اضافه كردن استيكر به اينستاگرام

استیکرها در شبکه های اجتماعی همیشه مورد توجه کاربران بوده اند.

استفاده از انواع ایموجی ها و استیکرها باعث جذابیت بیشتر متن می شود و به همین جهت افرادی که در بخش تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت دارند باید با روش اضافه کردن استیکر به اینستاگرام آشنایی پیدا کرده تا در صورت لزوم بتوانند از آن استفاده کنند.

استفاده از انواع استیکر به جز جذابیت بخشی به متن و تصاویر، باعث افزایش تعامل میان فالوور ها شده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ویدئو آموزش اضافه كردن استيكر به اينستاگرام

بهترین روش برای اضافه کردن استیکر به اینستاگرام

همه ما با استوری کردن در اینستاگرام آشنایی داریم. تلگرام در آپدیت جدید خود امکانات زیادی برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند از ایموجی ها و استیکرهای خاصی استفاده کنند اما چگونه؟

مراحل اضافه کردن استیکر به اینستاگرام:

  1. اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد اینستاگرام شوید ، پس از ورود آیکون خانه را لمس کنید.
  2. در مرحله دوم اگر نگاهی به گوشه سمت چپ داشته باشید گزینه ای با نام Your Story را مشاهده کرده که باید آن را لمس کنید تا بتوانید یک استوری جدید ایجاد و به اشتراک بگذارید.
    استیکر های معروف اینستاگرام
  1. در اینجا می‌توانید استوری خود را ایجاد کرده و یا از طریق دوربین و گالری عکس مورد نظر خود را اضافه کنید.
    استیکر های اینستا برای استوری
  1. در این بخش یک آیکون مربعی شکل در بخش بالا سمت راست مشاهده خواهید کرد که با لمس کردن آن قادر به افزودن استیکر مورد نظر خود هستید.
    استیکر متحرک اینستاگرام کجاست
  1. یک یا چند استیکر و ایموجی دلخواه را انتخاب کنید و بر روی استوری قرار دهید. این کار با لمس کردن استیکر انجام می شود.
    استیکر اینستاگرام در کیبورد
  1. در انتهای کار با افزودن استیکر مورد نظر به استوری، روی آیکون فلش که در بخش پایینی قرار گرفته است را لمس کنید تا استوری به اشتراک گذاشته شود.
    ایموجی اینستاگرام

در حال حاضر در بخش استوریز ایموجی های کمتری در مقایسه با استیکر وجود دارد که در آینده ممکن است تعداد آن افزایش یابد.

با انجام دادن مراحل ساده‌ای که عنوان شد شما می توانید تمامی استوری هایی که قرار است در اینستاگرام انتشار دهید را به همراه استیکر قرار دهید.

فواید اضافه کردن استیکر به اینستاگرام

برخی از افراد دوست دارند از پست و استوری های ساده استفاده‌ کنند و در عوض برخی به دنبال تنوع بخشی به استوری ها بوده و دوست دارند آن ها را جذاب‌تر از همیشه درست کنند.

در گذشته بخاطر عدم وجود استیکر در اینستاگرام، برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید باید برنامه‌های جانبی را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و پس از افزودن استیکر بر روی عکس آن را در اینستاگرام منتشر کنید.

پیشنهاد ما این است قبل از ارسال استوری ها حتما استیکرهایی بر روی آن قرار دهید زیرا این کار باعث افزایش تعامل شده و به رشد پیج کمک زیادی خواهد کرد.

امروزه به جز استیکر، قابلیت های جدیدی برای این شبکه اجتماعی اضافه شده است که شامل برنامه IGTV برای ارسال ویدئوهای بلند و همچنین قابلیت استوری کردن موسیقی، گیف و مواردی از این قبیل است.

با اضافه‌ کردن استیکر به اینستاگرام، استوری و پست های زیبا و پرطرفداری بسازید تا طرفداران شما با میل و رقبت بیشتری پیج را دنبال کنند.

مشکلات اضافه‌ کردن استیکر به اينستاگرام

برای اضافه کردن استیکر به اینستاگرام ممکن است مشکلاتی برای کاربران وجود داشته باشد که اغلب با آپدیت کردن برنامه برطرف خواهد شد.

اگر با آپدیت کردن اینستاگرام مشکل برطرف نشد پیشنهاد می‌کنیم یک مرتبه از اکانت خود خارج شده و دوباره وارد شوید.

مشکلات مرتبط با افزودن استیکر به اینستاگرام با ساخت اکانت جدید نیز رفع خواهد شد اما قبل از این‌که بخواهید یک حساب جدید ایجاد کنید بهتر است وارد برنامه شده و در بخش پروفایل سه نقطه را لمس کنید. در لیست موجود گزینه setting را لمس کرده و در نهایت برای ارسال گزارش و مشکل به وجود آمده از گزینه Report استفاده کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.