چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک می کنند

شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که با شناختن اشخاصی که پروفایل واتساپ شما را دیده اند، تعجب کنید. خوب است بدانید که امکان مشاهده کسانی که پروفایل واتساپ شما را دیده اند، کار آسانی نبوده و نیاز به یادگیری برخی از ترفندها دارد.

اگر قصد دارید که بازدیدکنندگان پروفایل برنامه واتساپ خود را مشاهده کنید، باید از اپلیکیشن بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ استفاده نمایید، البته برای یادگیری بیشتر این مبحث تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک می کنند؟
امروزه اپلیکیشن های گوناگونی برای بررسی بازدید کنندگان پروفایل واتساپ طراحی و تولید شده است که برخی از این برنامه ها، بسیار کاربردی و محبوب بوده اند.

چگونه بفهمیم واتساپ ما چک میشود

بهترین اپلیکیشن های بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ در اندروید عبارت اند از:
1. اپلیکیشن همه کاره gb Whatsapp
2. اپلیکیشن دیدن بازدیدکننده تصویر پروفایل واتساپ Whatsapp Viewe
3. اپلیکیشن بررسی بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ Whats Tracker

این سه برنامه قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که از جمله این امکانات این است که شما می توانید متوجه شوید که از بین بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ شما، کدام فرد به دفعات مکرر این کار را انجام داده است.

جهت ردیابی کردن افرادی که پروفایل واتساپ شما را مشاهده کرده اند، سه روش جهت شناسایی آنها وجود دارد.
اولین ترفندها، استفاده از برنامه دیدن بازدید کنندگان واتساپ به نام Whatsapp Viewe است.

Whatsapp Viewe از جمله نرم افزارهایی به شمار می رود، که به منظور آگاه شدن از پروفایل واتساپ و دیدن بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ مورد استفاده قرار می گیرد.

خوب است بدانید که این یک برنامه کامل بوده که بر روی گوشی شما نصب شده و اطلاعات مختلفی را در رابطه با افرادی که تصویر پروفایل شما را دیده اند و یا استاتوس های شما را بررسی کرده اند، نشان می دهد. 
توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع، شما برنامه واتساپ خود را حذف می کنید و قصد ندارید برای مدتی وارد آن برنامه شوید. در این حالت، برنامه Whatsapp Viewe کمکی به شما نخواهد کرد؛ زیرا این برنامه تنها در کنار پیام رسان واتساپ رسمی قادر به کار کردن است.

چگونه بفهمیم واتساپ ما چک میشود

روش کار با برنامه شناسایی بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ Whatsapp Viewe
اگر قصد دارید با این برنامه شروع به فعالیت کنید، در اولین مرحله باید نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید و سپس سایر دستورالعمل ها را انجام دهید. پس از گذراندن مراحل دانلود، نصب و اجرا باید به نرم افزار Whatsapp Viewe اجازه دسترسی به مخاطبان خود را بدهید.

جهت انجام این کار یک پیغام به شما نشان داده می شود که باید گزینه اجازه یا allow را جهت دسترسی، لمس نمایید. پس از نصب کردن و اجرای این برنامه، باید اجازه دسترسی به مخاطبان را نیز به آن بدهید تا از این طریق بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
با صادر شدن این مجوز، برنامه Whatsapp Viewe بسیار سریع شروع به فعالیت کرده و از تمامی کسانی که پروفایل واتساپ شما را مشاهده کرده اند، یک فهرست به شما نشان می دهد.

بروزرسانی جی بی واتساپ

زمانی که برنامه مورد نظر موفق شد به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند، در اولین فرصت فهرست تمام افرادی که  به دفعات زیاد پروفایل شما را بررسی کرده اند، را نمایش خواهد داد. البته توجه داشته باشید، لیست ارائه شده، تنها افرادی را که به طور مکرر پروفایل شما را چک و مشاهده کرده اند، نشان می دهد.

