساب دوم اینستاگرام با شماره مجازی

چند حساب اینستاگرام در یک گوشی و برای یک نفر با اهداف مختلف قطعاً برای کاربران فعال این رسانه جذاب خواهد بود. کاربران هم‌زمان می توانند اقدام به ساخت حساب دوم اینستاگرام در یک گوشی کنند.

مدیریت و به روز رسانی و ارسال پست در حساب شخصی و حساب بیزینس در یک گوشی برای کاربر راحت تر و سریع تر خواهد شد.

امنیت بالای شماره مجازی و غیر قابل شناسایی بودن آن‌ها دلیل دیگری برای اهمیت استفاده از شماره مجازی خواهد بود.

زیرا شماره مجازی مورد استفاده شما ممکن است مربوط به کشور آمریکایی یا اروپایی باشد. در نتیجه ردیابی اکانت شما بسیار سخت خواهد بود.

شماره مجازی قیمت مناسبی دارد و با مبلغ کمی می توان آن را شارژ کرد. در نتیجه نگرانی از بابت هزینه این شماره ها وجود ندارد.

در نهایت می توان کسب و کار خود را با ایجاد حساب دوم یا اکانت بیزینسی گسترش داد.

حداکثر ساخت اکانت در اینستاگرام

پیش تر گفته شد که قوانین اینستاگرام برای ساخت حساب های مختلف محدودیت قرار نداده است.

بر اساس امکانات اینستاگرام می توان اقدام به ساخت حساب دوم اینستاگرام بیزینسی کرد. بر این اساس می توان بیش از ۵ حساب در این پیام رسان ساخت.

البته کسانی که برای بیزینس خود نیاز به حساب کاربری دیگری دارند می توانند از طریق خود امکانات اینستاگرام اقدام به ساخت حساب دوم نمایند.

روش ساخت حساب دوم اینستاگرام به کمک تنظیمات اینستاگرام

برای ساخت حساب دوم اینستاگرام می توان از طریق تنظیمات خود این پیام رسان اقدام کرد. این روش ساده و سریع خواهد بود.

خب اما باید به این نکته توجه داشت که امنیت اکانت با شماره مجازی دارای امنیت بیشتری است. به این منظور بایستی قدم به قدم پیش رفت؛

  • صفحه اینستاگرام خود را باز کنید ‌و بر روی قسمت پروفایل خود بروید.
  • پس از بالا آمدن پروفایل حساب اصلی شما بر روی قسمت منو که با سه خط مشخص شده بروید.
  • به قسمت تنظیمات یا settings بزنید.
  • پس از آن بر روی قسمت add account کلیک کنید.
  • در انتهای صفحه باز شده بر روی گزینه ثبت نام یا sing in رفته و عملیات ثبت نام را انجام بدهید.
  • سپس یک نام کاربری جدید انتخاب کرده و گزینه بعدی یا next را بزنید.
  • در قسمت بعدی ایمیل آدرس و یا تلفن خود را وارد کنید.
  • معمولاً برای ایجاد حساب کاربری جدید در اینستاگرام بهتر است از شماره موبایل استفاده شود.

برای ساخت حساب دوم اینستاگرام می توان از طرق مختلفی استفاده کرد که در متن فوق به روش های موجود اشاره شد. امن ترین و بهترین روش برای ساخت حساب دوم اینستاگرام استفاده از شماره مجازی است.

استفاده از شماره مجازی این امکان را به شما می دهد تا حساب های زیادی با اهداف مختلف را در اینستاگرام و سایر پیام رسان های مختلف ایجاد کرد.

برای ساخت و یا خرید شماره مجازی بایستی از طریق وب سایت های معتبر اقدام کرد. لازم به ذکر است که اعتبار شماره مجازی بسیار مهم است.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.