چگونه فالوور هایمان را پنهان کنیم؟

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین اپلیکیشن های موجود است که در آن عکس یا فیلم ها را به اشتراک میگذارند و راجب انها نظرهای مختلفی دریافت می کنند. در موقعیت های مختلف ممکن است این برنامه حریم شخصی زیادی برای کاربران باقی نگذارد به همین دلیل پرایوت های زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد که دانستن آنها به هرچه امن تر بودن این برنامه کمک میکند. اگر در قسمت تنظیمات پیج شخصی خود در اینستاگرام برویم گزینه ای مربوط به private حساب کاربری می بینیم که به ما در مخفی نگه داشتن پست ها و فالوور ها برای کسانی که جزو فالوور هایمان نیستند کمک میکند. البته می توانید به صورت دستی تک تک مواردی که میخواهید در حسابتان رعایت شود نیز خودتان تعیین کنید.

پنهان کردن فالورها و فالوینگ ها در اینستاگرام

برای خصوصی کردن پیج تان و مخفی کردن فالور و فالوینگ های اینستاگرام باید ابتدا وارد قسمت حسابتان شوید و در این قسمت دکمه تنظیمات را انتخاب کرده و به بخش privacy  بروید و روی privacy account  کلیک کنید. البته تعداد کل دنبال کننده ها و دنبال شونده ها در اینستاگرام کاملا مشخص است و برای پنهان کردن تعدادشان هنوز آپشنی وجود ندارد. و شما تنها می توانید وضعیت فالوور تان را که می تواند مسدود، محدود و… باشد پنهان کنید.

ترفند های مخفی اینستاگرام

تلگرام به آپشن ها و کارایی های زیادی دارد که به شما کمک میکند علاوه بر حفظ حریم شخصی خود از امکانات بی شمار آن استفاده کنید و راحتی عمل زیادی در برخورد با هر مورد جزئی داشته باشید. ما در اینجا شما را با چندی از این موارد آشنا میکنیم.

مخفی کردن فیلتر های تصویری

در اینستاگرام فیلتر های زیادی برای درست کردن هر عکس به صورت دلخواه وجود دارد که حقیقتا بیشتر این فیلتر ها بلا استفاده هستند و پیدا کردن فیلتر های مناسب تر را برای ما مشکل میکنند. برای مخفی کردن این فیلتر ها کافیست ابتدا عکسی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید و در قسمت فیلتر های عکس گزینه manage را انتخاب کنید. با کلیک و حرکت هر فیلتر به سمت بالا و پایین فیلتر های مورد علاقه تان را نزدیک تر نگه دارید. برای مخفی کردن کامل فیلتر تیک کنار فیلتر را بردارید.

مخفی کردن پست هایی که در آن تگ شدید

با ورود به قسمت پروفایل خود گزینه person را انتخاب کنید. با زدن سه نقطه بالا و سمت راست صفحه وارد hide photos شوید و عکس هایی که میخواهید را انتخاب کنید. گزینه هاید فرام پروفایل را انتخاب نمایید.

نوتیفیکیشن زمانی دوستانتان پست میگذارند

ابتدا باید وارد پروفایل دوستتان شوید و روی سه نقطه بالا و سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید و در بین گزینه های نمایان شده turn on post notification را انتخاب کنید . برای مثال اگر دوستانتان با تور لحظه آخری قشم به این جزیره سفر کردند با روشن بودنت نوفیفیکیشن هنگامی که از سفر خود پست می گذارند به سرعت مطلع می شوید و می توانید مشهاده کنید.

مشاهده فعالیت اخیر دوستانتان

شما میتوانید با رفتن به قسمت قلب پایین صفحه اینستاگرامتان کامنت ها و لایک های خود را مشاهده کنید. برای دیدن پست ها و کامنت هایی که دوستانتان اخیرا انجام داده اند گزینه following را انتخاب کنید و اینگونه فعالیت اخیر فالوور هایتان را مشاهده کنید.

1.4/5 - (9 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.