با نگاه دقیق تر به این عکس، می فهمید که در بین این افراد، فرد نخست که نسبت به بقیه پروفایل شما را بیشتر بررسی کرده به طور محافظت شده، نشان داده می شود.
این برنامه به صورت کاملا پیشرفته و حرفه ای از شما رتبه دریافت می کند و سپس فردی که از همه بیشتر بر روی پروفایل شما فعال است را نشان می دهد.

البته برخی از افراد اشتیاق دارند تا بدانند اولین شخصی که به طور مکرر پروفایل را بررسی کرده، چه کسی است؟ خوشبختانه جهت این کار، برنامه Whatsapp Viewe ترفندهایی دارد که بتواند رتبه های اجباری را از شما دریافت نماید و سپس در آینده این شخص را به شما نشان دهد.

چه کسانی استاتوس واتساپ ما را چک میکنند


جهت نشان دادن شخص اول از این فهرست، ابتدا روی آن لمس کنید و سپس امتیاز مورد نظر خود را در این برنامه ثبت کنید. در این مرحله یک برنامه جدید به شما معرفی می شود، که در اصل شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ خود را مشاهده نمایید.

البته خوب است بدانید که این اپلیکیشن تنها برای افرادی که گوشی اندرویدی دارند، قابل استفاده بوده و برای کاربران آیفون و ios روش های دیگری مطرح شده است.

امکان مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ از طریق جی بی واتساپ
از جمله برنامه های کاربردی و محبوب که در واقع مانند یک واتساپ حرفه ای عمل می کند، جی بی واتساپ است.

شما با استفاده از این برنامه می توانید اقدامات بسیار سری را در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

به عنوان مثال شما قادر هستید تا با جی بی واتساپ، استوری و استاتوس های واتساپ دیگر اشخاص را دانلود نمایید و همچنین تماس صوتی در واتساپ خود را غیر فعال کنید و پیام های ارسال شده از طریف مخاطبان خود را بدون متوجه شدن آنها، مشاهده کنید.
از جمله خصوصیت برتر برنامه جی بی واتساپ که سبب ترغیب افراد به نصب آن شده، امکان شناسایی افرادی است که پروفایل آنها را چک کرده اند.
پس از دانلود، نصب و اجرا این برنامه باید با شماره ای که اکانت واتساپ خود را فعال کرده اید، در این برنامه نیز رجیستر شوید. پس از باز کردن اپلیکیشن جی بی واتساپ، با یک صفحه همانند واتساپ روبرو خواهید شد.

در قسمت راست و بالای صفحه، آیکون سه نقطه را می بینید که با وارد شدن به آن گزینه GB Settings مشاهده خواهید کرد که با لمس این گزینه وارد قسمت GB Settings می شوید.
جهت انجام تنظیمات این قسمت باید، ابتدا به Main/chats Screen  وارد شوید و سپس قسمت Contact Online Toast را مورد توجه قرار دهید.

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

در این مرحله آنچه که شما جهت نشان دادن بازدیدکننده پروفایل واتساپ خود احتیاج دارید را تنظیم کنید که البته باید این مرحله را به صورت کامل همانند دستورالعمل روی واتساپ خود انجام دهید. در این قسمت با عبارت Show Contact Online Toast  روبرو خواهید شد که باید تیک آن را فعال کنید.

با انجام تمامی این فرایندها، به یک باکس در کنار Show Contact Online Toast  خواهیم رسید و از این رو با تیک دار کردن آن امکان مشاهده و شناسایی بازدیدکنندگان پروفایل فراهم می شود.

با انجام این پروسه، هنگامی که یک شخص به قسمت پروفایل شما وارد می شود تا آن را چک کند،  علامت آنلاین بودن نشان داده خواهد شد.

در این مقاله به سوال چگونه بفهمیم واتساپ ما چک میشود پاسخ دادیم و امیدواریم این پاسخ برای شما مفید باشد.

3/5 - (17 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.