چگونه از بلاک واتساپ خارج شویم

از جمله مشکلاتی که برای بسیاری از کاربران پیام رسان واتساپ ایجاد می شود، بلاک شدن است که با روش های مختلفی می توان خود را از بلاک بودن این پیام رسان خارج کرد.

از سریع ترین و ساده ترین روش هایی که اغلب برای خارج شدن از بلاک واتساپ مورد استفاده کاربران قرار گرفته، دیلیت اکانت حساب خود است که جهت آشنایی بیشتر با این موضوع تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

چگونه از بلاک واتساپ خارج شویم؟
از توصیه های مهم کارشناسان فعال در این حوزه به کاربران این است که به طور دائم بکاپ واتساپ خود را داشته باشند. در صورتی که قصد دارید از بلاک یک شخص در جدیدترین نسخه واتساپ 2020 خارج بشوید، باید فرایندهای کاملا ساده ای را طی کنید.

توجه داشته باشید که این روش جهت برطرف شدن بلاکی شما کاملا تضمین شده و صد در صدی است و علاوه بر گوشی همراه بر روی موبایل نیز قابل استفاده خواهد بود.
در بسیاری از مواقع ایجاد یک حساب جدید در این برنامه، می تواند یک گزینه عالی و برتر باشد تا شما به آسانی و در کمترین زمان بتوانید خودتان را از بلاک بودن در حساب دیگران خارج کنید که البته این خصوصیت در جدیدترین نسخه 2020 موجود نیست.
شما می توانید ابتدا جدیدترین نسخه برنامه واتساپ را نصب کرده و به طور دائم آن را بروزرسانی نمایید. در دوره های قبل با پاک کردن واتساپ و نصب مجدد آن، تمامی این مشکلات تمام می شد، در صورتی که در نسخه های جدید این برنامه با انجام این کار نمی توان خود را بلاک بودن خارج کرد.

یکی از راه هایی که شما متوجه بلاک بودن خود می شوید، عدم تحویل دادن پیام های ارسال شده به شخص مورد نظر و عدم مشاهده عکس پروفایل او و همچنین برقرار کردن تماس با شخص مورد نظر و نشنیدن صدای بوق است. در این شرایط شما تنها سه راه برای آنبلاک شدن دارید.

دانلود استیکر متحرک واتساپ

خارج شدن از بلاک واتساپ

چت کردن با شخص بلاک شده در پیام رسان واتساپ از طریق سایر برنامه ها
در صورتی که امکان چت کردن در گروه های واتساپ با او وجود ندارد، باید روش های دیگری را امتحان نمایید.

مدل موبایل شما از نظر آیفون یا اندروید بودن هیچ تفاوتی ندارد؛ زیرا این روش برای تمامی افراد با هر گوشی قابل استفاده و تضمینی است.
بهترین برنامه های جایگزین برای واتساپ عبارت است از:
1. برنامه Dual space برای آیفون
ابتدا نسبت به دانلود آن اقدام کنید و جهت استفاده از Dual space، تنها لازم است تا به برنامه اپ استور اپل وارد شوید و آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید. در مرحله بعد باید داخل برنامه مورد نظر ثبت نام کنید و واتساپ را جزء اپلیکیشن های دوتایی قرار دهید.

در سومین مرحله، هنگامی که شما از فضای دوتایی استفاده می کنید، در بخش واتساپ تنها باید یک شماره جدید را وارد نمایید. توجه داشته باشید که این شماره ها تنها جهت استفاده واتساپ در نظر گرفته شده اند.

در نهایت واتساپ جدید شما آماده استفاده بوده و به راحتی می توانید با افرادی که از مخاطب های آیفون خود، شما را بلاک کرده اند، چت کنید.

با روش ذکر شده شما به آسانی و بدون هیچ محدودیتی می توانید به چت کردن با شخص مورد نظر بپردازید.

2. برنامه Parallel space برای گوشی های اندروید
شما باید جهت دانلود این برنامه وارد سایت های فارسی شوید. پس از دانلود نسبت به نصب آن اقدام کنید و کلید استارت را لمس نمایید. در این مرحله، اعلان دسترسی شما به برنامه ارسال خواهد شد.

