دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی بوده که در بروز رسانی های اخیر قابلیت‌ های زیادی به این برنامه اضافه کرده است.

برخی از کاربران با دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام مشکل دارند که ما در اینجا سعی می کنیم به طور جامع به حل این مشکل بپردازیم.

در آخرین نسخه اینستاگرام امکان اضافه کردن ایموجی ها و استیکر در بخش استوری و دایرکت وجود دارد ،این قابلیت با نام دیگر Stories نیز شناخته می شود.

دانلود استیکر برای اینستاگرام

نحوه اضافه کردن ایموجی و استیکر در استوری:

  1. نرم افزار تغییر ای پی ادرس خود را روشن کنید(وی پی ان)
  2. وارد صفحه خانه اینستاگرام شوید
  3. در بالای صفحه روی آیکون دایرکت کلیک کنید
    دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام
  4. اکانت اینستاگرامی که قصد دارید به آن استیکر ارسال کنید را انتخاب کنید تا وارد محیط چت دایرکت شوید
  5. در پایین صفحه روی + کلیک کنید و سپس مطابق عکس زیر آیکون استیکر را انخاب نمایید
    دانلود استیکر برای اینستاگرام
  6. اکنون چند لحظه صبر کنید تا استیکر ها دانلود شده و به شما نمایش داده شود
    دانلود استیکر برای اینستاگرام
  7. با کلیک روی هر استیکر میتوانید استیکر موردنظرتان را ارسال کنید
    عدم نمایش استیکر در دایرکت اینستاگرام
  8. اگر استیکر مورد علاقه خود را پیدا نمیکنید در قسمت سرچ موضوع مورد نظرتان را به انگلیسی تایپ کنید تا استیکر های مرتبط به شما نمایش داده شود
    دانلود استیکر گل برای اینستاگرام

قبل از هر چیزی باید بگوییم که اضافه کردن ایموجی ها و استیکرها در اینستاگرام به راحتی انجام نمی شود، برای این کار شما باید مراحلی را طی کنید که در زیر به آن اشاره شده است.

در بخش استوری شاید استیکر و ایموجی های کمی وجود داشته باشد اما در آینده‌ای نه چندان دور استیکرهای جدید به آن اضافه خواهد شد.

در حال حاضر شما می‌ توانید از ایموجی های زیادی در این بخش استفاده کنید اما استیکرها به صورت محدود در این شبکه اجتماعی قرار گرفته است.

دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام به همین سادگی و طبق مواردی که عنوان شد انجام می گیرد.

چرا استیکر دایرکت اینستاگرام باز نمیشه

در بسیاری از مواقع کاربران با مشکل دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام مواجه می شوند به نحوی که در هنگام باز کردن این بخش، استیکرها به نمایش در نمی آید.

علت های مختلفی برای باز نشدن استیکر اینستاگرام وجود دارد که باید مشکل را یافته و در پی رفع آن باشید.

ایموجی ها و استیکرها در اینستاگرام به دو بخش تقسيم بندی شده اند که شامل گیف ها و شکلک ها هستند.

بسیاری از کاربران دوست دارند در استوری خود از انواع استیکرهای موزیک، قلب، رقص و یا موارد دیگر استفاده کنند اما در هنگام ورود به بخش استیکرها موارد محدودی را مشاهده می کنند و یا تمامی استیکرها نمایش داده نمی شوند. در چنین مواقعی باید چه کاری انجام داد و راه حل چیست؟

بهترین راه کارها جهت دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام

  • از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید، تفاوتی ندارد از کاربران اندروید هستید یا آی او اس در هر صورت بهتر است اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید.
  • از روشن بودن اینترنت و یا فعال بودن بسته اینترنتی اطمینان کسب کنید.
    در بسیاری از مواقع حجم اینترنت شما به اتمام رسیده و همین امر موجب شده است تا شما در دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام با مشکل مواجه شده باشید.
  • برنامه اینستاگرام را به طور کامل ببندید و دوباره وارد آن شوید. سعی کنید هنگام خروج زبانه ها را نیز ببنید، در مواقع زیادی پس از باز و بسته کردن برنامه مشکل برطرف می شود.
  • از وی پی ان استفاده نکنید. با فعال کردن وی پی ان سرعت برنامه ها در بخش اینترنت کاهش پیدا می کند به همین جهت سعی کنید در هنگام دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام وی پی ان را خاموش نگه دارید البته در برخی مواقع با فعال کردن وی پی ان استیکرها دانلود می شوند که این مورد باید بررسی شود.
  • یکی از مشکلاتی که در بخش دانلود فایل‌ های اینستاگرام وجود دارد کمبود حافظه دستگاه است.
    فضای حافظه و رم تلفن همراه را بررسی کنید و پس از خالی کردن فایل های اضافی مجددا به صفحه دانلود استیکرها بروید.
  • آخرین راه کار ساخت یک اکانت جدید است. در موارد نادر اکانت اینستاگرام شما دچار مشکل شده است و شما به ناچار باید یک حساب جدید در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید.
  • خرید پیج اینستاگرام
چطور از استیکر در اینستاگرام استفاده کنیم
چطور از استیکر در اینستاگرام استفاده کنیم

مشکل باز نشدن استیکر در اینستاگرام

مشکل باز نشدن و عدم دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام ممکن است برای شما به وجود بیاید که در این صورت باید اقداماتی را انجام دهید.
بسیاری از افراد که روزانه ساعت های زیادی را در اینستاگرام سپری می‌ کنند قصد دارند برای جذابیت بیشتر استوری و پست های خود، از انواع تصاویر متحرک یا استیکرها استفاده کنند اما با مشکلاتی مواجه می شوند.

اغلب مشکلات به وجود آمده برای اینستاگرام با بروزرسانی برطرف می شوند قبل از به روز رسانی بهتر است کش برنامه را پاک کنید، برای این کار به بخش تنظیمات، برنامه ها، اینستاگرام بروید و داده های این برنامه را حذف کنید.

چنانچه مشکل برطرف نشد بهتر است اينستاگرام را به طور کلی حذف و مجددا نصب کنید. چنانچه هیچ یک از راه کارهایی که جهت دانلود استیکر برای دایرکت اینستاگرام، عنوان شد راه گشا نبود وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و علامت سه نقطه در بالای صفحه را لمس تا وارد تنظیمات شوید.

در این بخش گزینه Report a Problem یا گزارش مشکل برنامه را پیدا کنید و مشکل خود را به طور کامل البته با زبان انگلیسی شرح دهید. پس از ارسال گزارش منتظر پاسخ از جانب کارشناسان اينستاگرام باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.