پس از آن واتساپ را انتخاب کرده و گزینه Add to Parallel Space را کلیک نمایید که انجام این کار سبب شده تا واتساپ شما در این قسمت کپی شود.

در این حالت یک برنامه واتساپ جدید ساخته شده که تنها لازم است آن را باز کنید و با یک شماره همراه جدید در آن ثبت نام نمایید.
در مرحله بعد باید بر روی گزینه AGREE AND CONTINUE کلیک نمایید. سپس شماره همراه خود را وارد کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید تا این مراحل کامل شود.

در نهایت شما می توانید که هر شخصی که در لیست مخاطب هایتان قرار دارد، شروع به چت کردن کنید.
خوب است بدانید که انجام تمامی این مراحل سبب می‌ شود تا شما مجدد با همان شخص شروع به چت کردن نمایید و همچنین از او درخواست کنید تا شما را از حساب قبلی خود آنبلاک کند که در نهایت با این فرایندها دیگر برای چت کردن با محدودیت روبرو نخواهید شد.

چرا واتساپ قطع شده

چگونه مشکل ممنوعیت واتساپ را حل کنیم


چطور داخل پیام رسان واتساپ آنبلاک شوم؟
هنگامی که شما یک پیام را از فرد مورد نظر دریافت نمی کنید و همچنین پیام های ارسال شده شما نیز به او تحویل داده نمی شود، باید بدانید که احتمال دارد قبلا خودتان به طور اشتباه شخص مورد نظر را بلاک کرده اید.

در این شرایط شما به آسانی می توانید او را از بلاکی خارج نمایید که باید مراحل زیر را انجام دهید:
1. برنامه واتساپ را باز کرده و آیکون سه نقطه را پیدا و آن را لمس کنید.
2. با مشاهده گزینه تنظیمات روی آن کلیک کرده تا وارد تنظیمات شوید.
3. قسمت پروفایل خود را باز کرده که در این بخش گزینه اکانت را مشاهده می کنید که باید بر روی آن کلیک نمایید.
4. سپس به حریم خصوصی یا همان privacy وارد شوید.
5. در این قسمت شما می توانید مخاطبان بلاک شده خود را مشاهده کنید که تمامی آنها به شما نشان داده خواهد شد.
6. پس از این باید بر روی شماره ای که قصد آنبلاک کردن آن را دارید، کلیک نمایید که با زدن بر روی شماره شخص مورد نظر، از بلاک بودن خارج می شود.
7. با خارج شدن فرد بلاک شده، مجدد می توانید آن را در لیست مخاطبان خود ببینید.
8. در نهایت گزینه بازگشت را لمس کرده که در این مرحله مشاهده می کنید که تعداد اشخاص بلاک شده شما کمتر شده است. 
در صورتی که شما از جدیدترین نسخه برنامه واتساپ بر روی آیفون یا اندروید استفاده می کنید، حتما می بایست جهت خارج شدن از بلاکی، اقدام به ساخت یک گروه جدید کنید.

خوب است بدانید که نسخه جدید واتساپ این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به آسانی با فردی که سبب بلاک شدن شما شده است، چت نمایید.

همانطور که اطلاع دارید شما قادر هستید تا با چند شخص به طور همزمان در گروه های برنامه های اجتماعی چت کنید.

در صورتی که در پیام رسان واتساپ، اگر فردی شما را بلاک کرده باشد و در هر یک از گروه های شما حضور داشته باشد، شرایط تغییر می کند.

شما می توانید تمامی پیام هایی که این شخص داخل گروه ارسال کرده است را به راحتی مشاهده و لایک کنید و همچنین او نیز می تواند پیام های شما را ببیند و تنها مسئله این است که شما نمی توانید عکس پروفایل او را ببینید. علاوه بر این نمی توانید پیامی را به طور شخصی برای آن ارسال کنید و تنها در گروه می توانید به او پیام دهید.

پیشنهاد میکنیم مقاله به روز رسانی واتساپ جی بی با لینک مستقیم را نیز مطالعه کنید.

4/5 - (5 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.